View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ØstlandsJokke Junior
|
Posted: 10.12.2021 14:22 Post subject: |
|
|
Denne så jeg ikke komme.
Det er en mismatch mellom Reka og RBK som kjennes både spennende og helt syk på en og samme gang.
Reka er vel nærmest uttalt RBK-hater og RBK har vel aldri vurdert han som noen bidragsyter til fremoverrettet og angrepsvillig fotball....
Og nå kan det altså skje...... Og en del av meg synes at det er fantastisk.....
Den andre delen av meg legger jeg bort akkurat nå.  |
|
Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 10.12.2021 14:23 Post subject: |
|
|
Fra tidligere supporter som la inn årene etter horneland-ansettelsen, syns jeg dette er fryktelig artig. Jeg gidder ikke lenger bruke tid på laget, men jeg elsker engasjementet og diskusjonene her inne. Nå blir det gøy å følge med igjen, når vi plumper ut på denne måten med en enda mer supportervennlig ansettelse enn Perry og Horneland. Dette blir saker |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 10.12.2021 14:24 Post subject: |
|
|
Dette må vel være en spøk? Eggen sier at alle er god for å skape ro.
Last edited by Rbkforalltid on 10.12.2021 14:25; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
|
|
På en måte hadde det vært artig å sett han som har snakket så mye dritt om oss i RBK-outfit og synge RBK-sanger dersom det går veien.
Samtidig tror jeg vi pælmer vekk alt av ambisjoner og ønske om fint spill og Europa om dette blir realitet. |
|
Back to top |
|
 |
BGFE_1916 Proff
|
|
|
Otto U er rasende og mener Dorsin må gå for i det hele tatt ha prøvd å hente inn Milos. Han er også kritisk til Reka, og mener RBK heller bør se på navn som: Trond Sollied, Dag Eiliv Fagermo, Kenneth Dokken, Jan Frode Nornes, Svein Maalen, Aasmund Bjørkan, Trond Henriksen og Geir Bakke.
Vi gleder oss til hva Birger L sier. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.12.2021 14:25 Post subject: |
|
|
Life is a rollercoaster… spesielt som RBK fan  |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 14:27 Post subject: |
|
|
Eggen er en klok mann. Rekdal eller Knutsen er vel i utgangspunktet det samme. En topp motivert Rekdal, mot en Knutsen som man trenger et halvår til å overtale, samt gigantlønn - gjør nok at jeg heller mot Rekdal. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 10.12.2021 14:28 Post subject: |
|
|
SÃ¥ det er de to eneste trenerene i verden? |
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 10.12.2021 14:28 Post subject: |
|
|
Denne Rekdal-situasjonen er helt Apoel for min mentale balanse. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 14:32 Post subject: |
|
|
Steng denne tråden, vær så snill. Ønsker dere å påføre hele Trøndelag mental breakdown rett før jul? :/ _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 10.12.2021 14:33 Post subject: |
|
|
Jeg gir opp. Jeg klarer ikke mer. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 10.12.2021 14:35 Post subject: |
|
|
Bakklandet_Baill wrote: | Eggen uttaler seg til Adressa:
– Jeg vet ikke hva som har foregått mellom Knutsen og RBK, men han er absolutt en god kandidat. Men jeg mener Kjetil Rekdal er en minst like god kandidat som Knutsen. Han har erfaring fra det meste, både europeisk og norsk fotball.
Reka:  |
Kan det være at han rett og slett har blitt dement? |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 10.12.2021 14:42 Post subject: |
|
|
Si at denne tråden er kødd? Vurderer RBK Reka som ny trener, seriøst? |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 10.12.2021 14:43 Post subject: |
|
|
Hvis Kjetil rekdal blir Rosenborg-trener vet jeg ikke hva jeg gjør. Synker vi så lavt er det faen ikke håp igjen. Jeg gir opp. _________________ Alfredbørs 1-10: 7 |
|
Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 10.12.2021 14:43 Post subject: |
|
|
Jeg er en av de som har vært positive til Rekdal som et ekstremt wildcard. Han har jo ganske god erfaring, både som spiller og trener. Jeg hadde vært skeptisk hvis han hadde kommet rett fra Vålerenga som 6-7 plass. Men nå har han hatt grei suksess med Kamma, og jeg tror faktisk han kan være ganske motivert nå.
Han kan også sette skapet på plass, og der tror jeg han er MYE bedre enn Knutsen, som jo har en gruppe i Glimt som er jevnt enige om å være samlet om suksessen og om å dra samme retning. Så snart den kollektive føringspila spriker litt så blir det trøbbel. Skal ikke langt for å se det (Solskjær og Ronaldo/Fernandes). RBK og ekte toppklubber har flere individualister, og slik blir det med de beste spillerne. (Da mener jeg best i form av fotball, underholdning og markedsverdi)
Her tror jeg Knutsen ramler gjennom, kanskje totalt. Jeg tror også Rekdal kan gi litt mer blæst rundt klubben enn hva Knutsen får til. Litt intriger og faenskap må vi jo ha innimellom. Ser jo hvor klubben er nå. Likestilt som skisporten i interesse, nesten. Grøss. _________________ begynner vel å bli gammel |
|
Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 10.12.2021 14:47 Post subject: |
|
|
Når Milos ikke blir valgt fordi han ikke passer inn i rbk's filosofi, så kan jeg ikke tenke meg at Rekdal er den neste treneren på Lerkendal. Tar dette med knusende ro. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 10.12.2021 14:51 Post subject: |
|
|
chroma wrote: | Jeg er en av de som har vært positive til Rekdal som et ekstremt wildcard. Han har jo ganske god erfaring, både som spiller og trener. Jeg hadde vært skeptisk hvis han hadde kommet rett fra Vålerenga som 6-7 plass. Men nå har han hatt grei suksess med Kamma, og jeg tror faktisk han kan være ganske motivert nå.
Han kan også sette skapet på plass, og der tror jeg han er MYE bedre enn Knutsen, som jo har en gruppe i Glimt som er jevnt enige om å være samlet om suksessen og om å dra samme retning. Så snart den kollektive føringspila spriker litt så blir det trøbbel. Skal ikke langt for å se det (Solskjær og Ronaldo/Fernandes). RBK og ekte toppklubber har flere individualister, og slik blir det med de beste spillerne. (Da mener jeg best i form av fotball, underholdning og markedsverdi)
Her tror jeg Knutsen ramler gjennom, kanskje totalt. Jeg tror også Rekdal kan gi litt mer blæst rundt klubben enn hva Knutsen får til. Litt intriger og faenskap må vi jo ha innimellom. Ser jo hvor klubben er nå. Likestilt som skisporten i interesse, nesten. Grøss. |
Hjelper ikke noe av dette over så lenge fotballen han ønsker å spille er stikk motsatt av det Rosenborg ønsker å spille. Hvis Horneland var kræsj, så er dette mye verre! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.12.2021 14:57 Post subject: |
|
|
Flyttet innlegg fra ny tråd til denne som allerede eksisterte. |
|
Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 10.12.2021 14:57 Post subject: |
|
|
jeg trodde også denne tråden var kødd
herregud _________________ but but |
|
Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 10.12.2021 15:01 Post subject: |
|
|
RBKgutt wrote: | Når Milos ikke blir valgt fordi han ikke passer inn i rbk's filosofi, så kan jeg ikke tenke meg at Rekdal er den neste treneren på Lerkendal. Tar dette med knusende ro. |
Nå er filosofien det at de skal ha kjennskap til norskfotball fra 90-tallet og vite hva Rosenborg var, for å si det på en finere måte enn at det du ikke må komme fra Serbia og tro du kan noe. Så Rekdal passer profilen. Han kjenner Rosenborg så godt at han har brukt en hver anledning han får i media til å fortelle hele landet hva han syns om klubben dens supportere.
Man kan bare begynne å gni seg i hendene over media-sirkuset når Rekdal skal ta en Kåre og virkelig få hevne seg på klubben etter at han får fyken før sesongen er over. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 10.12.2021 15:02 Post subject: |
|
|
vegran wrote: | Kan det være at han rett og slett har blitt dement? |
Tragisk å lese Eggen uttale noe sånt vrøvl. Og så må RBK frigjøre seg fra syvende far i huset. Tankegodset og filosofien hans bygger vi på, men han kan ikke sitte å forkaste og godkjenne kandidater. |
|
Back to top |
|
 |
27Sapara Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.12.2021 15:04 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Flyttet innlegg fra ny tråd til denne som allerede eksisterte. |
Kan man ikke slå sammen alle trenertrådene? Litt slitsomt når samme diskusjon går i 3-4 forskjellige tråder. |
|
Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 10.12.2021 15:04 Post subject: |
|
|
waterfalls wrote: | Hjelper ikke noe av dette over så lenge fotballen han ønsker å spille er stikk motsatt av det Rosenborg ønsker å spille. Hvis Horneland var kræsj, så er dette mye verre! |
Ja, det er jo på en måte først bud. Men det kan jo tenkes at han har endret litt filosofi underveis også? Jeg er ikke helt sikker på om hverken jeg eller du vet helt hvordan han kunne tenke seg å få RBK til å spille angripende og morsom fotball anno 2022. Men som RBKGutt sier her, når Milos ikke ble valgt så blir sikkert ikke Rekdal det heller hvis filosofien er slik den var for 15 år siden. _________________ begynner vel å bli gammel |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 10.12.2021 15:14 Post subject: |
|
|
Nå er ikke Kjetil Rekdal mitt førstevalg til å lede klubben, men mannen er nok en av de beste taktikerene i den norske trenerstaben. Tror man kunne fått gode resultater med Rekdal, men kun på kort sikt. Er ganske krevende for omgivelsene. Mener likevel at om man peker på Kenneth Dokken og Jan Frode Nornes som potensielle trenere, så er man på en hylle laaaangt under Kjetil Rekdal. |
|
Back to top |
|
 |
|