| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
puckno Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:09 Post subject: |
|
|
| O-Rex wrote: | | Okai, konstaterer da en luremus. |
Nei, ikke luremus men lurepus, dog uten at jeg har sjekka i detalj. |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 06.12.2021 16:24 Post subject: |
|
|
| Hadde dere ville gått fra Bodø/Glimt til Brann for å rydde opp? |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:24 Post subject: |
|
|
Hedon
Hva skjedde her ?
Jeg fikk fortalt av veldig nærme kilder at det sto i mellom RBK og utland... _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
ODN Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:27 Post subject: |
|
|
| In Milos we trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 06.12.2021 16:29 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Hedon
Hva skjedde her ?
Jeg fikk fortalt av veldig nærme kilder at det sto i mellom RBK og utland... |
Man må ta disse rbkkildene med en klype salt. Alt tolkes til fordel rbk stort sett. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 06.12.2021 16:38 Post subject: |
|
|
Ingen er større enn klubben, Hedning. Lov å være skuffet, men engasjementet for klubben bør ikke stå og falle på enkeltpersoner, og spesielt ikke når vedkommende enkeltperson er en nølende bergenser som ikke engang har vært en del av klubben noensinne.
PS: Men er enig i at det blir godt med en liten pause akkurat etter denne sesongen. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 16:42 Post subject: |
|
|
Milos starter på minussiden som Horneland gjorde. Sesongkort 2022 avlyst  |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:42 Post subject: |
|
|
Kan hende det at en sikker plass til e-cup var tungen på vektskålen. Har sikkert muligheter i utlandet, Glimt skal kanskje i CL-kvalik også skal han gå til en klubb som kanskje må vente til mai med å få svar om de også får være med på leken. Da skjønner jeg at andre alternativer er mer attraktive.
Uansett så bør man følge med hvordan KK sin karriere utvikler seg tenker jeg, selv om han takket nei denne gang. Kanskje går det slik at veiene krysses ved en senere anledning. Milos virker å være en trener med ambisjoner, og hvis han lykkes så er det ikke sikkert vi har han lengre enn 2-3 sesonger. Ikke noe galt med det, trenere med ambisjoner liker vi.
Men helt ærlig så sliter jeg litt med å se hva KK har å tjene på å ta en sesong til i Glimt, for der må 11eren bygges litt på nytt til neste sesong føler jeg. Jeg kan forstå at han føler en tilhørighet til klubben og han har lyst til å utvikle laget videre altså, jeg bare tror han nærmer seg maks i den klubben. Derfor tror jeg det blir utlandet, kanskje Danmark kanskje Nederland/Belgia. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:44 Post subject: |
|
|
Er det i dag det er dommedag? Hvem av dere påtar seg å stå med skilt utenfor brakka påskrevet «enden er nær!»?
Jeg er redd Rosenborgs ørkenvandring og 90-tallsmimring vil fortsette til neste år, og KKs nei understreker vel bare poenget med at å kjøpe seg til suksess ved å ansette ligaens beste trener ikke er mulig lengre. Det er for mye annet i denne klubben som må forbedres før klubben er mer attraktiv å trene enn et av de to topplagene i Norge i dag. Som forøvrig har mye den samme økonomien og kvaliteten på stallen.
Hamren var sugen på comeback i vår. Tror ikke det hadde vært så dumt med tanke på å bygge klubb, men vi har jo verken økonomi eller spillere som er sammenlignbart med RBK anno 2008-2010. Han som alle andre vil nok også tenke seg om to ganger når han ser hvordan ståa er i 2021.
Ville vært spennende å ha gitt Coolen en ny sjanse nå. Kjenner klubben, profesjonell, riktig spillestil, m.m. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:45 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | Milos starter på minussiden som Horneland gjorde. Sesongkort 2022 avlyst  |
Hvorfor starter Milos på minussiden? Har du sett mye på Hammarby og kjenner du til hans trenergjerning godt? Eller er det fordi han ikke heter Kjetil Knutsen. Det siste er jo ikke hans feil, han har ikke skyld i at førstevalget takket nei og akkurat det bør ikke tale mot han.
Horneland startet ikke på minussiden fordi han ikke var førstevalget. Det var jo mer på grunn av fotballfilosofi og alle kunne se at han ikke passet som RBK-trener hvis man la det sportslige til grunn. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:48 Post subject: |
|
|
Styret feiler igjen. Ikke overraskende.
Da blir det mange sesonger med samme møkka som vi har sett de siste årene. Har ingen tro på at vi blir bedre neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 06.12.2021 16:52 Post subject: |
|
|
| Nesten all logikk tilsa dette, mens stort sett alle nedre signaler var positive… er ufattelig skuffet. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.12.2021 16:54 Post subject: |
|
|
Knutsen er en kjip fyr da, usmakelig den treningsleiren Glimt dro på før sesongen.  |
|
| Back to top |
|
 |
Talent Senior
|
Posted: 06.12.2021 16:55 Post subject: |
|
|
| Hulken wrote: | Milos starter på minussiden som Horneland gjorde. Sesongkort 2022 avlyst  |
Good riddance |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 06.12.2021 17:01 Post subject: |
|
|
Han har vel ikke forlenget med B/G heller? Kun nei til oss? Jeg blir veldig overrasket om han er trener i Norge etter at kontrakten hans går ut neste år.
Det er så mange utgående kontrakter i BG at de skal slite mye mer neste år. De scoret 103 mål i fjor. 56 hittil i år. Ta vekk Berg, Lode, Bjørkan og en eller to til? Pellegrino har vel heller ikke kontrakt neste år? Kommer til å koste enormt med penger å signere disse på nytt hvis de har forbedret kontraktforslaget til KK til såpasse mange millioner som det ryktes. Jeg spår brann i rosenes leir. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Borteboer Junior
|
Posted: 06.12.2021 17:13 Post subject: |
|
|
| Så var det noen nye brukere med få innlegg som fikk rett, da… |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 06.12.2021 17:14 Post subject: |
|
|
| Særs vanskelig når det står om et binært utfall. Spar meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 06.12.2021 17:17 Post subject: |
|
|
| gucci wrote: | | Ingen er større enn klubben, Hedning. |
Neida, det er klart. Er en grunn til at jeg sa fotball og ikke rbk. Det er bare ekstremt lenge siden jeg hadde noe reell glede av fotball, og med tanke på all driten i sporten nasjonalt og internasjonalt så har det synget på siste verset i noen år nå for å være ærlig.
Vil alltid holde med klubben selvfølgelig, men tror ikke jeg klarer å motivere meg til å se fotball neste år uten at det skjer noe helt spesielt. Hverken rbk eller noe annet. KK inn kunne vært dette spesielle som hadde gitt et håp om noe og holdt fotballinteressen min på respirator en stund til, en drøm om å få se Eggenfotball i RBK igjen. Uten at det hadde betydd noen garanti for det, eller at jeg ikke bare hadde utsatt en skilsmisse fra denne sporten som en gang ga så mye glede. |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 17:21 Post subject: |
|
|
| Adressa har vel fjernet artikkelen? Kan det bety at det ikke var hold i opplysningene om at Knutsen har sagt nei? |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.12.2021 17:27 Post subject: |
|
|
| Saken ligger fortsatt på adressa. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 17:28 Post subject: |
|
|
Milos starter på minussiden fordi han ikke heter Kjetil Knutsen da eller ?
God bedring. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 06.12.2021 17:35 Post subject: |
|
|
| fornuftig mann KK |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 17:44 Post subject: |
|
|
| Gampeball wrote: | | fornuftig mann KK |
Yepp. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 06.12.2021 17:49 Post subject: |
|
|
Litt merkelig at saken ikke er omtalt i overgangsspalten til nettavisen, da det var de som også var først ute https://www.nettavisen.no...angsrykter
De legger jo ut alt mulig annet av syltynne rykter og teorier |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 06.12.2021 17:51 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Hulken wrote: | Milos starter på minussiden som Horneland gjorde. Sesongkort 2022 avlyst  |
Milos starter på minussiden fordi han ikke heter Kjetil Knutsen da eller ?
God bedring. |
Han starter på minussiden fordi hele verden vet at han kun fikk jobben fordi Knutsen ikke ville ha den. På samme måte som Horneland, selv om det der var flere foran. Ellers kan jeg bare snakke for min egen del, men det ville vært langt lettere å være tålmodig med Knutsen enn Milosevic. Sistnevnte må levere første sesong, det måtte ikke Knutsen på samme måte. |
|
| Back to top |
|
 |
|