English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 114, 115, 116  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Paldan
Junior

PostPosted: 23.11.2021 12:55    Post subject: Reply with quote

Knutsen kommer nok ikke slik ting ligger an nå. Tviler på at Knutsen anser seg som ferdig med "prosjektet sitt". Det kan bli lenge til neste mulighet for champions league spill dersom han forlater glimt nå. Når glimt i tillegg gir tilnærmet de samme økonomiske betingelsene, kommer nok RBK til kort.

Forresten er hans assistent, Kalvenes, greit etablert i Bodø selv om han bare har vært der i 3 år. Så et par år til frister nok også for han, før han returnerer.

SpørsmÃ¥let er vel om Milojevic ogsÃ¥ kan glippe 🤔
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 13:48    Post subject: Reply with quote

Hadde Knudsen bestemt seg for BG ville han vel lagt alle spekulasjoner til side. Disse spekulasjonene påvirker også BG i stor grad.
Er det slik at han har fått tilbudt pluss minus det samme i begge klubber ville jo valget vært enkelt , hvis han ønsket å fortsette i BG
Så jeg mener det er større mulighet for at han bytter arbeidsgiver, enn ikke.
Paldan
Junior

PostPosted: 23.11.2021 14:14    Post subject: Reply with quote

Knutsen ville jo vente med dette til etter sesongen, noe som det også kan se ut som han kommer til å gjøre. Han har kontrakt et halvt år til, så det brenner ikke på dass akkurat. De eneste som bør ha litt hastverk i denne sammenhengen er RBK. Hvis denne saken forstyrrer noen, så tilsier vel de sportslige prestasjonene i den senere tid at det helst er RBK..
Back to top
Rbkforalltid
Proff

PostPosted: 23.11.2021 15:04    Post subject: Reply with quote

Man kan jo spørre seg selv: Har du lyst til å jobbe med en gjeng inkompetente idioter overalt? Frister det?
Back to top
ODN
Rutinert

PostPosted: 23.11.2021 15:44    Post subject: Reply with quote

Rbkforalltid wrote:
Man kan jo spørre seg selv: Har du lyst til å jobbe med en gjeng inkompetente idioter overalt? Frister det?

Tror nok heller at inkompetente supportere som deg frister mindre.

Hva har egentlig endret de siste ukene, som gjør oss mindre attraktiv for Knutsen - enn hva vi var da vi innledet samtaler? Det er ikke noen godt bevart hemmelighet at vi spiller begredelig fotball for tiden. Det er heller ikke noen overraskelse at B/G nærmer seg gull.
Back to top
Talent
Senior

PostPosted: 23.11.2021 15:46    Post subject: Reply with quote

Rbkforalltid wrote:

Takk for konstruktivt innspill, du er flink.
Back to top
Rbkforalltid
Proff

PostPosted: 23.11.2021 15:50    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Rbkforalltid wrote:

Tror nok heller at inkompetente supportere som deg frister mindre.

Hva har egentlig endret de siste ukene, som gjør oss mindre attraktiv for Knutsen - enn hva vi var da vi innledet samtaler? Det er ikke noen godt bevart hemmelighet at vi spiller begredelig fotball for tiden. Det er heller ikke noen overraskelse at B/G nærmer seg gull.

Spør du meg ser vi en klubb i oppløsning. Vi er på nivå med de dårligste lagene i serien per dags dato. 7 innslupne mål mot LSK og Molde. Et akademi som mer og mer fremstår som et useriøst 5.div lag. Hva mer trenger du? Det jobber mange inkompetente folk i klubben. Det har vi fått bevist over flere år. Det trenger vi ikke å diskutere.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 23.11.2021 16:03    Post subject: Reply with quote

Nei det trenger vi ikke, for mods bør gå inn og fjerne alt-kontoen din istedenfor, Senador.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 16:11    Post subject: Reply with quote

Et skikkelig uhyggelig gjensyn, det. Og verdens mest åpenbare alt.
Back to top
Rbkforalltid
Proff

PostPosted: 23.11.2021 17:33    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg er ikke Senador.

For å ta den korte versjonen: Jobber som sykepleier i Oslo-området, men har fått rbk gjennom blodet fra min far. Har fulgt forumet i mange år, men avstått fra å kommentere frem til nå.

Det må være mulig å kalle en spade for en spade før hårsårheten til enkelte her tar overhånd.
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 17:37    Post subject: Reply with quote

Jeg kjenner alle sykepleierne i Oslo-området + deres fedre, så du lurer ikke meg.
Koppis
Senior

PostPosted: 23.11.2021 17:50    Post subject: Reply with quote

Håper han ikke ser for mange Rosenborgkamper på tv. En haug med søppel på tribunen som ødelegger kamp etter kamp med bluss, klarer sikkert å ødelegge muligheten vår for å få Knutsen hit også.
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 17:53    Post subject: Reply with quote

[quote="Rbkforalltid"][quote="ODN"]
Rbkforalltid wrote:
Det jobber mange inkompetente folk i klubben. Det har vi fått bevist over flere år. Det trenger vi ikke å diskutere.

At det finnes folk i systemet som kunne gjort jobben bedre, det er noe mange kan eniges om; men at det jobber mange inkompetente folk der som har vist det over mange år er vel ikke noe som medfører riktighet....Det er ikke mange som har jobbet i klubben over flere år i hele tatt; de fleste er bytta ut i løpet av de siste par-tre årene... Wink

At ansettelsen av akademisjefen var feilslått finnes det liten tvil om! Tankegangen om at man bare skal ha trøndere der er også håpløst; man vil ha et mest mulig konkurransedyktig akademi, og må da også kunne hente noen gode fra andre steder for å supplere....Resultatet blir at våre beste vil andre steder for å få bedre matching, i stedet for at andre vil til oss for å få bedre matching; det er en nostalgisk, men håpløs tankegang som er veldig destruktiv for utviklingen til RBK; Dette gitt at man ønsker best mulig lag, fremfor flest mulig trøndere på et middelmådig lag.... At akademiet mener det er greit at to til av våre unge stikker av gårde til Nederland nå fordi "vi vil bare ha de som faktisk vil være her", er håpløst....De bør heller spørre seg "hvorfor vil de ikke være her", og forsøke å gjøre noe med det...

Handla ikke mye om KK dette...Men lov å håpe at en ny trener også kan påvirke tankegangen her noe...
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 17:54    Post subject: Reply with quote

Rbkforalltid wrote:
For å ta den korte versjonen: Jobber som sykepleier i Oslo-området, men har fått rbk gjennom blodet fra min far. Har fulgt forumet i mange år, men avstått fra å kommentere frem til nå.

Hils faren din på Heimdal og fortell at vi savner han.
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 17:56    Post subject: Reply with quote

For hver dag som går tror jeg sannsynlighet øker for at han kommer hit. Tror ikke noe på at han fortsatt vurderer, til det er risikoen for at vi ikke kan vente lenger og går for alt 2, og det vet hovedpersonen. Hadde han bestemt seg for BG hadde det blitt offentliggjort allerede. Vi går nok bare å venter på "timingen", som er å offentliggjøre dette etter sesongen eller BG ikke hsr mer å spille for.
ODN
Rutinert

PostPosted: 23.11.2021 18:19    Post subject: Reply with quote

Tror nok ikke situasjonen angående Knutsen er endret fra noen uker tilbake i tid, til idag. Det vil det nok heller ikke gjøre frem til sesongen er over, spør du meg. Knutsen har vært veldig tydelig på ryddighet og fokus i lang tid, så det ville overrasket meg stort dersom han kommer ut før sesongen er ferdig, og han får avsluttet skikkelig med B/G - hvis han skulle komme selvfølgelig. Det eneste tipset jeg ville kommet med til supporterne, er å skape en best mulig ramme på Lerkendal når vi tar imot de.
Back to top
håpløs
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 19:24    Post subject: Reply with quote

Når han snakker om at "han vet hva han har" så tror jeg løpet er kjørt.
Han har fått samme lønnstilbud i BG og da er det kun utlandet som er et alternativ.
-å avslutte der nå hvis han vinner den ECL-gruppa vil overraske meg.

Kan hende han også ser an om BG må selge for mange spillere..
-men jeg tror de blir enig om overgang(er) til sommeren.
PBerg er forøvrig grei å erstatte, verre med Bjørkan.

Last edited by håpløs on 23.11.2021 19:40; edited 2 times in total
Back to top
Rbkforalltid
Proff

PostPosted: 23.11.2021 19:38    Post subject: Reply with quote

Mange glade typer på dette forumet gitt. Det er tydelig at hårsårheten har vokst voldsomt de siste årene.

Så over til Knutsen. Det er et relevant spørsmål om han gidder å komme grunnet mye inkompetent personell. (Hva tilsier at de er kompetent?)

Tiden får vise. Han får selvfølgelig prøvd seg i en større klubb grunn navn og potensial, men akkurat nå er det kun det som kan friste.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 23.11.2021 19:43    Post subject: Reply with quote

Hadde håpt at en pause borte fra forumet hadde gjort deg bedre...
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 19:50    Post subject: Reply with quote

Senator.
Det at en trener får prøvd seg i en større klubb er vel ofte hovedmotivet. Trenere med ambisjoner vil ofte videre og oppover. Legger vi til høyre lønn, hvilket media sier vi matcher, så er det en nobrainer for de aller fleste trenere, sikker KK også
Bart1
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 20:02    Post subject: Reply with quote

Hvis det ikke skjer noe helt spesielt fremover, så blir han vår nye trener. Det er ganske åpenbart. Men, tror ikke det blir offentliggjørt før etter serien ender.

Krysser bare fingerene for at ingenting endrer seg. Det er åpenbart at han tar en enormt stor sjanse ved å gjøre dette - så om han skulle levere resultater som Hareide, så mener jeg at vi ikke skal starte noe nytt "hylekor". Vi har hatt 15 trenerutnevnelser etter Eggen, og det kan ikke bare fortsette.
Back to top
avtrekkeren
Proff

PostPosted: 23.11.2021 20:02    Post subject: Reply with quote

Jeg lever i håpet om at dersom Hareide hadde levert fra seg en klubb som ledet serien, og der alt gikk på skinner, så hadde KK ikke funnet jobben utfordrende nok, og heller sett mot andre jaktmarker. Fallhøyden hadde da vært for stor.

Nå, derimot, er det omtrent så liten fallhøyde som det noen gang har vært. Potensialet for å komme hit for å gjenreise klubben og bli en legende er større enn noen gang. Er han sikker på seg selv og hva han faktisk kan gjøre med et lag, så velger han RBK.

Om han ikke velger oss nå, så er det i såfall fordi han ikke ser noe lys i andre enden av tunnellen for oss.

... Så håper jeg at han er sikker på seg selv, og at han signerer snart. Men jeg frykter flere år i blinde... Neutral
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 20:06    Post subject: Reply with quote

avtrekkeren wrote:
Jeg lever i håpet om at dersom Hareide hadde levert fra seg en klubb som ledet serien, og der alt gikk på skinner, så hadde KK ikke funnet jobben utfordrende nok, og heller sett mot andre jaktmarker. Fallhøyden hadde da vært for stor.
... Så håper jeg at han er sikker på seg selv, og at han signerer snart. Men jeg frykter flere år i blinde... Neutral

Jeg tror alle her forventer gull og at vi blir norges beste lag igjen om KK signerer. Alt annet vil nok være en skuffelse. Det har med å gjøre at vi er RBK og at de aller fleste av oss tenker at vi har mest ressurser i Norge - og ergo skal vi vinne serien hvert år.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 20:13    Post subject: Reply with quote

Paldan wrote:
Knutsen ville jo vente med dette til etter sesongen, noe som det også kan se ut som han kommer til å gjøre. Han har kontrakt et halvt år til, så det brenner ikke på dass akkurat. De eneste som bør ha litt hastverk i denne sammenhengen er RBK. Hvis denne saken forstyrrer noen, så tilsier vel de sportslige prestasjonene i den senere tid at det helst er RBK..

Han har jo allerede avvist Brann offentlig, hvis RBK også er uaktuelt kunne han gjort det samme uavhengig om han tenker å forlenge med glimt eller ei.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 23.11.2021 20:14    Post subject: Reply with quote

Dette blir som å synse rundt hva som rører seg i Kreml ved å studere bilder for å se hvem som satt på første rad når generalsekreteren i kommunistpartiet holdt tale.

Ellers tror jeg RBKforalltid ikke er Senador, sannsynligvis Dortmund og andre alias.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 114, 115, 116  Next
Page 57 of 116

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb