| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 16.11.2021 15:26 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | | 6Strand wrote: | | Har du kilder på dette? |
 |
 |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.11.2021 15:35 Post subject: |
|
|
Viser bare at de på forumet har gode kilder  |
|
| Back to top |
|
 |
Novi Junior
|
Posted: 16.11.2021 15:52 Post subject: |
|
|
KK er ikke typen som vil komme til bortekampen på Lerkendal med en signert avtale med RBK. Det vil være altfor mye tjas og mas og mangel på fokus på prestasjoner i en viktig sesongavslutning for Glimt. KK er Mr. Ryddig og profesjonell, så ville nærmest vært et karakterdrap.
Dersom han tar en avgjørelse før det vil det være en forlengelse meg Glimt. Tror ikke han fortsetter i Bodø, så må nok smøre oss med tålmodighet frem til seriegullet er i boks, hvertfall. _________________ Bodø/Glimt førr evig!! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.11.2021 16:25 Post subject: |
|
|
Ryddighet slår begge veier, dog. Det er, og har vært såpass mye spekulasjoner og rykter en god stund, at det kan argumenteres for at det er ryddig å avklare også. Noe, i hvert fall.
Det er vel neppe ideelt for Glimt heller å leve i limbo rundt trenersituasjonen, og jeg tipper fokuset er like mye "under angrep" ved manglende avklaring. Men for alt vi vet kan det jo hende han allerede har informert Glimt om fremtiden. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 16.11.2021 16:39 Post subject: |
|
|
Tviler på det kommer noe offentlig så lenge det er kamp om gullet, det vil nok skape en del uro. Internt er jo dog en annen sak. Om BG stikker av med pokalen om noen runder tipper jeg det kommer nokså kjapt for å skape ro. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 16.11.2021 16:46 Post subject: |
|
|
Om KK hadde gitt BG et bestemt nei så ville det vel vært rykter om hvem som skal ta over for KK i BG, på samme måten som at styret i Rosenborg bekrefter at de har følere ute hos andre trenere. At han kan si nei til Rosenborg og ingenting er underskrevet er vel gitt gjennom Rosenborgs kontakt med andre trenere, og mangelen på rykter rundt VGs eventuelle leting etter en erstatter.
Alt blir bare synsing til serien er ferdigspilt og KK tar en avgjørelse. Det vil være det mest naturlige for alle parter.
På den annen side. Har styret i Rosenborg satt en dato for når de skal ha et ja eller et nei fra KK? Dere som har så gode kilder vet vel det også? For å unngå at Rosenborg bare blir brukt i KKs lønnsforhandlinger, når må kontrakten være underskrevet, slik at Rosenborg ved et eventuelt nei vil gå videre med andre kandidater? Hvis en ny trener skal være på plass i januar, så kan det ikke drøye så veldig mye lenger? |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 16.11.2021 17:04 Post subject: |
|
|
| Jeg tenker at hvis han ville forlenga med B/G hadde det vært gjort allerede. Hvis de har blitt enige om å bli enige, og klubben har innfridd de krava han har stilt, er det vel et spørsmål om tid (timing) for å offentliggjøre det. Kanskje dagdrømmer jeg, men jeg trenger det nå, etter denne sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 16.11.2021 17:56 Post subject: |
|
|
| nidaros997 wrote: |
Alt blir bare synsing til serien er ferdigspilt og KK tar en avgjørelse. Det vil være det mest naturlige for alle parter.
|
Joda.
Jeg finner glass. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 16.11.2021 18:27 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Jeg tenker at hvis han ville forlenga med B/G hadde det vært gjort allerede. Hvis de har blitt enige om å bli enige, og klubben har innfridd de krava han har stilt, er det vel et spørsmål om tid (timing) for å offentliggjøre det. Kanskje dagdrømmer jeg, men jeg trenger det nå, etter denne sesongen. |
Det er vel også en mulighet for at han drøyer ting med både Glimt og RBK i påvente av at det plutselig dukker opp en ledig trenerjobb i Europa.
La oss si at Solskjær får sparken snart. Da skal ifølge ryktene Brendan Rodgers være førstevalg. Det er plutselig Leicester ledig. Om de for eksempel ansetter Erik ten Hag, så er Ajax ledig. Etc etc
Poenget er uansett at om Knutsen er fristet av utlandet, kan det lønne seg å sitte ut kontrakten med Glimt og vente på riktig mulighet, i stedet for å hoppe på første og beste nedrykksklubb. |
|
| Back to top |
|
 |
Talent Senior
|
Posted: 16.11.2021 18:29 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | Men det samme kunne man jo definitivt sagt om hans kandidatur i Hammarby. Så jeg mistenker at det ligger noe i hva slags rolle folk mener han har hatt i Røde Stjerne i mellomtiden. Hvis man forestiller seg at snakket går om at det var han, og ikke den tidligere stjernespilleren Stankovic, som i realiteten var mesterhjernen bak lagets imponerende statistikker i Milojevic sin periode, så tegner jo det et bilde av en trener som gjør det bra overalt, og som etter hvert har bygget solid erfaring og gode resultater med europeiske kamper. Og som dessuten har en tendens til å havne i uenigheter med styret i klubbene sine, av en eller annen grunn.
|
Snakket går om akkurat det, skal vi tro en bekjent av meg som er Røde Stjerne-supporter. |
|
| Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 16.11.2021 19:00 Post subject: |
|
|
| "Internasjonalt snitt på lønna". 10 mill? 15 mill? |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 16.11.2021 19:06 Post subject: |
|
|
| Gudene vet. Hva er det Hareide har? 7-8? Spørs jo hva man mener med internasjonalt. |
|
| Back to top |
|
 |
FJohnsen04 Junior
|
Posted: 16.11.2021 19:13 Post subject: |
|
|
| Lett å spekulere i timingen på saken BA publiserer i dag om at Brann kontaktet Knutsen forrige uke. Hvis Knutsen har takket ja til RBK (som noen kilder hevder), så passer det fint for Brann ledelse å fortelle BA og bergensere at «vi prøvde faktisk å få tak i Knutsen, men han ville ikke». |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.11.2021 19:16 Post subject: |
|
|
| Garantert prestasjon basert uansett.Rbk har vært veldig flink og gi lavere lønninger siste årene. |
|
| Back to top |
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 16.11.2021 19:29 Post subject: |
|
|
| Jeg har gått på en smell før med å legge bobler på kjøl litt for tidlig. Skal jeg nå driste meg til å forsøke igjen? |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.11.2021 19:41 Post subject: |
|
|
Tenker vi en lang kontrakt her så blir det sikkert en god deal for KK. Men den kan fort bli veldig god for RBK også.
I en slik avtale så er det vel også tanker rundt spiller budsjett osv.
Sikkert også bonuser for alt mulig.
Men nå vil vi ha KK så da får det koste hva det koster. Det er også dyrt å være fattig.
Vi kan sikkert kutte noen kostnader der det ikke vil merkes noe særlig at de forsvinner.
Vi ser vel nå at fleire her på forumet faktisk har ok kilder tett på besluuttningstakere i Klubben. Kan godt hende KK glipper men han har pt ikke sakt nei, så da er det håp.
Han er ikke type som flytter til utlandet når han sier han savner familien og vil komme tettere på den. Så vil han vel også bestemme det meste av sport og det er vel lettere i Norge enn utlandet? _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Borteboer Junior
|
Posted: 16.11.2021 19:59 Post subject: |
|
|
| Rayman wrote: | | Jeg har gått på en smell før med å legge bobler på kjøl litt for tidlig. Skal jeg nå driste meg til å forsøke igjen? |
Tror is i magen er lurt.. Jeg hører fortsatt at Glimt er minst like aktuelt som RBK pga mulighetene der neste år med CL, cup osv. Men dette var for omtrent en uke siden.
Han har sikkert tatt en avgjørelse nå i samråd med familien. Annonseres det ikke ny kontrakt med Glimt denne uken er det dårlig nyheter for dem og bra for oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 16.11.2021 20:02 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Joestlaachmkr wrote: |
Ja, flere forumbrukere har skrevet det. Som bl.a. «Neeskens» med flere. |
Ikke prøv deg. Neeskens er en av oss. Han var med på stifte klubben i 1917. Hvem er du liksom? En fanatisk sørlending som bare skriver her fordi du har blitt bannet fra Arsenal-forument pga de rabiate holdningene dine? |
LÃ¥st deg inne i et kattebur eller? 👀 |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 16.11.2021 20:16 Post subject: |
|
|
Nå kan vel ikke Knutsen signerer for RBK før 1 januar uten at man blir enig med Glimt? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.11.2021 20:17 Post subject: |
|
|
Fins ingen sånn regel for trenere. Men RBK og Glimt må naturligvis bli enige om Knutsen skal tiltre før 1. juli.
Ellers:
Klokken 17.18 tirsdag forlot glimttrener Kjetil Knutsen Aspmyra. Innenfor, i tredje etasje. satt Glimt-styret fortsatt i møte.
(...)
Mens ryktene formelig florerer i Trondheim om at suksesstreneren fra Bergen på det nærmeste er klar for Rosenborg, makter ikke Glimt-ledelsen å sette en stopper for denne ryktespredningen. Et av målene med dagens møter på Aspmyra var å sikre seg Knutsens tjenester også i årene som kommer. Det lyktes de ikke med. Spenningen fortsetter altså med uforminsket styrke både på og utenfor banen.
Tirsdag kveld skal, etter det AN erfarer, Glimt-styret sitte i uvisshet om hva Kjetil Knutsen tenker om sin egen fremtid.
Les mer: Her forlater Kjetil Knutsen Aspmyra – innenfor satt styret i møte
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 16.11.2021 20:24 Post subject: |
|
|
| Hjelpes. Blir mye, dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 16.11.2021 20:28 Post subject: |
|
|
Omg, skal det virkelig skje?  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 16.11.2021 20:32 Post subject: |
|
|
Håpehåpehåpe  |
|