View previous topic :: View next topic |
Har Fredrikstad Norges beste trenerteam i Drillo/K.T. Eggen/Alshen? |
Ja, uten tvil |
|
9% |
[ 1 ] |
Nei, Perry & Co. er bedre |
|
81% |
[ 9 ] |
Vet ikke/for tidlig å uttale seg |
|
9% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 11 |
|
Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 10.11.2004 17:54 Post subject: Drillo tilbake! |
|
|
Da var det klart at Egil Olsen tar over som hovedtrener i Fredrikstad, og at Knut Thorbjørn, etter eget ønske, fortsetter som assistenttrener. Jeg ønsker Drillo velkommen tilbake og lykke til, så får vi se hvordan dette virker inn på Fredrikstad neste sesong. Hva mener dere andre? Er dette et lurt trekk av Fredrikstad? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 10.11.2004 18:51 Post subject: |
|
|
Jeg har stor respekt for Drillo som landlagstrener, han gjorde en stor jobb med det spillermaterialet Norge hadde, spesielt mot 94-VM. Spesielt synes jeg han var dyktig til å hente spillere som passet hans stil, i stedet for å gå etter de største navnene hele tida noe jeg mener Semb gjorde.
Imidlertid er jeg litt usikker på hans klubbtrenerkarriere. Jeg kjenner ikke mye til det han gjorde før landslaget. Etterpå hadde jo Vålerenga en kort opptur etter hans inntreden, men sesongen etter gikk det vel heller trått. Og hans sesong i Wimbledon var jo en stor nedtur de aldri har klart å reise seg etter der.
MEN han har veldig dyktige folk rundt seg. Han hadde f.eks Bjørn Hansen på landslaget, mens i VIF/Wimbledon var det Lars Tjernås. Det blir jo veldig spennende å se samarbeidet Olsen/Eggen og se om det blir fruktbart, selv om det dreier seg om sønnen og ikke faren.
Dessuten er han vel Fredrikstad gutt og det betyr jo mye.
Så ja et lurt trekk av Fredrikstad, men jeg tror vårt trenerteam er bedre. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.11.2004 12:49 Post subject: |
|
|
Et genialt trekk av Fredrikstad. Jeg tror det vil gå meget bra for dem, til stor glede for min svigerfamilie som sikkert vil gjøre livet mitt surt om FFK skulle slå oss.
Allikevel holder jeg en knapp på vårt eget team, skjønt FFK-teamet har rykket kraftig opp på rankinglista. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.11.2004 15:55 Post subject: |
|
|
Drillo har sagt at han ikke ønsker at FFK skal spille "Drillo-fotball" neste sesong, selv om han er sjefen. Etter å ha sett hvem som står øverst på ønskelisten hans må jeg si jeg er litt i tvil.
http://fotball.adressa.no...leID=70312
Syns jeg ser de lange ballene fra backen allerede. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2004 16:29 Post subject: |
|
|
VerneTroyer wrote: | Etter å ha sett hvem som står øverst på ønskelisten hans må jeg si jeg er litt i tvil. |
Tore André er vel ikke den største eksponenten for Drillo-fotball. Om det derimot hadde vært fetteren hans, Jostein, det hadde vært snakk om... |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.11.2004 16:33 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Tore André er vel ikke den største eksponenten for Drillo-fotball. Om det derimot hadde vært fetteren hans, Jostein, det hadde vært snakk om... |
Øhy, Jostein er storebror. Det er Håvard i Songdal som er fetter'n! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2004 17:24 Post subject: |
|
|
He-he, visste nok det; det går fort i svingene når middagen står og venter i ovnen!  |
|
Back to top |
|
 |
|