View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
7% |
[ 5 ] |
Reitan |
|
4% |
[ 3 ] |
Tettey |
|
30% |
[ 21 ] |
Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Andersson |
|
1% |
[ 1 ] |
Zachariassen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hoff |
|
0% |
[ 0 ] |
Holse |
|
4% |
[ 3 ] |
Islamovic |
|
19% |
[ 13 ] |
Wiedesheim-Paul |
|
7% |
[ 5 ] |
Tagseth |
|
25% |
[ 17 ] |
|
Total Votes : 68 |
|
Author |
Message |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 10.07.2021 19:57 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | Hovland - Ikke god nok
Eyolfsson - Ikke god nok
Hoff - Ikke god nok
Konradsen - Ikke god nok
RWP - Ikke god nok
Islamovic - Ikke god nok
Andersson - Ikke god nok
Reitan - Ikke god nok
Augustinsson - Vandrende skade
Vecchia - Helland MK2
Molins - Gammel og tåler ikke kampbelastning
Skjelbred - Gammel og tåler ikke kampbelastning
Tettey - Kan ikke spille på plast
Serbecic - Prater tydeligvis ikke med folk
Lykke til neste trener. Du har en alvorlig jobb foran deg. |
Greit oppsummert det. Pinligste laget i Eliteserien er vi, selvom vi ikke ligger nederst _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 10.07.2021 20:01 Post subject: |
|
|
Går det an å få retta opp pollen? |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:02 Post subject: |
|
|
Noen positive ting er det,vi har noen gode angrep..men at vi blir tomme tidlig i kampene og upresise er faktisk et stort problem.
Forsvaret var bra utenom deler av andre omgang,da blir laget stillestående. |
|
Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
|
|
Med en gang vi har noe å miste, blir vi ufattelig engstelige og redde for å gjøre feil. Det er grusomt å se så mange dyktige fotballspillere være så fokuserte på å unngå feil..
Hareide kan ta sin hatt og kjøre ned til ferjeleiet omgående.
Emil Ceide ser friskere ut enn på en stund.
Tettey er god. _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
|
|
Pinlig andreomgang nok en gang. Flott at publikum piper når vi kun kjører støttepasninger, simulerer skade og drøyer tid på hjemmebane. Men, godt med seier. Dog med en kraftig bismak. Men i nøden spiser fanden fluer. |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 10.07.2021 20:03 Post subject: |
|
|
Flaut. Trekke ut tid, ligge lavt, på Lerkendal……mot Kristiansund…. At Hareide kan være fornøyd med dette… er som en jævlig vondt mareritt hver jævla kamp for tiden. |
|
Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 10.07.2021 20:03 Post subject: |
|
|
Er nok stuck med fyren ut sesongen nå med mindre naturen selv skulle sette en stopper. Dette skal jeg uansett ikke ofre mer tid for å se på. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 10.07.2021 20:06 Post subject: |
|
|
Det er som å se Stoke-Burnley i dag, det er det. Selv om vi møter et disiplinert KBK som tar fighten og som ikke er villig til å danse som Hamrén helt sikkert ville sagt, så er vi altså redusert dit hen at vi spiller jevnt og karrer oss til en seier på eget gress. De ruller faktisk over RBK mot slutten.
Som Bardal har vært inne på mange ganger i diverse fora: vi spiller jevnt med alle og har heller ikke noe eget spill eller evne til å spille ut motstanderen. Da blir det slike kamper vi får, der vi med litt hell bikker kampene i vårt favør.
Tre poeng er viktig, selv om de kommer med en kraftig bismak. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.07.2021 20:06 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Hvorfor kan vi ikek sette opp felre sånne som vi misser på helt på slutten?
Skyter midt på McDermot men alikevell, God gammel RBK lukt av det der!
Rart men
*** Dino
** Tettey
* RWP |
Alt som trenger å sies om denne kampen, selv om jeg ville ha bytta RWP mot Tagseth. |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 10.07.2021 20:16 Post subject: |
|
|
… og Åge virka fornøyd han
Hjelpes .. kan ikke noen tilby han en liten fallskjerm om han tar førtidspensjon. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:17 Post subject: |
|
|
– Han har funnet seg selv, etter noen problemer med skade. De siste to kampene har han vært veldig god, sier trener Åge Hareide om sin matchvinner.
Veldig god faktisk!!! _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.07.2021 20:17 Post subject: |
|
|
Thulian wrote: | moomoo wrote: | Hvorfor kan vi ikek sette opp felre sånne som vi misser på helt på slutten?
Skyter midt på McDermot men alikevell, God gammel RBK lukt av det der!
Rart men
*** Dino
** Tettey
* RWP |
Alt som trenger å sies om denne kampen, selv om jeg ville ha bytta RWP mot Tagseth. |
Det var close race. Tagseth eller RWP hipp som happ  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:26 Post subject: |
|
|
Vi vant hvertfall en kamp. Snart ferie nå så er det hadet til Hareide og forhåpentligvis fokus på prestasjon også, ikke utelukkende resultat. |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:27 Post subject: |
|
|
Number10 wrote: | – Han har funnet seg selv, etter noen problemer med skade. De siste to kampene har han vært veldig god, sier trener Åge Hareide om sin matchvinner.
Veldig god faktisk!!! |
I hvert fall bedre enn han har vært. Hjelper jo på inntrykket at han scorer. Samtidig bidrar han mer i en del angrep enn tidligere, samt han at han vinner en del dueller. Og så kan en jo se på hvor isolert han er. Det er søren ikke enkelt å få til mye på dette rbk-laget. Og det sier jeg uten at jeg på noe som helst vis er Dino-fan. |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:30 Post subject: |
|
|
vi har intet organiseret offensivt spil. Alt er lagt an på tilfældigheder og indlæg. Det er begrædeligt at se på. Desværre. Og ja vi finder velsagtens ufortjent i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 10.07.2021 20:31 Post subject: |
|
|
Tenk at jeg tok ei pinne i nesa for å se denne kampen live. Ett eneste stort snork. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:36 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | Det er som å se Stoke-Burnley i dag ... |
Hey! Ikke sleng drit om Stoke! |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.07.2021 20:38 Post subject: |
|
|
@RS  |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 10.07.2021 20:53 Post subject: |
|
|
Vi fikk en heldig seier i dag, men neste helg er det en veldig vanskelig bortekamp oppe i Tromsø. Alfheim er en vanskelig bane å spille på, og fortsetter vi som i dag, taper vi der oppe.
Ser forøvrig mange påstår Tettey var bra i dag, som midtstopper. Selv satt jeg med hjertet i halsen hver gang han fikk ballen. Virker ubekvem og nervøs med ball, keitete, og utrolig treg. Enten så bare mæler han ballen oppover på lykke og fromme, ellers så slår han på tvers eller bakover. Ikke min favoritt i allefall _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 10.07.2021 20:58 Post subject: |
|
|
Første kamp på Lerkendal på ett år. Horror show igjen, enda verre live enn på TV. Tenkte egentlig å lage en lang post overgav som mangler med klubb, spillere og sportslig ledelse, men orker ikke.
På samme måte som det topptrente laget vårt overkjøres siste 20 av middels ES motstand.
Rullegardina er nede her. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 10.07.2021 21:01 Post subject: |
|
|
@JB jeg synes Tettey bomma grovt på et par situasjoner tidlig i kampen men at han spilte seg stort opp etter det.
At han pælmer ballen unna ved et par anledninger er ok gitt den situasjonen han befant seg i da, av og til er det viktigst å få klarert den ballen.
Spilte tidvis med stor ro, dro av motspillere, spilte fint frem på kant flere fanger.
Det er iallefall min mening
Ellers helt enig i at det stort sett var en begredelig kamp! |
|
Back to top |
|
 |
Gjfs Proff
|
Posted: 10.07.2021 21:07 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Kan styre virkelig sitte å se på denne dritten? Mjøndalen er mye bedre enn rbk. |
Skrevet 19.34
senador wrote: | Nidarosballklubb wrote: | Hareide er den verste treneren vi har hatt :/
Hvorfor protesteres det ikke av Kjernen og andre? |
Fordi ingen gidder mer. Ingen er interessert mer. |
Skrevet 19.41.
I tidsrommet mellom 19.34 og 19.41 har du rukket å skrive fem negative innlegg. Sterkt. Det skulle nesten tilsi at det eneste du har rukket å gjøre mellom hvert innlegg er og begynne på det neste.
Edit 1. Kall det en morsom observasjon forresten, i det nevnte tidsrommet var spillet tross alt nitrist. |
|
Back to top |
|
 |
sgtRbk Junior
|
Posted: 10.07.2021 21:13 Post subject: |
|
|
Lagutak og feilplasserte spillere over heile fjøla som vanlig.
Heldig seier som varmer men dette er nok bare so
Og pisse i buksen.
Langt fra bra nok fra sjefen som en gang va uspiselig.
Og han virker mere opphengt i andre ting enn rbk siste 3 ukene |
|
Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 10.07.2021 21:17 Post subject: |
|
|
Oppkast wrote: | Er nok stuck med fyren ut sesongen nå med mindre naturen selv skulle sette en stopper. Dette skal jeg uansett ikke ofre mer tid for å se på. |
Sjæl. Kan fort fremstå som medgangsupporter med den holdningen, men dette blir en "ventesesong" til vi får en ny trener, og det er så gørrkjedelig å se på. Livet er for kort (for meg ihvertfall) til å se på og betale for kamper som enten gjør meg frustrert eller kjeder livet av meg.
All honnør til de som følger med hele veien. You're the real heroes!  |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 10.07.2021 21:22 Post subject: |
|
|
Gjfs wrote: | senador wrote: | Kan styre virkelig sitte å se på denne dritten? Mjøndalen er mye bedre enn rbk. |
Skrevet 19.34
senador wrote: | Nidarosballklubb wrote: | Hareide er den verste treneren vi har hatt :/
Hvorfor protesteres det ikke av Kjernen og andre? |
Fordi ingen gidder mer. Ingen er interessert mer. |
Skrevet 19.41.
I tidsrommet mellom 19.34 og 19.41 har du rukket å skrive fem negative innlegg. Sterkt. Det skulle nesten tilsi at det eneste du har rukket å gjøre mellom hvert innlegg er og begynne på det neste.
Edit 1. Kall det en morsom observasjon forresten, i det nevnte tidsrommet var spillet tross alt nitrist. |
Fantastisk at du tenker på det når klubben presterer nok en gang en pinlig prestasjon og ingen utvikling siden 2015. Jeg forstår jo at rbk har et alvorlig problem hvis de som jobber i rbk/sitter i styret tenker slik som deg. |
|
Back to top |
|
 |
|