English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hjortefot
Junior

PostPosted: 22.12.2006 00:31    Post subject: Reply with quote

=

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Henri
Legende

PostPosted: 22.12.2006 00:32    Post subject: Reply with quote

En usympatisk fyr mindre i klubben - er ikke det positivt da?
Back to top
View user's profile Send private message
jarln
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 00:33    Post subject: Reply with quote

hadde kanskje vært greit å kvitte seg med en som er litt mindre sentral.. f.eks Riseth!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2006 00:34    Post subject: Reply with quote

Jo, uten tvivl henning. Men sitationen vi nu er, efter at have solgt Helstad og Johnsen, er knapt så positiv.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2006 00:38    Post subject: Reply with quote

Bare et spørsmål til dere som er overrasket:

Hvorfor er dere det?

Han har vært slik hele livet. Det er hele årsaken til mitt Steffen-hat, i alle fall.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.12.2006 00:39    Post subject: Reply with quote

Savner verken Johnsen eller Helstad. Vi får bare begynne å lete etter en kvalitetsspiss. Synd Årst ikke er et par år yngre.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 00:41    Post subject: Reply with quote

støtter meg til Henning, Helstad og Johnsen er to middelmådigheter.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2006 00:47    Post subject: Reply with quote

Jeg savner nu Helstad, synes der var kvalitet over han, selv om han spillede i forkert system og position.
Men det bliver spændende og se hvem erstatteren bliver og om denne nye fadæse får nogle konsekvenser hos ledelsen.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.12.2006 00:50    Post subject: Reply with quote

En bakgårdsfyr til en bakgårdsklubb. Passer jo egentlig bra.

PS: GENK!!! LER BARE AV NAVNET!!! FOR EN TAPERKLUBB!!!!!!!!!
PS2: 1111 innlegg

Last edited by SunsetSalami on 22.12.2006 00:52; edited 3 times in total
Back to top
jarln
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 00:51    Post subject: Reply with quote

Er jo helt latterlig.. Vi selger Helstad/Johnsen for å satse på Ivers så gir han totalt faen og stikker (med 99% sannsynlighet) til en ganske ukjent Belgisk klubb for å tjene penger.. Mer Quisling skal man jobbe hardt for å bli..
Back to top
Dominic
Junior

PostPosted: 22.12.2006 00:53    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
PS: GENK!!! LER BARE AV NAVNET!!! FOR EN TAPERKLUBB!!!!!!!!

Okei? Genk leder faktisk Belgisk serie..
Back to top
bluenova
Proff

PostPosted: 22.12.2006 00:56    Post subject: Trist dag for RBK, men det kommer nye dager Reply with quote

Da ser det ut til å være i boks, at Iversen drar. Trist for RBK, men en realitet. Med de beløpene det ser ut til å være snakk om, er det ikke rart.

De nyttigste for oss supportere ville være å takke for innsatsen, den har bidratt mye til gull 2006 og mulighet til CL i 2007. Samtidig kan man stille spørsmålstegn ved den avtalen som lot mannen gå vederlagsfritt.

For ledelsen må juleferien nå ha gått i vasken: Det er ikke noe tid å miste å få tak i dugelig spiss. Johnsen synes jeg er et godt forslag, han duger i Norge. Karadas likeså. Det viktigste er tross alt å vinne serien her. Helst skulle forsøkt å finne en som ville være for angrepet hva Sapara har blitt for midtbanen.

Når så Solli driver og surrer i tillegg, og med den avgangen av spillere vi har hatt siden sommeren, bør også midtbanen styrkes. For ikke å forglemme det vi starten høstjakten med, nemlig en god midtstopper.

Og vær så snill, ikke flere Iversen kontrakter! Betal om nødvendig mer ved kontraktinngåelse, men IKKE slipp folk gratis. Opplegget iår føles litt som å pisse i buksa: Varmet med en gang, og deretter akk så kaldt oog ubehagelig. Store vyer om Europa og en profesjonell organisasjon er vel og bra, men VI MÅ STILLE LAG!
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.12.2006 00:57    Post subject: Reply with quote

Varden vant 5. divisjon avdeling 3 i fjor også, så visste du det. Tydeligvis er du jo interessert i fotball på slikt nivå.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 22.12.2006 00:58    Post subject: Reply with quote

Dette er sorgens dag for RBK og for Steffen Iversen. Jeg visste at Steffen tenker bare penger hele veien, han har ingen stolthet og klubbfølelse. Jeg vill gå så langt å si at han er syk i hodet, pengene har gjort han syk. Det er trist.

Klubbledelsen er en katastrofe. De lærer aldri av sine feil, det skorter ikke bare på sponsorsiden, men de klarer ikke en gang å gi en kontrakt som gagner klubben litt. Det er katastrofalt, men det kommer ikke til å skje noe som vanllig. Det er jo beste kameratene som sitter i styret og stell. Det er trist.

Nå kan vi si hade til CL også, RBK har ikke råd til å hente noen toppspiss med 10mill i underskudd. Det hjelper lite med godt spill og 30-40sjanser som tidligere når vi taper 2-0. VI har tapt, vi har tapt mot Genk en bakgårdsklubb i Belgia. En bakgårdsklubb med en toppspiss dessverre. Det er trist.

Hvor er de lokale sponsorene RBK skryter opp i himmelen???? Jeg har ikke sett dem hvertfall. Det er trist.

Jeg er sint og skuffet................

Steffen Iversen sang, "RBK er ræva". Mulig det er hold i det også, når man ser hva som har skjedd med dette her.

Last edited by senador on 22.12.2006 01:03; edited 3 times in total
Back to top
Dominic
Junior

PostPosted: 22.12.2006 00:59    Post subject: Reply with quote

Det var svært usaklig og sammenligne norsk 5. divisjon med belgisk eliteserie. Nei jeg er ikke interresert i 5. div fotball, men belgisk eliteseriespill er jeg for og si det sånn mer interresert i.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.12.2006 01:02    Post subject: Reply with quote

Om forlatelse, men når jeg tenker meg om har jeg ikke hørt om en eneste spiller fra Belgia. Det sier vel litt. Har de noe landslag, egentlig? Og siden vi er i gang, skal vi ikke ta en diskusjon om Swallisizk cup, Engelsk Conference League, Serie Å og Bahamisk 18. divisjon med det samme?

POENGET MITT: RBK er et bedre lag enn Genk! Iversen er fra Trondheim og har spillt i RBK og gjort det bra. Derfor skal han bli der!
Back to top
Dominic
Junior

PostPosted: 22.12.2006 01:04    Post subject: Reply with quote

Må si meg enig i at jeg har ikke hørt om så mange spillere fra Belgia jeg heller, men og sammenligne Belgia med norsk 5. div er jo veldig å ta i.
Ja du har rett i at RBK er et bedre lag enn Genk, men Iversen valgte de foran RBK, og det må vi leve med. Punktum finale.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2006 01:05    Post subject: Reply with quote

Ja, ja.. Da var klubben vår nødt til å bla opp 10 mill for en spiss.. Artig utvikling, egentlig. I fjor på denne tida hadde vi så mange spisser at de ble urolige av det. Nå har vi kun en midtspiss, og han har vi ikke sett så meget av.

Men da fikk i hvertfall Iversen bekrefta en gang for alle at han KUN er en leiesoldat, som tar oppdrag der pengene er. Det finnes vel ikke et eneste annet argument i verden for at han skulle flytte på seg.

Last edited by Zorac on 22.12.2006 01:06; edited 1 time in total
Back to top
olivknob
Senior

PostPosted: 22.12.2006 01:05    Post subject: Reply with quote

FÃ¥ Hulsker til Trondheim.Blir en flott erstatning.Iversen og Hulsker er ca like gode.
Dette er ikke et tap for RBK.En oppskrytt middelmådig gjerrig gnom har forlatt oss.Hurra!
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.12.2006 01:06    Post subject: Reply with quote

Ironi, sarkasme, overdrivelse? Har du hørt om de tre ordene Garrincha? Og siden vi tydeligvis lever i en verden totalt blottet for de tre ordene jeg nevnte i starten her, så nei: Jeg har ikke tenkt å dø fordi Iversen dro. Jeg skal prøve å leve med det.

Last edited by SunsetSalami on 22.12.2006 01:06; edited 1 time in total
Back to top
RBK2992
Senior

Iversen er en bortskjemt drittunge. Aldri brydd seg om hvor han kom fra. Bare brydd seg om det som gagner ham selv.

+ blir kvitt han.
- han går gratis, og det er ydmykende at vi har latt han bruke oss som en ny mellomklubb til utlandet og mer penger.

Jeg var faktisk sinnsykt stolt over Bratseth når han sa at Iversen hadde blitt uspiselig der opp, og at RBK ikke var interessert. Men desto flauere da Iversen likevel signerte for oss.
Back to top
Kvaki
Senior

ok jævlig sinna på Iversen nå, men vi må også tenke på at han var en av nøkkelspillerene i høst som gjorde at vi fikk sjangsen til å kvalifisere oss til CL.
Back to top
Dominic
Junior

PostPosted: 22.12.2006 01:09    Post subject: Reply with quote

Ja jeg har hørt om de tre ordene du nevnte, men det er jo ikke vits i å sammenligne det med norsk 5. div da. Razz

RBK2992: Hvorfor er det et pluss at Iversen stikker? Uten han har ikke RBK hatt sjans til å klare seriegullet.
Back to top
jarln
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 01:09    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Ja, ja.. Da var klubben vår nødt til å bla opp 10 mill for en spiss.. Artig utvikling, egentlig.

hadde klubbledelsen innsett det samme; at man må ut med 10 millioner for en ny spiss og heller brukt de ti millionene for å få Iversen til å bli, sammen med en ny treårskontrakt på 3mill i året hadde vi matchet tilbudet til Genk..
Da hadde vi hatt en dritgod spiss i klubben og RBK hadde sluppet å bruke store ressurser på å finne en erstatter som bare kanskje er like god.. isteden har alt blitt er mareritt!
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.12.2006 01:10    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Ironi, sarkasme, overdrivelse

God natt.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 214, 215, 216  Next
Page 61 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb