| View previous topic :: View next topic |
| Hvem blir ny trener i RBK? |
| Trond Sollied |
|
54% |
[ 27 ] |
| Per Mathias Høgmo |
|
4% |
[ 2 ] |
| Nils Arne |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ivar Morten Normark |
|
0% |
[ 0 ] |
| Perry |
|
6% |
[ 3 ] |
| Tom Nordlie |
|
8% |
[ 4 ] |
| Utlending (I så fall: Hvem?) |
|
6% |
[ 3 ] |
| Knut Torbjørn Eggen |
|
16% |
[ 8 ] |
|
| Total Votes : 50 |
|
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.11.2004 13:49 Post subject: |
|
|
Jeg mener at hvis vi (RBK) ikke skal ha en imidlertid trener, så bør vi hente Per Matihas Høgmo! Han har god internasjonal erfaring og har trent Tromsø fra bunnplass i fjor til 4 plass i år!
Min Mening! |
|
| Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 07.11.2004 15:07 Post subject: |
|
|
Må dere få hodet ut av ræva, en midlertidig trener vil være den verste tabben rbk noensinne gjør ! Det vi trenger nå er frisk pust som sammen med ledelsen er villig til å bruke penger for å komme tilbake på gammelt nivå.. En midlertidig trener kan ikke bygge et lag med tanke på at man skal føre dette laget i en periode på halvt til et år.. !!! RBK ledelsen burdet bruke et enkelt skjema som sier
VIL TROND SOLLIED TRENE RBK? : NEI
VIL EGGEN JR TRENE RBK? : NEI
VIL TROND NORDLI TRENE RBK? : Hvem faen vet..
Jeg skjønner at man skal ta seg god til siden trener spørsmålet er såpass viktig.. Men jeg synest ola skal gå nå og la en annen trene få lov til å bygge opp laget gradvis. Royal League kan være en glimrende måte å legge opp til sesongen 2005/2006 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.11.2004 15:41 Post subject: |
|
|
| Chriz wrote: | | en midlertidig trener vil være den verste tabben rbk noensinne gjør ! |
Helt enig!
Med fire trenere på fire år er det virkelig på tide med kontinuitet. Nå må vi ansette en mann som får god tid på seg å bygge opp et nytt og slagkraftig lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 07.11.2004 16:31 Post subject: |
|
|
Synes vi skal gå for Tom Norlie, han gjorde vel en go jobb me ODD, lyktes kanskje ikke så godt i Enga, men han virke som et alternativ som kan tilføre RBK mye, har jo en personlighet utad som en trener i RBK bør ha!
Mitt førstevalg va Trond Sollied, men når han ikke vil, må vi satse langsiktig på en ny trener, og ikke en nødløsning i 1 1/5 år!!!
Vi må få tilbake kontuniteten i klubben, slik at d blir attraktivt å komme t oss!
Sånn d e for øyeblikket, virker d som ingen vil t oss , hvorfor??
PGA, et styret som ikke klarer å gjøre ting i riktig rekkefølge???
Noe må gjøres, og da må en ny trener få et par år på sæ t å bygg opp laget!!! Rbk-styret må sjå t å få ting på plass, dette kan itj dra ut for lenge!
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 07.11.2004 17:29 Post subject: |
|
|
Glem det med å ha midlertidig trener. Ingen vits. Er også enig i at det ødelegger mere enn det smaker med å få Trond Sollied i trener stolen om to år. Han var også den jeg ville ha. Men når han sier nei så får han bare seile sin egen sjø. Og vi får finne andre alternativer. Og den beste og kuleste alternative for oss i øyeblikket er Tom Nordlie.
Han gjorde en kjempe jobb med Odd og nå Start. Men husk Enga var ræva den tiden Keiko var der.
En drøm å se Nordlie kaste skjorta etter at vi har vunnet fjorten på rad. Han har en ekte mage. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 07.11.2004 23:02 Post subject: |
|
|
Jeg er enig med alle dere men jeg har troen på Per Matias Høgmo!
Som sagt så har han god internasjonal erfaring og har trent Tromsø fra bunnplass i fjor til 4 plass i år! Etter min mening en bragd!  |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 08.11.2004 00:52 Post subject: |
|
|
go4keiko.
viktig å ha på plass en ny trener fort som fan. gode spillere kan ryke, |
|
| Back to top |
|
 |
brattigoal Junior

|
Posted: 08.11.2004 01:51 Post subject: |
|
|
Tom Nordlie!
Husker jeg møtte han på treningsfeltet til Vålerenga og han skilte seg ut i form av at han var den eneste fyren jeg kan si jeg likte der!
Liker også det han har gjort i både Sandefjord og Start.
Dessuten er han offensiv og har temperament så det holder, men kommer også med mye morra av og til. Ikke så helt fjernt fra Eggen faktisk. Hvis han ønsker det tror jeg det kan være lurt å ta med seg Ola som en salgs "defensiv motvekt" og taktiker/hjelpetrener! |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 08.11.2004 09:01 Post subject: |
|
|
Enig i at vi ikke bør ha en midlertidig trener. Ting er fucka opp nok ifra før. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 08.11.2004 10:27 Post subject: |
|
|
| husk det at det sikkert skal mye til for å få tom nordlie.. I tv3-studio etter PSV-kampen sa Erik Solèr at Tom, selv om han har en klausul, må drepe Erik om han skal flytte fra kristiansand og start.. Litt artig hvordan det skal bli..Likegreit for meg, for jeg vil ikke ha Mr. Spekkhogger. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 07.02.2005 21:23 Post subject: |
|
|
| Aiaiai, dette så ikke så bra ut. Hvis RBK skal få han, burde de prøve å snappe han opp nå. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.02.2005 21:52 Post subject: |
|
|
| Slutt å mase om Sollied, da! Han fikk muligheten til å dra "hjem" til Trondheim, men avslo tilbudet. Vi fikk en annen trener i stedet, og nå må vi la ham få litt arbeidsro! |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 07.02.2005 22:09 Post subject: |
|
|
| Peiling på hvorfor han ikke gidda å komme "hjem"? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.02.2005 22:48 Post subject: |
|
|
Det var vel flere grunner.
Slik jeg forsto det, var han fast innstilt på ikke å svikte Club Brugge midt i sesongen og dette veide tungt da avgjørelsen skulle tas. Nå som Brugge er på god vei mot et nytt seriegull, og er det gjerne enklere å ta farvel.
Samtidig ønsket ikke kjerringa å flytte til det kalde nord. Mange fokuserte på lønn, men så vidt jeg forstår, var ikke dette så viktig for avgjørelsen om å bli værende i Belgia. |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 07.02.2005 23:00 Post subject: |
|
|
Vel, jeg forstår jo hvis familien ikke vil. Ikke det at jeg synes det er så kaldt her da  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.02.2005 23:58 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Slutt å mase om Sollied, da! Han fikk muligheten til å dra "hjem" til Trondheim, men avslo tilbudet. Vi fikk en annen trener i stedet, og nå må vi la ham få litt arbeidsro! |
Helt enig, han havde chancen, men lysten var åbenbart ikke stor nok.
Nu må vi koncetrere os om at det er Perry der leder holdet og give ham fuld opbakning. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
|