| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Reitan |
|
5% |
[ 2 ] |
| Reginiussen |
|
8% |
[ 3 ] |
| Eyjolfsson |
|
11% |
[ 4 ] |
| Konate |
|
8% |
[ 3 ] |
| Zachariassen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Tagseth |
|
0% |
[ 0 ] |
| Skjelbred |
|
17% |
[ 6 ] |
| Holse |
|
23% |
[ 8 ] |
| Islamovic |
|
2% |
[ 1 ] |
| E. Ceide |
|
14% |
[ 5 ] |
|
| Total Votes : 34 |
|
| Author |
Message |
kris0stby Veteran

|
Posted: 29.11.2020 20:52 Post subject: |
|
|
| Ydmykende. Er lov å håpe at gutta lærer noe av dette. Rundt tredjemålet sluttet jeg å håpe på noe comeback og lot meg glede av B/G. Er herlig å se et lag som fortsetter å jage mål nr 4 og 5. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.11.2020 20:52 Post subject: |
|
|
| Ok, marginene går så klart mot oss, Glimt var faktisk ikke så bra i dag, men Hareide ber jo om dette med byttene i pausen. Hva tenkte han på? Sette innpå Helland som er ferdig på dette nivået og Åsen som ikke kan henge med i markeringer på midten. |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 29.11.2020 20:53 Post subject: |
|
|
| Vi har intet system fremadrettet. Det er elendigt. Kan Åge være i farezonen for en fyreseddel ? |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.11.2020 20:55 Post subject: |
|
|
| Syns faktisk litt synd på Hareide. Kommer inn i klubben og skal prøve å bygge et vinnerlag etter at Covid-19 har rævkjørt økonomien og Bjørnebye/Ingebrigtsen/Horneland har rævkjørt laget. Har vel sjelden stått ovenfor en vanskeligere oppgave! |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
|
|
| utrolig moro å se Glimt! selv om de bare gadd i 60 min med fult trøkk så var det mer enn nok |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
|
|
| 1-5. NÃ¥r var siste gang ? Start og makrellfotball ? |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 29.11.2020 20:57 Post subject: |
|
|
| ibejnar wrote: | | Vi har intet system fremadrettet. Det er elendigt. Kan Åge være i farezonen for en fyreseddel ? |
? dette er jo bare fortsettelsen på flere år med negativ utvikling. kommer til å ta lang tid å fikse en ødelagt klubb |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 29.11.2020 20:57 Post subject: |
|
|
Flaut og tragisk av oss. Artig med Glimt. _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.11.2020 20:58 Post subject: |
|
|
| ibejnar wrote: | | Vi har intet system fremadrettet. Det er elendigt. Kan Åge være i farezonen for en fyreseddel ? |
Tipper han allerede har innsett at dette prosjektet ikke funker, og stikker frivillig i vinter. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 29.11.2020 21:00 Post subject: |
|
|
| Begynner virkelig å spøke med 4 plassen nå. Odd kan komme à poeng mens Kristiansund plutselig er inne igjen i kampen om 4 plassen. Vi har jo VIF borte og Molde hjemme i tillegg til et til tider vrient Sandefjord og Mjøndalen som kjemper mot nedrykk. Frykter at det lukter en Odd av oss i år. De hadde god kontroll men rotet bort 3 plassen til RBK siste dag. I år er det fort RBK som gir vekk en god posisjon og blir sittendes igjen uten Europacup neste år. Hvilket vil kostes klubben både penger og rankingpoeng. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:03 Post subject: |
|
|
Ja vi møter beste laget i EL, og vi er fult på høyde med de i lange perioder.
Jaggu ikke lett å fyre opp til kamp når vi for tredje kamp på rad får dommer feil i mot som resulterer i mål. Dette er mentalt.
Når da samtidig alt går inn og vi trenger 20 sjanser da blir det slikt.
Det som bekymrer meg mest er faktisk Åge akkurat nå, de byttene er ikke helt til å bli klok av.
Hvorfor starter ikke Per sentralt?
Og så må vi se på hva som gjør at våre spillere sliter med basisferdigheter, mottak, pasninger osv. Hva skjer her _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 29.11.2020 21:04 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | | Tidligere i år har vi i det minste fremstått som solide bakover. Nå er vi altså komplett i oppløsning defensivt, og evner knapt å holde ballen i laget lenge nok til å produsere en reell målsjanse. Helt ufattelig at vi ser så mye dårligere ut på så kort tid. Hva er det egentlig Hareide prøver på? |
Å få til noe i andre enden av banen?
Han glemmer dog at vi har en spiss som knapt hadde forsvart en plass i startelveren i de fleste 3.Div klubbene i fylket, en venstreving som er vaksinert mot å skape en dritt, En junior på midtbanen som alene står for halvparten av målene i mot de siste kampene alene, en joker på kant som er overmoden for Kil hemne, en keeper som Var god, for to sessonger siden, midtstoppere som var på høyden for ti år siden. Samtlige hadde blitt ydmyket i tinestaffetten hva angår tempo.
Zach, Ciljan, Holse og Konate kan få bli med videre, Ceide kan få noen år til, ellers er det få jeg ønsker å se neste år. Få det bort. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:05 Post subject: |
|
|
| Håper Hareide føler han fikk noen svar i kveld med tanke på neste års tropp, mot god motstand. Det er et ganske langt stykke opp fra Islamovic til Rushfeldt, for å ta ett av eksemplene. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:15 Post subject: |
|
|
Dette handler om både samhandling, spillide og kvaliteten på spillerene.
Så spørs det hvor mye tid vi skal bruke på droner og motstanderne og alt det der... _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 29.11.2020 21:17 Post subject: |
|
|
| Sjiraff wrote: | | Ja vi møter beste laget i EL, og vi er fult på høyde med de i lange perioder. |
Radikalt å mene at de er det beste laget i Europa League, når de røyk mot Milan før gruppespillet.
Hvis du mot formodning mener eliteserien, skriv for eksempel, jeg vet ikke, hva med "eliteserien"? |
|
| Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:18 Post subject: |
|
|
| helt enig Neeskens - samhandling og fodboldhjerne spilopfattelse mv. Den del halter også meget. Og stadig har vi jo intet system ud over at spille op på Dino - det er rædselsfodbold- men generelt har alt for mange af vores spillere en grundteknik, der ikke er god nok. Med det her hold kommer vi heller ikke i top 3 næste år. Der er så meget der skal forbedres inden - og først og fremmest kræver det virkelig mange nye og bedre spillere ind - og det tvivler jeg vi har pengene til. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 29.11.2020 21:20 Post subject: |
|
|
Fy fader for ett søpplelag vi er for tiden. Det er så sløvt over hele fjøla. Det er jaggu ikke mange som fortjener få bli med til neste sesong. Vi har spillere som bare daffer rundt på banen, og ikke orker engasjere seg. Det er ikke ofte jeg skjemmes over laget mitt, men i dag er det skikkelig flaut av RBK.
Jeg håper det får konsekvenser for en del av spillerne. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:21 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | På tide å avskilte og pensjonere enn del gammelt hos oss, Helland, Åsen, Hedenstad, Hovland, Reginiussen, Islamovic, Samuel er nå i en alder og med et potensial som ikke forsvarer de utgiftene vi har på dem.
Tenk hvor vi kunne ha vært hadde vi gått for Coolen og Nederlenderne istedenfor NFF møkka Horneland og Bjørnebye. Vårt fundament er lagt i ruiner og Koteng har ledet veien mot stupet. |
Her er vi kanskje ved kjernen. Forferdelig å tenke på. SIB slipper alt for lett. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 29.11.2020 21:31 Post subject: |
|
|
Orker ikke kommentere så mye etter dagens kamp, annet enn at det er moro å se på Glimt spille fotball! Ellers syns jeg det angivelige målet til Dino Islamovic minnet om selvmål, men er vel ikke noe som folk gidder å dobbeltsjekke på en slik kveld... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 29.11.2020 21:32 Post subject: |
|
|
| Vi må seriøst slutte å spille med "stor sterk spiss", og prøve å spille fotball istedet. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 29.11.2020 21:33 Post subject: |
|
|
Nå skal jeg ikke skylde bare på Islamovic, for i dag var alle like håpløse. Men alle de brente sjansene Dino hadde i dag, viser med tydelighet hvorfor vi sårt behøver en ordentlig spiss. Og med all respekt.. Helland, din tid i RBK, eller som toppspiller er over. Det er såvidt han gidder løpe etter når
Vi får brudd i mot. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:37 Post subject: |
|
|
| Nå var det vel Zachariassen som brente dei største sjansene i dag. To bom på nærmest blankt mål. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:39 Post subject: |
|
|
| Vi er griseheldige om vif taper mot s08 i kveld.... Laget vårt er helt natta om dagen og kan kun gå en vei. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:39 Post subject: |
|
|
| tenk at en hel haug med folk som holder til på brakka har en oppfattelse av at det Eggen og Kjetil Knutsen står for er utdatert. helt utrolig at de slipper unna med de katastrofale synspunktene sine og skaden det har påført Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 29.11.2020 21:40 Post subject: |
|
|
Dette var etter min mening den dårligste kampen til PSC siden han kom tilbake.. Hele midtbane var uryddig. Den henger ikke sammen hverken offensivt eller defensivt.
Disse bør forlate oss nå:
Alle bortsett fra:
Hansen
Eyolf
Per
Markus
Holse
Ceide
Dof _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|