English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fusjon RBK og RBK kvinner
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Damefotball
View previous topic :: View next topic  

Ønsker du fusjon mellom RBK og RBK kvinner?
Ja
56%
 56%  [ 50 ]
Nei
43%
 43%  [ 38 ]
Total Votes : 88

Author Message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 01.11.2020 15:04    Post subject: Reply with quote

Jeg vil gjerne trekke frem ett negativt aspekt. Plutselig har media en haug nyheter om RBK som gjør meg skikkelig overrasket, - før jeg ser at det faktisk er snakk om damelaget. Sånn type, "Stortalent forlenger med Rosenborg", "Stjernespilleren innrømmer: blir skuffet om RBK når sitt mål", "Stjerneskuddet kan forlate RBK: ønsker seg en annen rolle på laget", "RBK-profilen blir værende i klubben".

Men jeg skal vel lære meg å leve igjennom denne endringen.
zaphod81
Veteran

PostPosted: 02.11.2020 13:53    Post subject: Reply with quote

Et annet negativt aspekt er at jeg tar meg selv i å bli bekymret og irritert for at vi har satt oss i en situasjon der det nyanskaffede stjerneskuddet Blakstad bare kan forsvinne ut av klubben uten videre nå.

Men det er jo det samme som å si at det er negativt å heie på et lag.
ola.
Veteran

PostPosted: 02.11.2020 15:29    Post subject: Reply with quote

Jeg ser ikke en eneste kamp, men leser om kampene og bekymrer meg også for at Blakstad skal dra sin vei ...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 14.11.2020 13:02    Post subject: Reply with quote

Koteng:

– Vi tror jo at det blir en organisasjon. Nå har vi valgt å gjøre det slik nå, så vet ingen av oss hvor fort det vil skje, eller om vi blir det. Jeg tror jo vi blir det. Spesielt det med partner- og sponsormarkedet, det vil jo smelte sammen. Jeg tror de store sponsorene vil si at det er viktig med forbilder overalt, så vi tror det er veldig naturlig.

– Hva er fordelene med å slå klubbene sammen da?

– Man kan jo se for seg at man kommer til å samarbeide mye tettere om marked. Da slipper man en diskusjon om hvor mye er vi verdt her og de verdt der. Det er en mer praktisk måte å gjøre det på. Man kan jo få til et like godt samarbeid om man ikke er sammenslått. I et veldig langt perspektiv kan det jo være noen krefter i klubbene som er litt forskjellig, og det kan resultere i at man ikke får et godt samarbeid. For å sikre et veldig godt samarbeid så er det smart å være en klubb.

(...)

– Vil en samling av klubbene føre til mer likestilling rent økonomisk og med tanke på lønn?

– Uansett hvordan vi vrir og vender på det så er det jo markedet som betaler for noe. At vi skal se for oss at RBK herrer og kvinner har samme lønn, det har jeg ikke noen tro på. Innenfor herrer er det jo enorme forskjeller. Fra den som tjener best i Rosenborg til den som tjener dårligst i Ranheim, er det jo stor forskjell, bare i byen her. Det er Rosenborg som er i en liten særstilling. Fotballen på herresiden er i en særstilling. Alle andre idrettslag og idretter har jo helt andre rammebetingelser. Vi må jo ha en form for prinsipp og likeverdstankegang, men at det blir én kroner her er lik én krone der, sånn er det jo ikke. Sånn er det ikke noe andre plasser heller.

Les mer: Koteng ønsker tettere samarbeid: Spår sammenslåing med Rosenborg kvinner
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Damefotball All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb