English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 335, 336, 337  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:47    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/10...1938b.html

Da ser det jo nesten ut til at dette renner ut i sanden, og at vi må tape mot Glimt og Brann før noen tar til vettet.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:50    Post subject: Reply with quote

Ja det er litt det inntrykket jeg også sitter igjen med nå etter dagens nyhetsartikler.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

https://www.vg.no/sport/f...CmxaBMnVt0

- Å lede spillere og et lag som skal vinne seriegull, og har forventninger om det, handler om forvaltning av talent og organisering. RBK-trener Eirik Horneland har over lang tid vist at han sliter med å mestre begge elementene, skriver VGs fotballekspert Haakon Lunov.

Nok en + sak dessverre.

- Torgeir Børven
Back to top
Pappelg
Veteran

Det verste som kan skje er jo at det samme som i fjor skjer, at det blir plukket mye poeng i en periode før det så faller i hop igjen og blir elendig til høsten. Så er det året ferdig også liksom.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:53    Post subject: Reply with quote

Meste tyder vel på at Horneland fortsetter videre vel?.
Ser ingen sak som tyder på noe annet..

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:54    Post subject: Reply with quote

enojado wrote:
Forventer en kort avklaring på søndag.
Når spillerne snakker om å finne tilbake til spillegleden etter to kamper etter en lang pause, og enda lengre koronapause.... vel..

Dette syns jeg faktisk er et jævlig godt poeng - og et gigantisk tankekors! Hvordan er det mulig? De har akkurat startet på sesongen, en sesong som ble utsatt i flere måneder pga. pandemien, og så finner de ikke spilleglede?!? Confused Rolling Eyes
everlong
Senior

PostPosted: 22.06.2020 16:55    Post subject: Reply with quote

Jeg synes Mini treffer spikeren på hode her.

https://www.nordicbet.com...-som-sjef/

Horneland er en fin fyr, men han er ikke riktig trener for Rosenborg.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:55    Post subject: Reply with quote

Men Horneland ba selv om et møte med Dorsin og Koteng, som kan bety hva da hvis han ikke har tenkt å trekke seg? Det nærliggende må være at det er etter eller annet han ønsker å få endret i trenerteamet eller noe slikt?
mirar
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:57    Post subject: Reply with quote

Kjøpe seg tid...
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 16:58    Post subject: Reply with quote

Kanskje det er snakk om at han ønsker en ny assistent inn?
Embarland har vel ikke skrevet ny kontrakt, og vil kanskje flytte tilbake til FKH..

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 17:05    Post subject: Reply with quote

Det finnes bare 1 løsning her, og det er at Horneland finner seg noe annet å gjøre. Nå har han fått holde på i ett og et halvt år og det er null tegn til bedring. Kanskje snarere tvert i mot. På tide at de folka i styret tar til vettet og svelger denne kamelen nå, og ikke kjører klubben fullstendig i grøfta pga personlig prestisje.
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 17:07    Post subject: Reply with quote

hadde gitt opp alt håp og var nær med å slutte å se på kampene og i det hele tatt bry meg om klubben. også kommer det ett rykte som tenner håpet. Horneland er ferdig i klubben! fremtiden ser lys ut igjen.
under ett døgn senere er det fullt opp med masse svadaprat og tull og vås fra Horneland, han fortsetter i jobben. alt håp er igjen vekk.
Back to top
Crannypack
Junior

PostPosted: 22.06.2020 17:17    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvordan folk kunne få forhåpninger på noe så tynt. Han trekker seg selvfølgelig ikke nå. Uansett om han skulle trukket seg, hva så? Vi klarer ikke få inn noen kvalifisert trener som kan ta oss ut av elendigheten uansett.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 17:18    Post subject: Reply with quote

Nye ideer etter 1 5 år og 2 ksmper ute i serien ?. Horneland har allerede byttet ideer på hvordan RBK skal spille, sette opp laget. Har han enda en ny idé nå då ?.Så han lyset etter Molde kampen ?.
Dette er jo bare svada og barnehage...
Hvor mange idé,'r kan en trener som ikke får det til med større ressurser enn alle andre tilsammen få lov til å sette ut i live. Når skal dette styret ta sitt ansvar og avslutte dette tullete prosjektet ?
henrifei
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 17:29    Post subject: Reply with quote

Før seriestart
– Kommer vi ikke godt i gang, er det et eller annet vi ikke har lykkes med. Da fortjener vi ikke å få lov til å trene Rosenborg.
https://www.aftenposten.n...n5rXA.html

etter 1 poeng, null mål og null målsjanser .
-Nå har jeg solgt inn mitt tankegods om hvordan jeg tenker dette videre. Så skal vi gjøre en god prosess på hvordan vi skal komme styrket ut av det.

også driver folk og snakker om hvor ærlig og rett frem han er i media. mannen er fylt opp til randen med pisspreik.
Back to top
Captain
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 17:38    Post subject: Reply with quote

Jondahl wrote:
Før seriestart
– Kommer vi ikke godt i gang, er det et eller annet vi ikke har lykkes med. Da fortjener vi ikke å få lov til å trene Rosenborg.

-Nå har jeg solgt inn mitt tankegods om hvordan jeg tenker dette videre. Så skal vi gjøre en god prosess på hvordan vi skal komme styrket ut av det.

også driver folk og snakker om hvor ærlig og rett frem han er i media. mannen er fylt opp til randen med pisspreik.

Pisspreik? Synes oppriktig at han har stått fjellstøtt i alle situasjoner han har havnet i. Styret vet nok at Horneland drar hvis de skulle ønske det, uten noen form for dramatikk. Blir interessant å se hva som skjer i de neste timene eller dagene.
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 17:43    Post subject: Reply with quote

40 minutter før mandagens styremøte kom styreleder Ivar Koteng syklende til Brakka.

– Jeg ønsker ikke å svare på spørsmål før møtet, var hans korte svar til Adresseavisen.

Men skal Eirik Hornelands ideer diskuteres?

– Det er svært sannsynlig, svarte Koteng, før han gikk inn på Brakka.

Klokka 17.00 starter møtet, som er et ordinært styremøte.
Back to top
ErdoganLomas
Proff

PostPosted: 22.06.2020 17:49    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Men Horneland ba selv om et møte med Dorsin og Koteng, som kan bety hva da hvis han ikke har tenkt å trekke seg? Det nærliggende må være at det er etter eller annet han ønsker å få endret i trenerteamet eller noe slikt?

Fordi han visste at det var styremøte i dag, og var redd (med rette) at hans jobb ville bli diskutert.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 22.06.2020 17:54    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Jeg har ikke sett verre konspirering siden Kin Jong Un var pÃ¥stÃ¥tt dødssyk rundt pÃ¥ske. 😂
Folk går jo helt bananas her, og den ene teorien er villere enn den andre. Ganske underholdende lesning faktisk. Men jeg tror 99% av dere kommer til å bli fryktelig skuffa når dere etterhvert innser at det ikke skjer en pøkk.

Bare fordi du ikke har dekodet dette selv, Jørgen, så trenger du jo ikke å raljere over andre. Følg med!

Nidaros wrote:
– Lørdag var tung både prestasjon- og resultatmessig. Derfor tok jeg kontakt med Ivar søndag morgen, der jeg ønsket å sette han inn i mine tanker og ideer om hvordan Rosenborg skal bli bedre på kort sikt og lang sikt, sier Horneland.

Altså: Horneland antar at Ivar ikke er helt lys våken grytidlig en søndags morgen. Derfor ringte han kl 04.30 og la ut om sine vidløftige planer på kort og lang sikt. Faktisk hadde Horneland, detaljfokusert og godt forberedt som han er, vel vitende om styremøtet klokken 17, skrevet manus og spilt inn dette på spolebåndspilleren i løpet av natta. Det Ivar fikk høre var derfor et opptak med Haugesund-dialekt, spekket med moderne fotballuttrykk som "sultindeks", "kampsituasjonsbetinget løpskapasitet", "fjernstyringsmodellen", "langsiktig planlagt samhandlingsnivåøkning", "progresjonsmoderasjonstopp", "kortsiktig stimuleringspotensialebehov" og helt sikkert mange lignende flotte påfunn, avspilt i økt hastighet. Umulig for Ivar å smette inn med noe "møtes", derfor ble det Horneland som innkalte (møtest?).
Quote:
– Jeg delte de tankene med administrasjonen senere og styre er godt informert. Vi er i en prosess som vi skal bruke tid på, så skal vi komme styrket ut som et sterkt Rosenborg, fortsetter han.

Det Horneland fortalte var at på kort sikt hadde han ikke peiling på hvordan klubben skulle klare å øve inn offensivt spill.
I og med at ingen av de andre i klubben nå heller hadde klart å implementere offensivt spill, foreligger det et avvik.
Dette avviket rapporterte Horneland inn, som øverste leder på sport, og det er da opp til administrasjonen å tette det innmeldte avviket. (Underbygges av sitat lenger ned: " ... hva som hemmer oss ...".)

Imidlertid lurte Horneland på om det ikke fantes noe brevkurs via Aftenskolen eller lignende, så man slipper å bruke disse datagreiene.
Dette ville det ta litt tid å undersøke og deretter gjennomføre. Derfor, på lang sikt skulle Horneland sørge for at sportslig avdeling tilegnet seg kompetansen som klubben så sårt trengte. (Hence: Prosess som vi skal bruke tid på.)

Quote:
Jeg har sagt hvordan jeg tenker rundt sport i RBK og hva som hemmer oss og hva som fra mitt ståsted må til for å hindre det. Basert på en analyse der jeg har sett på absolutt alle også får vi se hvordan vi kommer ut av det, sier Horneland.

Bare spør om det er mer du lurer på, Skjelvik. Wink
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 18:00    Post subject: Reply with quote

Jeg må le litt av Koteng da:
- Jeg kommer ikke til å svare på noen spørsmål før etter møtet
*Blir stilt et spørsmål*
*Svarer på spørsmålet*

Laughing
Huber
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 18:01    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Jondahl wrote:
Før seriestart

Pisspreik? Synes oppriktig at han har stått fjellstøtt i alle situasjoner han har havnet i. Styret vet nok at Horneland drar hvis de skulle ønske det, uten noen form for dramatikk. Blir interessant å se hva som skjer i de neste timene eller dagene.

Mener å huske at Horneland uttalte noe lignende i fjor, om at dersom laget ikke gjorde det godt nok så hadde han ingenting å gjøre som RBK-trener. Han står kanskje "fjellstøtt", men det er lite sammenheng mellom det han sier og det han faktisk gjør, og da er det pisspreik.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 22.06.2020 18:01    Post subject: Reply with quote

Lord Oakley wrote:
40 minutter før mandagens styremøte kom styreleder Ivar Koteng syklende til Brakka.

– Jeg ønsker ikke å svare på spørsmål før møtet, var hans korte svar til Adresseavisen.

Men skal Eirik Hornelands ideer diskuteres?

– Det er svært sannsynlig, svarte Koteng, før han gikk inn på Brakka.

Ja, da har vi fått Kotengs ord på at de skal diskutere Hornelands ideer om redusert forfjamselsesnivå og implementering av brevkurs i offensiv fotball.
Som spådd.
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 18:07    Post subject: Reply with quote

Captain wrote:
Jondahl wrote:
Før seriestart

Ja, pisspreik. At noen, som deg, lar seg forføre av hans påtatte ydmykhet er en annen sak.
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 22.06.2020 18:09    Post subject: Reply with quote

Nei. Horneland er en godgutt.
Back to top
Gnafs
Senior

PostPosted: 22.06.2020 18:14    Post subject: Reply with quote

Jo lengre dette pågår, desto større konsekvenser burde det få for styre hvertfall.
For meg var det ufattelig at han satt her enda etter 16.mai, nå over et år senere med samme skiten og samme ord etter hver eneste kamp så burde nok være nok.

Trivelig fyr eller ikke er irrellevant, det fungerer ikke på fotballbanen .
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 335, 336, 337  Next
Page 312 of 337

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb