English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Robert Koren
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedning
Legende

PostPosted: 26.11.2006 21:16    Post subject: Reply with quote

Alle kan ikke være like aris(k) som deg vet du.
Back to top
View user's profile Send private message
Roamer
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:16    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Roamer wrote:
Fint lag det der, Holdbrillan. Er bare uenig med Riseth og Storflor. Vil heller ha Hyka på vingen, og en ny sentral midtbane eller evt. Sapara der og Skjelbreid på indreløper.

trur du virkelig Hyka er klar for å spille CL kvalifisering? enkelte her inne er så jævlig naive når det kommer til endel av disse unggutta..

Synes du Storflor holder mål i Champions League? Det synes ikke jeg. Hyka har vist gode takter når han har fått sjansen nå. Og hans spissferdigheter vil ikke bli gjennomskuet så lett som Storflors mot bedre motstand.

Forøvrig hadde det vært fint om du hadde tonet ned den bedreviter-holdninga di et par hakk. Det er tidvis forferdelig provoserende.
longns
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:21    Post subject: Reply with quote

Storflor har hatt flere gode kamper i CL, Storflor får forresten ufortjent mye piss her på forumet. Jeg blir provosert av sånne gjøkhuer som deg og ARIS , snakker om masse piss dere ikke har peiling på.
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:26    Post subject: Reply with quote

Forøvrig hadde det vært fint om du hadde tonet ned den bedreviter-holdninga di et par hakk. Det er tidvis forferdelig provoserende. Smile
Makkverk
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:27    Post subject: Reply with quote

Du hevder hele tiden at andres argumenter er idiotiske. Alltid har du rett, og alle som sier deg imot, feil. Ikke tenkt på at det kan være motsatt; at du tar feil, og alle som sier deg imot tar rett, og du tar feil. Eller at du er et gjøkhode (hvorfor bruke slike tåpelige ord), mens alle som sier deg imot ikke er det?

EDIT: Ble visst slått der Wink
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:28    Post subject: Reply with quote

Jeg husker spesielt Storflor mot Panathinaikos. Da var han jævlig god. Men jeg syns det er for tidlig og si hvor god Hyka kommer til å bli. Jeg forventer ikke at han skal storspille i CL allerede til høsten. Han trenger nok mer tid enn som så.
longns
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:29    Post subject: Reply with quote

det er noen av debattantene som er på så jævlig lavt nivå at jeg lurer på om de har lagd en kødde account for å provosere.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 26.11.2006 21:50    Post subject: Reply with quote

Prøv å ikke ta det personlig når folk er uenige med deg. Det hjelper nok.
Back to top
havarn
Junior

PostPosted: 26.11.2006 21:50    Post subject: Reply with quote

Var det ikke Storflor som gav assist til Strand sitt mål mot Real Madrid på bortebane i fjor høst?
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 21:58    Post subject: Reply with quote

Kom Koren, kom! Du må avløse Essediri! Wink
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 26.11.2006 22:02    Post subject: Reply with quote

Koren er jo ikke ving. Er det sannsynlig at han vil til RBK for å spille i en posisjon han ikke er vant med? Bør vi hente en spiller for å sette han på en posisjon han ikke er vant med fordi han kanskje passer der?
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 26.11.2006 22:14    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
Koren er jo ikke ving. Er det sannsynlig at han vil til RBK for å spille i en posisjon han ikke er vant med? Bør vi hente en spiller for å sette han på en posisjon han ikke er vant med fordi han kanskje passer der?

NEI!!
Vi kan ikke hente spillere pga navet. Vi må hente spillere i de possisjonene vi trenger, som vi vet behersker de oppgavene de vil få.
Koren vil være en meget god indreløper for RBK, men vi trenger et arbeidsomt rivjern med gode passningsferdigheter sentralt, og jeg er i allefall ikke sikker på at Koren er løsningen der.
Og skal vi ha en ving så må han være rask, god en mot en og slå gode innlegg, og jeg er heller ikke sikker på at Koren er løsningen der.
Han kan være det, men jeg mener vi har brukt opp kvoten for å prøve
om spillere kan bekle en rolle nå. Vi trenger folk som vi vet kan gå inn å
og styrke laget i de posissjonene vi trenger. Hvis Koren kommer så mangler vi fortsatt etter min mening en god sentral midtbanespiller.
Back to top
Rastafardin
Junior

PostPosted: 26.11.2006 23:17    Post subject: Reply with quote

Koren spiller ikke ving pr. idag, men han har alle muligheter til å takle den rollen veldig godt.

Sappi er ikke udødelig (selv om han spiller som en gud) og vi trenger en backup. Ingen i Norge eller RBK slår dødballer/innlegg som sappi/koren og den egenskapen er viktig, i og med at mange mål scores på nettopp dødball/innlegg nå til dags.

En så god spiller med internasjonalt snitt, omtrent gratis, er rett og slett for godt til å ikke slå til på, kjøp Koren uansett mener nå jeg

La gutten spille ving evt. indreløper med Sappi. Sentralt er jeg noe mer usikker. Men om jeg ikke husker helt feil, har ikke Tettey spilt midtstopper, vil ikke han kunne formes som defensivt anker/ballvinner? Ballfordeler-evner trenger vi ikke så lenge koren eller sappi får ballen om enn på en kompis pasning.

Mulig jeg er fotballtilbakestående ved å foreslå det, siden ingen andre ser på tettey som en mulighet sentralt, han spilte vel 20 minutter der en gang i år, og sa etterpå at det ikke var en posisjon han likte, men tror han kunne fått til den rollen etter å få lagt fra seg juniorfeilene.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 26.11.2006 23:21    Post subject: Reply with quote

Sapi.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 23:25    Post subject: Reply with quote

Hvorfor maser alle om Sapi som midtbaneanker når han har vist gang på gang at det er indreløper han er?
attach
Forumsjef

PostPosted: 26.11.2006 23:28    Post subject: Reply with quote

Jeg bare brøt litt med forumetiketten og påpekte at det skrives Sapi med en p, jeg. Wink
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 23:31    Post subject: Reply with quote

Sapara har kun spillt Anker en gang. Det var mot Kamma som spillte langballer og fysisk. Sapara må testes ut mere i den sentrale rollen!
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 23:36    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Hvorfor maser alle om Sapi som midtbaneanker når han har vist gang på gang at det er indreløper han er?

Fordi han vil briljere også der. I tillegg til at han da ville frigjort en indreløperplass til midtbaneeleganten Koren.
mirar
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 23:36    Post subject: Reply with quote

Hvor stor er sjangsen på at Brakka henter RBK?

Svært liten ja?!

- Men intet er umulig.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 23:37    Post subject: Reply with quote

Klarer ikke RBK komme seg hjem fra Danmark selv, ettersom Brakka må dra å hente dem? Razz
mirar
Veteran

PostPosted: 26.11.2006 23:38    Post subject: Reply with quote

Hehe ups, mente RBK skulle egentli være Robert Koren Rolling Eyes Smile
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 27.11.2006 11:28    Post subject: hent koren. Reply with quote

Jeg kan ikke fatte å begripe argumentene mot å hente koren til rbk.
Han er mer en god nok og vil heve laget umiddelbart. Selv om han skulle bli sittende på benken et år før han returnerer til lsk som en flopp ville han ha vært en god risiko. Sansynligheten for at han skal floppe er liten da han er en kvalitetsspiller. Vi har få midtbanespillere og det vil neppe skade de som er her at de skjønner at de må være jævlig gode for å få fast plass på rbk. Vi kan få solgt han til en god pris hvis han blir en suksess. Han er billig selv med en god lønn og sign on fee. Det er ikke vanskelig å kvitte seg med koren hvis han mot formodning skulle ødelegge miljøet eller finner på noe annet tull. I værste fall får vi en lettsolgt spiller billig og kvitter oss med han for mer en vi ga. Krise. Idiotisk å ikke hente han hvis vi kan.
Roar er gammel. Riseth er gammel. Ciljan og Tettey kan godt veksle på samme indreløperposisjon i en par år. Solli er variabel. Sapara er den eneste midtbanespilleren vi har som vi i utgangspunktet kan bruke fast hvis han ungår skader.
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 27.11.2006 11:31    Post subject: Reply with quote

Hva med motivasjonen? Tror du Koren er veldig interessert i å jobbe rævva av seg for RBK? Tror du han vil stå fram meg bra innsats om hele laget skulle slite i en kamp?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.11.2006 11:57    Post subject: Reply with quote

VG skriver i dag at Koren - via agenter - skal ha blitt tilbudt Rosenborg. Trønderne er imidlertid svært lunkne i forholdt til tilbudet. De mener de har gode nok midtbanespillere.

Les mer: Tørum taus om Koren
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 27.11.2006 12:01    Post subject: Reply with quote

Quote:
Hva med motivasjonen? Tror du Koren er veldig interessert i å jobbe rævva av seg for RBK? Tror du han vil stå fram meg bra innsats om hele laget skulle slite i en kamp?

Har han ikke stått frem for lsk når laget har slitt? Hvorfor skulle han være mindre interessert i å yte en innsats for rbk en for lsk?
Hvis det er noen som kan sies å ha bidratt til å snu kamper til fordel for lsk så må det vell være koren. Som med alle andre spillere som ikke presterer må han bli tatt av banen hvis han ikke yter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Next
Page 15 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb