| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
rail Rutinert
|
Posted: 25.02.2020 19:36 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Vi kan velge mellom en som er begrenset og en som er begrenset og narkoleptisk |
Dette blir svært urettferdig. Hovland er kun narkoleptisk Han viser i landskampene i fjor at han har ferdigheter på mer enn høyt nok nivå. Men hva hjelper vel det når hans tilbøyelighet til brainfreeze og tabber er rent parodisk. Merkelig nok var vel hans prestasjoner i disse landskampene nær feilfrie. Hva nå enn det indikerer. |
|
| Back to top |
|
 |
tokik Proff

|
Posted: 25.02.2020 19:43 Post subject: |
|
|
| Har han trent med RBK allerede i vinter? Tviler på om padel på Lade er tilstrekkelig mtp landkampen(e) |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.02.2020 20:13 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Greit nok det, synes bare han har per idag sølt bort det som kunne vert en mye mer respektabel karriere sportslig sett og tror ikke han ville lidd noen økonomisk nød om han valgte PL. |
Nei, men han hadde ingen tilbud fra PL. Det er ikke sånn at man bare kan velge å dra til England. Han har i flere intervjuer sagt at det ikke var andre konkrete tilbud på bordet enn det fra Kina, med en størrelse han kanskje aldri får se maken til i karrieren. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 25.02.2020 20:19 Post subject: |
|
|
Avskjeden fra Frankrike var vel ikke helt ryddig, og nå er kanskje behovet der for å restarte karriæren. Det er ikke noe i veien med å gå etter pengene, men som fotballspiller bør man se hele karriæren under ett. Det er total saldo som er viktigst.
RBK nå hadde vært bra. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 25.02.2020 20:19 Post subject: |
|
|
Selnæs om bare på lån noen måneder? Ja takk!
Om ikke annet så kan han lære enkelte hvordan sentral midt spilles i RBK samt heve tilskuertallet med noen tusen. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 25.02.2020 20:20 Post subject: |
|
|
| Ok, jeg vet ikke hvilke tilbud han har hatt, det vet sikkert bare han og agenten, jeg sikter bare til at det var en del PL rykter en periode. Og jeg er sikkert på at han kunne kommet seg til en bedre liga en den franske om det var målet. Nå er han i nivå 2 i kina |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.02.2020 20:20 Post subject: |
|
|
| rail wrote: | | Han viser i landskampene i fjor at han har ferdigheter på mer enn høyt nok nivå. |
Han hadde vel en ordentlig god kamp eller to for oss i samme periode. Problemet er imidlertid at denne lille håndfull en gode kamper er et sjeldent unntak i en ellers rimelig semmer Rosenborg-karriere Hadde han levert på samme nivå om ikke annet av og til, hadde muligens situasjonen vært noe annerledes, men slik ståa er har han "ødelagt" vesentlig flere kamper enn han har vært sterk positiv bidragsyter. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 26.02.2020 22:50 Post subject: |
|
|
Liker generelt ikke lån av spillere, men når det er snakk om Selnæs så er det noe helt annet.
Får håpe vi kvitter oss med Konradsen, Lundemo, Åsen, Botheim, Hovland og erstatter noen av disse. I tillegg så bør det snart hentes ny venstreback og spiss som Dino kan utfordre. |
|
| Back to top |
|
 |
rail Rutinert
|
Posted: 28.02.2020 03:13 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Får håpe vi kvitter oss med Konradsen, Lundemo, Åsen, Botheim, Hovland og erstatter noen av disse. I tillegg så bør det snart hentes ny venstreback og spiss som Dino kan utfordre. |
Hehe, kan vi ikke bare sparke hele troppen da  |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 28.02.2020 11:09 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner at du mener at Dino trenger en spiss å utfordre, men jeg skjønner ikke hvorfor han skal utfordre en venstreback... eller mener du at vi skal hente en spiller som kan bekle både spiss- og venstrebackrollen? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 28.02.2020 15:47 Post subject: |
|
|
Skal selvfølgelig ikke kvitte oss med hele troppen, men fornye den med bedre fotballspillere.
Mente selvfølgelig at vi bør hente en ung venstreback med stort potensial som backup til Meling. I tillegg til det en spiss. Botheim er ikke god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.02.2020 16:03 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Mente selvfølgelig at vi bør hente en ung venstreback med stort potensial som backup til Meling. |
Vil igjen peke på Håkon Gangstad. Ellers mener jeg at vi mer trenger en midtstopper som kan gå direkte inn på laget enn en spiss. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 28.02.2020 17:07 Post subject: |
|
|
| Har ikke sett til noe av han. Men Joshua Kitolano som jeg tidligere har nevnt kan være et godt alternativ. Usikker på om han spiller både venstre- og høyreback eller kun høyreback. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 28.02.2020 17:48 Post subject: |
|
|
| Er ikke Joshua midtbanespiller da? Virker som han har spilt indreløper hos ODD i vinter i alle fall. Eric Kitolano har vel nettopp signert for TIL, og John Kitolano for Molde fra Wolves. Tror sistnevnte er back i alle fall, så spørs om du ikke blander noen av brødrene her, Mikkelsen? |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 28.02.2020 18:01 Post subject: |
|
|
Joshua Kitolano er midtbanespiller. Jeg tipper at du tenker på John Kitolano. Han er først og fremst venstreback, men det skal godt gjøres å få tak i han nå, i og med at Molde hentet han på lån med opsjon på kjøp. Han ble aldri noe suksess i Wolverhampton, men han er fortsatt ung, så det kunne potensielt vært spennende.
Jeg er litt bekymret for kontraktsituasjonen til Meling kjenner jeg. 1 år igjen av kontrakten er ikke bra. Enten bør han skrive under på en ny kontrakt, eller så bør han selges. Men med så få overgangsvinduer åpent nå, er det vel lite sannsynlig. Det betyr mest sannsynlig at vi får svært lite for en av våre beste spillere. Venstreback bør uansett stå høyt på ønskelisten, enten nå eller til sommeren.
På spissplassen håper jeg at vi satser på Botheim som backup frem til sommeren, selv om det er risikofylt. Alternativet må være å låne han ut i 1 sesong. Det er kanskje et vel så bra alternativ, men nå når vi skal ta mer kontroll over økonomien, er det mer prekært med en midtstopper. |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 28.02.2020 20:59 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Mikkelsen wrote: | | Mente selvfølgelig at vi bør hente en ung venstreback med stort potensial som backup til Meling. |
Vil igjen peke på Håkon Gangstad. Ellers mener jeg at vi mer trenger en midtstopper som kan gå direkte inn på laget enn en spiss. | Nå er vel begge stopperne til RBK landslagspillerre, og vi kan derfor gå ut fra at det er vanskelig å hente en stopper som forsterker laget. Men du har kanskje bedre peiling enn landslagsjefene? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.02.2020 21:08 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke peiling, men det jeg har hørt er at det finnes ganske mange midtstoppere som har feil nasjonalitet for å spille på Norges landslag.
Er forøvrig en tanke urovekkende at det ikke er flere norske yngre midtstoppere som for alvor banker på døren til landslaget. Men klart ... med sånne som Haaland, Ødegaard, Ajer, Semb Berge osv. kan vi kanskje ikke bli for kravstore. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 28.02.2020 21:10 Post subject: |
|
|
Alternativet er vel at Norge ikke har noe spesielt gode forsvarsspillere når spillere som Ajer er ute. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 28.02.2020 21:10 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | Jeg har ikke peiling, men det jeg har hørt er at det finnes ganske mange midtstoppere som har feil nasjonalitet for å spille på Norges landslag.
Er forøvrig en tanke urovekkende at det ikke er flere norske yngre midtstoppere som for alvor banker på døren til landslaget. Men klart ... med sånne som Haaland, Ødegaard, Ajer, Semb Berge osv. kan vi kanskje ikke bli for kravstore. | Vi har allerede to stoppere med feil nasjonalitet på utlån.. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.02.2020 21:26 Post subject: |
|
|
Jepp, men er dét noen grunn til å spille med Hovland, egentlig? Kjøp en utlending til hvis ingen norske kan fylle rollen. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 28.02.2020 21:31 Post subject: |
|
|
Sikkert noen svensker eller dansker som er nivåer over Hovland der ute. Trenger ikke være spesielt eksotiske navn _________________ Grilldress er også en dress:)
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 28.02.2020 22:20 Post subject: |
|
|
| Jeg vet faktiskt om en ekstrem rask og spillende stopper i dansk fotball hvis det er det RBK er ute etter.. |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 28.02.2020 22:32 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Jepp, men er dét noen grunn til å spille med Hovland, egentlig? Kjøp en utlending til hvis ingen norske kan fylle rollen. | Problemet med Reginiussen og Hovland er de er for like. To kjøttstoppere som har sin svakhet når de møter raske spisser med høyt aggresivt press, noe som blir stadig vanligere i toppfotballen. Uansett så er det Tore som forsvinner neste år. Even må lære seg å kjenne sine begrensinger og spille enklere. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 29.02.2020 00:30 Post subject: |
|
|
Noen som veit om han Rösler ungen har blitt noe annet enn en mikke mus spiller. Siste jeg fikk med meg var at han hadde blitt sluppet til NAC Breda fra City. Han er vel forsvarer og kan jo ikke akkurat være så utrolig mye dårligere enn forsvaret vårt sånn det ser ut idag. _________________ Grilldress er også en dress:)
|
|
| Back to top |
|
 |
Bear87 Junior
|
Posted: 29.02.2020 03:02 Post subject: |
|
|
Rask stopper som kan være aktuell er Marius Lode.
venstreback med fart som burde være aktuell erstatter for Meling er Fredrik Bjørkan |
|
| Back to top |
|
 |
|