View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 25.11.2006 13:59 Post subject: |
|
|
ARIS wrote: | Vel.. Hvis han er så forbaska god hadde det vel vært storklubber i kø for å få tak i kisen. Jeg tolker det slik at hvis ingen gigantklubb i den Sveitsiske eler Irske ligaen huker tak i han, kan han spille for RBK som en mellomløsning. Jepp, få han hit, kjempeløsning for både oss og han. |
Hvilken gigantklubb tenker du på i den irske ligaen egentlig? |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 25.11.2006 14:11 Post subject: |
|
|
Sier ironi deg noe joko-? |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 25.11.2006 14:13 Post subject: |
|
|
jarln skrev: Skal vi forsterke til CL allerede nå i vinter eller vente på at PCS og kanskje spesielt Tettey blir like god som Koren og betydelige krefter i CL, om kanskje 2-3 år?
Her er sistnevnte alternativ helt klart det beste. Hvordan kan du være så sikker på at sutterungen Koren er interessert i å blø for RBK-dakta si? Kommer han hit er det kun fordi ingen andre vil ha ham. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.11.2006 14:13 Post subject: |
|
|
det er ikke ironi men et spørsmål |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 25.11.2006 14:18 Post subject: |
|
|
Ser faktisk poenget i å hente koren nå mens han er gratis. Det gjør det mindre surt å ikke bruke ham. Vi trenger forsterkninger på midtbanen og ved evt. salg så kan vi tjene en slump penger på ham. Selv har jeg ikke sett på ham som en spiller jeg vil ha i RBK trøya, men gratis er min favoritt pris og hva har vi da og tape på det annet en at hvis bratseth frotsetter å ta ut laget så får han klippekort... han er nok myyyye bedre enn Solli og jeg trur han er god nok til å ta plassen like mye på ving som på midtbanen. ja selv sentral |
|
Back to top |
|
 |
havarn Junior
|
Posted: 25.11.2006 14:31 Post subject: |
|
|
Lomaxx skrev at Koren er gratis. - Det blir han uansett ikke. Stor sign on fee og høy lønn.
Koréns utalelser i media det siste året tyder jo på at han ikke tåler å bli satt ut av laget. Om han kommer til RBK, tror jeg han må belage seg på mye benke tid og det vil bare forsure miljøet. Nei takk, vil ikke ha han til Lerkendal. - There is no such thing as free beer.
Jeg er heller ikke enig i at han er bedre enn Solli, tvert imot faktisk. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.11.2006 14:33 Post subject: |
|
|
havarn wrote: |
Jeg er heller ikke enig i at han er bedre enn Solli, tvert imot faktisk. |
denne setningen gjør at jeg glemmer alt du noen gang har skrevet på dette forumet! Dårlig forsøk på å være morsom... |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 25.11.2006 14:34 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | det er ikke ironi men et spørsmål |
Poenget er at drar han utenlands ender han opp i en eller annen bakgårdsliga som den Irske eller Sveitsiske. Ikke ulikt den ligan han har spilt i det siste året. Håper i det lengste at dette bare er noe adressa har diktet opp. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.11.2006 14:41 Post subject: |
|
|
ingen lag i den irske ligaen er bedre enn Lillestrøm .... |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.11.2006 14:43 Post subject: |
|
|
Er det noe å lage et poeng ut av, da? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 25.11.2006 14:56 Post subject: |
|
|
Koren er ikke direkte en het potet ute i Europa. Kombinasjonen slovener og norsk klubblag frister sikkert ikke så veldig mange storklubber ved første øyekast..... |
|
Back to top |
|
 |
BadBones Junior
|
Posted: 25.11.2006 15:02 Post subject: Seriøst |
|
|
Jeg tror det kan være en god løsning å hente Koren for å gi Storflor / Essediri større konkurranse. Jeg ønsker imidlertid ikke å se en misfornøyd PCS eller Tettey dersom de ikke får spilletid om Koren kommer.
Koren er ei spillerhore (med det mener jeg at han gjør hva som helst for penger ) , og da kan vi bruke han som det! Dersom vi kjøper han, bør vi være forberedt på at han blir sutrete hvis han ikke får spilletid.
Men bevares: MYE heller Koren enn Solli, uansett hvor på banen!
Dessuten tror jeg det vil være mulig å tjene gode penger på ham... Jeg vil tippe markedsverdien hans i dag ligger på ca 10-12 millioner (etter at han har signa kontrakt på 2-3 år). Dersom vi får CL-spill, vil han trolig være verdt enda mer om bare ett år. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.11.2006 15:18 Post subject: Re: Seriøst |
|
|
BadBones wrote: | Koren er ei spillerhore (med det mener jeg at han gjør hva som helst for penger ) , og da kan vi bruke han som det! Dersom vi kjøper han, bør vi være forberedt på at han blir sutrete hvis han ikke får spilletid.
|
Nå må vi ikke glemme at mange tenkte det samme om Ivers når han kom - ei pengehora, som har vist seg å slå til. Sapara er målfarlig, og det er jammen meg Koren også. Nå er det like før både Strand og Riseth må pensjoneres, og Solli er for dårlig. Da sitter vi igjen med Tettey, Sapara og Skjelbred. Jeg stemmer for å ta inn Koren. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.11.2006 15:26 Post subject: |
|
|
Helt utrolig hvis Bratseth ikke ser nødvendigheten av å hente koren, å rote vekk ham med den innstillingen han har til rosenborg skal jo nesten ikke gå an nå.
For det første ligger han i dette midtsjiktet mellom ung og gammel, han er mye bedre enn alle midtbanespillerene våre, utenom sapara, og snart går jo riseth og strand av med pensjon. Vil heller ikke bruke Riseth på midtbanen, han er rett og slett for gammel og utrygg med pasningene, vi må begynne å utvikle en sentral spiller istedenfor å satse på en som synger på siste verset. |
|
Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 25.11.2006 15:34 Post subject: hmm. |
|
|
Per-Marek-Robert !
Hmm, dette høres ut som en midtbane i Europeisk mesterklasse.
Jeg har trua, har dere ? _________________ Ståle Stensaas. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 25.11.2006 15:37 Post subject: |
|
|
Har mer trua på:
Marek Sapara - Vidar Riseth - Robert Korèn
Men jeg må si at jeg er meget usikker angående denne saken. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.11.2006 15:49 Post subject: Re: hmm. |
|
|
jkrakene wrote: | Per-Marek-Robert !
Hmm, dette høres ut som en midtbane i Europeisk mesterklasse.
Jeg har trua, har dere ? |
Marek - Patrice - Robert
Da hadde vi nok eid Europa. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.11.2006 16:21 Post subject: |
|
|
Riseth er ikke en man kan satse på som sentral. Han er for gammel, og han er for dårlig pasningsspiller. Det er nå vi må begynne å la en yngre sentral få spille seg inn i den rollen, ikke satse på en nødløsning enda en sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 25.11.2006 16:40 Post subject: |
|
|
Enig med deg, Bommel, så lenge du ikke mener at Koren skal gå inn i den rollen. Synes vi skal hente inn Koren uansett. Ser for meg at han kan fungere godt som høyreving. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.11.2006 16:46 Post subject: |
|
|
Nei nei, Koren er og blir offensiv. Men jeg hadde ikke sett bort fra at han hadde fungert veldig bra som venstre, eller høyre ving med som trekker innover sentralt Indreløper hvis tettey tar sentral. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.11.2006 16:48 Post subject: |
|
|
Hirschfeld
<p>
Stoor - Koppinen - Lustig - Dorsin
<p>
Skjelbred - Tettey - Sapara
<p>
Koren - Iversen - Braaten
<p>
Hadde vært noe det... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.11.2006 16:54 Post subject: |
|
|
Den ser bra ut den oppstillingen der Men det er nok sikkert bare noe vi må drømme, tror ikke bratseth evner å hente Koren, og det ser unektelig ut som om de vil satse på riseth en sesong til som midtbane da de ikke tør å satse på noen som krever litt omstillingstid til den sentrale.. |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 25.11.2006 16:56 Post subject: |
|
|
Quote: | tr0ndern Skrevet: 25.11.2006 15:48 Tittel:
--------------------------------------------------------------------------------
Hirschfeld
<p>
Stoor - Koppinen - Lustig - Dorsin
<p>
Skjelbred - Tettey - Sapara
<p>
Koren - Iversen - Braaten
<p>
Hadde vært noe det... |
Og hvorfor øsnker du å bruke en høyreback som har defensive svakheter som midstopper?? _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.11.2006 16:58 Post subject: |
|
|
Får de hentet inn koren og en ny midtstopper skal jeg gi avkall på alle mine julegaver, og attpåtil gå i kirka og synge en strofe eller to. |
|
Back to top |
|
 |
|