View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
larenim Veteran
|
Posted: 11.11.2006 22:30 Post subject: |
|
|
GÃ¥ i deg selv, da. Vennlig tips. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 11.11.2006 23:30 Post subject: |
|
|
eivindwb wrote: | Jesus.
Har akkurat kommet fra cupfinaleseminaret og jeg vil gjerne sitere Nils Arne: "En vinner ser muligheter, en taper ser problemer i muligheter."
Koren representerer muligheter.
Dette er særlig retta til einherjar og litjkar'n. Eller knøttet, knerten, eller hva det var. |
Det der er ikke et argument, det er et slagord. Folk som ikke ser problemer i muligheter kan fort ende opp som tapere som konsekvens, jamfør de neokonservative og Irak. Ideen er kanskje å advare mot å være overdrevent redd for å ta en risiko? Men jeg kan ikke se at argumentene mot å skaffe Koren i denne tråden har dreid seg noe særlig om det. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 12.11.2006 03:41 Post subject: |
|
|
Einherjar wrote: | Og om du ikke skjønner spøken i det jeg skriver, sier det det meste om deg. Ærlig talt. Skjønner du ikke?? |
Jeg skjønner veldig godt hva du skriver. Derfor jeg reagerte, det var forbanna meningsløst.
Nok om det og god natt  |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 13.11.2006 03:52 Post subject: |
|
|
Jeg mener vi bør konsentrere oss om å få en skikkelig deffensiv midtbanespiller til klubben., en sjef. Riseth har gjort sakene sine bra i høst, men heller ikke mer enn det. Det blir for mye ryddegutt
og for lite kvalitet på passningspillet. Hvis vi klarer å hente en spiller som har har den deffensive tryggheten til å rydde unna , og samtidig har ro og ferdighet til å slå forløsende passninger, så tror jeg vi får se et mye mer stabilt lag.
Koren er en meget bra spiller, men ikke den spilleren vi har mest bruk for akkurat nå. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.11.2006 13:59 Post subject: |
|
|
- Rösler tipset City om Koren
Sunday Mirror skriver at klubben stoler på Röslers anbefalinger og vil gå i dialog med sloveneren denne uken.
De håper å se Koren i den lyseblå trøyen over nyttår.
Det vil jeg si er ganske illojalt av Rösler. Dette er vel spikeren i kista for vår del også. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.11.2006 16:26 Post subject: |
|
|
Illojalt og illojalt av en trener som fikk sparken for at han endte på 4. plass med det spillermaterialet LSK rår over. Stjerner som Espen Søgård  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 13.11.2006 16:36 Post subject: |
|
|
Havner vel her snart da...
Bare motsatt av KÃ¥re Hedley: RBK-City-LSK
Koren: LSK-City-RBK
Gi ham en vinter med et par cupkamper så havner han her til sommer'n  |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 13.11.2006 17:51 Post subject: |
|
|
Til neste jul ja, for det er kun lov til å spille for 2 klubber pr. kalender år.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 19.11.2006 02:49 Post subject: |
|
|
Forstår det sånn at Koren var sentral midtbane i LSK sitt 4-3-3 system ikveld. Noen som så kampen, eller har noen spillerbørser på hvordan han greide seg? |
|
Back to top |
|
 |
C.Sativa Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 25.11.2006 11:55 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e69926.ece
Koren vil til RBK, men helst til utlandet...
Hvor hadde det vært mest ideelt og la Koren spille?
Jeg ville helst sett han på venstre kanten..
Edit: noen var visst før ute enn meg.. |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 25.11.2006 12:04 Post subject: |
|
|
jeg vil se koren i rbk trøye! la han overta for solli på vingen... |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 25.11.2006 12:17 Post subject: |
|
|
Koren vil ikke til Viking;
Men Uwe gjorde et par store feil overfor meg. Han ga meg ufortjent og uriktig skylda for at vi tapte 0-1 for Lyn i fjor, og han satte meg ut av laget til kvartfinalen mot Start i år.
Vil vi egentlig ha denne fyren? |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 25.11.2006 12:18 Post subject: |
|
|
Sånn rent spillemessig ville Koren i RBK vært helt supert, og tror jeg har sagt tidligere at jeg mener det. MEN; tror Koren ser på RBK som det beste alternativet i "fravær av noe bedre". Koren brenner nok ikke for å spille for RBK for å si det slik.. Er det slike spillere vi vil ha?
Ville hatet å sett Tettey eller PCS gå ut porten på Lerkendal bare fordi Koren skal spille her til en eller annen middelmådig utenlandsk klubb vil ha han.. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 25.11.2006 12:21 Post subject: |
|
|
Liten tvil om at det er nettopp det som er poenget, da. Koren kommer hit for å få profilert seg mest mulig og drar utenlands straks han får et godt nok tilbud. Å sette ham inn på midten fremfor å slippe til Per eller Tettey synes jeg låter direkte trist.
Ving, dog? |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 25.11.2006 12:22 Post subject: |
|
|
Om man skal rotere på midtbanen man klarer aldri å kjøre en hel sesong med 3 faste. Hvilket alternativ ønsker man seg da:
1.Riseth-Tettey-Sapara-Skjelbred
2.Koren-Tettey-Sapara-Skjelbred
 |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 25.11.2006 12:27 Post subject: |
|
|
Vel.. Hvis han er så forbaska god hadde det vel vært storklubber i kø for å få tak i kisen. Jeg tolker det slik at hvis ingen gigantklubb i den Sveitsiske eler Irske ligaen huker tak i han, kan han spille for RBK som en mellomløsning. Jepp, få han hit, kjempeløsning for både oss og han. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 25.11.2006 12:28 Post subject: |
|
|
Forutsetter at Riseth ikke spiller i den sentrale rollen, selvsagt. Gitt at Sapara er vedtatt indreløper står vi vel imo bare igjen med Tettey, for Koren bør ikke spille der.. |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 25.11.2006 12:39 Post subject: |
|
|
Om Koren ska komma bör Sapara ta den defensiva rollen och så får Koren, PCS och Tettey slåss om resten av mittfältet. Men om detta skulle betyda att PCS eller Tettey skulle försvinna säger jag nej tack till Koren. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 25.11.2006 12:43 Post subject: |
|
|
Kan vel være vanskelig å si på forhånd om det vil gå på bekostning av noen andres framtid i klubben eller ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 25.11.2006 12:45 Post subject: |
|
|
¨Viss Koren blir hentet til RBK for å spille midtbane, ser jeg ikke helt vitsen...
Fordi da har man begynt å tenke veldig kortsiktig, han vil videre etter noen år uansett..
Blir han hentet som venstre ving synes jeg det hadde vært helt konge... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.11.2006 12:50 Post subject: |
|
|
Nå er det over 50 % sjanse for at han kommer til RBK. Det er tydelig at de klubbene i utlandet ikke er så interessert... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
havarn Junior
|
Posted: 25.11.2006 13:00 Post subject: |
|
|
Det ville isåfall vært veldig synd.
Vi har ikke bruk for ham. Han er riktignok en god fotballspiller. Men utenfor banen (og kanskje også på banen) er han ikke RBK materiale.
Korén og Mifsud er de to spillerne i tippeligaen jeg minst vil se for RBK.
Jeg har fått et inntrykk gjennom media det siste året, av disse to som veldig kravstore og sutrete. De er på ingen måte gode nok for RBK.
Jeg synes RBK skal konsentrere seg om spillere med høy moral og som viser at de virkelig ønsker å være i RBK framfor andre klubber, også utenlandske.
Så kan man øke omsetningen ved å satse på flere utenomsportslige områder slik at man får muligheten til å matche lønnstilbud fra utenlandske klubber "i europeisk midt sjikte". |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 25.11.2006 13:03 Post subject: |
|
|
Jeg tror RBK ville stått veldig godt rustet til CL kvalikk med Koren på plass!! Dette ville blitt en stor forsterkning for RBK! Løp og kjøp! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 25.11.2006 13:20 Post subject: |
|
|
kan vi få Koren er det bare å kaste seg ut i det.. Man sier ikke nei takk til Tippeligaens beste midtbanespiller sånn helt uten videre..
At han ikke har spilt 4-3-3 i LSK betyr vel ikke at han ikke kan klare dette i RBK.. forhastede konklusjoner..
Mange her inne har lenge ropt høyt etter en midtbanespiller som scorer mål; Koren er løsningen her..
Vi har vel i dag 3 til 4 midtbanemenn.. Koren er bedre enn både samme PCS og Tettey, og omtrent på samme nivå som Sapara.. Strand er så gammel og mye skadet at vi egentlig kan avskrive ham på en stabil plass på midten..
Med en av disse skadet svekkes laget betydelig slik jeg ser det.. Med Koren i troppen har vi et alternativ som snarere forsterker enn svekker oss på disse plassene..
Skal vi forsterke til CL allerede nå i vinter eller vente på at PCS og kanskje spesielt Tettey blir like god som Koren og betydelige krefter i CL, om kanskje 2-3 år? |
|
Back to top |
|
 |
|