English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 237, 238, 239 ... 335, 336, 337  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3254

PostPosted: 01.12.2019 23:43    Post subject: Reply with quote

Horneland er i ferd med å oppfylle Ivar Hoffs store mål som LSK - trener: Å tømme Lerkendal.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10639

PostPosted: 01.12.2019 23:44    Post subject: Reply with quote

Durek Horneland har alltid interessante analyser av kamputvikling og spillernes ferdigheter.
Se bort fra det første, som alle på tribunen kan konstatere, selv uten lønn fra RBK. Durek Hornelands spisskompetanse fremkommer i siste setning av analysen.
Adressa wrote:
– Jeg synes han er aktiv og fin i dag. Han er sjanseskapende gjennom hele kampen og slår en del gode dødballer. Jeg ser at han har lyst til å bidra, sier RBK-sjefen.

I stedet for å drille samhandling, så bør kanskje Dureks lag trene på å mane frem lyst?

For neste lag som ansetter Horneland er det synd det ikke heter Tippeligaen lenger, for der ville nok den autodidaktsynske gjort det godt.
RBKweb wrote:
- Dere fikk den hjelpa som dere trengte fra Haugesund, som slo Odd.

- De gikk opp i 1-0. Så ble det 1-1, men jeg var aldri bekymret for at de ikke skulle vinne. For det er et lag med veldig høy moral. Jeg har litt kontakter i klubben og visste at de var "tagget" for å ta seieren.

_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 01.12.2019 23:45    Post subject: Reply with quote

Vil heller ha Horneland enn Perry for å si det slik.

Horneland sitt problem er at han har lært en fotball som er helt feil match for RBK. Perry sitt problem er at han ikke er god nok fotballfaglig.

Hadde Horneland fått sin opplæring av typer som Eggen, Sollied og Nederlendere i Cruyff og Michels' tradisjon og ikke Semb og resten av udugelighetene i NFF så tror jeg vi ville vært veldig fornøyde.

Forskjellen kontra Perry er at Horneland fremdeles kan lære seg rett type fotball, dog sannsynligvis krever det litt flere feil å lære av på veien enn vi kan være bekjent med på Lerkendal. Perry derimot kan ikke fotball godt nok uansett type, og han er for gammel til at det kommer til å endre seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 01.12.2019 23:48    Post subject: Reply with quote

Mulig Horneland er en god elev, men jeg ser ikke helt at han skal være så mye bedre fotballfaglig enn landslagsassistenten. Mannen snakket jo bare i floskler, om vilje, lyst og glød. Har til gode å se han komme med noe imponerende fotballfaglig, for å være ærlig.

Hjelper ikke at han står for en fotball så primitiv at selv moren min kunne hengt med, men det er kanskje en del av vranglæren?


Last edited by Francisco Clementine on 01.12.2019 23:50; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2511

PostPosted: 01.12.2019 23:49    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Horneland er i ferd med å oppfylle Ivar Hoffs store mål som LSK - trener: Å tømme Lerkendal.


Ivar Hoff var Lillestrømtrener den kampen publikumsrekorden på Lerkendal ble satt. Det var flere som så Ivar Hoff og LSK forsvinne ut av toppen, enn det var publikum på kampene mot Real Madrid, B Dortmund, Milan, Juve og Blackburn.

Hoff er vår mann i Havana!
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 02.12.2019 00:54    Post subject: Reply with quote

Ja vår kjære Nils Arne sa det jo best: "ja, han har no stort sett trent lag ned han da!"
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2781

PostPosted: 02.12.2019 01:02    Post subject: Reply with quote

Jeg skal nå prøve å finne meg bedre ting å ta meg til frem til Horneland er borte fra klubben. Ikke sikkert jeg klarer å holde meg, men jeg skal prøve. Gidder rett å slett ikke se på at klubben ødelegges og ikke gjør noe for å stoppe det. Horneland må bort i går. Om klubben er så nepe at de ikke innser det så kan de takke seg selv for null engasjement og publikum.
Back to top
View user's profile Send private message
Number10
Veteran


Joined: 16 Sep 2012
Posts: 1718

PostPosted: 02.12.2019 08:33    Post subject: Reply with quote

Horneland er konsekvent på at RBK skal bli best og klart best neste år. (eurosport og rbk.no)
Vi kommer også til å se mye av RBK de neste ukene.
Visst ikke han og RBK begeistrer de første 3 kampene i 2020, bør han ut!
_________________
«Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.»
Back to top
View user's profile Send private message
selleck
Senior


Joined: 05 Aug 2009
Posts: 227

PostPosted: 02.12.2019 09:14    Post subject: Reply with quote

Vil tippe at vi har sett tegningen etter de første tre-fire oppkjøringskampene...
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 02.12.2019 09:20    Post subject: Reply with quote

Når vi står der med 3000 solge sesongkort til 1.april så kan det jo tenkes at at styret og klubben våkner, men da er det for seint. Denne komedien må avsluttes før 2020.
Back to top
View user's profile Send private message
beejay
Senior


Joined: 26 Mar 2008
Posts: 172
Location: Trondheim

PostPosted: 02.12.2019 10:36    Post subject: Reply with quote

Har ikke troen på han, skal de fortsette med Horneland som trener i 2020 blir det ikke nytt sesongkort. Det er ikke aktuelt å betale dyrt for å se dårlig fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3906
Location: Oslo

PostPosted: 02.12.2019 10:41    Post subject: Reply with quote

Følger vel med på vglive og sukker litt, men tror ikke engang jeg gidder å se matchene på TV lenger om Horneland får mer tid.
Klarer ikke å forstå hvordan man kan hevde å ha peiling på fotball og mene at han skal få fortsette dette latterlige opplegget.

#Hornelandmågå
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2052
Location: Østlandet

PostPosted: 02.12.2019 12:24    Post subject: Reply with quote

LSK sparker Lennardsson.....Hvem hadde passet perfekt som hans erstatter? Jo, det hadde vært Horneland! Han passer perfekt inn i LSK sin måte å spille fotball på! Her har vi en fantastisk anledning til å tilby LSK å overta Horneland uten vederlag og slippe sluttpakke! Bare å kaste seg rundt på jobb på kjære Tove, Rune og Ivar!
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 02.12.2019 23:13    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Et fantastisk bra innlegg, skrevet av Trygve Ulset og lagt inn av lillebror Eirik Ulset på fjesbok-gruppa 'Rosenborgs Ballklubbs trofaste supportere', ble lagt ut i formiddagstimene. TMD og flere tidligere Rosenborg-spillere er medlemmer av gruppa, så de på brakka vil nok få med seg det meget velskrevne innlegget. Det oppsummerer godt dagens situasjon, og ber både Koteng og Horneland om å trekke seg.

Eirik skriver også at innlegget er sendt hit til rbkweb, så jeg håper admin legger det ut som en 'min mening'-sak på forsiden av rbkweb. Dette innlegget bør leses av alle som er glade i Rosenborg og ønsker klubben det beste. Jo flere som gir sin støtte til innlegget, som et opprop, jo bedre.

RBK

P.S. Og om/hvis/når Horneland trekker seg eller får sparken, så håper jeg det skjer med verdighet som tar vare på mannen, i tråd med klubbens kjerneverdier, og at de som var ansvarlige for ansettelsen stiller sin plass til disposisjon.


Men å sende det til de to han henvender seg til, det var han for feig til. Lilke greit, med så lite innhold som det var i de greiene der.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 02.12.2019 23:42    Post subject: Reply with quote

selleck wrote:
Vil tippe at vi har sett tegningen etter de første tre-fire oppkjøringskampene...




Du mener faksimilen av årets tegning?
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1263

PostPosted: 03.12.2019 00:41    Post subject: Reply with quote

Veldig viktig at Horneland går nå. Han har verken autoritet, spillestil eller ferdighetene til å lykkes i Rosenborg. Klassisk småklubbtrener. Får vi inn en trener med de rette forutsetningene er det i orden med ny bronse i 2020. Kan isåfall starte fra scratch, bli kvitt slappe overbetalte spillere uten guts og ambisjoner (Søder, Lunde, Hovland, Trondsen, Hedenstad mv. som supporterne betaler lønnen til!!), og satse ungt.

Har alltid vært flere trøndere på laget når vi har vært gode (Ivers, Skjelbred, Tettey og Henriksen i forrige periode, Midsjø, Svensson, Helland og delvis Reitan/ Stamnesteø under KI.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 03.12.2019 01:00    Post subject: Reply with quote

Jeg registrerer at Horneland er klar på at han fortsetter.

Sykt.

Da er det vel styret og Koteng som må fjernes først da.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 03.12.2019 09:10    Post subject: Reply with quote

Blir bra dette! Tommel'n opp! Smile
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10955

PostPosted: 03.12.2019 09:28    Post subject: Reply with quote

De som tror / håper at Horneland forsvinner lever i en egen verden. Det er jo selvsagt helt uaktuelt.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 03.12.2019 09:32    Post subject: Reply with quote

Hvorfor er det uaktuelt?
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10955

PostPosted: 03.12.2019 09:52    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
razzle
Proff


Joined: 11 Sep 2016
Posts: 277
Location: Sarpsborg

PostPosted: 03.12.2019 10:06    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
De som tror / håper at Horneland forsvinner lever i en egen verden. Det er jo selvsagt helt uaktuelt.


Hvis du mener en annen verden enn din, så ja, jeg lever i en annen verden. Hvorfor er det selvsagt, og hvorfor er det uaktuelt? Fordi du sier det? Jeg valgte å være tålmodig med Horneland og trodde vi så en klar forbedring gjennom sommeren, men ballongen sprakk så fort CL-kvaliken var over og så var det tilbake til det tragiske spillet vi så første 1/3 av sesongen. Spillerne er i bedre fysisk form, men det er jaggu meg den eneste forbedringen. Alt annet har blitt verre. Det hadde vært mye bedre å fortsette med Coolen slik som ståa var, og heller hente Horneland som assistent slik han faktisk ønsket. Spillergruppen trenger en som også kan overbevise dem, ikke bare piske dem. Det eneste det hjelper på er fysikken. De har en trener som ikke evner å motivere dem, kun å jage dem. Eggen fikk spillerne til å tro de kunne slå hvem som helst, Horneland gir bare spillerne dårlig selvtillit og det ser man veldig godt på banen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2743

PostPosted: 03.12.2019 10:45    Post subject: Reply with quote

Det er en forskjell på hva en selv ønsker/mener er riktig og hva styret faktisk kommer til å gjøre.
Det er ingenting som tilsier at styret kommer til å fjerne Horneland for øyeblikket.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 03.12.2019 10:52    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det mest sannsynlige er at Horneland sitter ut 2020 men ikke får noen ny kontrakt etter å ha gjort et hederlig forsøk på å få til artig og angrepsvillig fotball men det ser fremdeles ut som om det først og fremst skal kriges til poeng.
Back to top
View user's profile Send private message
Ã…pent brev
Junior


Joined: 03 Dec 2019
Posts: 3

PostPosted: 03.12.2019 11:13    Post subject: Reply with quote

Hei Bakklandia, usikker på hvorfor du er så opptatt av brevet jeg skrev, men jeg kan berolige deg med at brevet er oversendt Horneland og Koteng. Det er ikke sendt til noen andre, heller ikke rbkweb.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 237, 238, 239 ... 335, 336, 337  Next
Page 238 of 337

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb