Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Husker ikke når den dukket opp, men den er allerede i Stående vitser
Jeg starta den 50-50-greia i 2013 (enten så går det inn eller så gjør det ikke det, ergo 50%), har siden kastet ut påstander om 50% med jevne mellomrom når det plutselig er et bra legg for det - fordi det er like moro hver gang noen tar meg seriøst og skal argumentere imot For eksempel litt nede i denne tråden; http://www.rbkweb.no/foru...ten#892351
Posted: 08.08.2018 12:33 Post subject:
"Rating på FIFA" og "God på FM"
Klassiker når det diskuteres et ukjent navn og ferdigheter diskuteres. _________________ 4-3-3, angrepsfotball, hurtig i lengderetning og høyt kollektiv press! Godfoten er min bibel.
Posted: 03.09.2019 11:31 Post subject:
Når noen vil gjøre et eller annet som involverer penger så kommer det bestandig noen og påpeker at man heller bør bruke pengene på TIFO.
Siste tillskudd er i RBK-bilskilt-tråden. Mener at temaet også kom opp når hun fra Chile kom hit samt i forbindelse med at Matti auksjonerte ut medaljen sin. Som jeg kommer på i farta.
Så "bruk heller pengene på TIFO/send heller de pengene till TT05" mener jeg bør innlemmes her. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Jeg synes rennietti bør inn her. Det høres ut som om Rennietti er navnet på en legendarisk, italiensk trener, men dette kunne ikke Google bekrefte. Svaret fant jeg på rbkweb.
Uttrykket ble første gang brukt av Konesseur i en post den 26.01.2019:
Konesseur wrote:
De lange ballen mot etablert forsvar handlet om å unngå at motstanderen fikk gjenvinning høyt og legge forholdene til rette for gjenvinning høyt selv unntatt når man faktisk ikke fikk tapte ballen på oppspillet. Samtidig med langballer skulle forsvar og midtbane renne etter for å legge press bak jaget på gjenvinning. Dersom gjenvinning ikke lar seg gjøre var det å renne tilbake i 4-5 1/2- 1/2 og møte motstanderen når de spilte ballen over midtstreken i kjegleformasjon mot ballfører.
Trening på rennietti i forsvar og midtbane er derfor trening på drillofotball.
Og senere forklart av ham i en post den 23.03.2019:
Konesseur wrote:
Renni -> renne
Etti -> etter
Det er rennietti dem gauler når langpasningen går for da må spillerne komme seg opp i banen med tanke på gjenvinning.