View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Banksjef Junior
|
Posted: 21.10.2004 15:55 Post subject: Pressekonferanse 1600 |
|
|
RBK har innkalt til pressekonferanse 1600.
(Håper de har bestemt at for all fremtid skal alle journalister holde minst 50 meter avstand til alle som har noe med RBK å gjøre.) Det er skammelig slik de rotter seg sammen i dag... |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 21.10.2004 16:10 Post subject: |
|
|
Da ble det altså kjent på pressekonferansen at By Rise går av etter sesongen. Så har media fått det slik de ville
- Jeg har hele hele veien vært innstilt på å fullføre kontrakten, men jeg har fått veldig klare signal i forhold til de forventningene som ligger til den rollen jeg skal ha. Konklusjonen har blitt at klubben ønsker at vi skal få en annen hovedtrener. Jeg har vært gjennom en lang prat med spillerne. Vi er ikke uvenner. Jeg synes det har vært en fin prosess, sier Ola By Rise.
- Jeg er voldsomt giret på at Rosenborg skal bli seriemestere. Dette her skal vi dra i land sammen. Tror vi får litt ekstra drive ut av denne greia her. Det er sikkert ikke alt jeg har gjort som hovedtrener som er riktig, men samtidig er mye riktig. Vi topper tabellen og er i Champions League. Vi er ikke uvenner. Her skal det jobbes for seieregull - og det skal vi gjøre sammen, sa By Rise videre.
Edit: mitt forslag til ny Trener er Høgmo, eneste jeg greier å plukke ut, sikkert noen som har andre synspunkter. Det sies at Eggen var inne til møte med ledelsen i dag, men han avviser at han er aktuell som hovedtrener. Noe jeg også forsåvidt tviler på at han blir. Han hadde jo en offisiell 'avkskjed' for noen år siden, men man skal aldri si aldri, selv om jeg mener Rosenborg burde komme seg videre uten hjelp av Eggen. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
kms Senior
|
Posted: 21.10.2004 16:16 Post subject: |
|
|
Nei, nei, nei, nei, nei.
Dette er bare trist. Hvem skal de henvende seg til nå? Når ble Rosenborg et lag som forbrukte trenerne sine istedenfor å dyrke samholdet? Ola By skulle fått minst en halv sesong til, gjerne en hel.
Jeg er veldig bekymret for hva dette betyr for RBKs framtid og hvordan det vil bli drevet i årene som kommer. |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 21.10.2004 16:18 Post subject: |
|
|
Trond Sollied utelukker ikke at han kan bli trener for Rosenborg.
Sollied Holder døren åpen for RBK
HVIS dette er tilfellet er han mannen. _________________
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 21.10.2004 16:20 Post subject: |
|
|
nå er det egentlig ikke så viktig å vite hvem som blir trener til neste sesong. Bra at Ola er sesongen ut. minst.
Nå må vi fokusere på kampene foran oss og ikke det som skjer først om noen mnd. Skjønner at folk snakker om Ola og hans fremtid. men hvem som blir trener til neste år kan vi ta seinere.
Håper gutta får skikkelig trøkk i de siste kampene og viser Norges pressefolk at RBK fremdeles er BEST! _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
Last edited by JellyFish on 21.10.2004 16:24; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 21.10.2004 16:22 Post subject: |
|
|
JA! Selvsagt skal vi vinne sesongen! Håper virkelig gutta skjerper seg etter mye dårlig spill i det siste. Håper det svake ledelsen på tabellen er inspirasjonen som gjør at ting løsner. _________________
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.10.2004 16:29 Post subject: |
|
|
Jeg er skuffet, jeg synes ikke det her er fair overfor Ola. Han havde for det første ikke de rigtige forberedelser til at starte en ny sesong med Rosenborg, hvilket er noget jeg synes er utrolig vigtigt at have.
Det eneste jeg kan kritisere ham for er manglen på spillerkøb før sesongen, men som jeg ser det er det lige så meget Bratseths skyld.
Synes han også skulle have haft chancen næste sesong, men sådan skulle det ikke gå.
Nu håber jeg bare at Rosenborg kan få Trond Sollied som træner, han er faktisk den enste jeg pt. kan se som ny Rosenborg træner foruden Nils Arne Eggen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 21.10.2004 16:34 Post subject: |
|
|
Det er ikke vel ikke helt riktig å gi media skylden for dette. Det har tydeligvis vært noe misnøye både i spillergruppa og i ledelsen. Ola By har vært i overkant positiv til lagets prestasjoner den senere tiden og har en tendens til å se positive trekk "bak resultatet" selv når det spilles elendig.
Hvis spillerne og Ola By klarer å gripe tak i situasjonen nå så er vel dette den beste løsningen for alle parter.  |
|
Back to top |
|
 |
|