View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 09.11.2006 14:10 Post subject: |
|
|
Det var en eller annen som, i en tråd på dette forumet, fortalte at det verserte rykter om at Koren kunne være på vei til RBK. Fra hvor kommer disse ryktene? Noen som kan fortelle noe mer?
Jeg finner det ikke igjen... _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 09.11.2006 14:17 Post subject: |
|
|
Attach,
takk for raskt svar. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 09.11.2006 23:23 Post subject: |
|
|
virker som det bare er pengene det står på for Koren:
http://www.rb.no/lokal_sp...392625.ece
Kjære gud i himmelen! Hente denne fyren Bratseth, han kommer til å gi dem tilbake i form av CL penger uansett. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.11.2006 23:48 Post subject: |
|
|
Jeg må inrømme at jeg er _litt_ skeptisk til spillere som kun tenker penger. Både Koren og Mifsud virker sånn.
Når en person bare er fokusert på det økonomiske, sier det litt om resten av personen også. Jeg har aldri sett på Koren som lojal, og det spørs hva en sånn person kan gjøre med spillergruppa. Det har vel stort sett også vært helvete hver gang han ikke har starta i LSK.
Viktig å tenke litt utenfor akkurat det som skjer mellom strekene også. Jeg er litt usikker på om jeg vil ha typen inn i klubben. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 10.11.2006 10:48 Post subject: |
|
|
Fyren passer ikke inn i RBK fordi han ønsker å få betalt etter hvor god han er?
Verste argumentet jeg har hørt. Selvfølgelig har økonomiske betingelser mye å si, det gjelder 95% av alle fotballspillere.
Koren har bevist at han er kanskje den beste sentrale midtbanespileren i Norge og ville passet perfekt inn i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 10.11.2006 20:48 Post subject: |
|
|
Det er vel også et budsjett å tenke på. Penger brukt på å bringe Koren til Lerkendal er penger som ikke kan brukes til å skaffe ny back/stopper/ sentral mittbane. Om behovene der er mye større enn på indreløperplassen, som det vel er enighet om, er det kanskje en tvilsom prioritering. Billig blir jo mannen ikke.
Med mindre man mener at han er en god investering, rent økonomisk. Det ville rettferdiggjøre å gå ut over budsjettet. Men det høres optimistisk ut, i mine ører. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.11.2006 21:55 Post subject: |
|
|
Du missforstår meg, sander a. Jeg har full forståelse av at alle vil tjene mest mulig penger, men det har litt å si for meg måten man gjør det på.
For meg framstår Koren som lit primadonna. Han krever til en hver tid å spille, og lager vanskeligheter dersom annet skjer. Han går tidvis ut i media og syter når han er missfornøyd, eller ønske seg bort, noe jeg synes bør holdes innad i klubben. Han virker liksom illojal mot alt annet en lommeboka, om du skjønner.
Litt vanskelig å forklare, men.
Man kan se på Sapara i motsetning. Han kan riktignok bli annerledes etterhvert, men akkurat det at han virker så jordnær overfor egne evner og taknemmelig for alt positivt fra klubben/fansen gjør han til den publikumsyndlingen han har blitt. Og nei, jeg er ingen jantelovsforkjemper, men jeg liker ikke når folk blir "høye" på egne evner. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 10.11.2006 21:59 Post subject: |
|
|
Penger tilside, noen som kan hoste opp noe NYTT i disse ryktene ? Må si jeg har kost meg litt med sidene på kfl.no i det siste  _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 10.11.2006 23:25 Post subject: |
|
|
sander a wrote: | Koren har bevist at han er kanskje den beste sentrale midtbanespileren i Norge og ville passet perfekt inn i RBK. |
Koren har bevist at han er kanskje den beste sentrale offensive midtbanespilleren i Norge, ja. Ut i fra det jeg forstår av den sentrale midtbanerollen i RBK, kreves gode defensive egenskaper. Jeg har ikke sett en snev av defensiv styrke hos Koren. |
|
Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 10.11.2006 23:32 Post subject: |
|
|
Jeg er enig at det kan være negativ å hente inn en spiller som gjør det klart at han vil bruke klubben for å komme fortest mulig til en større klubb i Europa, og derfor bare vil bli 1 maks 2 sesonger. Uansett så tror jeg det at RBK er nødt til å bruke en god del penger på virkelige klassespillere og se på dem som en investering. De må kunne gå rett inn på laget og heve laget, dersom de må kjempe om en plass er det for risikabelt i forhold til pengene som brukes. Da er det bedre å satse på en av de "lojale" spillerne som blir i klubben over lengere tid.
Egentlig burde RBK satse på å hente en "Carew" med jevne mellomrom. En dyr spiller, som hever laget og som mest sannsynlig (70 - 80%) kan selges uten problemer med fortjeneste til en storklubb og enda bedre om spilleren samtidig bidrar sterkt til C.L. deltagelse og bra prestasjoner. Bare der tjener vi penger på spilleren. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 11.11.2006 02:52 Post subject: |
|
|
Da Rosenborg gjorde det som best i europa var på slutten av 90-tallet. Det var også da Rosenborg kjøpte og solgte spillere mest. Det er sunt med jevn utskiftning av laget. Man må få inn nye spillere rett inn på første laget hvert år. Det har altid vist seg. Men det er forskjell på å sette inn 1-2 spillere enn 5-6 spillere.
Å si at en ikke skal hente spillere fordi de kan stikke ut igjen raskt, ja det blir bare dumt. I den tiden de er her har de gjort det så bra at de større klubbene vil ha han. Har Rosenborg solgt noen dyre spillere i det siste? Nei, så har ikke resultatene spesielt i europa vært noe å skryte av heller. Skal Rosenborg komme tilbake der de var på slutten 90-tallet, må det hentes inn knall gode spillere som man selvfølgelig risikrere å miste etter noen år. Men det er greit. Man får masse penger til å hente inn like gode erstattere. |
|
Back to top |
|
 |
el_che Junior
|
Posted: 11.11.2006 08:02 Post subject: |
|
|
Hørte i kveld av en kompis fra Bosnia, hvor kompisen til faren hans snakker med koren på en jevnlig basis, at han kun er int i å spille for rbk i norge. Så betaler vi kommer han. _________________ Bella Ciao!! Vi e gutta i fra Trondheim.. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.11.2006 10:04 Post subject: |
|
|
Ja  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.11.2006 13:46 Post subject: |
|
|
el_che wrote: | Hørte i kveld av en kompis fra Bosnia, hvor kompisen til faren hans snakker med koren på en jevnlig basis, at han kun er int i å spille for rbk i norge. Så betaler vi kommer han. |
Ja, jeg møtte Peto på gata i går og han sa det samme. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 11.11.2006 14:15 Post subject: |
|
|
Jeg snakket med en kompis som kjenner en venn som nevøen til Ronaldinho. Han sa at Ronaldinho kommer til Rosenborg hvis vi betaler han nok.  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.11.2006 14:21 Post subject: |
|
|
Ja, ja, det har ikke noe å si at el_che forteller det han har hørt, da. Litt respekt kan vi ha. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 11.11.2006 16:44 Post subject: |
|
|
Koren til rbk ja.. hørte det fra søstra til bikkja til broren til en turist som visstnok skal ha vært i norge på ferie, men døde for 10 å siden.. gjeeesp _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.11.2006 16:49 Post subject: |
|
|
Han sa ikke det. Er det så unaturlig å tenke seg at Koren kun ønsker å spille for Rosenborg i Norge, da? Skjønner ikke hvorfor dere henger dere slik opp i dette. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 11.11.2006 16:56 Post subject: |
|
|
Einherjar wrote: | Koren til rbk ja.. hørte det fra søstra til bikkja til broren til en turist som visstnok skal ha vært i norge på ferie, men døde for 10 å siden.. gjeeesp |
Seriøst, ta deg sammen! Det blir for dumt.
Det han sa var ikke verdens mest urealistiske sak. Om han er troverdig eller ikke, vet jeg ikke, og skal jeg ikke utale meg om.
Syntest du det så fjernt, la det gå forbi og slutt å drit ut deg selv.
Bare kjedelig å lese siste post, når det er skrevet som du er 14. |
|
Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 11.11.2006 17:03 Post subject: |
|
|
Hvorfor gjøre narr av denne kilden?
Hadde adressa sagt dette hadde dere ikke reagert på samme måten, og hva gjør pressen til mer troverdig?
Spyr jo opp løgner og overdrivelser daglig.
Blir rett og slett for dumt å henge ut el_che på denne måten. |
|
Back to top |
|
 |
el_che Junior
|
Posted: 11.11.2006 18:01 Post subject: |
|
|
Tar meg ikke nær av at evneveike folk finner dette mindre troverdig eller "teit". Faktum er at han er ferierer på balkan, hvor han kommer ifra, og at han prater om sin livssituasjon med venner og bekjente. Sånn har det seg at det er kommet meg for øre.
Lev vel godt folk. _________________ Bella Ciao!! Vi e gutta i fra Trondheim.. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 11.11.2006 20:48 Post subject: |
|
|
Quote: |
Syntest du det så fjernt, la det gå forbi og slutt å drit ut deg selv.
Bare kjedelig å lese siste post, når det er skrevet som du er 14. |
Og om du ikke skjønner spøken i det jeg skriver, sier det det meste om deg. Ærlig talt. Skjønner du ikke?? _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.11.2006 21:48 Post subject: |
|
|
Jesus.
Har akkurat kommet fra cupfinaleseminaret og jeg vil gjerne sitere Nils Arne: "En vinner ser muligheter, en taper ser problemer i muligheter."
Koren representerer muligheter.
Dette er særlig retta til einherjar og litjkar'n. Eller knøttet, knerten, eller hva det var. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 11.11.2006 21:57 Post subject: |
|
|
Nå får du gi deg. Jeg skriver EN spøkfull kommentar om ryktene angående Koren og blir stemplet som idiot, fjortizz og taper. Takk skal du ha. _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
|