View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Captain Veteran
|
Posted: 08.03.2019 18:03 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvor mange billetter det er solgt til denne kampen? Jeg har kjøpt billetter til kampen, men synes det virket som om det var mange ledige plasser i følge ticketmaster sine sider. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 08.03.2019 20:40 Post subject: |
|
|
Aner ikke. Syns markedsføringen av dette opplegget har vært fryktelig dårlig. En drøy uke til kamp og jeg har fortsatt tilgode å se annet enn et og annet annonsebanner gjemt mellom saker på VG.no.
Ønsker de suksess ut av dette må de skru mediekjøret betydelig opp. Ikke en unnskyldning at det fortsatt er ski-sesong, det må de bare takle når de har valgt å ha dette greiene. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 09.03.2019 00:17 Post subject: |
|
|
Helt enig med deg, markedsføringen for denne kampen har vært lik null. Har Kjernen satt opp noen tur til denne kampen, eller er det dødt fra "alle" kanter? Blir fort slik når det ikke er markedsført skikkelig, og at det er på nøytral bane. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.03.2019 00:43 Post subject: |
|
|
Det er ikke sikkert at kampen er så dårlig markedsført. Kanskje folk rett og slett bare ikke er interessert?
Personlig syns jeg kampen er bare noe stort forbannet tull. En mesterfinale skal spilles mellom to mesterlag. I år er det bare ett av lagene som er det.
Næ, dette er bare tull etter min mening  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3651 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 09.03.2019 00:55 Post subject: |
|
|
Ditto med Hentesveis.
Klarer ikke å engasjere meg i kampen.
Selv om molde er motstander så er man litt i vinterdvale enda. |
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 09.03.2019 19:01 Post subject: |
|
|
Bor fem minutters gange unna stadion, så det blir nok en tur for å se.
Forventer ikke all verden. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.03.2019 12:45 Post subject: |
|
|
Helt meningsløst at denne kampen skal spilles på Ullevåll. |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 10.03.2019 13:24 Post subject: |
|
|
Ok? Gir det mer mening om et av lagene i en finale har hjemmebane? |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 10.03.2019 13:28 Post subject: |
|
|
Var vel RBK som bestemte at det skulle bli Ullevål, da serievinner bestemmer stadion; ville ikke spille på Lerkendal pga det er for tidlig, ville på ingen måte spille i Molde på kunstgress, da var det bare Ullevål igjen som alternativ... bor litt borti høgget, så tar nok turen dersom det ikke blir for kaldt....men regner med den tas som en treningskamp, er enig i at Mesterfinalen er tull... |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 10.03.2019 13:29 Post subject: |
|
|
Det er vel Rosenborg som bestemmer hvor kampen skal spilles? Rosenborg ville ikke, av helt åpenbare årsaker, at kampen skulle gå på Lerkendal-matta. Molde ville spille på kunstgresset på Røkkeløkka, men Rosenborg sa nei. Da er Ullevål et åpenbart alternativ. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 10.03.2019 13:39 Post subject: |
|
|
Da har det endelig blitt litt mer blest rundt denne kampen. Ser NFF sponser busser fra Trondheim og Molde, noe som er veldig positivt. NFF vil nok gjøre sitt for at det skal bli best mulig ramme rundt kampen, så da gjenstår det bare at vi supportere stiller opp for laget vårt. Spillerne vil nok gi alt, og jeg forventer at dette betyr mye mer enn en vanlig treningskamp. Jeg gleder meg til en kamp av betydning igjen!  _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 10.03.2019 14:36 Post subject: |
|
|
Jeg tror egentlig dette kunne blitt veldig bra. NFF/rettighetshaver fikk en gavepakke når de fikk Molde og RBK i denne kampen, og kunne gjort veldig mye ut av den. Derfor syntes jeg markedsføringen har vært skuffende. Nytter ikke å gjøre det halvveis når man forsøker å bygge opp noe nytt. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.03.2019 15:22 Post subject: |
|
|
Det er pre-season, og det ene av lagene har egentlig ikke noe i kampen å gjøre. Denne kampen er så meningsløs hver gang et lag tar The Double. |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 10.03.2019 16:08 Post subject: |
|
|
Norges versjon av Charity Shield. Helt meningsløst og "ingen" bryr seg. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 10.03.2019 18:13 Post subject: |
|
|
Synes det er en flott åpning på sesongen. Jækla rimelige billetter også (50-100 kroner). Er bare et fint tiltak dette her.
Sikkert gøyere med treningskamp mot Ranheim i Abrahallen... |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:29 Post subject: |
|
|
Hvis Mesterfinalen skal bli en tradisjon så må vi holde på noen år.
Og treningskamper trenger alle lag før serien starter opp. Da er det jo greit å lage en slags "finale" mellom serie- og cupmester - så blir det i hvert fall litt å spille om i treningskampen. Alternativet er at vi spiller mot et annet lag uten at det er noe som helst på spill.
SÃ¥ - dette er bedre enn ingenting etter min mening.
Jeg tror heller ikke at Ullevål blir fyllt opp her da, men bedre at Ullavålgresset blir brukt enn at Lerkendalgresset blir ødelagt. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:40 Post subject: |
|
|
Ja, da gjenstår bare et tap mot Molde i mesterfinalen, så er vi klare for ny sesong  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 10.03.2019 21:48 Post subject: |
|
|
Skjønner heller ikke hva som er så galt med at vi spiller en kamp som betyr litt mer enn en vanlig treningskamp. At det blir en kamp til for RBK-fans i tigerstaden gjør heller ikke noe.
 |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 10.03.2019 21:50 Post subject: |
|
|
Hadde også planer om å stikke på kampen. Jeg ble litt mer usikker etter Brann-kampen, men regner med at jeg stikker. Så lenge ikke det er alt for kaldt eller dårlig vær. |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 10.03.2019 22:52 Post subject: |
|
|
For meg virker det som om spillerne våknet litt etter dagens førsteomgang, det skjedde noe med laget da Akintola, Lundemo og Johnsen kom inn. Lundemo og Akintola burde helt klart spille Mesterfinalen på bekostning av Konradsen og Adegbenro. Det at Mesterfinalen skal spilles mot Molde, tror jeg er positivt mtp. innstillingen til spillerne. Regner med det blir ei treningsuke der det skal fokuseres på denne kampen. Spillerne vil nok føle ekstra på presset om å vinne kampen, slik at samtlige må gi det lille ekstra, noe spillerne kanskje sliter med i en vanlig treningskamp. Jeg har troa på at det vil løsne fremover, for er det én ting som er sikkert, så er det at Rosenborg har mye kvalitet i laget. Gleder meg til neste søndag  _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
simen1207 Junior
|
Posted: 11.03.2019 11:07 Post subject: |
|
|
Håper det kan bli noe aktivitet fra de tilreisende fra Trondheim, og at det er noe form for organisert sang! _________________ e du usikker, vær skråsikker! |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 11.03.2019 15:16 Post subject: |
|
|
simen1207 wrote: | HÃ¥per det kan bli noe aktivitet fra de tilreisende fra Trondheim, og at det er noe form for organisert sang! |
Meh. Det er en treningskamp som har null betydning. Jeg håper ingen har tenkt å synge. Noe av det dummeste jeg har sett i supporter-Norge er hvor seriøst Kanarifansen tok kampen i fjor og hvor sinte de var på dommeren. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 11.03.2019 15:38 Post subject: |
|
|
Fins da en ting mellom rabiate idioter og sitte stille aksjon da _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
simen1207 Junior
|
Posted: 11.03.2019 15:39 Post subject: |
|
|
Enig i at det er en uviktig kamp, men nå er det tross alt Mfk som står på motsatt banehalvdel da. Ønsker ikke (om det i det hele tatt er mulig) å bli overdøvd av de... _________________ e du usikker, vær skråsikker! |
|
Back to top |
|
 |
|