View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sidney Veteran
|
Posted: 09.01.2019 17:25 Post subject: |
|
|
En ting noen i klubben burde ta tak i er hvordan det er mulig at spillere som er sløve med trening (etter alle solemerker) ofte er slitne og skadet. Svaret gir seg selv, men man må også evne å se veien videre i lys av dette. Om spillerne signaliserer at de er slitne og halve troppen er småskadet, er det ikke sikkert at ferie og ekstra restitusjon er så lurt som det høres ut. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 09.01.2019 17:51 Post subject: |
|
|
nieuwlaat wrote: | Batigol wrote: | Horneland sa rett ut at RBK anno 2018 hadde dårligere løpskapasitet og at dette måtte forbedres for å utvikle laget. |
Dersom journalistene hadde vært våkne, burde det ha kommet noen oppfølgingsspørsmål til sportslig leder her. Har han sovet på vakt? Har han tenkt å fortsette med det? |
Sportslig leder i RBK har ikke noe med elitelaget å gjøre. Hovedtrener er øverste ansvarlige og rapporterer direkte til styret.
Så det eneste SIB kan gjøre hvis han ser at treningene er for dårlige er å rapportere det til styret. Og siden styret sa de hadde diskutert Kåres stilling i over ett år før han fikk sparken så kan det jo godt være at han har gjort akkurat det. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 09.01.2019 18:14 Post subject: |
|
|
Mulig det er lettelsen over at trenerteamet på plass som gir positive vibber, men synes Horneland gjorde ett meget godt inntrykk i dag.
Trakk frem alle de punktene som jeg og mange på forumet har vært opptatt av og misfornøyd med. Kjenner jeg gleder meg igjen til seriestart |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 09.01.2019 18:15 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Horneland sa rett ut at RBK anno 2018 hadde dårligere løpskapasitet og at dette måtte forbedres for å utvikle laget.
Det kommer til å bli endringer i treningsarbeidet på Lerkendal i 2019. |
Dette er veldig positivt. Da gjelder det bare å få satt i gang klare krav overfor spillergruppa hva som forventes. Løper du ikke, er det ut. Dette gjelder også hvis man heter Helland.
Treningsarbeidet har blitt neglisjert i lang tid. Nå får vi hvertfall en trener som er opptatt av det. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 09.01.2019 18:31 Post subject: |
|
|
Det ser ut som flere får en ny vår, Senador inkludert. Det er godt for mannen. |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 09.01.2019 18:43 Post subject: |
|
|
Det her blir knall  |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 09.01.2019 18:54 Post subject: |
|
|
Tipper fort vi kan se spillere som Helland får en ny vår med en trener som har fokus på treninga. For å dra et prakteksempel på hva trening kan gjøre med en spiller så er det jo bare å se på Luke Shaw. Mannen har vært skada sia han kom til United omtrent og var uønska av Mourinho før han plutselig dukka opp forran denne sesongen med litt nye muskler og virka klar for sesongstart. Har vel knapt hatt et skrubbsår i år. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 09.01.2019 18:56 Post subject: |
|
|
Høres ut som «game of thrones» Horneland har vært inne pÃ¥ sidene til RBKweb og lest før pressekonferansen!😂
Blir dette halvparten så bra som det høres ut som så blir det kjempebra!!
Forza RBK!!  |
|
Back to top |
|
 |
Dr.Ible Proff
|
Posted: 09.01.2019 20:01 Post subject: |
|
|
Troverdig type, troverdige svar!
Herlig å lese positive innlegg her - æ har også trua!
(Og digg å se de negative trolla for en gangs skyld holde kjæft) _________________ Fa(a)n siden ca 1976 |
|
Back to top |
|
 |
Knugen Junior
|
Posted: 09.01.2019 20:02 Post subject: |
|
|
Endelig er alt klart!
Stort lykke til!
Heia RBK |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.01.2019 20:05 Post subject: |
|
|
- Jeg har to sønner. En som spiller i FK Haugesund og en som er snekkerlærling. De blir i Haugesund. Kona har sin jobb, og kommer til å pendle litt fram og tilbake. Jeg er her for å jobbe. Å være topptrener, uansett om det er RBK eller Haugesund, handler om engasjement, og da må man forsake en del ting. Så skal vi ha det artig på veien, også, sier nyansatt RBK-trener Eirik Horneland til Adresseavisen.
- Så det var ikke noe langt familieråd?
- Nei. Jeg har en familie som står bak meg.
Les mer: Ingen koner og barn blir med når RBK-trenerne flytter til Trondheim
Han var også nettopp gjest på Midtnytt. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7066 Location: South-west coast exile
|
Posted: 09.01.2019 20:10 Post subject: |
|
|
Kommer forøvrig en Rasmus & Saga med Horneland som gjest i morra. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 09.01.2019 20:23 Post subject: |
|
|
Sitter med et veldig godt inntrykk etter å ha sett pressekonferansen. Så får vi håpe det blir like bra i praksis. Ser frem til sesongen nå  |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 09.01.2019 20:32 Post subject: |
|
|
Slik Horneland fremstår i intervjuer osv. gjør meg glad og engasjert. Blir imponert over hvilke tanker han har, og at det ikke bare er noe han har hoppet på, men har en klar tanke. Virker som ledelsen og de andre i Rosenborg er svært fornøyde. Jeg gleder meg til å se hva den nye trenerduoen, sammen med spillerne vil få til de kommende sesongene  _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 09.01.2019 21:08 Post subject: |
|
|
h b wrote: | SIB avviste forøvrig overgangssummen på 3 mill. |
Ja, han sa det ikke stemte men ville ikke kommentere beløpet utover at 3 mill ikke stemte. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 09.01.2019 21:19 Post subject: |
|
|
Horneland bemerket at det sannsynligvis ikke var så mye som 3 mill. Så sannsynligvis er det under. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.01.2019 21:32 Post subject: |
|
|
Jeg har endelig hatt tid til å se intervjuene med Horneland, og må innrømme at jeg liker fyren
Han har vært innom det meste, det eneste jeg ikke kan se at han har nevnt er ordet samhandling
Jeg har trua!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 09.01.2019 21:33 Post subject: |
|
|
Wow . Hva har skjedd her?
Jeg har vært borte på ferie bare noen dager, og plutselig når jeg leser her inne er alle positive, glade og lykkelige. Til og med Senador får positiv omtale. Den hadde jeg ikke sett komme.
Borte er skepsisen dommedagsprofetier, sarkasmen med kritikken og nedrakkinga av styret.
Horneland ha gjort et helsikes inntrykk i dag, eller har hele gjengen her inne vært på vekkelsesmøte i Betel på nyåret og sett lyset?
Men, jeg liker det virkelig.. For første gang på lenge var det faktisk ålreit å lese alle innleggene..
Det gleder et trønderhjerte og stor supporter i Värmland . _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
apekatt Senior
|
Posted: 09.01.2019 21:43 Post subject: |
|
|
Det som har skjedd er at så og si alt det folk har vært (med rette) negative til gjennom de siste par sesongene her inne og på tribunen ble adressert på pressekonferansen av Horneland.
Nå går det faktisk an å glede seg til ny sesong igjen. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.01.2019 21:56 Post subject: |
|
|
Han svarte godt for seg!
God reklame. Ganske spent på treningskamper og sesongstart. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 09.01.2019 21:59 Post subject: |
|
|
Prate som en gud, men spælle som ei fett. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 09.01.2019 22:00 Post subject: |
|
|
Det er enkelt å begeistre oss. Jeg skulle også klart å si ting dere liker på en pressekonferanse. Problemene oppstår når retorikken ikke stemmer med det alle ser. Det skal vi uansett ikke bruke mot noen før de har fått vise hva de står for. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 09.01.2019 22:15 Post subject: |
|
|
Stemning skal kunne snus fort fra helvete til himmel i fotball. Hadde vært tragisk å bruke tiden sin på det om ikke. Bieffekt er at det kan snu fort andre veien også. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 09.01.2019 22:17 Post subject: |
|
|
apekatt wrote: | Nå går det faktisk an å glede seg til ny sesong igjen. |
Det veit æ nå ikke... |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 09.01.2019 22:18 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Jeg har endelig hatt tid til å se intervjuene med Horneland, og må innrømme at jeg liker fyren
Han har vært innom det meste, det eneste jeg ikke kan se at han har nevnt er ordet samhandling
Jeg har trua!  |
Mener jeg hørte noe om samtidige bevegelser, det er vel innenfor. Husker ikke hvor. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
|