| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Montana Veteran

|
Posted: 04.01.2019 20:12 Post subject: |
|
|
| Synes det er helt urealistisk å engang nevne navnet til Klopp og Guardiola i denne sammenheng. La oss se om Horneland klarer å skape et gjennkjennbart angrep flere ganger på rad så tar vi det derfra. |
|
| Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran
|
Posted: 04.01.2019 20:13 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Wiseblood wrote: |
PS: Er det noen mulighet for å blokke postene til Konesur (sic) så man slipper det evindelige hakket i plata? |
RUSK: RBKweb Ultimate Survival Kit
http://www.rbkweb.no/foru...php?t=8509
Mye snadder utover blokkering også. |
Takker  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 04.01.2019 20:14 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | Drømmen: blanding av klopp og NAE
Virkelighet: blanding av Perry og Tørum |
Faktisk virkelighet: Du har ikke peiling. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Loffinj Junior
|
Posted: 04.01.2019 20:22 Post subject: |
|
|
Horneland har ingenting til felles med hverken Pep Guardiola eller Klopp. Her er det noen som må begynne å se realiteten i hva vi får. Tankegodset hans ligner utifra det jeg har sett av Haugesund kamper og hva jeg har lest/hørt på Nils Johan Semb og Drillo.
At han derimot vil justere litt på dette når han får Rosenborg stallen og jobbe med, får vi vel anta som sannsynlig.
Hadde dog vært flott om en kritisk journalist kunne spurt han hvordan Rosenborg skal fremstå på banen under hans ledelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran
|
Posted: 04.01.2019 20:24 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | Wiseblood wrote: |
PS: Er det noen mulighet for å blokke postene til Konesur (sic) så man slipper det evindelige hakket i plata? |
RUSK: RBKweb Ultimate Survival Kit
http://www.rbkweb.no/foru...php?t=8509
Mye snadder utover blokkering også. |
Men deilig med blokkering, tok ikke lang tid å finne ut av ting. Takker igjen til både deg og Orion Pax! Den her blir flittig brukt fremover!  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 04.01.2019 20:27 Post subject: |
|
|
| Quote: | | – Det er riktig at vi snakket sammen i august, men det var en samtale om fysisk trening og teknologi, en samtale mellom gode venner og kolleger. |
Nå har jeg jammen lyst til å snakke med noen om fysisk trening og teknologi. Hmmmmm, men med hvem da? Jeg ringer til Horneland i Haugesund jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 04.01.2019 20:41 Post subject: |
|
|
Media fyrer opp:
https://www.tv2.no/sport/10321066
Dette provoserer meg noe fryktelig. Har mindre og mindre til overs for andre norske klubber og ikke minst media.
Mini bør være persona non grata på Lerkendal  |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 04.01.2019 20:47 Post subject: |
|
|
| i told you so |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 04.01.2019 20:56 Post subject: |
|
|
Jeg spør som Zorac, hva er det Koteng har gjort som er galt? Alle medier sier at det RBK har gjort er lovlig, men sier i samme setning at klubben har vært uetisk. På hvilken måte da?! Går det an å være mer vag?
Edit: Davy Wathne på twitter er ute og sutrer fordi han aldri har opplevd at en klubb har hentet en annen klubbs trener i samme liga som nettopp har skrevet ny 3-årskontrakt rett før sesongoppkjøring. Really, Davy? Er det virkelig noe som kan kalles uetisk?
Last edited by Stubbelur on 04.01.2019 21:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 04.01.2019 20:59 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Mini bør være persona non grata på Lerkendal  |
I alle dager.
Viss du leser det du har linket til så sier Mini at saken har 3 sider og at det blir feil å konkludere at RBK er den stygge ulven, men at RBK gjerne skulle vært foruten bråket. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 04.01.2019 21:08 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Nå har jeg jammen lyst til å snakke med noen om fysisk trening og teknologi. Hmmmmm, men med hvem da? Jeg ringer til Horneland i Haugesund jeg. |
De er kolleger fra NFF-tiden da. Men kan jo ha vært flere motiver selvsagt... |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.01.2019 21:12 Post subject: |
|
|
Jeg er så lei av alt utenomsportslig tull!Kan ikke RBK snart handle om fotball igjen.
Nei,Alt er ikke RBK sin feil i denne saken,Men og gå ut på hjemmesiden som de gjorde er drøyt uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 04.01.2019 21:14 Post subject: |
|
|
| De måtte gjøre det da Haugesund gjorde det. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 04.01.2019 21:15 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | KitWalker wrote: | Mini bør være persona non grata på Lerkendal  |
I alle dager.
Viss du leser det du har linket til så sier Mini at saken har 3 sider og at det blir feil å konkludere at RBK er den stygge ulven, men at RBK gjerne skulle vært foruten bråket. |
Gjerne ta en lytt på siste episode av ÆRBEKÅ-podcast'en som kom i dag, og har Mini som gjest. Så får du det fra "the horse's mouth". Persona non grata skulle jeg til å si er det dummeste jeg har hørt, men det er det jo dessverre ikke...  |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.01.2019 21:18 Post subject: |
|
|
Kort sagt, en måned oppsigelsestid gjelder i de fleste tilfeller, eventuelt 3 hvis det har blitt avtalt i kontrakten, og dette er helt uavhengig av hvilken kontrakt som er gjeldende i dette tilfellet. En avtale uten oppsigelsemulighet er ifølge Kjenner en omgåelse av en arbeidstakers rettigheter, og ville neppe gått gjennom i en domstol. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 04.01.2019 21:20 Post subject: |
|
|
| Viktig å ta med arbeidsgiverens "favoritt" arbeidsmiljøloven. |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 04.01.2019 21:25 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: |
Kort sagt, en måned oppsigelsestid gjelder i de fleste tilfeller, eventuelt 3 hvis det har blitt avtalt i kontrakten, og dette er helt uavhengig av hvilken kontrakt som er gjeldende i dette tilfellet. En avtale uten oppsigelsemulighet er ifølge Kjenner en omgåelse av en arbeidstakers rettigheter, og ville neppe gått gjennom i en domstol. |
Hjertelig takk for svar! Får håpe denne saken løser seg fort, og at alle parter heller kan begynne å fokusere på det som starter om noen få måneder. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 04.01.2019 21:37 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | Kort sagt, en måned oppsigelsestid gjelder i de fleste tilfeller, eventuelt 3 hvis det har blitt avtalt i kontrakten |
Bortsett fra Haugesund som kun opererer med uoppsigelige kontrakter. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 04.01.2019 22:43 Post subject: |
|
|
Dette er første gangen jeg har sett et intervju med vår nye hovedtrener. Jeg er spent på hvordan han vil jobbe med RBK-troppen – så snart dette tullet med FKH er ute av verden.  |
|
| Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 04.01.2019 22:57 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg begynner å glede meg til å se hva Horneland og Emberland vil få til med den beste stallen i ES. De har sikkert noen tanker ang. hvilke posisjoner og ev. spillere de skulle ønske å signere. Håper vi får se et lag med masse energi og villighet til å blø for drakta, samt at de er godt samspilte og offensive i innstillinga. Nå må vi bare få unna formalitetene som gjenstår, og begynne å rette blikket mot sesongoppkjøring. Det er bare litt over to måneder til vi møter Molde i mesterfinalen på Ullevaal 17. mars. Det begynner å snike seg inn en følelse der jeg faktisk er fornøyd med valget, jeg både tror- og håper dette blir bra. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 04.01.2019 23:07 Post subject: |
|
|
Horneland om 2018 og 2019
https://havis.libsyn.com/...18-og-2019
samme som Henning la ut tidligere, tenkte bare å legge ut igjen hvis folk ikke fikk den med seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 04.01.2019 23:09 Post subject: |
|
|
| Captain wrote: | | Kjenner jeg begynner å glede meg til å se hva Horneland og Emberland vil få til med den beste stallen i ES. De har sikkert noen tanker ang. hvilke posisjoner og ev. spillere de skulle ønske å signere. Håper vi får se et lag med masse energi og villighet til å blø for drakta, samt at de er godt samspilte og offensive i innstillinga. Nå må vi bare få unna formalitetene som gjenstår, og begynne å rette blikket mot sesongoppkjøring. Det er bare litt over to måneder til vi møter Molde i mesterfinalen på Ullevaal 17. mars. Det begynner å snike seg inn en følelse der jeg faktisk er fornøyd med valget, jeg både tror- og håper dette blir bra. |
Velger å stille meg like positiv/optimistisk med tanke på Horneland og Emberland.Vet ikke hva vi kan forvente av dette overgangsvinduet, men det blir likevel spennende å følge med på. |
|
| Back to top |
|
 |
|