View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 25.12.2018 03:47 Post subject: |
|
|
At SIB bruker lang tid på alt er helt sant. Skjelvik hadde fremdeles spilt for RBK dersom forhandlingene hadde foregått på en normal måte. Om det er heldig/uheldig at han ikke spiller her skal jeg ikke ta stilling til, men det er et kjent irritasjonsmoment med SIB. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 25.12.2018 06:04 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Å slippe litt på gassen da Coolen hadde litt boost, er noe av det dummeste som er gjort på brakka etter 1999..
|
Typisk utslag for overdreven selvtillit. Har skrevet om det før dette ble en greie med Coolen. |
|
Back to top |
|
 |
bottis86 Junior

Joined: 26 Aug 2018 Posts: 56 Location: Eidsøra Møre&Romsdal
|
Posted: 25.12.2018 10:27 Post subject: |
|
|
Begynner å bli ulidelig spennende dette her nå..
Blir det Horneland som hovedtrener?
Kommer det en aldri så liten overraskelse som vi ikke har hørt om?
Men Nordlie hadde jeg ikke sett helt negativt på, artig fyr i media og faglig pondus. Dog så sliter han ut spillere og støtteapparat etter noen år. |
|
Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 25.12.2018 11:19 Post subject: |
|
|
bottis86 wrote: | Men Nordlie hadde jeg ikke sett helt negativt på, artig fyr i media og faglig pondus. Dog så sliter han ut spillere og støtteapparat etter noen år. |
Noe vel også Eggen gjorde. Det var jo spilleropprør blant annet. Både Nordlie og Fagermo har hatt RBK-klausuler tidligere i alle fall, begge er jo svorne Eggen-tilhengere. |
|
Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 25.12.2018 11:30 Post subject: |
|
|
Nordlie inn hadde vært fantastisk. |
|
Back to top |
|
 |
Lamagu Senior
|
Posted: 25.12.2018 11:50 Post subject: Angående ny hovedtrener |
|
|
Er skrekkslagen over at navn som Nordli, Fagermo og Riise nevnes på denne siden. Disse er ikke i nærheten av den trenerkapasiteten Rosenborg trenger nå,
Horneland kan sikkert duge som assistent, men er uegnet som hovedtrener i en stor klubb som Rosenborg. Dukker noen av disse opp som hovedtrener på Lerkendal, dukker jeg ikke opp på kamp mer. Det er et løfte! |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 25.12.2018 11:52 Post subject: |
|
|
Denne tråden bør legges ned før nivået blir kritisk lavt på forslagene.
Hva sier du? Er John Arne Riise allerede bifalt som potensiell ny trener? Da er det bare å legge ned forumet, er jeg redd. Det kan ikke lenger berges. Blir man værende her inne risikerer man å bzx_zzz ccccfggcxvx}] ¥} <>>©¥{} <^¬¦
>¢¢®] ÷} |
JEG MENER CAROLINE BERG ERIKSEN BØR BLI TRENER. KJENNER MINST EN SPILLER OG SKAPER MASSE LIV RUNDT KLUBBEN. |
|
Back to top |
|
 |
tobbis1 Senior
|
Posted: 25.12.2018 12:34 Post subject: |
|
|
Virker ikke særlig profft av Koteng å si at vi har en muntlig avtale med en trener,i denne bransjen er ingenting klart før alt er klart!Kanskje hadde det vært en passende lærepenge at han trakk seg i siste liten. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.12.2018 13:36 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Når skal Koteng begynne å forstå at dynamikken i næringslivet og internasjonal fotball ikke er den samme? At Bjørnebye vil jobbe under Koteng er for meg en gåte.. |
Tja, men, hvor direkte er Koteng involvert da? Er det ikke satt ned ei gruppe med SIB og Tove + Bratseth, Heggem og Winsnes? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 25.12.2018 13:45 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Denne tråden bør legges ned før nivået blir kritisk lavt på forslagene.
Hva sier du? Er John Arne Riise allerede bifalt som potensiell ny trener? Da er det bare å legge ned forumet, er jeg redd. Det kan ikke lenger berges. Blir man værende her inne risikerer man å bzx_zzz ccccfggcxvx}] ¥} <>>©¥{} <^¬¦
>¢¢®] ÷} |
JEG MENER CAROLINE BERG ERIKSEN BØR BLI TRENER. KJENNER MINST EN SPILLER OG SKAPER MASSE LIV RUNDT KLUBBEN. |
Jeg trøster meg med at du gir meg et mentalt sugerør å stappe inn i nesa sånn at jeg i det minste får litt luft når hodet presses ettertrykkelig under vannskorpa av alle hårreisende forslag her inne. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
IskaldDahls Junior

|
Posted: 25.12.2018 13:48 Post subject: |
|
|
Det er ingen som uansett blir 100% fornøyd med valget Rosenborg ender opp med, men det å boikotte klubben blir bare for dumt.
"Vi e alltid med Rosenborg"?
Altfor mange medgangssupportere. _________________ Oh Ah Sapara |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.12.2018 13:53 Post subject: |
|
|
Man stiller krav og har forventninger til de man bryr seg om. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.12.2018 13:56 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Da jeg skrev B & B (Bosz og Bakke) hadde jeg inntrykk av at det kun var lettere formaliteter som igjensto. Sånn var signalene fra Brakka. Men RBK hadde ingen hast, og det var god tid til Jul. Nå er Bosz i Leverkusen, og Bakke sittet med en enda bedre kontrakt i Sarpsborg. Neste drømme duo var Hjulmand og Horneland, nå sitter de kanskje igjen med Horneland. |
Er jo enig i at Bosz + Bakke viser bra ambisjoner. Hjulmand + Horneland ville også vært solid, om enn et hakk bak. Lista ble lagt bra, men om man sitter igjen med Horneland står jo gjennomføringen til stryk. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 25.12.2018 14:10 Post subject: |
|
|
Dersom det messi antyder ovenfor stemmer, at man var sløv og avventet med det resultat at det sprakk og at man satt igjen med full panikk, vel da snakker vi tjenesteforsømmelse.
Det er ikke et diskusjonstema hvorvidt Horneland er bra/dårlig. Dersom det ser ut som en gås, går som en gås, høres ut som en gås, vel da er det mest sannsynlig en gås vi snakker om.
Risikoen for dårlig mottagelse av såvel supportere som spillere er overhengende stor med de negative konsekvenser det vil ha. Faktisk tør jeg å påstå at det er så godt som null sjanse for at dette vil kunne lykkes. Horneland har liksom 1/100 kriterier inne for å lykkes, og det er tøffhet på trening. Kanskje defensiv orientering også, skjønt det er vel ikke en styrke i et lag som hikster i dødskamp etter offensiv organisering.
Kan være at styret har blitt fullstendig snøblinde undervegs. Det enkle og mest åpenbare er faktisk ofte det beste. Som at vi trenger en offensiv orientert trener med naturlig autoritet på spillere og omgivelser.
Etter mange dager med vantro klarer jeg fortsatt ikke å forstå hvordan det er mulig å lande på en så til de grader soleklar katastrofe som dette. Som Zaphod81 skrev ville en flokk niser treffe bedre på kravspekken ved å daske tilfeldig med halene på tastaturer enn hva Bjørnebye&co har kommet opp med her.
Helt vanvittig. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.12.2018 14:18 Post subject: |
|
|
Messi=troll, ignorer. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.12.2018 14:31 Post subject: |
|
|
Enig i at Messi er et troll men det betyr ikke at alt han sier er feil, blind høne osv.
Det var jo flere rykter her inne tidligere om at Brakka mente Bosz kom til å gå i orden, samtidig som de på brakka også har innrømmet at de ventet med trenerjakten til overgangsvinduet var ferdig, og at de selv mente de hadde god tid (noe som virker ufattelig teit etter min mening).
Ender vi opp med Horneland ser jeg ikke bort i fra at styret har dummet seg ut, her, selv om det selvsagt også kan være at de har gjort så godt de kunne. Nå ryktes det også at Haugesund har gått sure fordi vi har brutt reglene ved å kontakte Horneland før vi har kontaktet de, noe som også er amatørmessig. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 25.12.2018 14:37 Post subject: |
|
|
Enig i at dette står til stryk nå.
Fatter ikke hvordan RBK kunne vente, når Bosz og De Boer var arbeidsledige i sesongstarten i europa.. Når det nærmer seg slutten av oktober og begynnelsen av november, så vil trenere av et sånt kaliber "gamble" på at det vil komme storklubber som sparker treneren før jul.. Som det "alltid" gjør.. |
|
Back to top |
|
 |
tobbis1 Senior
|
Posted: 25.12.2018 14:52 Post subject: |
|
|
Kan være ok med Horneland,men da vi også signere kona hans som assistent så får hun gå på pressekonferanser og tvintervju |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 25.12.2018 16:24 Post subject: |
|
|
Ser dere, det handler kun om å finne løsningene. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 25.12.2018 17:41 Post subject: |
|
|
Jeg vil vel tro at det vet Bosz og De Boer som hadde ønske om å drøye til jul enn RBK. Ingenting hadde vært bedre for RBK å hatt de klare så tidlig som mulig, men de hadde vel bedre kort på hånden med tanke på om det kom en bedre klubb til jul så slår de til, mens RBK er backup plan. Det er vel problemet å sikte høyt, men samtidig befinne seg lengre ned i fotballhierkaiet. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 25.12.2018 19:13 Post subject: |
|
|
something something Coolen
Og bortsett fra det, vel, - jeg elsker Rosenborg på tross av enhver idioti som måtte befinne seg her og der til enhver tid. Utenom Skoglund / Hansen / Eggen-perioden har det vært mye rart. Men jeg går på kamper i 2019 også.
Hva om du bare lar være å sette dine bein på Lerkendal i det hele tatt? Det er også et valg, vet du. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 25.12.2018 19:47 Post subject: |
|
|
Bare jeg som antar at alle nye brukere er skinnvesken, inntil det motsatte er bevist? |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 25.12.2018 19:51 Post subject: |
|
|
Bare å forberede seg: vi sparket K.I brukte 6mnd på å lande Horneland. Snakk om å skivise sitronen. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Bukowski Proff

|
Posted: 25.12.2018 19:56 Post subject: |
|
|
Franc wrote: | Bare jeg som antar at alle nye brukere er skinnvesken, inntil det motsatte er bevist? | . Ikke alle nye, men alle temmelig nye med samme lett undertrykte bitterhet som skinnvest/komplett toil (vi skriver med to l’er, din smurf)/rundkjøring. Oser moldenser med for lite å gjøre vinterstid. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 25.12.2018 20:14 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |