View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.12.2018 23:56 Post subject: |
|
|
Hestad vil nok bli for dyr ja og han går nok til utlandet. Men er det en spiller jeg vil se i RBK fra norsk ES så er det Eirik Hestad. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 19.12.2018 00:30 Post subject: |
|
|
Hestad'er hører ikke hjemme i RBK. Punktum. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 19.12.2018 00:51 Post subject: |
|
|
Gutten er ikke i slekt med Molde-legendene. |
|
Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 19.12.2018 01:11 Post subject: |
|
|
Jeg liker ikke helt de bombastiske forum-utsagnene som florerer her og på andre fora (såfremt de ikke handler om Stoltidis-forsvarere og er framsatt av meg selv).
Det jeg derimot liker, er å gjøre andre lags supportere sure ved at vi stjeler spillerne deres, samtidig som vi redder deres skakkjørte økonomi. Derfor hadde jeg kost med med å ta Hæstad på samme måte som jeg elsker å minne siddiser i nær omgangskrets om at de Lanley skarrer og at de skal ha takk for at de oppdaget Adegbenro for oss.
Samtidig minner jeg om at legenden Strand løp rundt i moldedrakt et år - og spilte dem ned en divisjon om jeg husker rett. Det samme gjorde Kong Erik. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 19.12.2018 12:50 Post subject: |
|
|
Trenger vi virkelig en spiller som ikke kan stå oppreist i 16 metern. Fyren ramler jo bare noen løper fort forbi han. I tillegg trur jeg det er større sjanse for at han signerer for Flisa enn for oss. Han virker, i hvertfall på meg, som en Daniel Berg Hestad lite _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 19.12.2018 12:56 Post subject: |
|
|
For meg er det i utgangspunktet ren diskvalifikasjon på grunn av den forferdelige og stadige filminga hans, men nå kan det jo hende at det skyldes holdninger som serveres via vannrørene på Aker Stadion. Han er god, men fullstendig uspiselig akkurat nå, i alle fall.
Jeg ville ikke kunnet se kampene dersom han dreiv med de greiene der i Rosenborg-drakt, i alle fall. Og steike så forhatt han ville blitt av media. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.12.2018 14:02 Post subject: |
|
|
Hehe, ja - tenk om for eksempel Jensen, for å ta et navn ut av lufta, hadde hatt like akutt fallesyke som Hestad. Vi hadde aldri hørt enden på det. Det er jo bare å se på hvordan Pelu-historien fortsatt dras opp med jevne mellomrom om det kniper rundt noe å ta RBK for.
Hestad er en type spiller jeg rett og slett ikke orker å ha på laget grunnet kronisk flytestilling. For det første hater jeg virkelig systematisk stuping i feltet, og jeg orker heller ikke shit stormen jeg som enhver Rosenborg-supporter må stå i når proporsjonene eskalerer med bytte til Rosenborg-drakt.
Det er for øvrig ganske merkelig å se hvor mye Molde FK slipper unna med. Men det bekrefter vel egentlig bare at det er en liten og uinteressant klubb, uansett hvor mye de forsøker å fremstå som noe annet. Og så er det vel Solskjær-brillene som tåkelegger, da. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
IskaldDahls Junior

|
Posted: 21.12.2018 22:07 Post subject: |
|
|
Skulle prøvd å henta Martin Samuelsen.. Heller her enn på benken til Venlo _________________ Oh Ah Sapara |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 22.12.2018 14:35 Post subject: |
|
|
IskaldDahls wrote: | Skulle prøvd å henta Martin Samuelsen.. Heller her enn på benken til Venlo |
Hedon vil bli sint når han leser dette.
Martin Samuelsen virker ikke ha mentaliteten til å spille på toppnivå. Ser på seg selv som for god for norsk liga - men ender på benken i VVV, etter å ha slitt benk på nivå tre i England. Han kommer til å være i fornektelse over eget nivå i lang tid fremover, til han faller tilbake og blir avslørt i OBOS-ligaen. |
|
Back to top |
|
 |
marco83 Senior
|
Posted: 22.12.2018 14:38 Post subject: |
|
|
Emil salomonsson? |
|
Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 22.12.2018 17:44 Post subject: |
|
|
Hertha Berlin spiller kamp idag og Per Ciljan Skjelbred var på Gardermoen og flyet til Trondheim igår. Usikker på om han er skadet eller har ferie, men hadde vært et fint tidspunkt å få han tilbake.
Han har forøvrig ikke skiftet klesstil siden 2005. |
|
Back to top |
|
 |
Hallis Senior

|
Posted: 22.12.2018 17:55 Post subject: |
|
|
Brooklynlol wrote: | Hertha Berlin spiller kamp idag og Per Ciljan Skjelbred var på Gardermoen og flyet til Trondheim igår. Usikker på om han er skadet eller har ferie, men hadde vært et fint tidspunkt å få han tilbake.
Han har forøvrig ikke skiftet klesstil siden 2005. |
Han har fått spille mindre og mindre i Hertha nå, nesten så han kan kalles en squadspiller på dette tidspunktet. Tror gutten skal hjem! |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 22.12.2018 17:56 Post subject: |
|
|
Hente han hjem som spillende trener? |
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 22.12.2018 19:48 Post subject: |
|
|
Har vel fremdeles vært skralt med spilletid på ham i det siste? |
|
Back to top |
|
 |
Boozeman Junior
|
Posted: 22.12.2018 23:00 Post subject: |
|
|
Jo Inge Berget pÃ¥ City Syd i dag....🤔🤷🏼♂️ _________________ "AssÃ¥ du kan jo dætt, men du kan itj dætt der da!" |
|
Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 22.12.2018 23:02 Post subject: |
|
|
Boozeman wrote: | Jo Inge Berget pÃ¥ City Syd i dag....🤔🤷🏼♂️ |
Sånn er det å ha ei trønderpi, da blir det jul i trøndelag. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 23.12.2018 00:59 Post subject: |
|
|
Nei det sies vel at hu itj e romsdaling længre |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 23.12.2018 01:08 Post subject: |
|
|
Det var forhåpentligvis ikke referert til Horneland for en tid tilbake når det ble sagt at den nye treneren skulle ha med seg 4 spillere?
Kommer til å ha mareritt om Grindheim på midtbanen vår... hehe. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 23.12.2018 23:25 Post subject: |
|
|
Føler meg 99% sikker på at Gustav Valsvik er en av de første inn dørene på brakka i januar. Fullstendig ute i kulden på laget som ligger sist på nivå tre i Tyskland. Klassisk RBK-signering. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 23.12.2018 23:53 Post subject: |
|
|
LanoX wrote: | Føler meg 99% sikker på at Gustav Valsvik er en av de første inn dørene på brakka i januar. Fullstendig ute i kulden på laget som ligger sist på nivå tre i Tyskland. Klassisk RBK-signering. |
Det vil jeg i såfall kalle en signering på Horneland hylla! Altså, ikke ypperste nivå. Vil knapt nok være 4. Valg hos oss. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.12.2018 03:11 Post subject: |
|
|
Valsvik billig som rotasjonspiller med norsk pass hadde vært helt ok det.
Han er ikke så dårlig som du skal ha det til.
Sterk i luftrommet, brukbart rask og tøff i duellspillet.
Har en del å gå på i oppspilsfasen, men det er en "lett" analyse utifra det jeg vet.
norks og helt grei spiller, men selvfølgelig kan vi muligens hene noen bedre, dog kanskje ikke med norsk pass. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 24.12.2018 14:16 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Valsvik billig som rotasjonspiller med norsk pass hadde vært helt ok det.
Han er ikke så dårlig som du skal ha det til.
Sterk i luftrommet, brukbart rask og tøff i duellspillet.
Har en del å gå på i oppspilsfasen, men det er en "lett" analyse utifra det jeg vet.
norks og helt grei spiller, men selvfølgelig kan vi muligens hene noen bedre, dog kanskje ikke med norsk pass. |
Vet at han var en habil eliteseriestopper for noen år siden. Men ser ikke helt at en spiller som ikke får spille på nivå 3 i Tyskland, skal være god nok for Rosenborg. Sier i såfall mye om nivået vi er på. Vil tro at vår unge bosnier er på et høyere nivå, i tillegg med potensiale. Ogbu er også en spiller som vil bli bedre og bedre vil jeg tro. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.12.2018 14:28 Post subject: |
|
|
Miljø og det å ha tillit påvirker nivå på prestasjoner helt enormt slik at om en har falt i unåde i en klubb selv om det er en klubb på et nivå under det Rosenborg kan det vær potensial der. Kris Stadsgaard og Tore Reginiussen er gode eksempler på det for Rosenborg.
Mener å huske at Valsvik var brukbar for noen år siden. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 24.12.2018 15:27 Post subject: |
|
|
typisk norsk stoppertype, passer godt inn i en liga der man har råd til å være litt treig og keitete med ball. Vi har flere slike stoppere fra før, bør heller tenke nytt/satse høyere |
|
Back to top |
|
 |
|