View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 17.12.2018 19:37 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Sjt. Wiseth wrote: | Det er egentlig ganske imponerende å ha brukt 6mnd på det som virker å være helt i startfasen. |
Det er egentlig ganske imponerende å mene noe når man ikke har peiling på hva som foregår ... |
Adressa 26.Juli. Koteng: Ny trener på plass innen 1. Desember
Adressa 17. Desember: Haugesund-treneren fortsatt aktuell.
Vet akkurat nok til å kunne si at de har brukt over 6mnd og fortsatt ikke i mål. Er du ikke enig?  _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 17.12.2018 19:47 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Jeg ser på Horneland som en potensiell ny Bjørn Hansen. Absolutt ingen middelmådighet. |
Helt enig med deg, synes også han virker som en god kandidat til ev. assistentrollen. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 17.12.2018 20:00 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Sjt. Wiseth wrote: | Det er egentlig ganske imponerende å ha brukt 6mnd på det som virker å være helt i startfasen. |
Det er egentlig ganske imponerende å mene noe når man ikke har peiling på hva som foregår ... |
De eneste som ikke har peiling på hva som foregår er du og dine likesinnede. |
|
Back to top |
|
 |
Karzk Junior
|
Posted: 17.12.2018 20:09 Post subject: |
|
|
Høgmo er ledig  _________________ Takk for alt! |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.12.2018 20:21 Post subject: |
|
|
Skeptix wrote: |  |
Hvis vi alle endrer Facebook profilbildet vårt til dette så er vi kanskje så heldig å få Fagermo tilslutt. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 17.12.2018 20:28 Post subject: |
|
|
SHJINNJWÆST wrote: | KitWalker wrote: | Sjt. Wiseth wrote: | Det er egentlig ganske imponerende å ha brukt 6mnd på det som virker å være helt i startfasen. |
De eneste som ikke har peiling på hva som foregår er du og dine likesinnede. |
Vel, hadde bare du hatt noen likesinnede så skulle jeg kommet med et godt comeback. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 17.12.2018 20:31 Post subject: |
|
|
SkitVersten er fortsatt her ser jeg. Fortsatt like stø på at det aldri har vært noen søken etter trener og at Coolen blir hovedtrener... _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 17.12.2018 21:07 Post subject: |
|
|
Da er jeg og guttungen innlosjert på Scandic lerkendal I 8 etasje. Bytter på å holde øye med brakka og vil sende opp nødbluss om Fagermo, Reka eller Høgmo nærmer seg. :p _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.12.2018 21:19 Post subject: |
|
|
Hold også et ekstra øye med kakeforsendelser, er du snill. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 17.12.2018 21:52 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | SHJINNJWÆST wrote: | Ja, dere må gjerne tro på en avklaring i morgen, men den kommer ikke. |
Det må jo bli avklaring i morra. Coolen skal fortelle hva han gjør i morra. Du har hele tiden sagt at Coolen er og blir trener. Ergo Coolen kommer til å annonsere i morgen at han er trener.
Jeg stoler fullt og helt på hva du har skrevet og forventer at morgendagen bringer fakta og bordet og viser at du har hatt rett hele tiden. |
SHJINNJWÆST 1 robbie 0 _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 17.12.2018 21:53 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | Da er jeg og guttungen innlosjert på Scandic lerkendal I 8 etasje. Bytter på å holde øye med brakka og vil sende opp nødbluss om Fagermo, Reka eller Høgmo nærmer seg. :p |
Nei. Nei. Nei. Sjekk ut. Reis heim til Molde og ta deg en lang røyk. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 17.12.2018 21:59 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | robbie wrote: | SHJINNJWÆST wrote: | Ja, dere må gjerne tro på en avklaring i morgen, men den kommer ikke. |
Det må jo bli avklaring i morra. Coolen skal fortelle hva han gjør i morra. Du har hele tiden sagt at Coolen er og blir trener. Ergo Coolen kommer til å annonsere i morgen at han er trener.
Jeg stoler fullt og helt på hva du har skrevet og forventer at morgendagen bringer fakta og bordet og viser at du har hatt rett hele tiden. |
SHJINNJWÆST 1 robbie 0 |
Fint at du graver deg ned i samme hølet igjen. Minner meg om aldri ta noe fra din kant seriøst. _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 17.12.2018 22:01 Post subject: |
|
|
Er litt mørkt ute her, men jeg kunne sverget på at jeg hørte en hest utenfor...  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 17.12.2018 22:09 Post subject: |
|
|
Hahaha. Eller er det ho ho ho! Kanskje? Får håpe det er reinsdyr du hører og at Rosenborgsupporterne har vært snille nok i år. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 17.12.2018 22:10 Post subject: |
|
|
Alle gode ting er 3... _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 17.12.2018 22:10 Post subject: |
|
|
så det er enten Perry eller Julenissen? |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 17.12.2018 22:11 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | Er litt mørkt ute her, men jeg kunne sverget på at jeg hørte en hest utenfor...  |
Åsgårdsreia _________________ Å nei håret fins itj mest
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.12.2018 22:27 Post subject: |
|
|
Walker Texas Ranger?  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 17.12.2018 22:36 Post subject: |
|
|
Hadde ihvertfall roundkicket de som ikke gav innsats på laget. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.12.2018 22:37 Post subject: |
|
|
Maalen schmaalen veintle? |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.12.2018 22:57 Post subject: |
|
|
Det bør skje noe ganske snart hvis styret har tatt denne jobben seriøst. Jeg er sterkt bekymret nå, men håper selvfølgelig at det ordner seg i løpet av jula.
Jeg tror vi kan avskrive de som har vært nevnt i media hvertfall. Når ting har gått veien har vi fått vite det i media og så har det gått ganske raskt til at ting har blitt klart. Her hører vi ting i media også har vi egentlig ikke hørt noe mer.
Jeg er redd det blir Coolen. Det vil hvertfall ikke overraske hvis vi sitter med ham i slutten av desember. Virker som ingen vil til RBK. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 17.12.2018 23:06 Post subject: |
|
|
Det store spørsmålet er hvilken rolle «lekkasje-trenerne» er tiltenkt. Dersom man har kommet dit hen at de er tilbudt hovedtrener-jobben har man jo enkelt og greit feilet komplett. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 17.12.2018 23:28 Post subject: |
|
|
Vel, jo lengre det drøyer og jo nærmere nyttår vi kommer før noe annonseres, jo større sjanse er det for at det er Hjulmand som kommer da, og man drøyer av kontraktsmessige årsaker.
|
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 17.12.2018 23:45 Post subject: |
|
|
Frykter at de har fått noen skudd for baugen, styrt rett mot noen humper i veien og tråkket rett ut i salaten med skjegget fullt av postkasser. De innser nå at det er trøbbel i tårnet og at deres hus/hotell brenner, så prøver de å redde stumpene ved å gå rundt grøten.
Dette er basert vrøvl og fanteri. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 17.12.2018 23:52 Post subject: |
|
|
Som alt annet i denne tråden, der altså. |
|