| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 12.12.2018 20:47 Post subject: |
|
|
| oskisjunior wrote: | Hvorfor gidder folk å gi skinnvesten respons? Hvis alle ignorerer trollet, så dør det...  |
Snakk for deg selv, jeg setter pris på SHJINNJWÆST's innspill. Han skriver ganske morsomt og det er fint at ikke alle har samme mening _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 12.12.2018 20:55 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | Kamerat Ola wrote: | | Hvor sier han det? |
Sak på framsida: | Quote: | | - En ting er sikkert: Jeg blir i Rosenborg neste sesong. Men dere får respektere at jeg bare vil svare på spørsmål om kampen i morgen. Når det gjelder framtida mi - uansett hva som skjer, er det best å spørre meg på mandag, sier Coolen | Coolen forsnakker seg igjen |
Han virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen for å si det mildt _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Saladin Junior
|
Posted: 12.12.2018 21:05 Post subject: |
|
|
| Marit Breivik er observert flere ganger på Brakka med Koteng og Bjørnebye siste ukene mens folk har hentet billettene sine til Leipzig borte. Store muligheter for at RBK får Eliteseriens første kvinnelige trener. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.12.2018 21:12 Post subject: |
|
|
| Saladin wrote: | | Marit Breivik. |
Trefilov:
-RÃ¥este dama jeg har truffet!
Jeg er ganske så sikker at det IKKE var utseendet han mente  |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 12.12.2018 21:25 Post subject: |
|
|
Tror ikke Coolen sin kommentar betyr noe mer enn at hans vikariat er herved avsluttet, og at han fra og med mandag trer inn i akademi-stillingen igjen.
Det betyr ikke at noen ny trener nødvendigvis er på plass, kun at det for Coolen sin del er avgjort at han skal tilbake i sin gamle stilling når jobben som midlertidig trener er avsluttet. Synes ikke dette høres ut som noen forsnakkelse. Det vil jo være enkelt å se på hans arbeidsoppgaver fra og med mandag hva han bedriver dagene med. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 12.12.2018 21:38 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | oskisjunior wrote: | Hvorfor gidder folk å gi skinnvesten respons? Hvis alle ignorerer trollet, så dør det...  |
Snakk for deg selv, jeg setter pris på SHJINNJWÆST's innspill. Han skriver ganske morsomt og det er fint at ikke alle har samme mening |
Tror han snakker for ganske mange. Folk kan mene hva de vil, men i en debatt er det alltid ufint å fuske med kildebruken. Å selge inn at du vet noe, uten å oppgi kilde er i utgangspunktet teit. Og når det i tillegg viser seg du er på jordet, er det ikke spesielt konstruktivt å fortsette i samme sporet. Det kan også dras fram at han kun sprer usikkerhet og dårlige vibber om klubben vi elsker. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 12.12.2018 21:45 Post subject: |
|
|
| På et diskusjonsforum må det være litt takhøyde. Regner med at det er forumregler her. Det skal være de som må være utslagsgivende for hva man kan skrive og mene. Så lenge forumreglene ikke brytes må folk ta det litt med ro. At det er forskjellige måter og uttrykke seg på gjør forumet levende og interessant. |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 12.12.2018 21:49 Post subject: |
|
|
Støtter deg i denne Sidney.
Når man hever seg over andre og framstår som at man vet sannheten mister du meg.
Jeg er enig med PauloSilas over her i at et mangfold av meninger alltid er bra.
Utfordringen her er at det ikke legges fram som meninger, men som fakta.
Og at alle som sier noe annet er tullete/idiot i hodet.
Når man i tillegg tryner så til de grader mister man alt av respekt of troverdighet. Dersom man hadde dette i utgangspunktet da.
Her har det bare kommet dit at det er tragikomisk, og at det skader forumet og kvaliteten på diskusjonen.
Og det er egentlig bare trist. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 12.12.2018 21:55 Post subject: |
|
|
Til info har vi forumregler her:
http://www.rbkweb.com/for...topic=2213
Alle er velkommen til å mene noe, men de må uttrykke seg innenfor disse reglene hvis de forventer a) at innlegget får stå, og b) å bli tatt seriøst.
Punkt b kan også utfordres uten å bryte reglene, f.eks. ved overdreven skråsikkerhet og diverse tvilsomme debatt-teknikker. Men orkdal,n har helt rett i at det skal være takhøyde. Vi må bare forsøke å ha internjustis og balanse for å slippe at forumet ender opp som en ørken hvor kun de mest krakilske kverulantene gidder å bruke tiden sin. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 12.12.2018 22:07 Post subject: |
|
|
Helt enig. Skal prøve å moderere meg. Problemet er bare at jeg følger RBK på snart 40-ende året, bare fordi det er moro, og folk som later som de er supportere etter hundre/tusenvis av oppgulp provoserer meg.
Liker å tro at jeg og vi er en del av dette eventyret. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 12.12.2018 22:18 Post subject: |
|
|
| Skinnvesten har, i motsetning til Messi, oppført seg ufordragelig. Messi er i alle fall snill og grei tross sine løgner. Så kan man alltids diskutere om man er snill og grei når man har som hovedbedrift å lyve på fotballforum. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.12.2018 22:47 Post subject: |
|
|
Kjære vene, går det an å dempe persondebatten litt nå?
Jeg begynner å rydde tråden for off topic-innlegg fra og med nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 12.12.2018 22:52 Post subject: |
|
|
Selv om jeg i utgangspunktet er positivt innstilt til Hjulmand/Horneland har jeg likevel noen grubler som ligger og lusker i bakhodet. Det er greit nok at Horneland har tilstrekkelig grunnkunnskap om 4-3-3, men formasjon og spillestil er to vesentlig forskjellige ting. Offensiv fotball og offensiv fotball er heller ikke det samme, og kan tolkes på 1001 forskjellige måter. Har Horneland og Hjulmand den samme forståelsen av hvordan "offensiv 4-3-3" skal spilles? Kommer vi til å bruke 6 mnd på å bygge opp en ny forståelse for spillestil, bare for å få det revet ned og bygget opp igjen av en ny mann? Eller kommer Horneland til å forholde seg til de mest grunnleggende og elementære aspektene ved det vi ønsker å se, og deretter la Hjulmand bygge videre på dette? I såfall er jeg litt usikker på hvordan vi evt. skal berge oss gjennom europakvalikk, dersom det eneste vi har å gå på er en gammel-ny forståelse av grunnleggende offensiv fotball. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 12.12.2018 23:04 Post subject: |
|
|
Ytterst skeptisk til hvordan vi vil bruke januarvinduet om vi skal ha (nok en) vikarhovedtrener... Håper det finnes kontakt mellom SIB og Hjulmand om det så er tilfellet at han skal ta over til sommeren. Ønskede spillere og spillertyper- eventuelt om det er noen i stallen som det absolutt ikke ønskes med videre (Jeg gjetter det finnes noen).
Blir nok fort til et vindu med få utskiftninger, om en skal se realistisk på det. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.12.2018 23:06 Post subject: |
|
|
Hjulmand stemmer jo heller ikke med 'trollmannen' sitt B&B-tips som nå nødvendigvis er et B&H-tips.
Bosz
Buvac
Danny Blind
Brian Laudrup
Marco van Basten?
Frank de Boer (eller broren Ronald?)
Rune Bratseth? Ola By Rise?
Mang B'er å ta av, sikkert vært nevnt mange flere, og mange godt over vår plass i hierarkiet... Og så kan jo også trollmannen være full av...... |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 12.12.2018 23:08 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | Hjulmand stemmer jo heller ikke med 'trollmannen' sitt B&B-tips som nå nødvendigvis er et B&H-tips.
Bosz
Buvac
Danny Blind
Brian Laudrup
Marco van Basten?
Mang B'er å ta av, sikkert vært nevnt mange flere, og mange godt over vår plass i hierarkiet... Og så kan jo også trollmannen være full av...... |
Har jeg sagt noen på B? Det kan jeg ikke huske  _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 12.12.2018 23:18 Post subject: |
|
|
| Messi som hadde B&B-tipset! |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 12.12.2018 23:21 Post subject: |
|
|
| Men interessant at Coolen sier at man kan spørre ham om fremtiden på mandag. Dagen etter den danske seriens siste runde før jul … |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.12.2018 23:23 Post subject: |
|
|
Blandet med Messi ja. Who can blame me?  |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.12.2018 23:24 Post subject: |
|
|
| ola. wrote: | | Men interessant at Coolen sier at man kan spørre ham om fremtiden på mandag. Dagen etter den danske seriens siste runde før jul … |
Du vet jo også at Coolen spiller bare kamper på søndager i hodet sitt, så mandag kan i dette tilfellet også bety fredag. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 12.12.2018 23:30 Post subject: |
|
|
Søndagscoolen, enda en meme jeg ikke har fått med meg. Akk ja. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 12.12.2018 23:46 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | Hjulmand stemmer jo heller ikke med 'trollmannen' sitt B&B-tips som nå nødvendigvis er et B&H-tips.
Bosz
Buvac
Danny Blind
Brian Laudrup
Marco van Basten?
Svein Baalen _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
oskisjunior Rutinert
|
Posted: 13.12.2018 00:23 Post subject: |
|
|
| Eirik Borneland |
|
| Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
Posted: 13.12.2018 00:29 Post subject: |
|
|
Enn om det blir Joey Barton da folkens!
 |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 13.12.2018 00:55 Post subject: |
|
|
| Kai88 wrote: | Ytterst skeptisk til hvordan vi vil bruke januarvinduet om vi skal ha (nok en) vikarhovedtrener... Håper det finnes kontakt mellom SIB og Hjulmand om det så er tilfellet at han skal ta over til sommeren. Ønskede spillere og spillertyper- eventuelt om det er noen i stallen som det absolutt ikke ønskes med videre (Jeg gjetter det finnes noen).
Blir nok fort til et vindu med få utskiftninger, om en skal se realistisk på det. |
hvis det stemmer det som var nevnt at treneren tar med seg 3-4 spillere så kan mye av det vi mangler finnes i stallen til nordsjælland bare så det er sagt... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|