View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 11.12.2018 20:19 Post subject: |
|
|
Sjt. Wiseth, dersom la oss si ny hovedtrener egentlig allerede er på plass (nå er vi positive) og dette er en person som er vant til managerollen så ønsker han sikkert å ha en sterk trener på feltet. Jeg vil ikke på noen som helst måte kalle dette for en B jobb. Si at de går opp 50% i lønn og får muligheten til å styre mye av treningene (etter føringer fra manager) samt å lære mye ved å være del av en storklubb (som RBK jo er i norsk/nordisk målestokk). Det er 50% sjanse for at vi som er positive er helt på bærtur her men det er også 50% sjanse for at vi har helt rett!!!!!  _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:19 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Gledelige nyheter. Må bety at hovedtrener/manager er på plass og at Horneland er tiltenkt som assistent  |
Sånn rent bortsett fra at det i utgangspunktet er idioti at en klubb jakter assistenttrener i stedet for å la hovedtrener velge selv. En kan jo naturligvis leve i fornektelse noen dager til, og tro at Bosz har bedt om en norsk assistent, som har bedre kjennskap til liga og spillere, men det begynner å bli syltynt nå. |
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 11.12.2018 20:20 Post subject: |
|
|
Må si jeg er rimelig spent på hva som blir løsningen nå, skummelt å håpe på for mye  _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
Torgeir Rutinert
|
|
|
Horneland? Coolen+ Horneland? Horneland+Coolen? Ukjent+Horneland?
Lett å bli nervøs på vegne av klubben med de navnene som er blitt nevnt i media i det siste. Må jo være litt av en Ukjent (samt lovnader om en god lønnsøkning) om Horneland skal ønske å gå fra sin nåværende stilling.
MÃ¥ jo bli Wenger da, eller?  |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
|
|
Ja det er et slags enten himmel eller helvete her. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:22 Post subject: |
|
|
Helt urealistisk at Horneland er tilbudt hovedtrenerjobben. Det som er kjipt er at det at vi ser etter norske assistenter er et tegn på at det ikke blir noen storfisk. Ser for meg at f.eks. Bosz og andre man drømmer om vil ha med eget støtteapprat. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
|
|
vegran wrote: | Sjt. Wiseth wrote: | Som å gå fra daglig leder i en bedrift til å være mellomleder i en konkurrerende bedrift fordi den daglige lederen der er så flink. Henger ikke på greip  |
Mer som å gå fra å være daglig leder i det lokale snekkerfirmaet med 800.000 kr i lønn til å bli mellomleder i Skanska med 1.500.000 kr i lønn ser jeg på det som. |
Nettopp. høyere lønn, sloss om titler hvert år, gode fasiliteter, jobbe på treningsfeltet med gode spillere, utvide kontaktnettverket og referanser. Jobbe med det du elsker hverdag, utvikle fotballspillere.
Er mange gode ting med å være assistentrener for RBK.
Muligheten er også stor for at han blir med en mer meritert trener ut på kontinetet også når de er ferdige her. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
|
Rekdal + Aabrekk da. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:23 Post subject: |
|
|
Ikke Rekdal og Eirik Bakke ? |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:24 Post subject: |
|
|
Julenissen ringte med nettopp og avlyste jula i hele Trøndelag. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:25 Post subject: |
|
|
orkdal,n wrote: | Bakke var tiltenkt hovedtrenerjobben i RBK. Dette forteller han til Tidens Krav:
Quote: | For første gang forteller Geir Bakke hvorfor han ikke lot seg friste av hovedtrenerjobben i Rosenborg: – Vi er på en lang reise her i Sarpsborg, og det er en reise jeg vil være med på videre. |
|
Igjen er det avisen som skriver at han ble tilbudt hovedtrenerjobben. Ikke Bakke selv. |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 11.12.2018 20:25 Post subject: |
|
|
Føler dette er litt som jul når en var barn, når du åpner pakker og det er kun en tom eske, I det du skal begynne å grine så har foreldrene dine bare lurt deg og kommer med DEN presangen som redder hele året Eller er det kun en tom eske likevel og vi har klassens kjipeste foreldre.....?? |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:27 Post subject: |
|
|
@fanfrasør
Jeg heier på alle dere som er positive! Håper dere har så inderlig rett, at RBK har klart kunststykket å få en rivaliserende hovedtrener til å bli assistenttrener.
Hodet mitt derimot sier velkommen til vår nye hovedtrener Horneland med en gråtfylt latter. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:28 Post subject: |
|
|
En trener som prioriterer det defensive passer ikke inn i Rosenborg, såpass skjønner styret også. Må være en plass i trenerteamet som er tiltenkt Horneland. |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
|
|
KitWalker wrote: | orkdal,n wrote: | Bakke var tiltenkt hovedtrenerjobben i RBK. Dette forteller han til Tidens Krav:
Quote: | For første gang forteller Geir Bakke hvorfor han ikke lot seg friste av hovedtrenerjobben i Rosenborg: – Vi er på en lang reise her i Sarpsborg, og det er en reise jeg vil være med på videre. |
|
Igjen er det avisen som skriver at han ble tilbudt hovedtrenerjobben. Ikke Bakke selv. |
I og med at de har pratet med ham vil jeg tro han hadde korrigert dette overfor avisen dersom det ikke var hovedtrenerjobben. |
|
Back to top |
|
 |
IskaldDahls Junior

|
|
|
Om Rosenborg har klart å huka inn en storfisk her, og har fått overtalt Horneland til å forlate jobben i Haugesund for å være assistent for Rosenborg, skal jeg applaudere styret.
MEN om de har tenkt at han skal være hovedtrener 2019-20, da har de misforstått noe sinnssykt.
Skjønner man ikke skal dømme noen nord og ned før de har kommet, men at han skal klare noe Kåre ikke klarer, har jeg ingen tro på.
Skal de skaffe flere tilskuere på Lerkendal til sesongen nå, så tror jeg de må kutte sesongkortprisene med 90% _________________ Oh Ah Sapara |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 11.12.2018 20:29 Post subject: |
|
|
Om vi har fått en virkelig storfisk kan det jo hende Horneland fristes av å lære og kanskje ha mulighet på hovedtrenerjobben når storfisken svømmer videre. _________________ Herre går bra? |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:30 Post subject: |
|
|
orkdal,n wrote: | KitWalker wrote: | orkdal,n wrote: | Bakke var tiltenkt hovedtrenerjobben i RBK. Dette forteller han til Tidens Krav:
|
I og med at de har pratet med ham vil jeg tro han hadde korrigert dette overfor avisen dersom det ikke var hovedtrenerjobben. |
Har du artikkelen foran deg slik at du kan gjengi den.
Artikkelen er bak betalingsmur. |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:30 Post subject: |
|
|
Sitter med samme tanker som Sjt Wiseth.
Coolen må ha gjort en dårlig jobb om han ikke blir hovedtrener på permanent basis og går tilbake til akademi-jobben når vi fallbyr stillingen som hovedtrener til det som kan krype og gå av trenere i vår egen høkkert-liga. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:31 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | KitWalker wrote: | Neida. Han blir jo selfølgelig ikke assistenttrener hos RBK når han er HOVEDTRENER i Haugesund.
Det må nå dere også forstå. Han er i samtale med RBK om hovedtrenerjobben. Det var også Bakke. Helt hinsides å tro at de har blitt forespurt om assistentjobb eller annen rolle i støtteaparatet.
Nå må folk her inne stikke fingeren i jorda her. |
Du glemte å skifte til Skinnvest-brukeren. |
haha, tenkte akkurat det samme
Helt alvårlig talt så tror jeg aldri i verden Horneland er tiltenkt hovedtrenerjobb så nå gir alt mere mening.
jeg føler meg utrolig sikker på at Bakke avslo en annen rolle en hovedtrener og at Horneland er forespeilet en rolle ala bjørn hansen også.
VELDIG bra vi øker kompetansen rundt hovedtreneren også å ikke bare har gode gamle spillere som er jovial og har tilhørighet. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 11.12.2018 20:31 Post subject: |
|
|
Elg wrote: | Hva foregår nå? Har klubben mista det helt? | Klubben har mistet det helt og ingen vet hva som foregår. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups
Last edited by Sjt. Wiseth on 11.12.2018 20:33; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:32 Post subject: |
|
|
Horneland?!? Hva er det som tilsier at han skal klare å løfte oss noe som helst? Her er det på tide å ta en lengre ferie Koteng. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:33 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | Knowrud wrote: | Gledelige nyheter. Må bety at hovedtrener/manager er på plass og at Horneland er tiltenkt som assistent  |
Sånn rent bortsett fra at det i utgangspunktet er idioti at en klubb jakter assistenttrener i stedet for å la hovedtrener velge selv. En kan jo naturligvis leve i fornektelse noen dager til, og tro at Bosz har bedt om en norsk assistent, som har bedre kjennskap til liga og spillere, men det begynner å bli syltynt nå. |
Samtidig sÃ¥ hadde vel egentlig Coolen vært et bedre valg som assistent for Bosz, enn Horneland 🤔 |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 11.12.2018 20:33 Post subject: |
|
|
Hvordan uttales egentlig Horneland på engelsk? |
|
Back to top |