English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 334, 335, 336 ... 778, 779, 780  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:02    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Må være morsomt for Coolen å se den ene middelmådigheten etter den andre bli linket i media...

For ikke å snakke om Kåre, trønder og rosenborger, med meritter å snakke om.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:02    Post subject: Reply with quote

Pust med magen nå, jeg skrev ordet åpenbart ironisk. Poenget er uansett at slik jeg ser det er sjansen stor for at vi har en hovedtrener klar, og at den nye hovedtreneren ønsker seg en norsk, profilert trener med erfaring. Gitt at det stemmer er det interessant at Horneland i det hele tatt er observert på Værnes. Det betyr fort at det frister såpass å jobbe under den hypotetiske hovedtreneren at han er villig til å gå fra jobben i Haugesund, hvor han har gjort det sterkt forutsetningene tatt i betraktning (Nei, jeg vil så klart ikke ha Horneland som hovedtrener). Jeg velger i hvert fall å holde meg rolig enn så lenge, så får jeg heller grine meg selv til søvn når ting er offentliggjort.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:03    Post subject: Reply with quote

FanFraSør wrote:
KitWalker jeg føler at jeg er veldig ambivalent og lett å påvirkes i positiv og negativ retning i forhold til hva jeg tror om den nye treneren. Fint om du og andre ikke prøver å stikke hull på den fine, posivite boblen jeg nå befinner meg i. Dette blir bra dere, Trollmannen har til og med kryptert svaret, så sikker er han i sin sak. Nå er det bare å vente på at Coolen har ledet sin siste kamp så får vi nok svaret på fredag.

Ikke sant. Men her har vi som har ment at de leter etter en assistenttrener blitt ledd oppetter trynet.
Jeg er rimelig sikker på at hovedtreneren er klar og at Horneland nok vil få en rolle i støtteaparatet.
Som sagt har jeg vært rolig på dette hele tiden. Den som lever får se, den som ler sist, ler best osv.
Back to top
Zarm93
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:04    Post subject: Reply with quote

Føler at vi likeså gjerne kunne ha beholdt Coolen som hovedtrener, hvis det er dette vi ender opp med.
Vanskelig for å se at Horneland skal løfte dette laget noe ytterligere.
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 11.12.2018 20:08    Post subject: Reply with quote

Sjt. Wiseth wrote:
Natta og mørkt. Nå blir til og med Rekdal spiselig. Kan jo ikke annet enn å le. Hvordan i huleste havnet vi her?!?

Forøvrig de som tror at en Hovedtrener i samme liga er villig til å være noe annet enn hovedtrener kan ta seg en bolle.

Ingen som har fortalt RBKstyret det, for det virker jo som det er det de prøver seg på. Sier Bakke nei og dersom også Horneland sier nei styrker jo det bare teorien om at de har blitt spurt om andre roller enn hovedtrener. Veldig merkelig om to trenere fra mye mindre klubber blir spurt om å bli hovedtrener med 3 - 4x mer i lønn sier nei.
spællåtmæ
Veteran

MÃ¥ være som assistent. Storfisken er allerede klar 🎣
Back to top
KitWalker
Veteran

Skeptix wrote:
KitWalker wrote:

Manager i RBK? Det blir ingen strukturelle endringer

Enig med deg i at det høres rart ut, men nå skriver Adressa at ulike løsninger har vært på bordet i høst - og at det kan bli endring.

Skjønner at du kaller deg Skeptix Very Happy
Dette er spøk fra min side. Hovedtreneren har vært klar en stund, nå jobber de med støtteaparatet.
Det kan se ut som at det blir strukturelle endringer ja.
Spennende.
Back to top
Ræven
Rutinert

PostPosted: 11.12.2018 20:10    Post subject: Reply with quote

Høres totalt usannsynlig ut at de skal forsøke å ansette hovedtreneren fra klubben som ble nummer fire i serien som assistenttrener. En mann som trener sin lokale klubb, og som nylig har gjort sin beste sesong siden Svartedauden.

Geir Bakke som tok Sarpsborg til tredjeplass i fjor, i år har tatt laget inn i Europa League og fortsatt har muligheten til å gå videre før siste kamp, var også tiltenkt rollen som assistenttrener?

Virker opplest og vedtatt at de forsøkte å hente Hjulmand, men fikk nei. Var han også tiltenkt rollen som assistent? Eller har de plutselig fått tak i en storfisk etter at Hjulmand takket nei, og trenger en norsk assistent?

Bare å innse at dette er så langt ned på listen Rosenborg har kommet. For en jobb de ansvarlige har gjort.
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:11    Post subject: Reply with quote

@kamerat ola
Hva som får deg til å tro at en Hovedtrener for et lag som havnet på 4.plass ønsker å være trener under en hovedtrener i Samma liga?

Som å gå fra daglig leder i en bedrift til å være mellomleder i en konkurrerende bedrift fordi den daglige lederen der er så flink. Henger ikke på greip Razz
vegran
Veteran

KitWalker wrote:
Neida. Han blir jo selfølgelig ikke assistenttrener hos RBK når han er HOVEDTRENER i Haugesund.
Det må nå dere også forstå. Han er i samtale med RBK om hovedtrenerjobben. Det var også Bakke. Helt hinsides å tro at de har blitt forespurt om assistentjobb eller annen rolle i støtteaparatet.

Nå må folk her inne stikke fingeren i jorda her.

Kanskje han får muligheten til å være assistenttrener/læregutt under Bosz, og ser på det som mer spennende enn å være hovedtrener for Haugesund Wink
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

Horneland? Han må vel i såfall være tiltenkt Bjørn Hansen-rollen? FKH har vel spilt 4-4-2/4-4-1-1 hele sesongen i tillegg til at han har en ganske så defensiv tilnærming til spillet.

Bosz og Horneland i tospann? Høres mer logisk ut det enn at Horneland blir vår nye hovedtrener. Velger å leve i håpet enn så lenge.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 11.12.2018 20:12    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Dette er spøk fra min side.

Ooops ironiradaren min var dårlig innstilt. Sorry.
robbie
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:13    Post subject: Reply with quote

Så hvem er det som skal være glorifisert sportsdirektør, og hva skjer med Bjørnebye?
Back to top
IskaldDahls
Junior

PostPosted: 11.12.2018 20:13    Post subject: Reply with quote

Jeg brakk meg nettopp, hva i alle dager er det styret tenker med om de skal ansette Horneland?

De sparker Kåre for å ansette Horneland?

NÃ… er de desperate.

Vær så snill hold heller på Coolen til vi klarer å få en større fisk enn som så..
Konesseur
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:14    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det er Koteng selv som skal gå inn i manager-rollen, og så trenger han noen som forstår offside og sånn.
Back to top
Knowrud
Veteran

Gledelige nyheter. Må bety at hovedtrener/manager er på plass og at Horneland er tiltenkt som assistent Tommel'n opp!
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

FanFraSør wrote:
Sjt. Wiseth wrote:
Natta og mørkt. Nå blir til og med Rekdal spiselig. Kan jo ikke annet enn å le. Hvordan i huleste havnet vi her?!?

Forøvrig de som tror at en Hovedtrener i samme liga er villig til å være noe annet enn hovedtrener kan ta seg en bolle.

Ingen som har fortalt RBKstyret det, for det virker jo som det er det de prøver seg på. Sier Bakke nei og dersom også Horneland sier nei styrker jo det bare teorien om at de har blitt spurt om andre roller enn hovedtrener. Veldig merkelig om to trenere fra mye mindre klubber blir spurt om å bli hovedtrener med 3 - 4x mer i lønn sier nei.

Skjønner logikken i det du skriver. Men får det ikke til åstemme i mitt eget hode. Om så du sier er sant så er det ganske dumdristig av styret å henvende seg til hovedtrenere for å høre om de vil være kjegleflyttere og leve i skyggen.
vegran
Veteran

Sjt. Wiseth wrote:
Som å gå fra daglig leder i en bedrift til å være mellomleder i en konkurrerende bedrift fordi den daglige lederen der er så flink. Henger ikke på greip Razz

Mer som å gå fra å være daglig leder i det lokale snekkerfirmaet med 800.000 kr i lønn til å bli mellomleder i Skanska med 1.500.000 kr i lønn ser jeg på det som.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:16    Post subject: Reply with quote

Aldri i verden om så fotball flinke folk som sitter i styre,Som har vært så misfornøyd med sesongen at de ansetter horneland som hovedtrener.

MÃ¥ ligge noe bak.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Konesseur
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:16    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Dette er spøk fra min side.

Landinga på jorda etter å ha besøkt en fremmed galakse kom litt brått ja.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 11.12.2018 20:17    Post subject: Reply with quote

Sjt. Wiseth wrote:
Skjønner logikken i det du skriver. Men får det ikke til åstemme i mitt eget hode. Om så du sier er sant så er det ganske dumdristig av styret å henvende seg til hovedtrenere for å høre om de vil være kjegleflyttere og leve i skyggen.

Hvis man får en utlending på topp vil man vel ha en best mulig norsk assistenttrener? Geir Bakke sa nei, men Horneland har landet på Værnes.
Kommandør
Junior

PostPosted: 11.12.2018 20:18    Post subject: Reply with quote

Scener når Geir Bakke, Ræka og alt virravarret var ett stort smokescreen og at Bosz presenteres i morgen sammen med Horneland.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:18    Post subject: Reply with quote

oyvindh wrote:
Dessuten bakes det kake når noen signeres. Nå har det blitt bakt kake. Altså har noen signert.

Det forumet her ass, lyser opp i traurige den tilværelsen på lesesalen Razz
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 11.12.2018 20:19    Post subject: Reply with quote

Altså de som tror at Horneland med 76 kamper som trener i Haugesund og et poengsnitt på 1,61 skal være aktuell som hovedtrener i RBK...
God jul da, nissen kommer snart:D

Til alle oss andre, God Jul, blir pakke snart RBK
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
orkdal,n
Rutinert

PostPosted: 11.12.2018 20:19    Post subject: Reply with quote

Bakke var tiltenkt hovedtrenerjobben i RBK. Dette forteller han til Tidens Krav:

Quote:
For første gang forteller Geir Bakke hvorfor han ikke lot seg friste av hovedtrenerjobben i Rosenborg: – Vi er på en lang reise her i Sarpsborg, og det er en reise jeg vil være med på videre.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 334, 335, 336 ... 778, 779, 780  Next
Page 335 of 780

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb