View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
csk Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 04.11.2018 20:58 Post subject: |
|
|
Nå er jeg rimelig sikker på at Coolen trener oss også neste sesong. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 04.11.2018 21:00 Post subject: |
|
|
Hvorfor det? En ganske bra kamp sikrer han ikke jobben. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 04.11.2018 21:03 Post subject: |
|
|
Min magefølelse sier at hvis Rosenborg vinner serien i kveld, vil ny trener bli presentert kommende uke. |
|
Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 04.11.2018 21:12 Post subject: |
|
|
Det skjer ikke. De vil vente til de har løftet pokalen før de annonserer Rini 2019. Nå som det ble cupfinale utesetter de det sikkert til etter den også |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 04.11.2018 21:16 Post subject: |
|
|
Kun magefølelse, dermed uinteressant for de fleste
Har en følelse av at trenerjakten ble tyngre enn klubben så for seg. Om de ikke har noen åpenbare kandidater er det trygt (men kjedelig) å satse på Coolen.
Med serie og cupgull er han mer spiselig for kritikerne også.
Alt rusket i maskineriet denne høsten kan man (man finner som kjent bekreftelse på det man leter etter) legge over på Kåre og Hoftun. Vipps så har man en rimelig og trygg trenerløsning for neste sesong.
Tenk bare på hva han kan få til med en hel pre season og noen spillerkjøp. 🙈 _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 04.11.2018 21:58 Post subject: |
|
|
Nå var jo ikke kritikken mot Kåre at han ikke vant nok titler, men heller at spiller var mugg innsmurt i gammel avføring. At spillet da har vært, om mulig, værre etter at Rini Coolen kom inn burde da være nok til å diskvalifisere han. Om vi ikke finner noe bedre så greit nok. Da har de sett på Champions League, fått nei fra Klopp, Bosz og et par andre som de aldri ville fått signaturen til uansett og deretter gått rett til 2. div og sett på trenere der. Da stiller jeg spørsmål ved seriøsiteten til styret.
Trur nok at enten så får vi et navn som ingen hadde trua på som Bosz ellers får vi en trener som ikke har blitt nevnt noe spesielt. Håper mest på at vi ikke får en ny CV bygger fra Elite/Serien _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 04.11.2018 23:11 Post subject: |
|
|
askjetne wrote: | Kun magefølelse, dermed uinteressant for de fleste  |
Ok. |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 04.11.2018 23:37 Post subject: |
|
|
ola. wrote: | askjetne wrote: | Kun magefølelse, dermed uinteressant for de fleste  |
Ok. |
Eg svarte kun på et spørsmål.
Men, OK! _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 05.11.2018 00:49 Post subject: |
|
|
Jeg så lyset i går. Nærmere bestemt Arsenal-Liverpool. Ikke ofte jeg har tid til å se PL-kamper og kontrasten er stor når jeg setter på kamper fra furet værbitt.
Det er ikke mye «stopp opp og tenk hmmm hvor skal jeg sende ballen mon tro», for så å legge den bak en spiller som omsider går på løp. Hver eneste gang ballen ble vunnet var det full spiker frem og alle mann til pumpene. Pasning (gjerne skutt hardt) kommer umiddelbart nærmest automatisk. Ergo det er relasjoner.
I bunn og grunn minte det meg om Eggen på sitt beste, bare på steroider.
Rosenborg 2018 mangler fryktelig mye på særlig samtidige bevegelser og innøvde relasjoner. Men også spillere med bedre fysikk. PL gutta ser jo ofte rent bolet ut.
I kampen mot Odd hadde vi et fabelaktig eksempel på elendig samhandling. Trondsen i ca det 55. min tar et supert raid, men står der til slutt mutters alene. Det var godt med tid for andre spillere å køle på. Men neida.
Og i en rekke andre tilfeller s t å r medspillere å ser på ballfører. I nevnte PL-kamp hadde spillerne en tendens til å spurte inn i posisjoner for å bli spillbare.
Jada, det er klart det er klasseforskjell på spillere her. Poenget mitt er at det er mye vi kan gjøre for å løfte oss betraktelig - som er gratis!
Det krever en riktig trenertype. Samt en viss opprenskning i stallen. Jeg tror vi kan bli mye bedre med også en skandinavisk trener, kanskje en norsk til og med. Men det er klart, en solid utlending med naturlig autoritet ville vært bra.
Om det er lov å drømme om Bosz så gjør jeg det. God natt.
 _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 05.11.2018 21:54 Post subject: |
|
|
Steiki!Da bør vi få inn ett stort navn. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 05.11.2018 21:57 Post subject: |
|
|
Ouch, nå kommer postene om tjenesteforsømmelse på det groveste og at styret må gå på dagen |
|
Back to top |
|
 |
Connect Senior

|
Posted: 05.11.2018 22:05 Post subject: |
|
|
libido wrote: | Ouch, nå kommer postene om tjenesteforsømmelse på det groveste og at styret må gå på dagen |
Ikke etter at de hiver seg rundt og får kasta en kontrakt på bordet sekunder før Wenger signerer for AC Milan. _________________ RBK og Packers <3 |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.11.2018 22:07 Post subject: |
|
|
Akkurat denne gangen var nok timinga feil andre veien. Forhåpentligvis er begge sider passende for hverandre ved neste korsvei. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 05.11.2018 22:23 Post subject: |
|
|
At det kun er Rosenborg som er aktuell for han som klubb i Norge varmer hjertet. Håper han får til sakene sine bra i Belgia nå, og at vi får et hyggelig gjensyn en gang i framtida. Slik ambisjonsnivået er satt av styret er det ikke utenkelig at det er lenge til vi skal ut i ny søken etter trener om ikke alt for lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 05.11.2018 22:29 Post subject: |
|
|
Sollied har åpnet godt i Belgia. Ble 2-0 til Lokeren i hans første kamp i trenerstolen. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 05.11.2018 22:33 Post subject: |
|
|
Noterer meg også et deilig sitat i samme sak:
– Du spiller som du trener. Jeg ser at de ikke har gjort leksen sin med å score mål på trening. Det kan du faktisk forandre. Når du taper fotballkamper, blir du usikker og til slutt så blir du likegyldig. Å lage konstant konkurranse på trening, blir viktig fremover. Jeg må endre innstillingen deres. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 05.11.2018 22:44 Post subject: |
|
|
Jeg kjente også at det romsterte i vitale organer da jeg leste dette.
Trond Sollied! Du er velkommen når timingen er der!!
Det varmer også å få inntrykk av at gutten ser ut til å ha ting på stell igjen. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
kentosd Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 05.11.2018 23:08 Post subject: |
|
|
Mange skjær i sjøen også? _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg!
Last edited by nastynick on 05.11.2018 23:09; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SFL Senior
|
Posted: 05.11.2018 23:11 Post subject: |
|
|
Har du lest dette på Gunners-forum? |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 05.11.2018 23:18 Post subject: |
|
|
kentosd wrote: | Siste nytt fra Meteorologisk institutt: Det blir sol.
 |
Hva?! Er det Sol Campbell som blir vår nye trener? _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.11.2018 23:25 Post subject: |
|
|
Håper inderlig ikke vi ender oopp med blåsmurfen når det kommer frem at vi ikek engang har spurt Trond som hadde takket ja... sukk... _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 05.11.2018 23:43 Post subject: |
|
|
RBK har snakket med han rett etter at KI ble sparket går det frem fra artikkelen.
Edit. Feil av meg. Han har ikke snakket med RBK. Jeg har mistolket en setning. |
|
Back to top |
|
 |
|