English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 202, 203, 204 ... 297, 298, 299  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 16:23    Post subject: Reply with quote

Hvis dommer blir stående, så håper jeg kontrakten termineres etter sesongen.

Ikke bli sinna Smile
Back to top
View user's profile Send private message
GuitarHero
Senior

PostPosted: 02.11.2018 16:25    Post subject: Reply with quote

jubajuba wrote:
Kings wrote:
Latterlig! Regner med at de anker dommen. At ikke drosjesjåføren får noe som helst er jo pinlig. Hans oppførsel og oppsøkenhet i denne saken, er jo kjernen til at denne saken i det hele tatt oppstod.
Tja, man skal nå være over snittet hissig for å la seg provosere såpass av noen rop og en flaske som kommer flygende. Da trekker man seg unna, man oppsøker ikke personen og slår han rett ned og attpåtil muligens sparker bevisstløse vedkommende. Det er godt over snittet voldelig, spør du meg.

Hissig? Jeg tror frykt er en mye sterkere følelse, og mer fremtredende her. Fight or flight. Han sier jo selv at han hadde en skade i låret, så å løpe var ikke et alternativ. Å traske bort fra en amper situasjon er heller ikke optimalt, for da må man i så fall gå baklengs i frykt for å få noe i bakhodet.

Slik tolker jeg situasjonen ihvertfall. Drittslenging fram-tilbake, Bendtner drar, hvorpå drosjesjåføren kommer kjørende etter. Allerede her blinker varsellampa. Når sjåføren i tillegg hopper ut og kaster en flaske, er stressresponsen i høygir.
Back to top
Torgeir
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 16:27    Post subject: Reply with quote

Har ikke rukket å hive meg over nyhetene i dag, så her blir det litt å lese utover kvelden. Har det på noe tidspunkt kommet fram hvorfor taxisjåføren kastet en flaske etter Bendtner og dama?
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:31    Post subject: Reply with quote

CLkvart wrote:

Ikke bli sinna Smile

Tove har allerede bekreftet at Bendtner ikke blir sparket selv om dommen blir stående.
Back to top
Pappelg
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:33    Post subject: Reply with quote

Bra Bendtner får fortsette. Idiot sjåføren slipper unna helt, mens Bendtner dømmes for å ha sparket etter slaget uten at det finnes bevis. Han anker og det kommer til å bli en mindre dom antar jeg.

Jeg har overhodet ingen problemer med å heie på Bendtner eller Rbk.

Alle må få en sjanse til når man driter seg ut. Ellers hadde vi fått et rimelig knallhardt samfunn.

Skjer det noe lignende en gang til derimot er det ut døra vil jeg tro.

Blir godt å få denne møkka vekk fra avisene og lese om at Bendtner f.eks scorer hattrick hjemme mot Molde i Mai istedet.
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 02.11.2018 16:33    Post subject: Reply with quote

Torgeir wrote:
Har ikke rukket å hive meg over nyhetene i dag, så her blir det litt å lese utover kvelden. Har det på noe tidspunkt kommet fram hvorfor taxisjåføren kastet en flaske etter Bendtner og dama?

58 kroner.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:36    Post subject: Reply with quote

CLkvart wrote:

Ikke bli sinna Smile

Blir i RBK uannsett utfall av anken, sier Moe Dyrhaug.

Bra RBK RBK
Back to top
martibs
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:40    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Torgeir wrote:

58 kroner.

– Hva forventet du skulle skje da du kastet brusboksen? spør aktor. – Min betaling, svarer sjåføren. Han sier han ville få parets oppmerksomhet.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:45    Post subject: Reply with quote

Det danske landslaget var tidlig ut i å slå fast at en voldsdømt Bendtner ikke kunne representere dem. Rart om Rosenborg mener at det er greit at en voldsdømt, dersom dommen blir stående, Bendtner skal representere oss.

Ellers er det jo litt spesielt å se at folk har så sterke meninger om at Bendtner er uskyldig ved å følge en stream på nettet. Kanskje dommen er feil? Hva vet jeg. Men RBK har uttalt at de skulle avvente evt handling til det danske rettsvesenet har gjort sin dom, da antar jeg at de gjør en ny vurdering når anken er over og at dette er et midlertidig standpunkt det med at han får bli uansett.
Back to top
Silkesvarten
Proff

PostPosted: 02.11.2018 16:46    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Torgeir wrote:

58 kroner.

58 Danske kroner Tommel'n opp!
KitWalker
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:48    Post subject: Reply with quote

Dette er jo helt i tråd med RBKs verdier, man lar ikke en som ligger nede i stikken.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:48    Post subject: Reply with quote

Men hvor mye veier en dåse?
Back to top
Torgeir
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 16:50    Post subject: Reply with quote

martibs wrote:
larsarus wrote:
Torgeir wrote:

58 kroner.

– Hva forventet du skulle skje da du kastet brusboksen? spør aktor. – Min betaling, svarer sjåføren. Han sier han ville få parets oppmerksomhet.

Hadde vel strengt tatt vært bedre måter å få oppmerksomheten til Lorden og dama på, enn å kaste en gjenstand etter dem. Merkelig at sjåføren går fri på dette punktet…eller?
Back to top
SHJINNJWÆST
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 16:51    Post subject: Reply with quote

Bendtner skal fengsles.

Tove må gå.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 16:55    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Dette er jo helt i tråd med RBKs verdier, man lar ikke en som ligger nede i stikken.

Forsåvidt enig, men det er jo ikke sånn at det kan brukes uansett situasjon. Det var jo flott at de stilte opp for Odd Iversen. Jeg vet ikke om dette er helt det samme.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:04    Post subject: Reply with quote

Ingen blir fornøyd uansett hva RBK gjør.Man kan se begge sider.

Greit nok at han får fortsette,Blir sikkert solgt uansett etterhvert.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Pirlo
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:17    Post subject: Reply with quote

Man må ihvertfall kunne ta omstendighetene rundt slaget i betraktning når man vurderer veien videre. Jeg har ikke blitt mer pro å terminere kontrakten etter det som kom frem i retten ihvertfall.

Sjåføren visste hvem passasjereren var og kunne ha anmeldt han for manglende betaling. Likevel valgte han altså å kjøre etter og oppsøke paret.
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 02.11.2018 17:19    Post subject: Reply with quote

Vi snakker om mannen som på to sesonger har krangla på én dommeravgjørelse. Med hans tenningsnivå tar jeg det for gitt at taxisjåføren gikk ganske langt.

Nicki B fikk flere sjanser, dumt Ã¥ endre praksis nÃ¥ 😉

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:25    Post subject: Reply with quote

Nicki Bille er et forferdelig eksempel her. Han var i praksis ferdig, slev om kontrakten ikke ble terminert, og ble raskt solgt etter at han ble dømt da han var hos oss. Og nå har han nettopp blitt sparket. Episodene gjentar seg med han.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:41    Post subject: Reply with quote

Hater alle som driver med grov vold, uavhengig av om de spiller på RBK. Hva Dyrhaug holder på med fatter jeg ikke.

Jeg stoler på at dommeren er den som er mest objektiv her.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:45    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke tenke meg at det Dyrhaug uttaler nå er noe hun har funnet ut alene. Rosenborg har garantert drøftet standpunktet her på styrenivå. Så får vi se om pipen har samme lyd når det hele er over.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 02.11.2018 17:46    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Det danske landslaget var tidlig ut i å slå fast at en voldsdømt Bendtner ikke kunne representere dem. Rart om Rosenborg mener at det er greit at en voldsdømt, dersom dommen blir stående, Bendtner skal representere oss.

Ellers er det jo litt spesielt å se at folk har så sterke meninger om at Bendtner er uskyldig ved å følge en stream på nettet. Kanskje dommen er feil? Hva vet jeg. Men RBK har uttalt at de skulle avvente evt handling til det danske rettsvesenet har gjort sin dom, da antar jeg at de gjør en ny vurdering når anken er over og at dette er et midlertidig standpunkt det med at han får bli uansett.

Tja, Petter Northug krasja en Audi i fylla på Byåsen og kunne i worst case ha drept kompisen sin, som ble ganske hardt skadd. Og han sjøl også forsåvidt. Northug måtte sone atskillig lenger enn Bendtners 50 - vel han har anka. Og Pettern er fortsatt en som er godt likt. Det samme med Bendtner.
Montana
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:48    Post subject: Reply with quote

Merkelig sammenligning.
Back to top
NilsArneEggenErKongen
Proff

PostPosted: 02.11.2018 17:49    Post subject: Reply with quote

CLkvart wrote:

Ikke bli sinna Smile

Hvis du håper det kan du like gjerne melde overgang til Brann!

Om du leser dommer så ser du at Bendtner og kjæresten gikk av taxin etter at den kun hadde kjørt 400 m fordi taxisjåførn ikke kunne veien. Sjåførn ble illsint og fulgte etter paret mens han ropte ludder, ludder, etter dem. Så kjørte han vekk, ringte en kompis for så å kjøre etter paret på nytt. Så gikk han ut av bilen mot paret, ropte skjellsord mot Bendtner og kastet en metallgjenstand. Da måtte Bendtner handle. Da slo han, i selvforsvar. Her ville de aller fleste vanlige mennesker ha valgt samme løsning. Det står ikke noe i dommen om at Bendtner sparket sjåførn. Dette er jo bare en tulledom. Det burde vært loggført som selvforsvar.
håpløs
Veteran

PostPosted: 02.11.2018 17:54    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:

Mtp sakens innhold er det ikke noe annet enn forskj på å stemme H og A.
At Hareide nå iflg VG har snudd, sier sitt.

NB blir ikke frikjent.
Spm er om han burde stått over Celtic og vært klar til oppkjøringen.
Nå blir det vel å håpe på lenke-soning etter endt 2019.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 202, 203, 204 ... 297, 298, 299  Next
Page 203 of 299

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb