English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Issam Jebali
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 40, 41, 42  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 17.09.2018 12:01    Post subject: Reply with quote

Han hadde knekt kneet.
Back to top
View user's profile Send private message
Lillhammring
Senior

PostPosted: 17.09.2018 12:04    Post subject: Reply with quote

Hahahaha, nå lo jeg godt
SFL
Senior

PostPosted: 17.09.2018 14:48    Post subject: Reply with quote

Var litt usikker da jeg ikke hadde lest noe om det, men - i følge whoscored.com fikk Jebali sin debut for det Tunisiske landslaget forrige helg (innbytter i det 82' minutt). Hyggelig for både ham og RBK. Måtte markedsverdien skyte igjennom taket!
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 17.09.2018 15:08    Post subject: Reply with quote

Krokodil Dundee wrote:
Tenk om det var Søderlund som fikk den sjansen på corneren. Han hadde skutt ned et Norwegian fly.

Haha!
Back to top
Ten8y
Rutinert

PostPosted: 17.09.2018 15:33    Post subject: Reply with quote

Haha. Den var god. Very Happy
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 20.09.2018 19:05    Post subject: Reply with quote

- Hva sier du nå, Gauseth?

- Han er jo ingen tradisjonell flanke som Rosenborg har vært kjent for å bruke. Det var også grunnen til skepsisen min rett etter overgangsvinduet, men de lar han jo spille på det han er god på når han kan trekke innover. Da er han jo ikke en tradisjonell Rosenborg-ving, slik som Yann-Erik De Lanlay eller «Mini» Jakobsen, hvis vi skal tenke ennå lengre tilbake, sier Christian Gauseth til Nettavisen.

- Nå står han med fire målpoeng på like mange kamper i serien. Hva synes du om han så langt?

- Han har vært en åpenbaring og sjokkerende god. Han har avgjort omtrent alle kampene han har spilt. Så mye mer dominerende enn han er nå, går det knapt å være på så kort tid, sier Gauseth til Nettavisen.

Les mer: Eurosport-Gauseth slaktet RBKs Jebali-kjøp. Dette sier han nå
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 20.09.2018 19:10    Post subject: Reply with quote

Hva er det egentlig Gauseth mener med tradisjonell RBK-flanke? Jebali er ganske lik Helland (som i god skuddfot, men lite fart) som har spilt fast i lang tid. Rosenborg har i lang tid spilt med innovervinger. Har ikke Gauseth fått med seg dette?
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 20.09.2018 19:20    Post subject: Reply with quote

Rosenborg-vinger kan velge mellom å være Derek eller Mini, tydeligvis. Bare det å bedømme en spiller utifra rollen man tror de skal bekle, sier litt om nivået på ekspertene her til lands. Slaktes Denic fordi han hverken er Brandhaug eller Selnæs også da, eller?

Fjott. Det eneste disse byttingene er eksperter på, er å uttale seg om ting de egentlig ikke kan noe særlig om med en fremtoning som om de faktisk kan mer enn mannen i gata.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 20.09.2018 21:00    Post subject: Reply with quote

Hvis jeg fikk BETALT og ressurser til å se hver kamp i dybden hadde jeg glatt gjort en bedre jobb enn 50% av ‘ekspertene’.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 20.09.2018 22:08    Post subject: Reply with quote

Du er herved ansatt. Bare møt opp ved kommentatorbua neste kamp. Folkekrav. Tommel'n opp!
Der Kaiser
Veteran

PostPosted: 23.09.2018 14:03    Post subject: Reply with quote

Hva er en tradisjonell RBK-flanke? Rollen ble gjennom årene med Nils Arne alltid tilpasset den aktuelle spillers ulike styrker.
Back to top
Sletto
Proff

PostPosted: 23.09.2018 14:15    Post subject: Reply with quote

Hvem bryr seg om Gauseth!?
Han er jo bare Jönsson med styggere dialekt.
Back to top
Nordens Lokomotiv
Veteran

PostPosted: 23.09.2018 14:23    Post subject: Reply with quote

Har ikke noe sansen for Gauseth, men syns skepsisen hans på forhånd her var helt legitim.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 23.09.2018 15:05    Post subject: Reply with quote

Skepsisen er forståelig, og det var mange her inne som stusset da vi slang 10-12 millioner i bordet for en - for de fleste, ukjent spiller fra nedre del av Allsvenskan.

Når han går ut så høyt, tungt og bastant og nærmest slakter hele logistikk-apparatet i Rosenborg etter noter før han har sett et spark på ballen, fortjener han imidlertid hvert gram av tyn han kan få. Disse liksom-ekspertene som skyter fra hofta og skriker fra hustak rundt ting de åpenbart ikke har greie på, bør tofotstakles hver gang de bommer på ball av prinsipp. Det er kanskje eneste måten å få endret ting på, i det minste nærme seg en faglig avskilting slik at pisset deres ikke tillegges særlig vekt og tid.
SeG
Veteran

PostPosted: 23.09.2018 16:00    Post subject: Reply with quote

Jeg liker Gauseth jeg, har med tiden klart å se forbi dialekten og han er som regel på ball i sin kritikk. Dog bomma han uten tvil med Jebali, alltid lett å si i etterpåklokskapens navn. Men han satt jo også å messa om at "Jebali har ikke spilt noe særlig med ving i Hammarby", så at han mangla en del info her, er det liten tvil om.

(for de som lurer; Jebali har aldri spilt i Hammarby)

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 23.09.2018 16:09    Post subject: Reply with quote

En ting er at "ekspertene" av og til kan bomme. Hvis noen hadde rett i alt de mente om enhver spiller hadde de sikkert blitt verdens beste trener. Det får man tåle, det er en upresis vitenskap å skulle mene noe om denne bransjen.

Men en del av dem skal alltid gå ut så forbanna HARDT, og det er DA jeg sliter med å ta dem på alvor. Jeg vet ikke om det er tv-kanaler og aviser som insisterer på at de alltid uttaler seg i overskrifter og krigstyper, men det blir umulig å tenke at de fleste av dem kan stoles på når de holder på sånn.

Dette gjelder eksperter, journalister, kommentatorer.. Så fort jeg så at TV2 hadde rettighetene til EL skjønte jeg at det blir en del Jesper Mathiesen - som forsåvidt virker som en fornuftig nok fyr - og tenkte "Lurer på om det blir en del bastante uttalelser" med tunga i kinnet. Det er kanskje væremåten deres. Akkurat som når han ene nordlendingbror Nilsen kommenterte litt på TV i en periode og stadig brukte "forklarings-tonefallet" sitt. De har noen mønstre de ikke kommer seg ut av (om de i det hele tatt forsøker).
TomasH
Proff

PostPosted: 23.09.2018 16:17    Post subject: Issam Jebali Reply with quote

Gauseth har vært god i mange analyser i år, men bommet 100% (grunnet skuffelse over Rbk-seier på Valle, og Molde akterutseilt) i analysen etter Vif - Rbk
"ViF spiller fantastisk, og Rbk middelmådig" Rbk "går etter å skade Abu"
Ingen av taklingene på Abu var over streken, kanskje med unntak av en som gav gult kort?? Husker ikke helt. . Abu tråkka over uten noen Rbk spillere i nærheten; og Gauseth påstaår at Rbk skada Abu, og at de planla å gjøre det pga uttalelser på forhånd
100% bak mål
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 23.09.2018 17:50    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Jesper Mathiesen - som forsåvidt virker som en fornuftig nok fyr

Hm.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 23.09.2018 18:26    Post subject: Reply with quote

Det er min måte å si "Jeg er ingen fan, men han kan sikkert sine saker".

Eller noe. Jeg husker han slang litt med trynet mot RBK når han var aktiv og har mislikt ham siden. Smile
wikivic
Proff

PostPosted: 23.09.2018 18:30    Post subject: Reply with quote

Uenig i at Brann ble utpekt som overgangsvinnere av flere eksperter, men enig skepsisen rundt Jebali. Synes Gauseth snakker godt for seg, og forklarer jo greit grunnen for sin slakt.

Ingen tvil om at Jebali er en god fotballspiller med eminent skuddteknikk, men jeg skulle heller sett en mer klassisk ving med fart og raske tyngdeoverføringer bekle venstreving. (Tenk: Samuel) Denne mangelen fikk vi smertelig se både mot Vålerenga og Celtic. Men når man scorer mål og har assists, er det vel ikke så mye man kan klage over. Jeg har personlig lyst til å se Jebali som spiss; da kan vi endelig få en spiss det lukter mål av.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 23.09.2018 20:05    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Akkurat som når han ene nordlendingbror Nilsen kommenterte litt på TV i en periode og stadig brukte "forklarings-tonefallet" sitt.

Åhååh du, ikke snakk! Nå irriterer jeg meg generellt over Steinar Nilsen da, snakk om usjarmerende type. Sur, sutrete besserwisser. Han får gjerne holde seg borte fra TV for all framtid.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 23.09.2018 20:57    Post subject: Reply with quote

SeG wrote:
Men han satt jo også å messa om at "Jebali har ikke spilt noe særlig med ving i Hammarby"

(for de som lurer; Jebali har aldri spilt i Hammarby)

Ja men da var jo det spot on, det, da, forsåvidt.
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 23.09.2018 21:04    Post subject: Reply with quote

Det at han står og signaliserer at her var det hands kan han luke vekk, Jebali og en annen stoppet helt opp der de burde ha jaget ball til fløyta eventuelt går. Kunne fått bra målsjanse hvis de hadde gjort det, Sarpsborg kunne fått kontring siden de ikke gjorde det.

De må da være vant til at dommeren er imot oss nå.
Back to top
SvennO
Rutinert

PostPosted: 23.09.2018 21:12    Post subject: Reply with quote

God kamp. Eneste utenom Bendtner som klarer å holde på ballen når han blir spilt opp på.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 23.09.2018 22:02    Post subject: Reply with quote

Han er meget dyktig på å holde ballen i laget. Problemet hans er ofte dårlige valg og avleveringer.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 40, 41, 42  Next
Page 23 of 42

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb