English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Pål-André Helland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 155, 156, 157  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Noah FC
Rutinert

PostPosted: 27.07.2018 14:56    Post subject: Reply with quote

Laughing For en sammenligning Very Happy

Legg merke til at jeg sa at noe STARTET når trening ble omlagt. Og da kom tilfeldigvis Rodal inn. Jeg tror at trening de la til ikke har hatt noe positiv effekt, Kåre sa jo at de ikke byttet ut trening. Men la til treningen til Vebjørn. MEN!! Nå har jo Kåre sagt mye rart om og men med hva han holdt på med. Neutral
Letterkenny
Rutinert

PostPosted: 01.08.2018 22:58    Post subject: Reply with quote

I og med at skader til stadighet ødelegger sjansen for salg stemmer jeg for å gi bort. Holder ikke å være trønder. Man må i tillegg være god på banen. Pluss for at han ofte er god utenfor, men i det siste har han verken vært god på eller utenfor.

Stjerne kan han være et annet sted. Legende kan han også bli et annet sted.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 02.08.2018 06:57    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Hellands RBK-karriere synger på siste verset, tviler på at en ny trener vil satse på han.
Back to top
VÃ¥r Herre
Proff

PostPosted: 02.08.2018 07:07    Post subject: Reply with quote

Enig der. Det er leit, for han er en likandes type, men det blir for slapt. Det hjelper ikke med X-faktor en gang i året om det er kjeksfaktor resten av tiden.
Altitude
Rutinert

PostPosted: 02.08.2018 07:30    Post subject: Reply with quote

Han spiller bare halve tiden, og når han først spiller er han for dårlig.

Trenger ikke Trygg/Lade ny ving?
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 02.08.2018 07:41    Post subject: Reply with quote

Han også har lidd under Kåres dårlige treninger. Men i RBK kan vi ikke ha spillere som ikke kan fullføre 90 minutter og har en toppfart som ikke overstiger en feit høyreback i spansk andre divisjon.

Selg til Brann for 4 millioner
Back to top
knttn
Proff

PostPosted: 02.08.2018 11:56    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg tror Hellands RBK-karriere synger på siste verset, tviler på at en ny trener vil satse på han.

Like greit. Veldig lei hele fyren og når bidraget på banen er som det er så er det bare å få inn noen nye. Levi er ikke kanon men viser i allefall en vilje og ett ønske om å bidra og kan utvikle seg.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 12:08    Post subject: Reply with quote

Hver kamp Helland blir prioritert foran Levi er det intet annet enn en katastrofal vurdering av hovedtrener. Er nok ferdig på toppnivå, dessverre.
Back to top
STJD1
Junior

PostPosted: 02.08.2018 12:21    Post subject: Reply with quote

Får helt vondt av han jeg. Flott fyr, frontfigur i laget, trønder og et meget stort talent, som dessverre aldri ble den spilleren han burde blitt pga skader. Vil tro han legger opp snart. Det er lite som hadde gledet meg mer, enn om han hadde løst skadeproblemene og avsluttet med et par gode sesonger ala 2015, men har etterhvert mistet trua på at det vil skje.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 12:37    Post subject: Reply with quote

fantastisk spiller på sitt beste, og synd at skadene ødelegger. Det som er sjokkerende nå er mangelen å tempo og ballbeherskelse. Alt går så mye tregere, veldig mye tregere. Han får dårligere tid med ball og det stresser hodet hans. Og dette er en mann i sin beste fotballalder. Klart når han lider med strekkskader får han heller ikke trent den nødvendige styrken for å opprettholde eksplosiviteten og farten. Nesten utrolig å se på at De Lanley som tok graft fra Semi-T for å lage nytt korsbånd er like rask som før. Mangler sprintresultater fra Willy, men han ser uansett ganske så pig ut.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 02.08.2018 12:49    Post subject: Reply with quote

Helland har vært en viktig brikke i mange år, men tiden har nok kommet for at vi får en ny fast ving på høyresiden. Helland må gjerne bli i klubben som en god innbytter de siste 30 minuttene da det fortsatt bor litt egenskaper i kroppen. Også en viktig humørspreder det er greit å ha i troppen. Skadene har nok gjort sitt til at kvaliteten har vært opp og ned, men jeg er ikke i tvil om at en skadefri Helland hadde vært solgt til utlandet for mange sesonger siden så vi kan vel ikke klage.
Harceïde
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 12:56    Post subject: Reply with quote

Helland sin kropp er ikke forenelig med toppidrett. Det er i mine øyne useriøst å holde slike spillere i klubben på dyre kontrakter. Hadde dette vært Hellandovic fra Kroatia ville han vært sendt hjem for lenge siden.

Blant fjorårets 30 seriekamper var Helland utilgjengelig og/eller måtte ut med skade i 12 kamper. Det burde være nok statistikk å belage seg på for å finne et nytt førstevalg.
Back to top
Rosenvingen
Senior

PostPosted: 02.08.2018 13:22    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Helland klarer mer enn 120 kilo i beinpress for å være ærlig.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 13:25    Post subject: Reply with quote

Hadde et toppnivå som var langt over eliteserienivå, men skadene har ødelagt det som virkelig kunne vært en stor karriere. Flott Rosenborger som vil bli savnet, men det er på tide å innse at dette ikke går lenger. Legger nok opp etter i år. Han må jo være drittlei sjøl. Blir vinn/vinn for begge parter, kommer nok til å trives godt som medietoillbaill på fulltid Razz

Last edited by andrezinho on 02.08.2018 13:30; edited 1 time in total
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 02.08.2018 13:26    Post subject: Reply with quote

Ja, tiden for endring er kommet. Synd, for Hellands tidligere toppnivå er godt nok.

Stusser på at han fullstendig har mistet dødballmagien. En periode var det jo rene Sappara-forventninger når han skulle slå frispark fra farlig posisjon. Dårlig fysisk form bør jo ikke alene føre til en så total kollaps på dette området.

Jeg synser og spekulerer, men jeg må bare si at jeg mistenker at han har hatt en rimelig tøff mental reise de siste par årene. Skader, svake kamper, kritikk etc. Kanskje sitter mye av problemet hans i hodet. Det er jo ikke rart med tanke på svingdøra han har gått i mellom sykestue og kamper.

Edit: kanskje han vil blomstre og samtidig bli mindre utsatt for skader dersom hanspiller mindre ved å brukes som innbytter og kommer under en tøffere trener?
DonRevie
Proff

PostPosted: 02.08.2018 14:05    Post subject: Reply with quote

En ting er at Helland ikke har levet på banen siden 2015 og er skadet halvparten av tiden. Toppnivået er det ingen tvil om heller, men kan ikke noen be han holde seg til pokker unna media! Så ufattelig lei av at han uttaler seg hele tiden!!

Hadde han levert på banen så kunne jeg ha tolerert en del mer av han i media, men når han presterer slik han gjør så bør han være fornøyd med at han får plass på benken. Der bør han sitte og holde kjeft. Garantert årets sild etter denne sesongen også! Han må snart ta hintet.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 13.08.2018 20:42    Post subject: Reply with quote

Sleivkommentaren til TV2(?) i fjor høst om at litjkaren er den eneste kroppsdelen som beviselig fungerer - sønnen er beviset, har spredt seg til Tyrkia: Pal Andre Helland: "Sanırım vücudumda tek çalışan parça penisim"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sidney
Veteran

PostPosted: 19.08.2018 22:00    Post subject: Reply with quote

Ute i media og sleiver litt om journalisters omtale av andre klubbers innkjøpspolitikk. Kanskje ikke helt der han burde legge energien nå...
otters
Rutinert

PostPosted: 20.08.2018 10:15    Post subject: Reply with quote

Levi produserte mere i løpet sv 10 min, enn det Helland gjorde i løpet av 1 time.
Synes det sier sitt!
Han får være innbytter som kan brukes siste 10-15 min.
Da holder han seg kanskje skadefri også...
Montana
Veteran

PostPosted: 20.08.2018 10:21    Post subject: Reply with quote

Helland på benken. Levi på RBK 2.
Back to top
wikivic
Proff

PostPosted: 20.08.2018 10:40    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Helland på benken. Levi på RBK 2.

Levi på benken, Helland i bytte mot Gjertsen.
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 20.08.2018 14:52    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Helland hadde klart å etablere seg på noe eliteserielag pr. dato. Om så er han ikke god nok for RBK heller. Skadesituasjonen er i tillegg kronisk og treningsviljen er kanskje ikke det den var? Om han ikke presterer på banen er det i alle fall teit å synse om andre klubber. Jeg skjønner at Vg lagde ei feit overskrift av en tynn kommentar i forbifarten, men Helland har mye å hente på å trene mot høyere nivå, og lite å hente på sleivkommentarer i retning VG.
media
Veteran

PostPosted: 20.08.2018 14:59    Post subject: Reply with quote

Tror (håper!) ikke vi har sett det siste vakre krysskuddet fra Helland enda. Han blir klart preget av å gå så mye skadet; en Helland i matchform er en målscorer og assistmaker av rang. Litt for lett å krøste karen etter nok en sesong med mere skader enn spilletid.
Back to top
CLkvart
Rutinert

PostPosted: 20.08.2018 15:42    Post subject: Reply with quote

Bare jeg som syns fyren løper rarere og rarere?
Back to top
Bonzo
Veteran

PostPosted: 20.08.2018 15:53    Post subject: Reply with quote

Skadesituasjon... nybakt pappa.... Det kan jo hende at vi kan få ham i form igjen. Avskriver heller ikke Helland helt, men skjønner at det skranter for enkelte her inne.
Jeg tror sammenhengen med en fraværende back på høyrekant og at dersom vi fortsetter uten indreløpere, så vil det være større faktorer for at Helland ikke blir sitt gamle jeg, enn eks. treningsvilje.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 155, 156, 157  Next
Page 98 of 157

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb