| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 27.07.2018 14:56 Post subject: |
|
|
For en sammenligning
Legg merke til at jeg sa at noe STARTET når trening ble omlagt. Og da kom tilfeldigvis Rodal inn. Jeg tror at trening de la til ikke har hatt noe positiv effekt, Kåre sa jo at de ikke byttet ut trening. Men la til treningen til Vebjørn. MEN!! Nå har jo Kåre sagt mye rart om og men med hva han holdt på med.  _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 01.08.2018 22:58 Post subject: |
|
|
I og med at skader til stadighet ødelegger sjansen for salg stemmer jeg for å gi bort. Holder ikke å være trønder. Man må i tillegg være god på banen. Pluss for at han ofte er god utenfor, men i det siste har han verken vært god på eller utenfor.
Stjerne kan han være et annet sted. Legende kan han også bli et annet sted. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.08.2018 06:57 Post subject: |
|
|
| Jeg tror Hellands RBK-karriere synger på siste verset, tviler på at en ny trener vil satse på han. |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 02.08.2018 07:07 Post subject: |
|
|
Enig der. Det er leit, for han er en likandes type, men det blir for slapt. Det hjelper ikke med X-faktor en gang i året om det er kjeksfaktor resten av tiden. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 02.08.2018 07:30 Post subject: |
|
|
Han spiller bare halve tiden, og når han først spiller er han for dårlig.
Trenger ikke Trygg/Lade ny ving? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.08.2018 07:41 Post subject: |
|
|
Han også har lidd under Kåres dårlige treninger. Men i RBK kan vi ikke ha spillere som ikke kan fullføre 90 minutter og har en toppfart som ikke overstiger en feit høyreback i spansk andre divisjon.
Selg til Brann for 4 millioner |
|
| Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 02.08.2018 11:56 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Jeg tror Hellands RBK-karriere synger på siste verset, tviler på at en ny trener vil satse på han. |
Like greit. Veldig lei hele fyren og når bidraget på banen er som det er så er det bare å få inn noen nye. Levi er ikke kanon men viser i allefall en vilje og ett ønske om å bidra og kan utvikle seg. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 02.08.2018 12:08 Post subject: |
|
|
| Hver kamp Helland blir prioritert foran Levi er det intet annet enn en katastrofal vurdering av hovedtrener. Er nok ferdig på toppnivå, dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
STJD1 Junior
|
Posted: 02.08.2018 12:21 Post subject: |
|
|
| Får helt vondt av han jeg. Flott fyr, frontfigur i laget, trønder og et meget stort talent, som dessverre aldri ble den spilleren han burde blitt pga skader. Vil tro han legger opp snart. Det er lite som hadde gledet meg mer, enn om han hadde løst skadeproblemene og avsluttet med et par gode sesonger ala 2015, men har etterhvert mistet trua på at det vil skje. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 02.08.2018 12:37 Post subject: |
|
|
| fantastisk spiller på sitt beste, og synd at skadene ødelegger. Det som er sjokkerende nå er mangelen å tempo og ballbeherskelse. Alt går så mye tregere, veldig mye tregere. Han får dårligere tid med ball og det stresser hodet hans. Og dette er en mann i sin beste fotballalder. Klart når han lider med strekkskader får han heller ikke trent den nødvendige styrken for å opprettholde eksplosiviteten og farten. Nesten utrolig å se på at De Lanley som tok graft fra Semi-T for å lage nytt korsbånd er like rask som før. Mangler sprintresultater fra Willy, men han ser uansett ganske så pig ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4075 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 02.08.2018 12:49 Post subject: |
|
|
Helland har vært en viktig brikke i mange år, men tiden har nok kommet for at vi får en ny fast ving på høyresiden. Helland må gjerne bli i klubben som en god innbytter de siste 30 minuttene da det fortsatt bor litt egenskaper i kroppen. Også en viktig humørspreder det er greit å ha i troppen. Skadene har nok gjort sitt til at kvaliteten har vært opp og ned, men jeg er ikke i tvil om at en skadefri Helland hadde vært solgt til utlandet for mange sesonger siden så vi kan vel ikke klage. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 02.08.2018 12:56 Post subject: |
|
|
Helland sin kropp er ikke forenelig med toppidrett. Det er i mine øyne useriøst å holde slike spillere i klubben på dyre kontrakter. Hadde dette vært Hellandovic fra Kroatia ville han vært sendt hjem for lenge siden.
Blant fjorårets 30 seriekamper var Helland utilgjengelig og/eller måtte ut med skade i 12 kamper. Det burde være nok statistikk å belage seg på for å finne et nytt førstevalg. |
|
| Back to top |
|
 |
Rosenvingen Senior

|
Posted: 02.08.2018 13:22 Post subject: |
|
|
| Jeg tror ikke Helland klarer mer enn 120 kilo i beinpress for å være ærlig. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 02.08.2018 13:25 Post subject: |
|
|
Hadde et toppnivå som var langt over eliteserienivå, men skadene har ødelagt det som virkelig kunne vært en stor karriere. Flott Rosenborger som vil bli savnet, men det er på tide å innse at dette ikke går lenger. Legger nok opp etter i år. Han må jo være drittlei sjøl. Blir vinn/vinn for begge parter, kommer nok til å trives godt som medietoillbaill på fulltid 
Last edited by andrezinho on 02.08.2018 13:30; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 02.08.2018 13:26 Post subject: |
|
|
Ja, tiden for endring er kommet. Synd, for Hellands tidligere toppnivå er godt nok.
Stusser på at han fullstendig har mistet dødballmagien. En periode var det jo rene Sappara-forventninger når han skulle slå frispark fra farlig posisjon. Dårlig fysisk form bør jo ikke alene føre til en så total kollaps på dette området.
Jeg synser og spekulerer, men jeg må bare si at jeg mistenker at han har hatt en rimelig tøff mental reise de siste par årene. Skader, svake kamper, kritikk etc. Kanskje sitter mye av problemet hans i hodet. Det er jo ikke rart med tanke på svingdøra han har gått i mellom sykestue og kamper.
Edit: kanskje han vil blomstre og samtidig bli mindre utsatt for skader dersom hanspiller mindre ved å brukes som innbytter og kommer under en tøffere trener? _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 02.08.2018 14:05 Post subject: |
|
|
En ting er at Helland ikke har levet på banen siden 2015 og er skadet halvparten av tiden. Toppnivået er det ingen tvil om heller, men kan ikke noen be han holde seg til pokker unna media! Så ufattelig lei av at han uttaler seg hele tiden!!
Hadde han levert på banen så kunne jeg ha tolerert en del mer av han i media, men når han presterer slik han gjør så bør han være fornøyd med at han får plass på benken. Der bør han sitte og holde kjeft. Garantert årets sild etter denne sesongen også! Han må snart ta hintet. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 19.08.2018 22:00 Post subject: |
|
|
Ute i media og sleiver litt om journalisters omtale av andre klubbers innkjøpspolitikk. Kanskje ikke helt der han burde legge energien nå... _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 20.08.2018 10:15 Post subject: |
|
|
Levi produserte mere i løpet sv 10 min, enn det Helland gjorde i løpet av 1 time.
Synes det sier sitt!
Han får være innbytter som kan brukes siste 10-15 min.
Da holder han seg kanskje skadefri også... _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 20.08.2018 10:21 Post subject: |
|
|
| Helland på benken. Levi på RBK 2. |
|
| Back to top |
|
 |
wikivic Proff

|
Posted: 20.08.2018 10:40 Post subject: |
|
|
| Montana wrote: | | Helland på benken. Levi på RBK 2. |
Levi på benken, Helland i bytte mot Gjertsen. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 20.08.2018 14:52 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke Helland hadde klart å etablere seg på noe eliteserielag pr. dato. Om så er han ikke god nok for RBK heller. Skadesituasjonen er i tillegg kronisk og treningsviljen er kanskje ikke det den var? Om han ikke presterer på banen er det i alle fall teit å synse om andre klubber. Jeg skjønner at Vg lagde ei feit overskrift av en tynn kommentar i forbifarten, men Helland har mye å hente på å trene mot høyere nivå, og lite å hente på sleivkommentarer i retning VG. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 20.08.2018 14:59 Post subject: |
|
|
| Tror (håper!) ikke vi har sett det siste vakre krysskuddet fra Helland enda. Han blir klart preget av å gå så mye skadet; en Helland i matchform er en målscorer og assistmaker av rang. Litt for lett å krøste karen etter nok en sesong med mere skader enn spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 20.08.2018 15:42 Post subject: |
|
|
| Bare jeg som syns fyren løper rarere og rarere? |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 20.08.2018 15:53 Post subject: |
|
|
Skadesituasjon... nybakt pappa.... Det kan jo hende at vi kan få ham i form igjen. Avskriver heller ikke Helland helt, men skjønner at det skranter for enkelte her inne.
Jeg tror sammenhengen med en fraværende back på høyrekant og at dersom vi fortsetter uten indreløpere, så vil det være større faktorer for at Helland ikke blir sitt gamle jeg, enn eks. treningsvilje. |
|
| Back to top |
|
 |
|