| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

MariusV Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 00:01    Post subject:  | 
				     | 

| 

Høy faglig verdi her nå  | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Attaboy Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 01:59    Post subject:  | 
				     | 

| 

Vel, denne tråden har aldri vært faglig «tung». Mer Se & Hør, spør du meg. _________________ Putte-ventrilokvist. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

mirar Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 14:49    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Akuratt det beskriver egentlig forumet. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Stubbelur Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 14:52    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Det er vel enkelte, mer enn andre, som er skyld i det. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

mirar Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 15:00    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Admin som har ansvar for og slette usaklige innlegg, som bruker f.eks akronymer som LOL o.l som gjør forumet mindre seriøst. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

RÃ¥nny Legende

| 

Posted: 11.01.2014 15:05    Post subject:  | 
				     | 

| 

Med tanke på hvor utrolig mange useriøse forslag du har kommet i "Nye spillere-tråden" så bør du vel ikke rope så høyt om akkurat seriøsitet? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Stubbelur Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 15:10    Post subject:  | 
				     | 

| 

Personlig er jeg mer opptatt av innholdet i en post, enn bruken av akronymer og andre forkortelser.

Men dette ble off-topic.

På klippene fra første treningsøkt virket Bille å gjøre det samme som han gjorde i hele fjor. Nemlig å utøve høy innsats, men samtidig gjøre det vanskelig for seg selv og medspillere.

Ønsker å se at han gjør smartere valg og spiller fra seg ballen raskere, og beveger seg raskere i posisjon for å få igjen ballen. Fortsatt meget engstelig for den offensive samhandlingen.

Forøvrig har jeg blandede følelser når det kommer til om vi bør selge Bille eller ikke. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg ønsker. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

EspN Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 15:11    Post subject:  | 
				     | 

| 

Forumet her er det beste jeg har vært på iallefall! Andre forum spytter folk på deg om du har en annen mening.

Rakker ned på folk personlig. Synes de gjør en god jobb med forumet her,grunn til det er stor intresse for og skrive her også. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

mirar Veteran

| 

Posted: 11.01.2014 20:12    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Rånny wrote: | 	 		  | Med tanke på hvor utrolig mange useriøse forslag du har kommet i "Nye spillere-tråden" så bør du vel ikke rope så høyt om akkurat seriøsitet? | 	  

Ditto, tydeligvis forskjellige meninger hva som er god kvalitet eller ei. Men ikke noe nytt at du går på person etterhvert.

Akuratt slike innlegg som Rånny skrev, har ingenting med Nicki og gjøre. Slikt burde gå på PM! 

men ikke noe nytt under sola. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hedon Forumsjef

| 

Posted: 11.01.2014 21:09    Post subject:  | 
				     | 

| 

Hold kjeft, mirar. Det er bare så latterlig at du skal bruke halvparten av tiden din på å klage på nivået her, når den andre halvparten av tiden din blir brukt på å poste dritt. Du tilfører forumet like mye som den løse magen min tilfører badeinnredningen. 

Hvis du mistrives så enormt som du gang på gang gir uttrykk for, så har jeg ikke annet råd enn å be deg finne et annet forum å henge på. Nå har du sporet av nok tråder pga dette. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Lloyd Senior

| 

Posted: 11.01.2014 21:24    Post subject:  | 
				     | 

| 

Som strengt tatt en "gjest" på forumet må jeg få lov til å si at jeg oppfatter dette forumet som usedvanlig bra, noe av grunnen til at jeg grodd fast. Et forum kan brukes til så mangt, og bruker dette forumet til å lese mer enn jeg selv poster. Gode oppdateringer både på ligaer og spillere jeg ikke følger selv, samt debattanter som strengt tatt kan langt mer om fotball enn undertegnede (ikke det at det skal mye til). 

Og så er det vel meningen at man på forum for egen klubb av og til skal kunne tillate seg å blåse av seg litt frustrasjon, uten å bli oppfatta som useriøs av den grunn. Hva er alternativet, VGD?   

Vi lar gjesten vår og hans retoriske spørsmål få være siste ord i denne "debatten".

Tema: Nicki Bille Nielsen

Innlegg blir heretter slettet/flyttet. 

-Hedon | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

thoves Veteran

| 

Posted: 12.01.2014 14:19    Post subject:  | 
				     | 

| 

Ser Nicki har vært på byen en tur igjen i Køben. Riktignok ikke gjort noe galt denne gang, men en av hans kompiser slo ned 2 danske kjendiskvinner fordi han ikke likte at Nicki kom i prat med en av dem..

Men nok se og hør... Noen som har hørt noe mer om hvilke tanker Perry har for årets RBK. Søder skal jo være midtspiss, Riski er henta inn og på den andre siden er det jo stor konkurranse om plassen. Rart Nicki er negativ til å bytte til IFK hvis han må sitte på benken i RBK? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hedon Forumsjef

| 

Posted: 12.01.2014 14:46    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg trodde de hadde startet opp med den tøffe vintertreningen jeg nå, så hva gjør egentlig Bille på fylla i København?

Føler meg mer og mer sikker på at han er ferdig. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

gisp! Legende

| 

Posted: 12.01.2014 14:47    Post subject:  | 
				     | 

| 

Utdrag fra et innlegg bommel skrev i Chibuiketråden:

| bommel wrote: | 	 		  | Så kan man jo kjøre øye-testen på alle kampene etter det fine målet mot Ålesund på Lerkendal. Bille hadde vel knapt en eneste pasning til medspiller når han først fikk ballen rundt 16-meteren resten av sesongen, prøvde å raide og/eller avslutte fra håpløse hold hver eneste gang. Prøvde å reprodusere ålesund-goalen hver gang han hadde ballen, det til tross for at han egentlig ikke er særlig sterk 1 v 1. | 	  

Jeg er helt enig i essensen; at Nicki Niels hadde en veldig stor - og i forhold til avslutningsferdighetene hans - en for laget veldig ødeleggende tendens til å stadig velge å gå for å avslutte selv, uansett om han havnet i helt håpløse posisjoner, i stedet for å spille til en annen på laget. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

toki Veteran

| 

Posted: 12.01.2014 15:09    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Hedon wrote: | 	 		  | Jeg trodde de hadde startet opp med den tøffe vintertreningen jeg nå, så hva gjør egentlig Bille på fylla i København? | 	  

Vi skal jo ikke drive med ren gampetrening:

http://www.rbkweb.no/vis/9994

Så til seriestart er det vel ikke kallenavnet "danish stallion" som passer best til Bille, men heller noe slikt som "Pistol-æslet" (evt. trønderkanin) _________________ 04.12.96 | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

JanneB Veteran

| 

Posted: 12.01.2014 15:17    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Hedon wrote: | 	 		  Jeg trodde de hadde startet opp med den tøffe vintertreningen jeg nå, så hva gjør egentlig Bille på fylla i København?

Føler meg mer og mer sikker på at han er ferdig. | 	  

Kom igjen, Hedon. Om han er ute å tar èn kald en sammen med venner i ferien gjør da vel rett og slett ingenting? Hvordan vet vi at dette er fylla? Skal man som fotballspiller ikke vise seg ved siden av en eller to pils ute? 

Dette vet vi ingenting om. Men er det én ting vi vet så er det at under hele RBK oppholdet så har Bille vært i sterk fysisk form, både styrke og utholdenhet, dette kan det vel ikke være noe tvil over? Da synes jeg det er greit å gi han litt "slækk" i ferien og ikke forsøke å "ta han" ved enhver anledning?

Jeg sikker på at han er revansjelysten og bestemt for å vise hva han er god for denne sesongen i den hvite trøya. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

BBQsaus Rutinert

| 

Posted: 12.01.2014 15:34    Post subject:  | 
				     | 

| 

http://www.bt.dk/kendte/n...g-stemning

For øyeblikket er dette hovedsaken på bt.dk.

Sirkus Bille er igang allerede.
  Last edited by BBQsaus on 12.01.2014 16:06; edited 4 times in total | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Bye Veteran

| 

Posted: 12.01.2014 15:35    Post subject:  | 
				     | 

| 

Nicki Bille og klubben ser ut til å ha forskjellig oppfatning av hvordan veien videre ser ut - Nicki Bille er til salgs, men selv er han revansjesugen..er dette virkelig en gryende konflikt, á la spiller som nekter å dra når klubben godtar bud(fra f.eks IFK) eller er det bare spiller og klubb som sammen er tilbakeholdne overfor media? Jeg syns i alle fall det ser veldig merkelig ut.. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

1972 Miami Dolphins Legende

| 

Posted: 12.01.2014 15:45    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Nicki hadde dratt fra utestedet når hendelsen oppstod. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hedon Forumsjef

| 

Posted: 12.01.2014 15:50    Post subject:  | 
				     | 

| 

Stemmer dårlig med vitnebeskrivelsene, som sier at dama sto og snakket med Bille, en fyr kom og blandet seg inn, dama dyttet bort fyren, han slo tilbake.

Uansett, han har en forunderlig evne til å havne i kjipe situasjoner. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

1972 Miami Dolphins Legende

| 

Posted: 12.01.2014 15:56    Post subject:  | 
				     | 

| 

Han er jo en wannabe-gangster med den type venner, vokst opp i et miljø som ikke former mors beste barn akkurat, så jeg er ikke overrasket. 

Og jeg unnskylder ikke totalt, men om det stemmer som han sier at han dro derfra fordi det ble dårlig stemning, og at hendelsen skjedde etter at han dro så syns jeg han har vurdert situasjonen bra og handlet riktig. 

så kan man jo diskutere om han skal være på byen i København når vi har oppkjøring i Trondheim. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Attaboy Veteran

| 

Posted: 12.01.2014 16:09    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Quote: | 	 		  Men at landsholdsspillerens navn nu kædes sammen med det voldelige overfald på de to kvinder, er den 25-årige Nicki Bille ekstremt træt af. Han havde nemlig netop forladt klubben, kort før Masha Vang og Kira Eggers blev slået ned - netop på grund af, at det trak op til ballade, fortæller han til bt.dk

Opstår tumult

- Der opstår noget tumult med en mand, som gør, at en veninde, jeg følges med, vil væk. Der er en dårlig stemning, så min veninde tager mig i hånden og siger "vi går nu". Og så gik vi heldigvis hjem. Jeg var heller ikke særlig fuld, heldigvis, siger Nicki Bille til bt.dk og afviser i øvrigt med et lille grin at komme yderligere ind på, hvilket forhold han har til denne 'veninde'.

Ifølge Kira Eggers' forklaring på Facebook virker det dog som om, at Nicki Bille stadig var til stede, da overfaldet skete:

- Nicki blev distraheret af en anden og lige pludselig gik det stærkt. Tumultagtige scener opstod og jeg fornemmer at folk greb ind, der var kaos omkring os, og jeg opfattede også, at flere troede jeg var faldet. Jeg har kendt Nicki i mange år, og hverken Mascha eller jeg føler der er noget at klandre Nicki for, skriver hun.  | 	  

Utrolig kjedelig start på året for Bille, dette. Var vel ikke akkurat dette han trengte. Skjønner ham godt når han sier at han er ekstremt træt af å bli koblet til denne saken. Om han var der eller ikke, så er det svært uheldig for ham. _________________ Putte-ventrilokvist. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Thulian Veteran

| 

Posted: 12.01.2014 16:11    Post subject:  | 
				     | 

| 

Har ikke noe problem med dette, det virker jo som om de to som ble slått ned heller ikke legger noe skyld eller innvirkning på Bille.

At han havner i en slik situasjon er selvfølgelig beklagelig men ikke nødvendigvis hans feil.

Om han heller burde vært i Trheim får være en annen sak, men det kan være en avtale med klubben her også. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Tværrliggern Proff

| 

Posted: 12.01.2014 16:36    Post subject:  | 
				     | 

| 

fin den kommentsren hans om at han ikke var særlig full...

bare litt på fylla da eller?  akkurat starta sesongoppkjøringa da er det liksom greit?

Gjør meg ingenting om han blir solgt i alle fall. _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Kjello Forumsjef

| 

Posted: 12.01.2014 17:23    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Det er lov å dra ut på byen og kose seg i blant. Bille har så langt ikke gjort noe kritikkverdig i denne saken. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|