| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

PerO Veteran

| 

Posted: 08.11.2013 14:53    Post subject:  | 
				     | 

| 

Helt enig i at det ikke er en selvfølge. Perry har ikke fått meg til å endre mening om ansettelsen enda.

Men jeg tror skadevirkningene av å forkaste spillere og trenere etter bare en sesong er større enn ved å la de prøve en sesong til, så lenge de er i stand til å levere brukbare resultater. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

moomoo Veteran

| 

Posted: 08.11.2013 15:02    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Mustrum Ridcully wrote: | 	 		  Teoretisk lagoppstilling men Ørlund har fortsatt tillit. Morsomt.   | 	  

Det er bare en teoretisk lagoppstilling utifra klaging pr.posisjon.

Tipper det hadde blitt jevnt med godset uansett desverre :/ _________________
  	  | Neeskens wrote: | 	 		  |  Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt | 	 
  	  | Emilie wrote: | 	 		  | Neeskens, trenger du å låne en tampong? | 	 
  | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Jangusk Veteran

| 

Posted: 08.11.2013 15:21    Post subject:  | 
				     | 

| 

Er jo enig om en bruker f.eks Alas-situasjonen som mal, men om en ser at en spiller tjener hester og kyr i forhold til andre  og ikke presterer over flere mnd. mener jeg rett og slett det er en plikt å få fjerna spilleren. I Billes tilfelle er det faktisk snakk om en hel sessong, der han stort sett ikke har levert, men er jo enig i at han ikke skal ut dørene enda, men se det noe ann.

Men hvor lenge, om han fortsetter å prestere så dårlig som han faktisk har gjort? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

PerO Veteran

| 

Posted: 08.11.2013 15:28    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jangusk:

Neste år er sesong 2 både for Perry og Bille. Hvis det ikke fungerer så må vi vel se på hva som faktisk svikter.

Svikter spillet, må Perry ut. bedrer spillet seg, men Bille fortsetter å ikke levere, så må vel han ut til fordel for noen andre.

Det blir verre hvis intet blir bedre. Da må Perry forsvinne, men er det da lurt å bytte spillere også, eller la ny trener få se hva han får ut av dem? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 08.11.2013 15:37    Post subject:  | 
				     | 

| 

Spillet må fungere som en god "kjede" før vi leter for mye etter svake lenker. Prinsippielt er jeg ikke så hypp på å bytte ut så mange spillere, da de vi har har langt bedre potensiale (fra midtbanen og opp), enn hva som er vist hittil.

Bille er dog i en særklasse da han totalt mangler samhandling utenfor banen også. Han har et tydelig holdningsproblem, og er konstant i media etter uttalelser og innspill på sosiale medier o.l. på en måte som ikke nødvendigvis gagner klubben. Fylleranglinga er det sagt nok om, men den viste klart at han er kapabel til å gjøre ting som ikke er forenlig hverken med klubbens image eller verdier som idrettsutøver. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

thoves Veteran

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

Attaboy Veteran

| 

Posted: 09.11.2013 01:01    Post subject:  | 
				     | 

| 

@PerO

For det første, så har du min fulle respekt når det kommer til det å diskutere/tviholde på hva du tror på. Og oftere enn sjeldent er jeg enig med deg. Det er bare det at du er en herlig person å «klå på» - om du skjønner hva jeg mener. Du lar deg aldri vippe av pinnen og er stødig som få på dette forumet. Samme hva du måtte utsettes for av kommentarer.    

Men, tilbake til Perry og spillerne. Du mener altså at om vi beholder spillerne, så vil Perry garantert gjøre furore med laget i neste sesong. Vel, da stiller jeg et nytt spørsmål til deg: Er ikke Perry nødvendigvis nødt til å gjøre det dobbelt så bra neste år? Jeg mener, utviklingsmessig sånn spillemessig i år, har det jo ikke vært rare greiene. Vi skulle absolutt vært på et høyere nivå. Ergo må Perry (etter min mening) både «ta igjen» det tapte nivået, og høyne det ytterligere neste år. Enig?

Garantert ikke!    

En god hjelp på veien ville vært og kvittet seg med Bille og kanskje et par spillere til som ikke passer inn i systemet. (Reddet meg inn der mods, med tanke på trådens tittel?   ). _________________ Putte-ventrilokvist. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

hello Veteran

| 

Posted: 09.11.2013 02:20    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Han liker damene unge godeste Bille. Krag er født i 95. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Sløvsekken Veteran

| 

Posted: 09.11.2013 02:21    Post subject:  | 
				     | 

| 

Laget mangler komplimentære ferdigheter. Det hjelper ikke å ha en tanksenter når man ikke har spillere som kan fore han med baller og gjøre han god.

Bille er malplassert på kanten når aldrende og stadig tregere Dorsin ikke greier å dra av en mann og slå innlegg (har dog håp for Skjelvik til neste sesong). På andre siden har vi Gamboa, som er fullstendig hjelpesløs på motstanderens halvdel.

Skal man spille med innoverkanter forutsetter det at andre spillere opprettholder bredden i spillet. Hvis ikke er det dømt til å bli som i år, hvor vi blir stående og stange i midten.

Der hvor Eggen alltid hadde en klar plan med spillerne han hentet, så sitter man utvilsomt med følelsen av at det handles etter navn eller bingometoden i dagens RBK. Deila gjør mye av det samme som Eggen i Godset. Han henter spillere til roller som utfyller hverandre. Selv Kovacs ser brukbar ut til tider, fordi han har spillere rundt seg som kan mate han med innlegg.

Det behøver ikke nødvendigvis være Bille som sendes på dør, men det trengs spillere som har ferdighetene til å gjøre hverandre gode. Pr. i dag mener jeg vi har store mangler på det området. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

PerO Veteran

| 

Posted: 09.11.2013 02:50    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Attaboy wrote: | 	 		  | Men, tilbake til Perry og spillerne. Du mener altså at om vi beholder spillerne, så vil Perry garantert gjøre furore med laget i neste sesong. Vel, da stiller jeg et nytt spørsmål til deg: Er ikke Perry nødvendigvis nødt til å gjøre det dobbelt så bra neste år? Jeg mener, utviklingsmessig sånn spillemessig i år, har det jo ikke vært rare greiene. Vi skulle absolutt vært på et høyere nivå. Ergo må Perry (etter min mening) både «ta igjen» det tapte nivået, og høyne det ytterligere neste år. Enig? | 	  

Ja, jeg er nesten helt enig. Perry må vise så stor fremgang at flertallet av supporterne (de som vurderer spillestil) er fornøyde med fremgangen. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mange år det tar å perfeksjonere spillestilen, bare det er en klar og tydelig fremgang.

Men garantier, nei det kan du ikke få, for Perry har enda ikke overbevist meg om at han er rett trener for RBK. Han har kun gjort seg fortjent til å prøve en sesong til. Så får vi se utover sesongen om man skal lete etter ny trener eller ikke. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Jangusk Veteran

| 

Posted: 09.11.2013 18:55    Post subject:  | 
				     | 

| 

Kan ikke skjønne det går ann og roe seg noe særlig med noe sånt i nærheten   | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

larsarus Legende

| 

Posted: 09.11.2013 19:02    Post subject:  | 
				     | 

| 

Skulle kjørt bedre lyssetting, men det ble da såvidt lesbart...

| 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Bananskrue Veteran

| 

Posted: 09.11.2013 19:28    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Tror jeg heller hadde slitt benk i england enn å spille for molde om jeg hadde hatt over 8 millioner i lønn. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

1972 Miami Dolphins Legende

| 

Posted: 09.11.2013 19:35    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Om du sikter til Forren så har helt sikkert Røkke&Co sørget for at han ikke lider økonomisk. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Makkverk Veteran

| 

Posted: 10.11.2013 20:40    Post subject:  | 
				     | 

| 

Mister cupfinalen.

Er vel mest trist for ham å miste cupfinalen og landskamp. Vet ikke hvor mye elleveren egentlig blir svekka uten ham. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zzyzx Veteran

| 

Posted: 10.11.2013 20:59    Post subject:  | 
				     | 

| 

Så video på VG-tv av Nicki Bille isted her. 

En veldig slagen mann som konstanterer at han mister revansjemuligheten på Ullevåll og landskamper i tillegg.

Jeg tror det svekker laget en god del. Om ikke fra start så vil Bille i det laget her alltid være en verdifull spiller å ha tilgjengelig. 

Fikk litt vondt av å se han såpass lei seg. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
  | 

Posted: 10.11.2013 21:00    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jævlig kjipt, han er en viktig spiller til tross for noen nedturer og svake kamper. _________________ Her burde det stått noe kult. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Knowrud Veteran

| 

Posted: 10.11.2013 21:04    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Han skal visst ha slått til et kamera på vei inn i garderoben, lite som tilsier at han har bedret sinnet sitt. Like greit å bare selge unna. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

MariusV Veteran

| 

Posted: 10.11.2013 21:06    Post subject:  | 
				     | 

| 

Tipper en eller annen dust bare gikk fairy fantasy med det bildet her:

| 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

w2kK Junior

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

Sola Veteran

| 

Posted: 10.11.2013 21:24    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Knowrud wrote: | 	 		  | Han skal visst ha slått til et kamera på vei inn i garderoben, lite som tilsier at han har bedret sinnet sitt. Like greit å bare selge unna. | 	  

Kilde? | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

JanneB Veteran

| 

Posted: 10.11.2013 21:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

| For en nasjon med tanter vi er blitt. Nå skal det til og med hausest opp at en ung mann dytter et kamera som ikke bare skal filme han, men filme han midt opp i trynet etter han har avrevet flere leddbånd i skulderen, og atpåtil får en landslags drøm og cupfinale drøm knust. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Elg Veteran

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

Ræven Rutinert

| 

Posted: 10.11.2013 21:36    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jeg er ikke Billes største fan, men at han dytter litt til kameraet som blir stukket opp i trynet hans når "alt" raser sammen på en gang er en fillesak.

Edit: Altså akkurat det samme som ble skrevet to innlegg før mitt. Nok et viktig bidrag fra meg. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Sola Veteran

| 
		 | 

| Back to top | 
		 | 

| 

|