English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicki Bille Nielsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 129, 130, 131  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran

PostPosted: 08.11.2013 14:53    Post subject: Reply with quote

Helt enig i at det ikke er en selvfølge. Perry har ikke fått meg til å endre mening om ansettelsen enda.

Men jeg tror skadevirkningene av å forkaste spillere og trenere etter bare en sesong er større enn ved å la de prøve en sesong til, så lenge de er i stand til å levere brukbare resultater.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran

PostPosted: 08.11.2013 15:02    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Teoretisk lagoppstilling men Ørlund har fortsatt tillit. Morsomt. Very Happy

Det er bare en teoretisk lagoppstilling utifra klaging pr.posisjon.

Tipper det hadde blitt jevnt med godset uansett desverre :/
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 08.11.2013 15:21    Post subject: Reply with quote

Er jo enig om en bruker f.eks Alas-situasjonen som mal, men om en ser at en spiller tjener hester og kyr i forhold til andre og ikke presterer over flere mnd. mener jeg rett og slett det er en plikt å få fjerna spilleren. I Billes tilfelle er det faktisk snakk om en hel sessong, der han stort sett ikke har levert, men er jo enig i at han ikke skal ut dørene enda, men se det noe ann.

Men hvor lenge, om han fortsetter å prestere så dårlig som han faktisk har gjort?
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 08.11.2013 15:28    Post subject: Reply with quote

Jangusk:

Neste år er sesong 2 både for Perry og Bille. Hvis det ikke fungerer så må vi vel se på hva som faktisk svikter.

Svikter spillet, må Perry ut. bedrer spillet seg, men Bille fortsetter å ikke levere, så må vel han ut til fordel for noen andre.

Det blir verre hvis intet blir bedre. Da må Perry forsvinne, men er det da lurt å bytte spillere også, eller la ny trener få se hva han får ut av dem?
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 08.11.2013 15:37    Post subject: Reply with quote

Spillet må fungere som en god "kjede" før vi leter for mye etter svake lenker. Prinsippielt er jeg ikke så hypp på å bytte ut så mange spillere, da de vi har har langt bedre potensiale (fra midtbanen og opp), enn hva som er vist hittil.

Bille er dog i en særklasse da han totalt mangler samhandling utenfor banen også. Han har et tydelig holdningsproblem, og er konstant i media etter uttalelser og innspill på sosiale medier o.l. på en måte som ikke nødvendigvis gagner klubben. Fylleranglinga er det sagt nok om, men den viste klart at han er kapabel til å gjøre ting som ikke er forenlig hverken med klubbens image eller verdier som idrettsutøver.
thoves
Veteran

PostPosted: 08.11.2013 21:05    Post subject: Reply with quote

Ser ut Bille ønsker å roe seg ned litt ihvertfall.

http://www.aftenposten.no...1988_1.snd
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Attaboy
Veteran

PostPosted: 09.11.2013 01:01    Post subject: Reply with quote

@PerO

For det første, så har du min fulle respekt når det kommer til det å diskutere/tviholde på hva du tror på. Og oftere enn sjeldent er jeg enig med deg. Det er bare det at du er en herlig person å «klå på» - om du skjønner hva jeg mener. Du lar deg aldri vippe av pinnen og er stødig som få på dette forumet. Samme hva du måtte utsettes for av kommentarer. Tommel'n opp!

Men, tilbake til Perry og spillerne. Du mener altså at om vi beholder spillerne, så vil Perry garantert gjøre furore med laget i neste sesong. Vel, da stiller jeg et nytt spørsmål til deg: Er ikke Perry nødvendigvis nødt til å gjøre det dobbelt så bra neste år? Jeg mener, utviklingsmessig sånn spillemessig i år, har det jo ikke vært rare greiene. Vi skulle absolutt vært på et høyere nivå. Ergo må Perry (etter min mening) både «ta igjen» det tapte nivået, og høyne det ytterligere neste år. Enig?

Garantert ikke! Wink

En god hjelp på veien ville vært og kvittet seg med Bille og kanskje et par spillere til som ikke passer inn i systemet. (Reddet meg inn der mods, med tanke på trådens tittel? Razz).
hello
Veteran

PostPosted: 09.11.2013 02:20    Post subject: Reply with quote

Han liker damene unge godeste Bille. Krag er født i 95.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 09.11.2013 02:21    Post subject: Reply with quote

Laget mangler komplimentære ferdigheter. Det hjelper ikke å ha en tanksenter når man ikke har spillere som kan fore han med baller og gjøre han god.

Bille er malplassert på kanten når aldrende og stadig tregere Dorsin ikke greier å dra av en mann og slå innlegg (har dog håp for Skjelvik til neste sesong). På andre siden har vi Gamboa, som er fullstendig hjelpesløs på motstanderens halvdel.

Skal man spille med innoverkanter forutsetter det at andre spillere opprettholder bredden i spillet. Hvis ikke er det dømt til å bli som i år, hvor vi blir stående og stange i midten.

Der hvor Eggen alltid hadde en klar plan med spillerne han hentet, så sitter man utvilsomt med følelsen av at det handles etter navn eller bingometoden i dagens RBK. Deila gjør mye av det samme som Eggen i Godset. Han henter spillere til roller som utfyller hverandre. Selv Kovacs ser brukbar ut til tider, fordi han har spillere rundt seg som kan mate han med innlegg.

Det behøver ikke nødvendigvis være Bille som sendes på dør, men det trengs spillere som har ferdighetene til å gjøre hverandre gode. Pr. i dag mener jeg vi har store mangler på det området.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.11.2013 02:50    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Men, tilbake til Perry og spillerne. Du mener altså at om vi beholder spillerne, så vil Perry garantert gjøre furore med laget i neste sesong. Vel, da stiller jeg et nytt spørsmål til deg: Er ikke Perry nødvendigvis nødt til å gjøre det dobbelt så bra neste år? Jeg mener, utviklingsmessig sånn spillemessig i år, har det jo ikke vært rare greiene. Vi skulle absolutt vært på et høyere nivå. Ergo må Perry (etter min mening) både «ta igjen» det tapte nivået, og høyne det ytterligere neste år. Enig?

Ja, jeg er nesten helt enig. Perry må vise så stor fremgang at flertallet av supporterne (de som vurderer spillestil) er fornøyde med fremgangen. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mange år det tar å perfeksjonere spillestilen, bare det er en klar og tydelig fremgang.

Men garantier, nei det kan du ikke få, for Perry har enda ikke overbevist meg om at han er rett trener for RBK. Han har kun gjort seg fortjent til å prøve en sesong til. Så får vi se utover sesongen om man skal lete etter ny trener eller ikke.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 09.11.2013 18:55    Post subject: Reply with quote

thoves wrote:
Ser ut Bille ønsker å roe seg ned litt ihvertfall.

http://www.aftenposten.no...1988_1.snd

Kan ikke skjønne det går ann og roe seg noe særlig med noe sånt i nærheten Razz
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 09.11.2013 19:02    Post subject: Reply with quote

Skulle kjørt bedre lyssetting, men det ble da såvidt lesbart...

Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 09.11.2013 19:28    Post subject: Reply with quote

Tror jeg heller hadde slitt benk i england enn å spille for molde om jeg hadde hatt over 8 millioner i lønn.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2013 19:35    Post subject: Reply with quote

Om du sikter til Forren så har helt sikkert Røkke&Co sørget for at han ikke lider økonomisk.
Back to top
Makkverk
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 20:40    Post subject: Reply with quote

Mister cupfinalen.

Er vel mest trist for ham å miste cupfinalen og landskamp. Vet ikke hvor mye elleveren egentlig blir svekka uten ham.
Back to top
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 20:59    Post subject: Reply with quote

Så video på VG-tv av Nicki Bille isted her.
En veldig slagen mann som konstanterer at han mister revansjemuligheten på Ullevåll og landskamper i tillegg.

Jeg tror det svekker laget en god del. Om ikke fra start så vil Bille i det laget her alltid være en verdifull spiller å ha tilgjengelig.

Fikk litt vondt av å se han såpass lei seg.
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 21:00    Post subject: Reply with quote

Jævlig kjipt, han er en viktig spiller til tross for noen nedturer og svake kamper.
Knowrud
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 21:04    Post subject: Reply with quote

Han skal visst ha slått til et kamera på vei inn i garderoben, lite som tilsier at han har bedret sinnet sitt. Like greit å bare selge unna.
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 21:06    Post subject: Reply with quote

Tipper en eller annen dust bare gikk fairy fantasy med det bildet her:

Back to top
w2kK
Junior

PostPosted: 10.11.2013 21:16    Post subject: Reply with quote

Bille mister cupfinalen
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 21:24    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Han skal visst ha slått til et kamera på vei inn i garderoben, lite som tilsier at han har bedret sinnet sitt. Like greit å bare selge unna.

Kilde?
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 21:27    Post subject: Reply with quote

For en nasjon med tanter vi er blitt. Nå skal det til og med hausest opp at en ung mann dytter et kamera som ikke bare skal filme han, men filme han midt opp i trynet etter han har avrevet flere leddbånd i skulderen, og atpåtil får en landslags drøm og cupfinale drøm knust.
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 21:29    Post subject: Reply with quote

JannesBart Tommel'n opp!

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
Ræven
Rutinert

PostPosted: 10.11.2013 21:36    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke Billes største fan, men at han dytter litt til kameraet som blir stukket opp i trynet hans når "alt" raser sammen på en gang er en fillesak.

Edit: Altså akkurat det samme som ble skrevet to innlegg før mitt. Nok et viktig bidrag fra meg.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 10.11.2013 22:11    Post subject: Reply with quote

BILLE GÃ…R AMOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.tv2.no/sport/f...54780.html
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 129, 130, 131  Next
Page 81 of 131

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb