View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
trondhb Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
Posted: 05.07.2013 15:57 Post subject: |
|
|
Vi har en keeper med navn Daniel Kjell Valter Erik Örlund, gisp! Å han var med i troppen i går, bare sånn att du er klar over det tenkte jeg. Ergo så har vi 2 stk som heter Daniel. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 05.07.2013 16:41 Post subject: |
|
|
Å, himmel. Örlund hadde jeg virkelig ikke plass til i hodet. At han i tillegg heter Erik trekker heller ikke opp. Selg, selg  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
FSHelgeland Junior
|
Posted: 14.07.2013 22:04 Post subject: Re: En trist trist dag... |
|
|
FSHelgeland wrote: | Nok en gang stikker dere av med vår beste spiller. Ja Daniel er bare 18 år men har allerede rukket å etablere seg som vår beste spiller, han er udiskutabelt et av de største talentene i landet nå. I mine øyne så går han alt for billig også, har hørt snakk om at avtalen ligger på samme nivå som PVR og Daniel er jammen verdt det mangedobbelte. Her har dere gjort et scoop. Håper bare Jønsson ikke klarer å misbruke han slik som dere klarte å misbruke T.O... men nå tror jeg vel kanskje ikke at Jønsson blir værende så lenge på lerkendal. Nei forvalt han rett og dere har norges beste spiller om et par sesonger... men er nok siste gangen jeg har jublet over et RBK-mål i noen europacup... Selv om jeg nok skal trekke på smilebåndet hvis DB leverer.
Gratulerer nok en gang, og her er vel kanskje Hoftuns første gullkjøp??? |
Jeg hadde nok mye rett her og har nok tatt noe feil. Blir nok fortsatt å juble for RBK-mål i Europa, det er viktig at de norske lagene gjør det bra. Jønsson klarte dessverre ikke å forvalte Daniel riktig og når han ble utleid til Glimt sist sesong så var han på langt nær på samme nivå som før han dro. Det selv om han var en av våre beste spillere i leieperioden. Jønsson ble vel heldigvis for dere og for norsk fotball? ikke så mye lengre på Lerkendal, så der tok jeg vel ikke så mye feil. Virker som Per Joar og kompani har jobbet godt med Daniel Berntsen og at han nå begynner å vise hva som bor i han. Det blir spennende å følge han i innspurten og så får vi håpe at mitt kjære Glimt kan få ta turen til Lerkendal for å spille tippeliga igjen neste sesong. Ønsker dere lykke til resten av sesongen og har stor tro på at dere plukker med dere gullet. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 14.07.2013 22:05 Post subject: |
|
|
Endelig Daniel! Denne gutten blir stor! Medtak, kreativitet, pasningsfot. En ny helt er født! |
|
Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 14.07.2013 22:07 Post subject: |
|
|
Banens beste uten tvil! Berntsen > Mikkelsen ferdig snakka. |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 14.07.2013 22:12 Post subject: |
|
|
Kan ikke benken etter denne kampen, herlig spillertype som jeg tror kommer til å spille seg til fast plass utover høsten. _________________ Alfredbørs 1-10: 8 |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 14.07.2013 22:26 Post subject: |
|
|
dantell wrote: | Banens beste uten tvil! Berntsen > Mikkelsen ferdig snakka. |
Spiller vel på to forskjellige posisjoner.
Mix og Svensson vil iallefall få solid konkurranse fra han her. Mulig litt ustabil over flere kamper, men han blir stor. Gud hvor glad jeg er at vi ikke byttet han her bort mot Ciss. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 14.07.2013 22:29 Post subject: |
|
|
Hadde vært trist å sendt Berntsen opp til tromsø.....han er et stort talent som har en stor fremtid på lerkendal _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 14.07.2013 22:30 Post subject: |
|
|
Eneste jeg spør meg er hvorfor Perry skifter formasjon når han er på banen? Både mot Cruisaders og Odd så ser vi veldig forskjellig ut enn hvordan vi vanligvis spiller med Berntsen i en veldig offensiv midtbanerolle. Når man ser utspark fra målvakt til motstanderne står vi omtrent i en opptegna 4-4-2 formasjon, med Berntsen som den andre spissen. Er det fordi han ikke er god nok defensivt til å bekle en vanlig indreløper eller er han bare et så sinnsykt offensivt talent at vi ikke kan bruke hans krefter på det defensive?
Jeg tror ikke vi kan stå slik mot gode lag da vi trenger å ha tre hardarbeidende midtbanespillere, så jeg håper han kan løse den rollen også. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 14.07.2013 22:37 Post subject: |
|
|
Berntsen kan bli en strålende Tarik-erstatter. Mange av de samme ferdighetene. Tllit og litt trening på løp i bakrom, og han ville vært der allerede. Synd vi hentet Søderlund. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 14.07.2013 22:56 Post subject: |
|
|
For en spiller! Bare å gi han tillit fremover. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 14.07.2013 23:10 Post subject: |
|
|
Berntsen har vært veldig god både i dag og i returkampen mot Crusaders. Han er enda ung, så jeg håper han får muligheten til å feile uten å helt miste tillit. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 15.07.2013 00:34 Post subject: |
|
|
Berntsen minner meg litt om isco i spillestilen,herlig teknikk og kjappe finter og bra skudd!
HÃ¥per utviklingen fortsetter. |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 15.07.2013 02:54 Post subject: |
|
|
Imponert over Berntsen i det siste! God teknisk, fin pasningsfot og herlig mål i dag. Håper på mere spilletid! |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 15.07.2013 08:40 Post subject: |
|
|
Begynner å bli vanskelig å sette 11'ern for Perry nå. Vi gjør det bedre rent målmessig uten Bille på banen, men kanskje litt dårligere rent spillemessig? |
|
Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 15.07.2013 09:21 Post subject: |
|
|
Dette har jeg ventet lenge på. Moro at han leverer så bra! I tillegg til de offensive kvalitetene, syns jeg også han jobbet hardt og var en god ballvinner. Syns han minnet litt om Berg-brødrene og Ciljan. Fatter ikke hvorfor han ikke har fått mer tillit tidligere, men forhåpentligvis vil det bli mye mer etter denne kampen. |
|
Back to top |
|
 |
LaDuden Senior

|
Posted: 15.07.2013 11:21 Post subject: |
|
|
Hvis vi mister han nå da griner jeg, her må de ansvarlige gjøre alt for å prøve å beholde han. Håper den positive opplevelsen han har fått de siste ukene vil være med på å holde han i Trondheim videre! _________________ Ceterum censeo Carthaginem esse delendam |
|
Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 15.07.2013 11:46 Post subject: |
|
|
Etter å sett kampen i går så trenger vi allefall ikke å hente gulbrandsen. Berntsen var en fryd å se på! Keep up the good work sier jeg bare! |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 15.07.2013 12:59 Post subject: |
|
|
Mener scoringen i går er ganske lik den en annen Daniel fikk til borte mot Molde i 2006. Helt umulig for Andre Hansen å ta det skuddet der. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 15.07.2013 13:07 Post subject: |
|
|
Ja, den kyssa vel tverra såvidt også. Vakkert mål! |
|
Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 15.07.2013 13:26 Post subject: |
|
|
Mix skal få slite med å spille seg inn i laget nå. Foretrekker Chibbe og Berntsen foran Mix om vi skal snu V. Fantastisk talent som endelig får tillitt.  _________________ Gull 2015! |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 18.07.2013 23:01 Post subject: |
|
|
Hvorfor plantes ikke Berntsen (eller Svensson eller tilsvarende) i midtsirkelen for å holde tilbake 2 motstandere på defensive cornere? I dag, og jeg har sett det før med andre lag, kunne St Johnstone bruke alle sine spillere på cornerene, og hadde full kontroll bakover fra halvveis inn i RBKs banehalvdel... |
|
Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 19.07.2013 01:11 Post subject: |
|
|
Dette har jeg ikke lagt merke til, men det er jo ganske håpløst taktisk å ikke gjøre dette. Færre (mot)spillere i feltet på corner vil jo ganske åpenbart redusere sjansen for mål. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 19.07.2013 01:56 Post subject: |
|
|
Det har irritert meg hele sesongen, berntsen lå jo i dag på ca 20 meter, men vi bør jo virkelig legge igjen en kontringstrussel i og med at vi vet at vi klarerer langt.
Om ikke annet, legg igjen gamboa på midtbanen så vet vi at vi har noen som kan løpe inn en flakseball... |
|
Back to top |
|
 |
|