View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jonas Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 25.03.2010 15:05 Post subject: |
|
|
Endelig en semi-interessant spiller vi jakter på.  |
|
Back to top |
|
 |
BigT Junior
|
Posted: 25.03.2010 15:07 Post subject: |
|
|
Er vel akkurat en slik type vi mangler på laget?
Rask ving som er driblesterk og kan åpne et forsvar på egen hånd. Endelig en høyreving som vi har savnet lenge, samtidig kan han vel være backup som back? |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.03.2010 15:09 Post subject: |
|
|
SÃ¥ den da jeg surfet rundt og kunne egentlig ikke tro det.
Uansett, så kommer vi aldri til å få han, han er nok priset langt over hva vi kan tilby :/ |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.03.2010 15:10 Post subject: |
|
|
Passer helt perfekt for oss på vår høyrekant og har akkurat det egenskapene som vi mangler i troppen. Nå er vi der linjen på ny innkjøpte førstelagspillere bør ligge. Den økonomiske realitetene kommer nok aldri til å gå opp for norske klubber og særlig ikke med tanke på at det kun er 3 måneder siden Start ble reddet fra konkurs. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 25.03.2010 15:18 Post subject: |
|
|
Ja takk til Bolanos!!
Kanskje vi kan sende Ciljan andre veien? |
|
Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 25.03.2010 15:20 Post subject: |
|
|
http://msn.tv2sporten.no/...69563.html Dette tyder bra. Start jakter erstatter for Bolaños, så da har kanskje klubbene kommet et stykke? Forhåpentligvis!
Jeg har lenge ønsket en kantspiller som kan gjøre ting på egenhånd. En som kan drible, åpne forsvar, score mål osv. Bolaños er en slik spiller! Håper Hoftun fikser dette. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 25.03.2010 15:27 Post subject: |
|
|
Provoserende at Start nekter å selge. Ikke bare for Rosenborg, men også supportere og investorer. Den holdningen at "Vi går heller konkurs enn å forsterke RBK" er jo helt vanvittig, og alt for utbredt.
Skjønner jo at det ofte er forhandlingsutspill og et uttrykk for en overvurdering av markedspris på egne spillere. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 25.03.2010 15:27 Post subject: |
|
|
Ingen overaskelse at Matta Mathisen er ute å avfeier ryktene med at det er uaktuelt.
Kunne godt tenkt meg Bolanos, som alle har nevnt, han er akkurat den typen vi trenger. God høyrefot til dødballer har han også. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 25.03.2010 15:30 Post subject: |
|
|
Men det er vel investorer som har betalt for Bolanos, så det er vel de, og ikke matta som velger om han skal selges? (forutsatt at inevstorene og Start har et nogenlunde likt samarbeid som Hardball/bergen) |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.03.2010 15:45 Post subject: |
|
|
(...) skulle costaricaneren bli RBK-spiller, skjer dette altså tidligst til sommeren.
- Det er to årsaker til at vi føler oss så godt som sikre på at ingenting skjer på «innfronten» nå. Det ene er den økonomiske situasjonen klubben står overfor. Det andre er at vi føler vi kan greie oss fram til neste vindu med dem vi har her. Vi har en god stall, sier Hoftun. |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 25.03.2010 15:56 Post subject: |
|
|
Bolanos ja takk. Det er typen vi mangler. Tror også han vil kunne komplementere lustig på en fin måte da han trives innover i banen i tillegg til og være god ved krittet  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.03.2010 16:11 Post subject: |
|
|
georgios wrote: | Ingen overaskelse at Matta Mathisen er ute å avfeier ryktene med at det er uaktuelt. |
Synes vel det han sa tyder på det motsatte. For at en overgang skal skje må himmelen åpne seg, men det er kansjke det den gjør i påska? Høres ut for meg som at han er innstilt på å selge.
Selv er jeg skeptisk om han koster noe særlig over 6-7 millioner. |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 25.03.2010 16:12 Post subject: |
|
|
Får litt sånn "Daniel Braaten"-feeling av Bolaños.
Vanvittig god når han er på, men jeg mener å huske at han hadde lange perioder i fjor hvor han var veldig av.
Dersom han holder det toppnivået han viste i starten på fjorårssesongen så sier jeg ja takk, men jeg kan ikke si at jeg umiddelbart får ukontrollert blodtilstrømming på unevnelige steder av dette ryktet. |
|
Back to top |
|
 |
Snurre Junior
|
Posted: 25.03.2010 16:22 Post subject: |
|
|
Litt morsom tankegang at Jan Jönsson kan være den som sier ja til salg av Espen Hoff til Start, slik at Start kan selge Bolaños til RBK. Så kan JJ allerede nå begynne å sette stallen for neste år  |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 25.03.2010 16:24 Post subject: |
|
|
Ja takk til Bolanos. Spennende spiller som kan avgjøre kamper på egen hånd, samtidig som han er en god lagspiller. Har ihvertfall sett ham jobbe godt defensivt i et par kamper, så det må han holde ved i RBK også. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.03.2010 16:37 Post subject: |
|
|
Meget spennende dersom dette går i orden. Som jeg nevnte i fjor - når Bolaños leverer er han blant det aller, aller ypperste jeg noen gang har sett i Tippeligaen. Jeg vil eksempelvis mye heller ha ham enn Alanzinho. Bolaños har fordelen ved at han både er en eminent lagspiller, og at han evner å gjøre store ting på egenhånd.
Bolaños har riktignok hatt en svakere periode etter den fantastiske starten på sesongen i fjor, men dette slo ut veldig kollektivt. En spiller som Geir Ludvik Fevang - som også leverte helt i toppen i samme periode - ble også mer usynlig mot sommeren og utover høsten.
Jeg tar gjerne imot Bolaños. Som han spiller i dag er han en god spiller som leverer noe av det vi trenger mest, og han har bevist at han holder høy internasjonal klasse når han får det til å sitte. Mottaket på brystet og hel volley i motsatt kryss med venstrebeinet i fjor sitter fortsatt spikret på netthinna hos meg. Teknikk man ekstremt sjelden ser i Tippeligaen.
EDIT: Skrivefeil. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 25.03.2010 16:48 Post subject: |
|
|
Hoho. Ja takk til Bolaños selvfølgelig. Eminent spiller. På sitt beste er han uten tvil en av TLs aller aller beste spillere. Ikke at det nødvendigvis sier så alt for mye.
Jeg har store tvil til om vi får hentet han innen 31. Mars, men så føler jeg egentlig at vi kan klare oss på de spillerne vi har til neste overgangsvindu åpner. Det er når CL-kvalikken nærmer seg at vi trenger forsterkninger. Derfor er det OK om Start ønsker å vente til neste overgangsvindu. Samtidig er jeg uhyre skeptisk til om vi får kjøpt han. Matta er stormannsgal og vil sikkert gjøre alt han kan for å stikke kjepper i hjulene på denne overgangen. At Bolaños er eid av investorer er nok en veldig god ting for oss i så måte. Samtidig er TIL kanskje den klubben i Norge som overpriser mest, og de fikk vi kjøpt Moldskred fra av en helt OK pris. Kanskje klubbene i Norge har innsett realitetene? |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 25.03.2010 17:11 Post subject: |
|
|
Det kunne være dejligt med i hvert fald en enkelt forstærkning denne sæson. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
BolanosAldriRBK Junior
|
Posted: 25.03.2010 17:14 Post subject: |
|
|
Registrerte meg bare for å skrive dette så ikke dere har noe forhåpninger! Bolanos er fullt eid av Start. Club 21 fikk ikke muligheten til å få eierdeler i han når han skulle bli kjøpt, men de fikk dermed eierdeler i unge lokale spillere for at Start skulle få penger til kjøpet. De la ut pengene, men Start eier han. Dermed kan Matta overprise han så mye han vil og trenger ikke bry seg om Club21. Og tro meg han slipper ikke Bola lett! Quote Matta: "Jeg selger heller bilen og hytta enn å måtte selge Bolanos"
Up yours rbk! |
|
Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 25.03.2010 17:16 Post subject: |
|
|
Worst Case Scenario: Vi ender opp med bilen og hytta til Matta.  |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 25.03.2010 17:38 Post subject: |
|
|
BolanosAldriRBK wrote: | Registrerte meg bare for å skrive dette så ikke dere har noe forhåpninger! Bolanos er fullt eid av Start. Club 21 fikk ikke muligheten til å få eierdeler i han når han skulle bli kjøpt, men de fikk dermed eierdeler i unge lokale spillere for at Start skulle få penger til kjøpet. De la ut pengene, men Start eier han. Dermed kan Matta overprise han så mye han vil og trenger ikke bry seg om Club21. Og tro meg han slipper ikke Bola lett! Quote Matta: "Jeg selger heller bilen og hytta enn å måtte selge Bolanos"
Up yours rbk! |
Haha,
Velkommen til forumet, nå blir det enda deiligere å se Bolanos i Rbk-drakt
Dere (dvs Tørum) skal uansett ha skryt for å ha sett potensialet i Bolanos og latt han blomstre. Det var stort sett klasse over alt han gjorde mot oss på Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 25.03.2010 17:42 Post subject: |
|
|
Om vi skal ha spillere som allerede spiller i tippeligaen tror jeg Bolanos er omtrent perfekt. Høyrevingen er jo vår desidert svakeste plass med hele 0 utpregede høyrevinger i a-lagsstallen vår. Jeg var i fjor helt sikker på at Bolanos bare kom til å være et blaff i starten av sesongen, men synes han har vært jevnt god for Start hele tiden. Håper som sagt vi får tak i han, selv om det måtte bety at vi plutselig sitter på ei hytte og en bil i tillegg. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.03.2010 18:10 Post subject: |
|
|
Bolaños var ikke særlig bra utover høsten i fjor, og jeg avskrev ham vel litt som en god investering for RBK.
Synes imidlertid han har vært frisk igjen nå på starten av en ny sesong. At han er en spiller som leverer praktkamper på rekke og rad tror jeg ikke, men kanskje har han likevel et så bra toppnivå at han kan gi oss det lille ekstra i avgjørende faser av sesongen.
Men da burde han vel ha kommet nå, og ikke i august. |
|
Back to top |
|
 |
|