English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Christian Bolaños
Goto page 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jonas
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 15:01    Post subject: Christian Bolaños Reply with quote

Fortjener vel kanskje egen tråd?
Back to top
View user's profile Send private message
knttn
Proff

PostPosted: 25.03.2010 15:04    Post subject: Reply with quote

RBK jakter Bolanos
http://fotball.aftenposte...164656.ece
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 25.03.2010 15:05    Post subject: Reply with quote

Endelig en semi-interessant spiller vi jakter på. Cool
Back to top
BigT
Junior

PostPosted: 25.03.2010 15:07    Post subject: Reply with quote

Er vel akkurat en slik type vi mangler på laget?
Rask ving som er driblesterk og kan åpne et forsvar på egen hånd. Endelig en høyreving som vi har savnet lenge, samtidig kan han vel være backup som back?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Macha
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 15:09    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ den da jeg surfet rundt og kunne egentlig ikke tro det.

Uansett, så kommer vi aldri til å få han, han er nok priset langt over hva vi kan tilby :/
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.03.2010 15:10    Post subject: Reply with quote

Passer helt perfekt for oss på vår høyrekant og har akkurat det egenskapene som vi mangler i troppen. Nå er vi der linjen på ny innkjøpte førstelagspillere bør ligge. Den økonomiske realitetene kommer nok aldri til å gå opp for norske klubber og særlig ikke med tanke på at det kun er 3 måneder siden Start ble reddet fra konkurs.
Back to top
Skjelbred
Rutinert

PostPosted: 25.03.2010 15:18    Post subject: Reply with quote

Ja takk til Bolanos!!

Kanskje vi kan sende Ciljan andre veien?
Back to top
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 25.03.2010 15:20    Post subject: Reply with quote

http://msn.tv2sporten.no/...69563.html Dette tyder bra. Start jakter erstatter for Bolaños, så da har kanskje klubbene kommet et stykke? Forhåpentligvis!

Jeg har lenge ønsket en kantspiller som kan gjøre ting på egenhånd. En som kan drible, åpne forsvar, score mål osv. Bolaños er en slik spiller! Håper Hoftun fikser dette.
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 15:27    Post subject: Reply with quote

Provoserende at Start nekter å selge. Ikke bare for Rosenborg, men også supportere og investorer. Den holdningen at "Vi går heller konkurs enn å forsterke RBK" er jo helt vanvittig, og alt for utbredt.

Skjønner jo at det ofte er forhandlingsutspill og et uttrykk for en overvurdering av markedspris på egne spillere.
georgios
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 15:27    Post subject: Reply with quote

Ingen overaskelse at Matta Mathisen er ute å avfeier ryktene med at det er uaktuelt.

Kunne godt tenkt meg Bolanos, som alle har nevnt, han er akkurat den typen vi trenger. God høyrefot til dødballer har han også.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 25.03.2010 15:30    Post subject: Reply with quote

Men det er vel investorer som har betalt for Bolanos, så det er vel de, og ikke matta som velger om han skal selges? (forutsatt at inevstorene og Start har et nogenlunde likt samarbeid som Hardball/bergen)
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 25.03.2010 15:45    Post subject: Reply with quote

knøtten wrote:
RBK jakter Bolanos
http://fotball.aftenposte...164656.ece

(...) skulle costaricaneren bli RBK-spiller, skjer dette altså tidligst til sommeren.

- Det er to årsaker til at vi føler oss så godt som sikre på at ingenting skjer på «innfronten» nå. Det ene er den økonomiske situasjonen klubben står overfor. Det andre er at vi føler vi kan greie oss fram til neste vindu med dem vi har her. Vi har en god stall, sier Hoftun.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 25.03.2010 15:56    Post subject: Reply with quote

Bolanos ja takk. Det er typen vi mangler. Tror også han vil kunne komplementere lustig på en fin måte da han trives innover i banen i tillegg til og være god ved krittet Tommel'n opp!
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.03.2010 16:11    Post subject: Reply with quote

georgios wrote:
Ingen overaskelse at Matta Mathisen er ute å avfeier ryktene med at det er uaktuelt.

Synes vel det han sa tyder på det motsatte. For at en overgang skal skje må himmelen åpne seg, men det er kansjke det den gjør i påska? Høres ut for meg som at han er innstilt på å selge.

Selv er jeg skeptisk om han koster noe særlig over 6-7 millioner.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
jadda
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 16:12    Post subject: Reply with quote

Får litt sånn "Daniel Braaten"-feeling av Bolaños.

Vanvittig god når han er på, men jeg mener å huske at han hadde lange perioder i fjor hvor han var veldig av.

Dersom han holder det toppnivået han viste i starten på fjorårssesongen så sier jeg ja takk, men jeg kan ikke si at jeg umiddelbart får ukontrollert blodtilstrømming på unevnelige steder av dette ryktet.
Back to top
Snurre
Junior

PostPosted: 25.03.2010 16:22    Post subject: Reply with quote

Litt morsom tankegang at Jan Jönsson kan være den som sier ja til salg av Espen Hoff til Start, slik at Start kan selge Bolaños til RBK. Så kan JJ allerede nå begynne å sette stallen for neste år Wink
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 16:24    Post subject: Reply with quote

Ja takk til Bolanos. Spennende spiller som kan avgjøre kamper på egen hånd, samtidig som han er en god lagspiller. Har ihvertfall sett ham jobbe godt defensivt i et par kamper, så det må han holde ved i RBK også.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 25.03.2010 16:37    Post subject: Reply with quote

Meget spennende dersom dette går i orden. Som jeg nevnte i fjor - når Bolaños leverer er han blant det aller, aller ypperste jeg noen gang har sett i Tippeligaen. Jeg vil eksempelvis mye heller ha ham enn Alanzinho. Bolaños har fordelen ved at han både er en eminent lagspiller, og at han evner å gjøre store ting på egenhånd.

Bolaños har riktignok hatt en svakere periode etter den fantastiske starten på sesongen i fjor, men dette slo ut veldig kollektivt. En spiller som Geir Ludvik Fevang - som også leverte helt i toppen i samme periode - ble også mer usynlig mot sommeren og utover høsten.

Jeg tar gjerne imot Bolaños. Som han spiller i dag er han en god spiller som leverer noe av det vi trenger mest, og han har bevist at han holder høy internasjonal klasse når han får det til å sitte. Mottaket på brystet og hel volley i motsatt kryss med venstrebeinet i fjor sitter fortsatt spikret på netthinna hos meg. Teknikk man ekstremt sjelden ser i Tippeligaen.

EDIT: Skrivefeil.
LarsG
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 16:48    Post subject: Reply with quote

Hoho. Ja takk til Bolaños selvfølgelig. Eminent spiller. På sitt beste er han uten tvil en av TLs aller aller beste spillere. Ikke at det nødvendigvis sier så alt for mye.

Jeg har store tvil til om vi får hentet han innen 31. Mars, men så føler jeg egentlig at vi kan klare oss på de spillerne vi har til neste overgangsvindu åpner. Det er når CL-kvalikken nærmer seg at vi trenger forsterkninger. Derfor er det OK om Start ønsker å vente til neste overgangsvindu. Samtidig er jeg uhyre skeptisk til om vi får kjøpt han. Matta er stormannsgal og vil sikkert gjøre alt han kan for å stikke kjepper i hjulene på denne overgangen. At Bolaños er eid av investorer er nok en veldig god ting for oss i så måte. Samtidig er TIL kanskje den klubben i Norge som overpriser mest, og de fikk vi kjøpt Moldskred fra av en helt OK pris. Kanskje klubbene i Norge har innsett realitetene?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 25.03.2010 17:11    Post subject: Reply with quote

Det kunne være dejligt med i hvert fald en enkelt forstærkning denne sæson.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
BolanosAldriRBK
Junior

PostPosted: 25.03.2010 17:14    Post subject: Reply with quote

Registrerte meg bare for å skrive dette så ikke dere har noe forhåpninger! Very Happy Bolanos er fullt eid av Start. Club 21 fikk ikke muligheten til å få eierdeler i han når han skulle bli kjøpt, men de fikk dermed eierdeler i unge lokale spillere for at Start skulle få penger til kjøpet. De la ut pengene, men Start eier han. Dermed kan Matta overprise han så mye han vil og trenger ikke bry seg om Club21. Og tro meg han slipper ikke Bola lett! Quote Matta: "Jeg selger heller bilen og hytta enn å måtte selge Bolanos"

Up yours rbk!
Back to top
Awake
Proff

PostPosted: 25.03.2010 17:16    Post subject: Reply with quote

Worst Case Scenario: Vi ender opp med bilen og hytta til Matta. Confused
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 25.03.2010 17:38    Post subject: Reply with quote

BolanosAldriRBK wrote:
Registrerte meg bare for å skrive dette så ikke dere har noe forhåpninger! Very Happy Bolanos er fullt eid av Start. Club 21 fikk ikke muligheten til å få eierdeler i han når han skulle bli kjøpt, men de fikk dermed eierdeler i unge lokale spillere for at Start skulle få penger til kjøpet. De la ut pengene, men Start eier han. Dermed kan Matta overprise han så mye han vil og trenger ikke bry seg om Club21. Og tro meg han slipper ikke Bola lett! Quote Matta: "Jeg selger heller bilen og hytta enn å måtte selge Bolanos"

Up yours rbk!

Haha,

Velkommen til forumet, nå blir det enda deiligere å se Bolanos i Rbk-drakt Very Happy

Dere (dvs Tørum) skal uansett ha skryt for å ha sett potensialet i Bolanos og latt han blomstre. Det var stort sett klasse over alt han gjorde mot oss på Lerkendal.
Back to top
Awake
Proff

PostPosted: 25.03.2010 17:42    Post subject: Reply with quote

Om vi skal ha spillere som allerede spiller i tippeligaen tror jeg Bolanos er omtrent perfekt. Høyrevingen er jo vår desidert svakeste plass med hele 0 utpregede høyrevinger i a-lagsstallen vår. Jeg var i fjor helt sikker på at Bolanos bare kom til å være et blaff i starten av sesongen, men synes han har vært jevnt god for Start hele tiden. Håper som sagt vi får tak i han, selv om det måtte bety at vi plutselig sitter på ei hytte og en bil i tillegg.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 25.03.2010 18:10    Post subject: Reply with quote

Bolaños var ikke særlig bra utover høsten i fjor, og jeg avskrev ham vel litt som en god investering for RBK.

Synes imidlertid han har vært frisk igjen nå på starten av en ny sesong. At han er en spiller som leverer praktkamper på rekke og rad tror jeg ikke, men kanskje har han likevel et så bra toppnivå at han kan gi oss det lille ekstra i avgjørende faser av sesongen.

Men da burde han vel ha kommet nå, og ikke i august.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Next
Page 1 of 27

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb