View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 01.11.2008 13:38 Post subject: |
|
|
Sellin eller Aas bør leies ut neste år, da de står i veien for hverandre om den lille spilletiden de evt får på a-laget. Jeg mener Aas bør leies ut da han har vært i klubben lengst og trenger mest et opphold i et AL-lag evt svakt TL-lag. Hvor mange mål har Sellin skåret i 2. div i år, inkl målene for BIL? |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 22.12.2008 18:56 Post subject: |
|
|
haha, klasse med hurtigløsninger, typisk tabloider
ber til høyere makter om at kjell tar store steg i vinter, og kjenper seg inn i 11en, nå som ingelsten ser ut til å være tapt.
faktisk vil jeg heller ha kjell enn olsen, et vesentlig større talent |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 14.01.2009 23:35 Post subject: |
|
|
Beviser han seg god nok til å forsvare plassen, så gjerne for meg. Da kan bakromsspissen vår allerede være i boks. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.01.2009 09:33 Post subject: |
|
|
Liker det jeg hører! |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 15.01.2009 09:58 Post subject: |
|
|
Vel jeg har fint lite tro på at Sellin er mannen vi leter etter. Han kan ikke ha gjort et sånt enormt hopp fra i fjor til iår. Da er det snakk om unaturligheter. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.01.2009 10:08 Post subject: |
|
|
Desverre ser det ut som om han kan komme til aa bli foerstevalg rett og slett pga mangel paa alternativer. Fremtiden til Konan ser ut til aa henge i en tynn traad og da er det vel kun Iversen igjen som ren spiss. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 15.01.2009 10:10 Post subject: |
|
|
Tror ikke vi ender opp med Sellin som eneste alternativ ved siden av Iversen, uansett flott at han tror på seg selv i år. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.01.2009 10:36 Post subject: |
|
|
Han ville ikke være førstemann som tar kvantesprang i kvalitet i løpet av kort tid. Solskjær, Moa, Huseklepp, Demidov, Strømstad, Grindheim, Gunnarsson, Alanzinho, etc... |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 15.01.2009 17:38 Post subject: |
|
|
Og jeg tror ikke fjorårssesongen er representativ for spillet hans.
Jeg så ham spille i en del 2.div kamper i fjor og når han spillte med skuldrene nede så viste han virkelig hva han kan gjøre med rykket og farten sin.
Det så jeg ikke mye til når han kom inn for førstelaget, han var nok litt nervøs og spent.
Det blir nok noe annet hvis han skal ta imot ballen feilvendt eller er markert, da kan det bli vanskeligere. Men så lenge han får tatt imot ballen rettvendt og satt fart bør han springe fra de fleste forsvarere i Norge. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 15.01.2009 18:58 Post subject: |
|
|
Sellin er den nye Nannskog, gi ham tillit så vil han blomstre  |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 16.01.2009 10:38 Post subject: kjell rune sellin |
|
|
Det skrikes om at talentene ikke får sjansen.Det skrikes om at ungutta ikke skal få sjansen,men at vi må kjøpe etablerte spisser.
Trond Olsen holder ikke her tydeligvis.
Selv vil jeg ha både cooper og olsen,men er det nå slik at det blir for dyrt så går ikke verden under.
Vil gjerne ha noen mill for konan og bli kvitt ham så lenge han selv vil bort.
Derfor MÃ… vi ha en spiss inn sammen med sellin,ivers,pelu.
Hvis man hadde bestemt her og nå at sellin skal være førstevalg og trent og behandlet ham deretter,tror jeg mange ville fått seg en overraskelse.
PS. ikke glem å forlenge kontrakten hans før det skjer. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
espano Junior
|
Posted: 04.02.2009 02:31 Post subject: |
|
|
Personelig har jeg sansen for Sellin, og tror, eller vet at det bor mer i han enn vi fikk se av ham i de innhoppene han hadde i tippeligaen i fjor. Tror at Erik har en plan over hvordan han har tenkt å bruke unggutta i år, og tror Sellin vil få mye spilletid, slik at han kan utvikle seg til den spilleren han kan bli. Er ikke noe vits å la talentene råtnebort på benken ialefall, da er det bedre å la de gå på lån til en klubb i adecco eller noe sånt evt.
 _________________ Rosenborg - Seriemester 09' |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.02.2009 09:29 Post subject: |
|
|
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser noe som helst i Sellin som skulle tilsi et stort gjennombrudd på seniornivå. Selv ikke i andrelagskampene der han har scoret jevnt og trutt, synes jeg han er helt usynlig og direkte svak i store deler av kampene. På a-laget har jeg vel enda til gode å se han med én eneste god involvering. Blir overrasket om han noen gang scorer 10 mål i en TL-sesong for Rosenborg. Tipper vi ser han i Glimt eller Aalesund i løpet av et år eller to. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 04.02.2009 09:35 Post subject: |
|
|
Kunne ikke det der også ha vært en passende beskrivelse på Harald Brattbakk anno 1990-91? Sjøl har jeg ikke sett stort av Sellin, men utleie av uferdige spillere er en god resept. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 04.02.2009 09:52 Post subject: |
|
|
Som svært mange andre norske spillere som har fart som styrke :
de har siden barnsben blitt brukt feil av elendige trenere. De har fått beskjed om å bruke farten sin i bakrom og har vært vant til at dette har vært nok. Hva om disse tidlige trenerne hadde pushet teknikk og bevegelse med henblikk på at det ville bli andre utfordringer lengre fram ?
Sellin vil sannsynligvis alltid mangle disse tingene og kan bli en habil 1 div. spiller . That´s it.
Heia Frøya. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.02.2009 10:02 Post subject: |
|
|
Wilhelm S Myhr wrote: | Kunne ikke det der også ha vært en passende beskrivelse på Harald Brattbakk anno 1990-91? |
Da var jeg 7-8 år, så det vet jeg ikke. Jeg vet derimot at han ble beskrevet som en sjeldent talent, så noe må han vel ha gjort for å gjøre seg bemerket. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 04.02.2009 11:49 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at Sellin ikke har vist noe som skal tyde på at han er klar for dette nivået ennå, men at han får fulle 90 minutter mot Lyn kan jo faktisk være nyttig for hans del. Det ble jo sagt at fysikken var en av Sellins sterke sider, ikke bare farten, men også at han er sterk. Jeg vet ikke om jeg har sett så mye av denne styrken hans...eller, kanskje viste han ved et par anledninger at han har brukbar styrke, men i såfall er han for lett og for enkel å skubbe bort!
Kampen mot Lyn var ingen enkel kamp for han å prestere i heller, da han fikk minimalt med støtte, men kanskje var også noe av problemet at vi ikke hadde noen på topp som klarte å holde på ballen. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 04.02.2009 12:24 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Wilhelm S Myhr wrote: | Kunne ikke det der også ha vært en passende beskrivelse på Harald Brattbakk anno 1990-91? |
Da var jeg 7-8 år, så det vet jeg ikke. Jeg vet derimot at han ble beskrevet som en sjeldent talent, så noe må han vel ha gjort for å gjøre seg bemerket. |
Også Brattbakk bøttet inn mål og jeg husker de store forventiningene som var til Brattbakk før han debuerte på Lerkendal. Sto selv på store stå og så hans første kamp. Han falt totalt igjennom og ble betraktet som en flopp om jeg ikke husker feil. Deretter gikk han til Bodø og kom tilbake som en helt annen spiller. Også andre store spillere, som Hoftun og Strand, gikk veien om andre lag, og uten noe trøndersk 1.-divisjonslag så vil jeg tro utlån til en 1.-divisjonsklubb a la Moss (Aas) eller spill for en TL-klubb i det nedre skiktet vil være en bra mulighet til å skaffe seg erfaring, også for spillere som Sellin. Synes han ble løpende veldig mye imellom i siste kampen, og fremstår som litt for veik som gjør at han ikke vinner nok dueller mot robuste midtstoppere. Han må ha et annet register å spille på enn bare fart og det å dukke opp til rett tid om han skal spille ensom midtspiss. I tospann på topp i 4-4-2 sammen med Iversen kunne han kanskje fungere bedre, men selv da er det vel mest overganger/brudd/kontringer hvor han vil komme mest til sin rett. Mot lag som ligger dypt tror jeg han, i likhet med Aas i fjor, vil bli for godt pakket inn.
Last edited by nidaros997 on 04.02.2009 12:26; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 04.02.2009 12:26 Post subject: |
|
|
Har litt av det samme inntrykket, tror han kunne hatt godt av en sesong i adecco. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.02.2009 12:29 Post subject: |
|
|
Han skulle absolutt vært utlånt, men klubben har bare tre ordentlige spisser med Pelu. Jamtfall kan vel muligens spille spiss. Vi har mangler i både bredde og i styrke når Iversen er soleklart førstevalg og Sellin er tredjevalg. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.02.2009 14:34 Post subject: |
|
|
Jeg sitter fortsatt litt på gjerdet angående Sellin da jeg syns jeg har sett for lite av ham.
Det litt negative jeg har merket meg og som jeg frykter ikke holder mål til å bli en toppspiss er skuddene hans. De er det både lite kraft og tanke bak. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
espano Junior
|
Posted: 16.02.2009 10:11 Post subject: |
|
|
Høres ut som Kjella har trua på seg selv ja, bare bra det da  _________________ Rosenborg - Seriemester 09' |
|
Back to top |
|
 |
|