View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 18.08.2008 18:31 Post subject: |
|
|
Bohinen: Bygåing uheldig for VIFs renommé
Lørdag dro Vålerenga-spillerne rett på byen etter cupflausen mot Fredrikstad. Nå varsler VIF-ledelsen nye kjøreregler for bygåing.
Sportslig administrativ leder i Vålerenga, Lars Bohinen, sier de tar problemet på alvor.
- Jeg er mest opptatt av det vi skal gjøre i fremtiden, ikke det som har skjedd. Derfor skal vi lage våre egne nye regler for sånne ting. Vi skal prøve å nullstille og legge ting bak oss, og finne bedre måter å agere på i forhold til bygåing, sier Bohinen til Aftenposten.
Frosset ut etter fyllefest-nei
Tønsberg (NTB): Petter Furuseth Olsen ville ikke være med på en fyllefest på La Manga i februar. Da startet bråket som førte til at han nå har valgt å forlate Stabæk.
– Jeg ønsker ikke å kommentere denne saken på det nåværende tidspunktet, men det kan godt være at det kommer en offentlig uttalelse på våre hjemmesider etter at vi har lest intervjuet med Petter Furuseth Olsen i Tønsbergs Blad, sier Bohinen til avisen.
Bra Bohinen kan kritisere og uttale seg umiddelbart når det ikke gjelder en av hans egne da i hvert fall  |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 18.08.2008 18:41 Post subject: |
|
|
[quote="Troilonge"]At denne mannen slo an i England er helt utrolig. Der starter vel kampene i 12-14 tida på dagen
När Iversen spelade i England började nästan alla matcherna kl 16 då hann han nog precis till samlingen på hemmamatcherna. Hans biologiska klocka är kanske inställd till denna tid. Men det måste ha varit värre på bortamatcherna. Men det här förklarar kanske alla hans "skador", han kanske låg hemma och sov på bortamatcherna.
Quote: | - Jeg blir ikke forbannet, det er jeg for gammel til. Jeg er mest skuffet. Jeg bruker tid på å forberede meg, og tar med spillerne som er gode nok. Men slurv kan ødelegge. Slurver du utnefor banen, så kan du slurve på. Vi trenger spillere som er stjerneklare, sier Hareide.
| [/
Last edited by Peter Storey on 18.08.2008 19:11; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.08.2008 19:04 Post subject: |
|
|
Husker jeg en gang så på storskjermen; "McHIVers på SKRAPHAUGEN; SHALALALALA!" Føler du deg skyldig, Recon?  |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 18.08.2008 20:49 Post subject: |
|
|
Han er vel aldri på Lerkendal så neppe. _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 18.08.2008 21:10 Post subject: |
|
|
gm wrote: | Man sovner ikke av til et møte som starter kl 12. Men hadde Hareide gjort det samme med John Carew, før en viktig kvalikkamp? Hareide er egentlig en forbanna jøyskopp. |
Dette er en treningskamp din peis!
Og såklart skal Iversen straffes viss han har vært full dagen før trening og har kamp dagen etter!
TV2 avsøler at han er blitt observert ute på byen... |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 18.08.2008 21:17 Post subject: |
|
|
Er da enig i at han skal straffes jeg. Peis sjøl. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 18.08.2008 21:18 Post subject: |
|
|
 |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 18.08.2008 21:24 Post subject: |
|
|
Dette er bare flaut for Rosenborg og Steffen Iversen sjølv.
PINLIG! Dog ikke overaskende. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.08.2008 21:24 Post subject: |
|
|
Rosenborg bør også vurdere å bøtlegge Iversen for uproffesjonell oppførsel, alkohol bør det være totalforbud for, i sesong. Selg Iversen, tror han gjør mer ugang enn godt for Rosenborg med sine dårlige holdninger, itilegg er han en som drar med seg det andre spillerene. Vi trenger spillere som har mer proffe holdninger enn dagens manskap, folk som tar trening, kosthold og restitusjon seriøst. Tror det er mange i Rosenborg som slurver og Hamrèn sin utblåsning etter DIF kampen kan tyde på at han også mener at spillerene ikke er proffe nok og at dem må ta et valg. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.08.2008 21:58 Post subject: |
|
|
No e det faen mæ nok!
DRITLEI!!!!
no må det sangsjoner til...
1.hva forventer vi av en profesjonell fotballspiller?
2.Ønsker vi spillere som ikke er profesjonelle?
3.Teambuilding?
4.Signaler til unge spillere.
5.Hva er viktigst?
1: Synes man bør forvente av en profesjonell fotballspiller at han er profesjonell.
2: Nei. Det gir en dårlig signaleffekt i en klubb som ønsker å være profesjonell... kan vi forresten kalle oss det lenger???
3:Å stå sammen som lag, jobbe for lagkameratene og dra lasset sammen er et nøkkelord for suksess. Om noen skulker unna vises det så utrolig godt.
4. Vil vi at våre unge spillere med potensialet skal ha forbilder med unoter som smitter og har en policy som sier "dette er helt greit".???
5. Det jeg synes er viktigst pr. dags dato er det kollektivet. Vi trenger ikke spillere som setter seg selv forran klubben, og om det betyr å erstatte Iversen med Ringberg eller Kovacs for å få en hodesterk spiller på topp som er profejonell "so beeeee iiit"!!!
Om noen vil skyte meg for dette så bare fyr løs. Dette er kun hva JEG mener og min mening!
til the day i die  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 18.08.2008 22:25 Post subject: |
|
|
Man skyter ikke folk som kan lage mandagsunderholdning i form av et crappy intervju med seg sjøl. Men det bekrefter myten om at dumme spørsmål får dumme svar. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 18.08.2008 22:34 Post subject: |
|
|
Bra sesong for neper i år. Både på og utenfor banen.
men jeg skjønner jo at Ivers ble for sein, tross alt ikke ofte Norge tar bronsje i sprangridning. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.08.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Så jeg går ut ifra at du har en helt annen mening Dags?
Det er selvfølgelig lov det, men la meg gjerne få høre den så vi slipper flere dumme svar fra meg  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 18.08.2008 22:57 Post subject: |
|
|
Hehe, nei det var formen på innlegget som var stor underholdning for meg. Har du lest gjennom innlegget etter at du skrev det? I millitæret lærer de fleste noe som heter radiodisiplin; dvs tenk, trykk, tal. I den rekkefølgen. Noe av det samme kan du si gjelder her.
I likhet med mange andre har jeg sluttet å bry meg om Steffen Iversen for mange år siden. Vi får håpe at det kommer gode erstattere med bedre holdninger i løpet av rimelig tid, men inntil det skjer er han fortsatt svært viktig for at vi skal holde vår posisjon som middelhavsfarer i stedet for bunnlag. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 18.08.2008 22:58 Post subject: |
|
|
Guinness wrote: | Bra sesong for neper i år. Både på og utenfor banen.
men jeg skjønner jo at Ivers ble for sein, tross alt ikke ofte Norge tar bronsje i sprangridning. |
Hehe. Ja, men han kunne jo møtt opp til spillermøtet, og gått opp på rommet og slått på TV'en igjen etterpå, og la de andre ta seg av det tullet som kalles trening. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 18.08.2008 22:58 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: |
1.hva forventer vi av en profesjonell fotballspiller?
1: Synes man bør forvente av en profesjonell fotballspiller at han er profesjonell.
|
Meget kontroversielle meninger du har må jeg si  |
|
Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 18.08.2008 23:16 Post subject: |
|
|
frenchy wrote: | Ikke helt på nett du, er du??
Fyllesyk på trening, den er vel mere et rykte, og de fleste av påstandene dine er rykter fra sladderhorene her inne og de på byen.
Så lenge han presterer, så kan vel vi drite i hva han gjør ellers, blør for drakta, det er ikke mange av de typene igjen, hvor mange er det av de på A laget? 2-3.....
Det er et privilegum og være oppegående også tydeligvis.... |
du stiller spørsmålet om moomoo er på nett. Da stiller jeg spørsmål om du er det?? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.08.2008 23:25 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | Han er vel aldri på Lerkendal så neppe. |
Oooooh, har jeg vært borte så lenge at du har fått opp motet igjen nå?
Fot! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 18.08.2008 23:40 Post subject: |
|
|
Og ikke vet man om han kommer på trening i morra.
"- Vi er ikke helt sikre på når han kommer. Jeg har ikke snakket med ham. Kommer han i kveld, trener han i morgen. Hvis ikke, gjør han antageligvis ikke det, sier Hoftun til VG Nett."
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=534401
For et opplegg! Det minste man kan kreve er at han tar første fly hjem og at han stiller til rett tid på trening i morra.
For min del sitter jeg ikke på informasjon om hvordan Iversen fungerer i forhold til rutiner og regler i Rosenborg, men det å ikke klare å møte opp til et landslagsmøte kl 12 på dagen gir en tydelig pekepinn på mannens holdninger i forhold til lojalitet og seriøsitet til den jobben han har. Dersom dagens hendelser er representative for Iversen generelt sett, bør det begynne å brenne et blått lys for hans videre karriere i Rosenborg. Mannen er 32 år, og med en lang skadehistorikk, samt med dårlige holdninger, tror ikke han har særlig lang tid igjen som fotballspiller på toppnivå. I så måte kan et bud fra en klubb i Championship til vinteren være velkomment.
Last edited by Wilhelm S Myhr on 18.08.2008 23:51; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 18.08.2008 23:43 Post subject: Motivasjonen... |
|
|
Tydelig at han ikke er topp motivert for tiden.. men kanskje ikke så rart når Rosenborg bryter løfter de har med ham, og det samtidig ligger en mulighet for ham å dra til England nå... _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.08.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Wilhelm S Myhr wrote: | Og ikke vet man om han kommer på trening i morra. |
Bet meg merke i dette jeg også. Ring han da, for faen. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 18.08.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Herregud. Imponerende start, Hoftun. Når Iversen blir sendt hjem fra landslagssamling skal han selvfølgelig rett hjem og på trening dagen etter.  |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 18.08.2008 23:46 Post subject: Re: Motivasjonen... |
|
|
Geir_Brann wrote: | Tydelig at han ikke er topp motivert for tiden |
Hva er det liksom som er forskjellen nå i forhold til når som helst før? Iversen har alltid blitt observert ute på byen, det har da vel ingenting med Norwich å gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 18.08.2008 23:50 Post subject: |
|
|
Keenoir, jag tycker du är orättvis när du säger att Iversen inte tar kostholdet seriöst. Han har ju slutat att äta pöls och äter kakskivar istället och har gått ned 3½ kilo enligt sist publicerade vägningen. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.08.2008 23:51 Post subject: |
|
|
Kjære frenchy:
Ikke helt på nett du, er du??
Fyllesyk på trening, den er vel mere et rykte, og de fleste av påstandene dine er rykter fra sladderhorene her inne og de på byen.
Så lenge han presterer, så kan vel vi drite i hva han gjør ellers, blør for drakta, det er ikke mange av de typene igjen, hvor mange er det av de på A laget? 2-3.....
Det er et privilegum og være oppegående også tydeligvis....
du stiller spørsmålet om moomoo er på nett. Da stiller jeg spørsmål om du er det??
tja, er jo online, og skjønner ikke helt hvorfor du kritiserer her...
Detter er jo ikke et forum UTELUKKENDE basert på BEVISTE fakta der ymse privatdetektiver har vært ute og knipset bilder...
Det jeg viser til i innleggene mine har jeg opplevd selv elelr hørt fra kamerater jeg stoler på!
det virker som om du setter deg selv på en trone her mortenrugsveen. Du må virkelig lære deg å krype før du kan gå!
dine meninger er selvfølgelig like viktige som mine.
men jeg synes det er deilig å få satt ord på følelsene her inne. Og denne klubben har jeg MYE følelser for.
tenk på det du før du kritiserer andres MENINGER _________________
Last edited by moomoo on 19.08.2008 16:42; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|