English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kristobal
Legende

PostPosted: 18.08.2008 18:31    Post subject: Reply with quote

Bohinen: Bygåing uheldig for VIFs renommé
Lørdag dro Vålerenga-spillerne rett på byen etter cupflausen mot Fredrikstad. Nå varsler VIF-ledelsen nye kjøreregler for bygåing.
Sportslig administrativ leder i Vålerenga, Lars Bohinen, sier de tar problemet på alvor.
- Jeg er mest opptatt av det vi skal gjøre i fremtiden, ikke det som har skjedd. Derfor skal vi lage våre egne nye regler for sånne ting. Vi skal prøve å nullstille og legge ting bak oss, og finne bedre måter å agere på i forhold til bygåing, sier Bohinen til Aftenposten.

Frosset ut etter fyllefest-nei
Tønsberg (NTB): Petter Furuseth Olsen ville ikke være med på en fyllefest på La Manga i februar. Da startet bråket som førte til at han nå har valgt å forlate Stabæk.
– Jeg ønsker ikke å kommentere denne saken på det nåværende tidspunktet, men det kan godt være at det kommer en offentlig uttalelse på våre hjemmesider etter at vi har lest intervjuet med Petter Furuseth Olsen i Tønsbergs Blad, sier Bohinen til avisen.

Bra Bohinen kan kritisere og uttale seg umiddelbart når det ikke gjelder en av hans egne da i hvert fall Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 18:41    Post subject: Reply with quote

[quote="Troilonge"]At denne mannen slo an i England er helt utrolig. Der starter vel kampene i 12-14 tida på dagen Razz

När Iversen spelade i England började nästan alla matcherna kl 16 då hann han nog precis till samlingen på hemmamatcherna. Hans biologiska klocka är kanske inställd till denna tid. Men det måste ha varit värre på bortamatcherna. Men det här förklarar kanske alla hans "skador", han kanske låg hemma och sov på bortamatcherna. Wink

Quote:
- Jeg blir ikke forbannet, det er jeg for gammel til. Jeg er mest skuffet. Jeg bruker tid på å forberede meg, og tar med spillerne som er gode nok. Men slurv kan ødelegge. Slurver du utnefor banen, så kan du slurve på. Vi trenger spillere som er stjerneklare, sier Hareide.
[/

Last edited by Peter Storey on 18.08.2008 19:11; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 18.08.2008 19:04    Post subject: Reply with quote

Husker jeg en gang så på storskjermen; "McHIVers på SKRAPHAUGEN; SHALALALALA!" Føler du deg skyldig, Recon? Wink
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 20:49    Post subject: Reply with quote

Han er vel aldri på Lerkendal så neppe.
Ingeman
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 21:10    Post subject: Reply with quote

gm wrote:
Man sovner ikke av til et møte som starter kl 12. Men hadde Hareide gjort det samme med John Carew, før en viktig kvalikkamp? Hareide er egentlig en forbanna jøyskopp.

Dette er en treningskamp din peis!
Og såklart skal Iversen straffes viss han har vært full dagen før trening og har kamp dagen etter!

TV2 avsøler at han er blitt observert ute på byen...
Back to top
gm
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 21:17    Post subject: Reply with quote

Er da enig i at han skal straffes jeg. Peis sjøl.
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 21:18    Post subject: Reply with quote

Smile
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 21:24    Post subject: Reply with quote

Dette er bare flaut for Rosenborg og Steffen Iversen sjølv.

PINLIG! Dog ikke overaskende.
Keenoir
Legende

PostPosted: 18.08.2008 21:24    Post subject: Reply with quote

Rosenborg bør også vurdere å bøtlegge Iversen for uproffesjonell oppførsel, alkohol bør det være totalforbud for, i sesong. Selg Iversen, tror han gjør mer ugang enn godt for Rosenborg med sine dårlige holdninger, itilegg er han en som drar med seg det andre spillerene. Vi trenger spillere som har mer proffe holdninger enn dagens manskap, folk som tar trening, kosthold og restitusjon seriøst. Tror det er mange i Rosenborg som slurver og Hamrèn sin utblåsning etter DIF kampen kan tyde på at han også mener at spillerene ikke er proffe nok og at dem må ta et valg.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 21:58    Post subject: Reply with quote

No e det faen mæ nok!

DRITLEI!!!!

no må det sangsjoner til...

1.hva forventer vi av en profesjonell fotballspiller?
2.Ønsker vi spillere som ikke er profesjonelle?
3.Teambuilding?
4.Signaler til unge spillere.
5.Hva er viktigst?

1: Synes man bør forvente av en profesjonell fotballspiller at han er profesjonell.

2: Nei. Det gir en dårlig signaleffekt i en klubb som ønsker å være profesjonell... kan vi forresten kalle oss det lenger???

3:Å stå sammen som lag, jobbe for lagkameratene og dra lasset sammen er et nøkkelord for suksess. Om noen skulker unna vises det så utrolig godt.

4. Vil vi at våre unge spillere med potensialet skal ha forbilder med unoter som smitter og har en policy som sier "dette er helt greit".???

5. Det jeg synes er viktigst pr. dags dato er det kollektivet. Vi trenger ikke spillere som setter seg selv forran klubben, og om det betyr å erstatte Iversen med Ringberg eller Kovacs for å få en hodesterk spiller på topp som er profejonell "so beeeee iiit"!!!

Om noen vil skyte meg for dette så bare fyr løs. Dette er kun hva JEG mener og min mening!

RBK til the day i die RBK
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 22:25    Post subject: Reply with quote

Man skyter ikke folk som kan lage mandagsunderholdning i form av et crappy intervju med seg sjøl. Men det bekrefter myten om at dumme spørsmål får dumme svar.
Guinness
Rutinert

PostPosted: 18.08.2008 22:34    Post subject: Reply with quote

Bra sesong for neper i år. Både på og utenfor banen.

men jeg skjønner jo at Ivers ble for sein, tross alt ikke ofte Norge tar bronsje i sprangridning.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 22:36    Post subject: Reply with quote

Så jeg går ut ifra at du har en helt annen mening Dags?

Det er selvfølgelig lov det, men la meg gjerne få høre den så vi slipper flere dumme svar fra meg Wink
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 22:57    Post subject: Reply with quote

Hehe, nei det var formen på innlegget som var stor underholdning for meg. Har du lest gjennom innlegget etter at du skrev det? I millitæret lærer de fleste noe som heter radiodisiplin; dvs tenk, trykk, tal. I den rekkefølgen. Noe av det samme kan du si gjelder her.

I likhet med mange andre har jeg sluttet å bry meg om Steffen Iversen for mange år siden. Vi får håpe at det kommer gode erstattere med bedre holdninger i løpet av rimelig tid, men inntil det skjer er han fortsatt svært viktig for at vi skal holde vår posisjon som middelhavsfarer i stedet for bunnlag.
joakleis
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 22:58    Post subject: Reply with quote

Guinness wrote:
Bra sesong for neper i år. Både på og utenfor banen.

men jeg skjønner jo at Ivers ble for sein, tross alt ikke ofte Norge tar bronsje i sprangridning.

Hehe. Ja, men han kunne jo møtt opp til spillermøtet, og gått opp på rommet og slått på TV'en igjen etterpå, og la de andre ta seg av det tullet som kalles trening.
Øystein
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 22:58    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:

1.hva forventer vi av en profesjonell fotballspiller?

1: Synes man bør forvente av en profesjonell fotballspiller at han er profesjonell.

Meget kontroversielle meninger du har må jeg si Wink
Back to top
MortenRugsveen
Senior

PostPosted: 18.08.2008 23:16    Post subject: Reply with quote

frenchy wrote:
Ikke helt på nett du, er du??

Fyllesyk på trening, den er vel mere et rykte, og de fleste av påstandene dine er rykter fra sladderhorene her inne og de på byen.

Så lenge han presterer, så kan vel vi drite i hva han gjør ellers, blør for drakta, det er ikke mange av de typene igjen, hvor mange er det av de på A laget? 2-3.....

Det er et privilegum og være oppegående også tydeligvis....

du stiller spørsmålet om moomoo er på nett. Da stiller jeg spørsmål om du er det??
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 18.08.2008 23:25    Post subject: Reply with quote

shadwell wrote:
Han er vel aldri på Lerkendal så neppe.

Oooooh, har jeg vært borte så lenge at du har fått opp motet igjen nå? Very Happy

Fot!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 23:40    Post subject: Reply with quote

Og ikke vet man om han kommer på trening i morra.

"- Vi er ikke helt sikre på når han kommer. Jeg har ikke snakket med ham. Kommer han i kveld, trener han i morgen. Hvis ikke, gjør han antageligvis ikke det, sier Hoftun til VG Nett."

http://www.vg.no/pub/vgar...tid=534401

For et opplegg! Det minste man kan kreve er at han tar første fly hjem og at han stiller til rett tid på trening i morra.

For min del sitter jeg ikke på informasjon om hvordan Iversen fungerer i forhold til rutiner og regler i Rosenborg, men det å ikke klare å møte opp til et landslagsmøte kl 12 på dagen gir en tydelig pekepinn på mannens holdninger i forhold til lojalitet og seriøsitet til den jobben han har. Dersom dagens hendelser er representative for Iversen generelt sett, bør det begynne å brenne et blått lys for hans videre karriere i Rosenborg. Mannen er 32 år, og med en lang skadehistorikk, samt med dårlige holdninger, tror ikke han har særlig lang tid igjen som fotballspiller på toppnivå. I så måte kan et bud fra en klubb i Championship til vinteren være velkomment.

Last edited by Wilhelm S Myhr on 18.08.2008 23:51; edited 1 time in total
Back to top
Geir_Brann
Proff

PostPosted: 18.08.2008 23:43    Post subject: Motivasjonen... Reply with quote

Tydelig at han ikke er topp motivert for tiden.. men kanskje ikke så rart når Rosenborg bryter løfter de har med ham, og det samtidig ligger en mulighet for ham å dra til England nå...
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 18.08.2008 23:44    Post subject: Reply with quote

Wilhelm S Myhr wrote:
Og ikke vet man om han kommer på trening i morra.

Bet meg merke i dette jeg også. Ring han da, for faen.
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 23:44    Post subject: Reply with quote

Herregud. Imponerende start, Hoftun. Når Iversen blir sendt hjem fra landslagssamling skal han selvfølgelig rett hjem og på trening dagen etter. Rolling Eyes
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 23:46    Post subject: Re: Motivasjonen... Reply with quote

Geir_Brann wrote:
Tydelig at han ikke er topp motivert for tiden

Hva er det liksom som er forskjellen nå i forhold til når som helst før? Iversen har alltid blitt observert ute på byen, det har da vel ingenting med Norwich å gjøre.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 23:50    Post subject: Reply with quote

Keenoir, jag tycker du är orättvis när du säger att Iversen inte tar kostholdet seriöst. Han har ju slutat att äta pöls och äter kakskivar istället och har gått ned 3½ kilo enligt sist publicerade vägningen.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 18.08.2008 23:51    Post subject: Reply with quote

Kjære frenchy:

Ikke helt på nett du, er du??

Fyllesyk på trening, den er vel mere et rykte, og de fleste av påstandene dine er rykter fra sladderhorene her inne og de på byen.

Så lenge han presterer, så kan vel vi drite i hva han gjør ellers, blør for drakta, det er ikke mange av de typene igjen, hvor mange er det av de på A laget? 2-3.....

Det er et privilegum og være oppegående også tydeligvis....

du stiller spørsmålet om moomoo er på nett. Da stiller jeg spørsmål om du er det??

tja, er jo online, og skjønner ikke helt hvorfor du kritiserer her...
Detter er jo ikke et forum UTELUKKENDE basert på BEVISTE fakta der ymse privatdetektiver har vært ute og knipset bilder...

Det jeg viser til i innleggene mine har jeg opplevd selv elelr hørt fra kamerater jeg stoler på!

det virker som om du setter deg selv på en trone her mortenrugsveen. Du må virkelig lære deg å krype før du kan gå!

dine meninger er selvfølgelig like viktige som mine.
men jeg synes det er deilig å få satt ord på følelsene her inne. Og denne klubben har jeg MYE følelser for.

tenk på det du før du kritiserer andres MENINGER

Last edited by moomoo on 19.08.2008 16:42; edited 2 times in total
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 214, 215, 216  Next
Page 110 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb