| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Turf Moor Junior
|
Posted: 11.08.2008 17:56 Post subject: |
|
|
Then pay up! Øket til 30 mill nå!  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.08.2008 17:58 Post subject: |
|
|
Haha. Har jeg hørt det også.
Har en følelse av at Burnleys styreformann nok er litt mer medgjørlig enn deg, hvis det skullle komme dit at vi ønsker å kjøpe Berisha. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 11.08.2008 18:10 Post subject: |
|
|
| Hvis Berisha blir veldig motvillig til å komme tilbake til Burnley sitter faktisk Rosenborg på gode forhandlingskort. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 11.08.2008 18:19 Post subject: |
|
|
Vi får bare glede oss over Berisha og håpe at han fortsatt får suksess. Så får vi la ham trives i klubben og se hva som skjer når leieperioden er over.
Når det gjelder RBKs utleiespillere så har få av dem hatt noen videre suksess tilbake i RBK, og enten blitt i klubbene eller forsvunnet til andre klubber etter utleieperiodene.
Rune Bratseth "ønsket naturligvis at Tor Trondsen hadde blitt i RBK da han ble leid ut til Moss", og Dag Frode Hornseth skulle vel også bare på utleie en tur for å bli litt varmere i trøya. |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1566 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 11.08.2008 18:30 Post subject: |
|
|
Ser man på siden til Burnley ser det ikke ut til - på Berisha - at han er i paradis akkurat, virker litt sur
EDIT: på hjemmesida deres står d at han er serbisk. Virker ikke det litt rart at hans egen klubb skriver feil? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.08.2008 19:31 Post subject: |
|
|
| Født i Pristina i Kosovo. Så han har sikkert serbisk pass også. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 11.08.2008 19:52 Post subject: |
|
|
| Kosovo var tidigare en provins i Serbien. Sedan 1999 har Kosovo administrerats av FN (UNMIK). Tidigare i år förklarade Kosovo sig självständigt, vilket har erkänts av en del länder, tex i Norden. Berisha flydde till Tyskland i unga år. Han blev albansk medborgare i september 2006 och har pass i Albanien. Han har helt säkert inget serbiskt pass, han vill nog inte ta i ett sådant med tång. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.08.2008 21:51 Post subject: |
|
|
| Jeg har i alle fall oppgitt Pristina til å tilhøre Kosovo i profilen hans. |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 11.08.2008 23:40 Post subject: |
|
|
| Ser ut til at Bes gikk rett inn på rundens lag i 17. runde på TV2 sammen med Skjelbred. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.08.2008 00:35 Post subject: |
|
|
| Med tre assist synes jeg Sapara fortjente den plassen mer enn Skjelbred denne runden. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 12.08.2008 00:39 Post subject: |
|
|
Ikke for å pirke, men det siste målet til "Bes" er vel rimelig "unassisted." Sapara er riktignok nest-sist på ballen, men Bes gjør jo hele målet selv. Blir feil at Sapara da skal ha assist på den.
Ellers føler jeg både Skjelbred og Sapara gjør en god kamp, så det kunne like gjerne vært Sapara på "rundens lag" etter min mening. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 12.08.2008 09:49 Post subject: |
|
|
Hvem er denne idioten Turf Moor?
Virke som en klovn..
Tror nok Berisha blir værende viss han har suksess og trives..Lite Burnley kan gjøre da vil jeg tro
Hvorfor heier du på Burnley? _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 12.08.2008 10:06 Post subject: |
|
|
| h b wrote: | Ja, det er like feil som å plassere innlegget på denne tråden  |
Oops. Har oppe for mange faner på firefox gitt. Men det er nok noen som er så snille som får flyttet den.
Litt on'topic her; Bes virker som en sympatisk spiller etter at jeg har kikket rundt om på nettet av linker. Tror han kan være en spiller som vi bør satse på. Får se mot Djurgården, om hvordan han spiller da. Gleder meg! _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
| Back to top |
|
 |
Turf Moor Junior
|
Posted: 12.08.2008 11:09 Post subject: |
|
|
Niccolai..etter å ha kalt meg idiot og klovn, tror du da jeg gidder og svare på ditt enfoldige spørsmål?
Nok en gang må jeg understreke for dere med litt mindre i bagasjen( niccolai bl.andre):Berisha har per dags dato to(2) år igjen av sin kontrakt med Burnley. Skulle det så vise seg at han vil bort, og Rbk vil ha ham,er det Burnley som sitter med de beste kort, og prisen blir deretter. Ha nok en forvirrende dag da dere.
Og til de fleste her på denne utmerkede siden, ha en fin dag. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 12.08.2008 11:18 Post subject: |
|
|
Hvis vi nå ser bort fra den noget umodne konteksten spørsmålet ble stilt i; hvorfor heier du egentlig på Burnley?
Jeg lurer sjæl, jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 12.08.2008 11:29 Post subject: |
|
|
Mye bra kan komme ut av en pm-utveksling
Forøvrig har treneren i dag nok en gang gått ut og sagt at Bes ikke skal selges. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.08.2008 12:47 Post subject: |
|
|
| Turf Moor wrote: | Niccolai..etter å ha kalt meg idiot og klovn, tror du da jeg gidder og svare på ditt enfoldige spørsmål?
Nok en gang må jeg understreke for dere med litt mindre i bagasjen( niccolai bl.andre):Berisha har per dags dato to(2) år igjen av sin kontrakt med Burnley. Skulle det så vise seg at han vil bort, og Rbk vil ha ham,er det Burnley som sitter med de beste kort, og prisen blir deretter. Ha nok en forvirrende dag da dere.
Og til de fleste her på denne utmerkede siden, ha en fin dag. |
Me kun halvannet år igjen av kontrakten ,vil muligheten for å få en anstendig sum penger tilbake minke kraftig etter vinterens overgangsvindu. Som det sies her har dere handlet flere nye spisser som deres nye manager sansynligvis har mer lyst å satse på. Da tror jeg at en avtale mellom Burnley og Rosenborg vil være fullt mulig å få til for en anstendig sum penger og dere blir spart for å lønne en spiller som med stor sansynlighet ikke er med i fremtids planene deres. Det tar ikke et halvt år å trene opp en spiller.... |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 12.08.2008 13:28 Post subject: |
|
|
For all del, en godkjent gjennomført kamp med to flotte scoringer, men det lukter en "hype" så det holder her.
Hvis han imponerer videre skal jeg spise ordene mine, men inntil videre lar jeg tvilen komme til gode. |
|
| Back to top |
|
 |
wendigo Senior

|
Posted: 12.08.2008 14:35 Post subject: |
|
|
http://www.thisislancashi...g_Berisha/
| Quote: | | "If you'd put him on loan to a lesser league it wouldn't have served a purpose. It would have been the same as him playing reserve games with all due respect. |
Fint å vite at TL holder bedre nivå enn reservelaget til Burnley i alle fall. |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 12.08.2008 18:41 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | Hvem er denne idioten Turf Moor?
Virke som en klovn..
Tror nok Berisha blir værende viss han har suksess og trives..Lite Burnley kan gjøre da vil jeg tro
Hvorfor heier du på Burnley? |
Å være uenig gir deg ikke retten til å snakke dritt om folk her inne og være ufin, Nicco. Diskuter slik du gjør ansikt til ansikt til folk, eller legg bort tastaturet til du har lært deg alminnelig høflighet. |
|
| Back to top |
|
 |
jortski Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 13.08.2008 00:07 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | | Å være uenig gir deg ikke retten til å snakke dritt om folk her inne og være ufin, Nicco. Diskuter slik du gjør ansikt til ansikt til folk, eller legg bort tastaturet til du har lært deg alminnelig høflighet. |
Enig, det der blir for dumt. Er vel ganske grei forumetikk å ikke kalle folk det ene og det andre. Sak, ikke person. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 13.08.2008 00:11 Post subject: |
|
|
Han ble vel kåret til årets venstreback i Skottland, så har jo hatt et godt år. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
|