| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 27.03.2008 16:20 Post subject: |
|
|
| Stiller meg umiddelbart veldig positiv til en overgang for denne danske drenge. I forhold til hva dere sier om spissferdigheter høres han ut som en perfekt makker til Demidov. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 27.03.2008 16:32 Post subject: |
|
|
| dette var spennende lesning, men vi har jo per dags dato en drøss forsvarsspillere. Likevel ser jeg jo at dette er et langsiktig kjøp... |
|
| Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 27.03.2008 16:34 Post subject: |
|
|
| Det er ikke like mye en drøss etter at Kvarme og Basma gir seg med pensjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 27.03.2008 16:47 Post subject: |
|
|
| Jeg vet det, og det er jo nettopp derfor jeg skriver at det er et "langsiktig" kjøp med tanke på neste sesong siden Kvarme og Basma havner på gamlehjemmet etter dette året. Tviler også på at Lago får fornyet kontrakt. |
|
| Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 27.03.2008 16:52 Post subject: |
|
|
| Trenger likevel ikke å se på det som et langsiktig kjøp. Gjør ikke noe om de gamle allerede nå plasseres på sidelinja/tribunen. |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 27.03.2008 17:06 Post subject: |
|
|
Neste sesong (2009) så håper jeg at disse forsvarspillerne vil være å finne i forsvaret:
Miller
Nordvik
Demidov
Stadsgaard
Lago
Skjerve
Reginiussen
Stoor |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.03.2008 17:19 Post subject: |
|
|
| Ser ut som et forsvar i fremtiden det, men vil ha inn en til som er litt mere erfaren. Er jo bare Lago som er over 25 der. |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 27.03.2008 17:23 Post subject: |
|
|
De blir jo mer erfarne etterhvert da vettu  |
|
| Back to top |
|
 |
FightBoy Junior

|
Posted: 27.03.2008 18:18 Post subject: |
|
|
| ah, høres ut som en spennende spiller det der, om ikke han går rett inn på førstelaget så kan han være en fin avløser for gamlegutta!.. |
|
| Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 27.03.2008 18:19 Post subject: |
|
|
litt blanda drops fra danskene om denne karen rundt omkring på div fora. av de mest positive er at han er lik woodgate i spillestil (utseende også ser det ut til)... spiller han som woodgate så er det JA TAKK til de grader for min del
Folk enes om at han er rask og det er utvilsomt positivt! At han har vært satt ut med kneskade i nesten 2 år er utvilsomt negativt!
digresjon: slo meg sist jeg så stoor at han har likheter med hutton i spurs forsvaret... samma steget liksom. blir jo reine spursforsvaret snart dette her
føler meg litt mer usikker på denne karen enn laursen som vi ikke fikk men jeg vet ikke om noen som jeg virkelig ville hatt så dersom Kris Staadsgaard er speidet av ST og anbefalt av Hamren har jeg trua på at dette kan være gull for rbk!... men dersom panikken har tatt overhånd? =skeptisk |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 27.03.2008 18:25 Post subject: |
|
|
Tror egentlig ikke at det er noe panikkjøp..
De har jo sagt at de vil ha midtstopper, at de vil bruke tid på å finne han..
Så ble det "bekrefta" at det ikke kom noen ny spiller i dette vinduet og folk her inne og supportere generelt la vel den saken død og godtok det ganske greit.. Siden han kosta 11 mill da han gikk fra danmark til italia må det vel kunne spores kvalitet her.. Men at han har vært så hardt skada er jo litt piss da. Får håpe hollekim får lappan  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.03.2008 18:30 Post subject: |
|
|
| Han har hatt kontakt med Rosenborg siden januar, så panikk er det nok ikke i den forstand. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.03.2008 18:30 Post subject: |
|
|
Vi kan ikke regne med at etablerte toppstoppere vil komme til oss, spesielt ettersom det ikke er snakk om noe Champions League lengre.
Derfor mottar jeg denne nyheten med stor glede. Jeg har ikke peiling på hvor bra Stadsgaard er, men det kan høres ut som om han er svært kompatibel med Demidov.
Skal vi få tak i kvalitet må vi se på spillere med potensial, men som av forskjellige grunner ikke har slått til. Det kan f.eks. være spillestil, trenertillit, skader, useriøsitet etc. La oss håpe at Stadsgaard er en juvel som bare venter på å bli gravd frem fra skattkammeret sitt for å spre forbannelse over motstanderspisser i inn- og utland. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 27.03.2008 19:56 Post subject: |
|
|
| PIN-kode wrote: | Neste sesong (2009) så håper jeg at disse forsvarspillerne vil være å finne i forsvaret:
Miller
Nordvik
Demidov
Stadsgaard
Lago
Skjerve
Reginiussen
Stoor |
kjøper vi stadsgaard får ikke Lago tilbud om ny kontrakt _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.03.2008 20:14 Post subject: |
|
|
| Om Lago får ny kontrakt kommer helt an på hvordan han presterer i årets sesong. Spiller han godt får han tilbud om ny kontrakt. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 27.03.2008 20:16 Post subject: |
|
|
akkurat det jeg sier, kjøper vi Stadsgaard får jo ikke Lago spille noe i år, og dermed ikke ny kontrakt _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.03.2008 20:27 Post subject: |
|
|
| Kjøper vi Stadsgaard skal han først prestere før han tar plassen fra Kvarme/Lago og det er ikke gitt at dette er en spiller som blir en øyeblikkelig suksess ,men heller en spiller som vi bør være litt tålmodige med. Slik at han får tryggheten og selvtilliten til å ta ut sitt potensial. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 27.03.2008 20:31 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg har inmari lyst til å Stadsgaard i RBK drakt.
Kan vi regne med og høre noe innen i morgen angående signering, eller glipper det?
fortsettelse følger.... _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.03.2008 21:03 Post subject: |
|
|
Etter latterkrampene å dømme, er de ikke like imponert over navnene vi kobles til nede i København i hvert fall. Eller latterkramper var vel å ta i. God hjertelig humring er vel nærmere. "Ikke akkurat RBK-klasse" var vel dommen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 27.03.2008 21:09 Post subject: |
|
|
Dette hørtes jo bare for godt ut til å være sant. Ung, nordisk stopper, rask og duellsterk, fra Italia for fem millioner. Enig med flere i at det ikke er så innmari farlig om han ikke er Ronaldinho med ballen i beina, så lenge han skal spille med Demidov. (Greit om han er litt bedre enn Kvarme og Basma da, men det forventer jeg virkelig: han er jo dansk). Jeg hadde faktisk gitt opp håpet om at en slik spiller faktisk fantes, for ikke å snakke om at vi skulle kunne skaffe ham!
Hvis denne mannen er kvalitetssikret av Hamrèn, så er det jo ingenting å lure på. Fem millioner er småpenger for dette kaliberet spiller, og gir definitivt litt perspektiv på prisene det opereres med i Norge.
Kjenner jeg blir engstelig nå... |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 27.03.2008 21:14 Post subject: |
|
|
| h b wrote: |
kjøper vi stadsgaard får ikke Lago tilbud om ny kontrakt |
| h b wrote: |
akkurat det jeg sier, kjøper vi Stadsgaard får jo ikke Lago spille noe i år, og dermed ikke ny kontrakt. |
Svært så skråsikker du er her da, h b? Uvant fra din side?
Hva ny kontrakt til Lago angår, er det nok mer nyansert enn det du skisserer. Jeg blir ikke det spor forundret om Lago/Demi blir førstevalg som stoppere og at Kris evt. blir matchet forsiktig til og begynne med, både med tanke på skader og spillestil.
Kanskje får vi oss også en sjokkmelding fra Kvarme allerede i sommer?
EDIT: skrivefeil _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 27.03.2008 21:36 Post subject: |
|
|
Jeg vet neimen ikke helt hva jeg skal føle rundt disse ryktene som synes å være alt annet enn vage.
Han er ung, det er jo i utgangspunktet bra, men vi trenger spillere i stallen som ikke enten er ung og lovende eller har passert middagshøyden for en god stund siden. Det jeg er steike nervøs for ved en eventuell signering av denne karen er at forsvarsfeitingen som vi ønsker oss ikke lengre er noe tema på brakka. For nå begyner vi faktisk å ha en habilt lav snittalder i forsvaret samt at det faktisk er noen av dem i antall også.
Jeg har ingen herlig "feiting fra serie A" følelse over denne eventuelle handelen og jeg forventer heller ikke at vi skal ende opp med å hente en det derifra, men av en eller annen grunn så føler jeg at dette bare er fyll i forsvarsstallen.
Aner ikke hvorfor, men jeg tror ikke han er noe forsterkning. Mulig han er nummeret hvassere enn Basse, men det kunne ikke brydd meg mindre... |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 27.03.2008 21:36 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Etter latterkrampene å dømme, er de ikke like imponert over navnene vi kobles til nede i København i hvert fall. Eller latterkramper var vel å ta i. God hjertelig humring er vel nærmere. "Ikke akkurat RBK-klasse" var vel dommen. |
Har vi plutselig begynt å høre på folk fra Køben nå?
Akkurat slike spillere synes jeg det er helt riktig av klubben å satse på. Ung nordisk spiller med åpenbart talent, men som resten av verden har gitt opp.
Det er slettes ikke sikkert at han slår til, men dersom han gjør det er det utsikter til stor fortjeneste ved videresalg og selvfølgelig much needed hjelp i midtforsvaret frem til det evt skjer.
Dersom det dermot viser seg at han ikke blir noe av, er ikke denne overgangssummen (dersom ca 5 mill stemmer) + lønn i et års tid et avskrekkende tap å ta.
Jeg er også meget positivt overrasket over at klubben åpenbart er i stand til å holde kjeft om denne interessen som har vært der i minst 2 måneder. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 27.03.2008 21:37 Post subject: |
|
|
tja, liker ikke å være for skråsikker til vanlig vettu, Eggen har lært meg å være ydmyk Nok av folk her som har rett bestandig - uansett...
men her er jeg ganske så sikker, Lago kom jo tilbake fordi vi måtte betale lønnen hans uansett, tviler sterkt på at vi ønsker å gjøre dette lengre enn nødvendig. Vi er jo på jakt etter en "feting", enten nå eller til sommeren, og da er det vel bedre å ha egne unge, lovende som backup _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.03.2008 21:43 Post subject: |
|
|
| Nå er vel ikke spillere som helst ikke vil ha ballen i beina den spillertypen som blir satt mest pris på av danskene... |
|
| Back to top |
|
 |
|