English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kris Stadsgaard
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 57, 58, 59  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedning
Legende

PostPosted: 27.03.2008 16:20    Post subject: Reply with quote

Stiller meg umiddelbart veldig positiv til en overgang for denne danske drenge. I forhold til hva dere sier om spissferdigheter høres han ut som en perfekt makker til Demidov.
Back to top
View user's profile Send private message
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 16:32    Post subject: Reply with quote

dette var spennende lesning, men vi har jo per dags dato en drøss forsvarsspillere. Likevel ser jeg jo at dette er et langsiktig kjøp...
Back to top
Angriff
Proff

PostPosted: 27.03.2008 16:34    Post subject: Reply with quote

Det er ikke like mye en drøss etter at Kvarme og Basma gir seg med pensjon.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 16:47    Post subject: Reply with quote

Jeg vet det, og det er jo nettopp derfor jeg skriver at det er et "langsiktig" kjøp med tanke på neste sesong siden Kvarme og Basma havner på gamlehjemmet etter dette året. Tviler også på at Lago får fornyet kontrakt.
Back to top
Angriff
Proff

PostPosted: 27.03.2008 16:52    Post subject: Reply with quote

Trenger likevel ikke å se på det som et langsiktig kjøp. Gjør ikke noe om de gamle allerede nå plasseres på sidelinja/tribunen.
Back to top
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 27.03.2008 17:06    Post subject: Reply with quote

Neste sesong (2009) så håper jeg at disse forsvarspillerne vil være å finne i forsvaret:

Miller
Nordvik
Demidov
Stadsgaard
Lago
Skjerve
Reginiussen
Stoor
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 17:19    Post subject: Reply with quote

Ser ut som et forsvar i fremtiden det, men vil ha inn en til som er litt mere erfaren. Er jo bare Lago som er over 25 der.
Back to top
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 27.03.2008 17:23    Post subject: Reply with quote

De blir jo mer erfarne etterhvert da vettu Smile
Back to top
FightBoy
Junior

PostPosted: 27.03.2008 18:18    Post subject: Reply with quote

ah, høres ut som en spennende spiller det der, om ikke han går rett inn på førstelaget så kan han være en fin avløser for gamlegutta!..
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 27.03.2008 18:19    Post subject: Reply with quote

litt blanda drops fra danskene om denne karen rundt omkring på div fora. av de mest positive er at han er lik woodgate i spillestil (utseende også ser det ut til)... spiller han som woodgate så er det JA TAKK til de grader for min del Smile

Folk enes om at han er rask og det er utvilsomt positivt! At han har vært satt ut med kneskade i nesten 2 år er utvilsomt negativt!

digresjon: slo meg sist jeg så stoor at han har likheter med hutton i spurs forsvaret... samma steget liksom. blir jo reine spursforsvaret snart dette her Smile

føler meg litt mer usikker på denne karen enn laursen som vi ikke fikk men jeg vet ikke om noen som jeg virkelig ville hatt så dersom Kris Staadsgaard er speidet av ST og anbefalt av Hamren har jeg trua på at dette kan være gull for rbk!... men dersom panikken har tatt overhånd? =skeptisk
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 18:25    Post subject: Reply with quote

Tror egentlig ikke at det er noe panikkjøp..

De har jo sagt at de vil ha midtstopper, at de vil bruke tid på å finne han..
Så ble det "bekrefta" at det ikke kom noen ny spiller i dette vinduet og folk her inne og supportere generelt la vel den saken død og godtok det ganske greit.. Siden han kosta 11 mill da han gikk fra danmark til italia må det vel kunne spores kvalitet her.. Men at han har vært så hardt skada er jo litt piss da. Får håpe hollekim får lappan Razz
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 27.03.2008 18:30    Post subject: Reply with quote

Han har hatt kontakt med Rosenborg siden januar, så panikk er det nok ikke i den forstand.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 18:30    Post subject: Reply with quote

Vi kan ikke regne med at etablerte toppstoppere vil komme til oss, spesielt ettersom det ikke er snakk om noe Champions League lengre.

Derfor mottar jeg denne nyheten med stor glede. Jeg har ikke peiling på hvor bra Stadsgaard er, men det kan høres ut som om han er svært kompatibel med Demidov.

Skal vi få tak i kvalitet må vi se på spillere med potensial, men som av forskjellige grunner ikke har slått til. Det kan f.eks. være spillestil, trenertillit, skader, useriøsitet etc. La oss håpe at Stadsgaard er en juvel som bare venter på å bli gravd frem fra skattkammeret sitt for å spre forbannelse over motstanderspisser i inn- og utland.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 19:56    Post subject: Reply with quote

PIN-kode wrote:
Neste sesong (2009) så håper jeg at disse forsvarspillerne vil være å finne i forsvaret:

Miller
Nordvik
Demidov
Stadsgaard
Lago
Skjerve
Reginiussen
Stoor

kjøper vi stadsgaard får ikke Lago tilbud om ny kontrakt
Keenoir
Legende

PostPosted: 27.03.2008 20:14    Post subject: Reply with quote

Om Lago får ny kontrakt kommer helt an på hvordan han presterer i årets sesong. Spiller han godt får han tilbud om ny kontrakt.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 20:16    Post subject: Reply with quote

akkurat det jeg sier, kjøper vi Stadsgaard får jo ikke Lago spille noe i år, og dermed ikke ny kontrakt
Keenoir
Legende

PostPosted: 27.03.2008 20:27    Post subject: Reply with quote

Kjøper vi Stadsgaard skal han først prestere før han tar plassen fra Kvarme/Lago og det er ikke gitt at dette er en spiller som blir en øyeblikkelig suksess ,men heller en spiller som vi bør være litt tålmodige med. Slik at han får tryggheten og selvtilliten til å ta ut sitt potensial.
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 20:31    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg har inmari lyst til å Stadsgaard i RBK drakt.

Kan vi regne med og høre noe innen i morgen angående signering, eller glipper det?

fortsettelse følger....
Recon
Legende

PostPosted: 27.03.2008 21:03    Post subject: Reply with quote

Etter latterkrampene å dømme, er de ikke like imponert over navnene vi kobles til nede i København i hvert fall. Eller latterkramper var vel å ta i. God hjertelig humring er vel nærmere. "Ikke akkurat RBK-klasse" var vel dommen.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 27.03.2008 21:09    Post subject: Reply with quote

Dette hørtes jo bare for godt ut til å være sant. Ung, nordisk stopper, rask og duellsterk, fra Italia for fem millioner. Enig med flere i at det ikke er så innmari farlig om han ikke er Ronaldinho med ballen i beina, så lenge han skal spille med Demidov. (Greit om han er litt bedre enn Kvarme og Basma da, men det forventer jeg virkelig: han er jo dansk). Jeg hadde faktisk gitt opp håpet om at en slik spiller faktisk fantes, for ikke å snakke om at vi skulle kunne skaffe ham!

Hvis denne mannen er kvalitetssikret av Hamrèn, så er det jo ingenting å lure på. Fem millioner er småpenger for dette kaliberet spiller, og gir definitivt litt perspektiv på prisene det opereres med i Norge.

Kjenner jeg blir engstelig nå...
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 27.03.2008 21:14    Post subject: Reply with quote

h b wrote:

kjøper vi stadsgaard får ikke Lago tilbud om ny kontrakt

h b wrote:

akkurat det jeg sier, kjøper vi Stadsgaard får jo ikke Lago spille noe i år, og dermed ikke ny kontrakt.

Svært så skråsikker du er her da, h b? Uvant fra din side?

Hva ny kontrakt til Lago angår, er det nok mer nyansert enn det du skisserer. Jeg blir ikke det spor forundret om Lago/Demi blir førstevalg som stoppere og at Kris evt. blir matchet forsiktig til og begynne med, både med tanke på skader og spillestil.

Kanskje får vi oss også en sjokkmelding fra Kvarme allerede i sommer?

EDIT: skrivefeil
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 27.03.2008 21:36    Post subject: Reply with quote

Jeg vet neimen ikke helt hva jeg skal føle rundt disse ryktene som synes å være alt annet enn vage.
Han er ung, det er jo i utgangspunktet bra, men vi trenger spillere i stallen som ikke enten er ung og lovende eller har passert middagshøyden for en god stund siden. Det jeg er steike nervøs for ved en eventuell signering av denne karen er at forsvarsfeitingen som vi ønsker oss ikke lengre er noe tema på brakka. For nå begyner vi faktisk å ha en habilt lav snittalder i forsvaret samt at det faktisk er noen av dem i antall også.
Jeg har ingen herlig "feiting fra serie A" følelse over denne eventuelle handelen og jeg forventer heller ikke at vi skal ende opp med å hente en det derifra, men av en eller annen grunn så føler jeg at dette bare er fyll i forsvarsstallen.
Aner ikke hvorfor, men jeg tror ikke han er noe forsterkning. Mulig han er nummeret hvassere enn Basse, men det kunne ikke brydd meg mindre...
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 21:36    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Etter latterkrampene å dømme, er de ikke like imponert over navnene vi kobles til nede i København i hvert fall. Eller latterkramper var vel å ta i. God hjertelig humring er vel nærmere. "Ikke akkurat RBK-klasse" var vel dommen.

Har vi plutselig begynt å høre på folk fra Køben nå?
Akkurat slike spillere synes jeg det er helt riktig av klubben å satse på. Ung nordisk spiller med åpenbart talent, men som resten av verden har gitt opp.

Det er slettes ikke sikkert at han slår til, men dersom han gjør det er det utsikter til stor fortjeneste ved videresalg og selvfølgelig much needed hjelp i midtforsvaret frem til det evt skjer.
Dersom det dermot viser seg at han ikke blir noe av, er ikke denne overgangssummen (dersom ca 5 mill stemmer) + lønn i et års tid et avskrekkende tap å ta.

Jeg er også meget positivt overrasket over at klubben åpenbart er i stand til å holde kjeft om denne interessen som har vært der i minst 2 måneder.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 27.03.2008 21:37    Post subject: Reply with quote

tja, liker ikke å være for skråsikker til vanlig vettu, Eggen har lært meg å være ydmyk Very Happy Nok av folk her som har rett bestandig - uansett...

men her er jeg ganske så sikker, Lago kom jo tilbake fordi vi måtte betale lønnen hans uansett, tviler sterkt på at vi ønsker å gjøre dette lengre enn nødvendig. Vi er jo på jakt etter en "feting", enten nå eller til sommeren, og da er det vel bedre å ha egne unge, lovende som backup
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 27.03.2008 21:43    Post subject: Reply with quote

Nå er vel ikke spillere som helst ikke vil ha ballen i beina den spillertypen som blir satt mest pris på av danskene...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 57, 58, 59  Next
Page 3 of 59

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb