English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vidar Riseth
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 25, 26, 27  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Totto_Dahlum
Rutinert

PostPosted: 17.11.2007 13:41    Post subject: Reply with quote

Slik som Riseth har spilt som midtstopper i høst så er han en spiller vi absolutt ikke bør miste. Det finnes vel neppe bedre midtstoppere i tippeligaen per i dag. Dessuten er han en ledertype,det trenger vi. Wæhler holder kanskje nogenlunde samme nivå, men fordelen med Riseth er at han kan være backup for midtbanespillerene våre også.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef

PostPosted: 17.11.2007 15:50    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
Overhodet ikke enig i at du kan sidestille Strand og Riseth.

NÃ¥ som jeg er edru vil jeg lure inn et "nesten" i den sammenligninga. Wink
Back to top
Christian
Senior

PostPosted: 21.11.2007 01:22    Post subject: Reply with quote

Vidar Riseth er knallbra!
Gi han en "pensjon-kontrakt", altså så lenge til han slutter med fotballen! Vidar er mannen RBK trenger, kan ikke sammenlignes i spillestil med Roar (og innstilling å gå til VIF), men er minst liksom viktig for laget.
Var helt konge i CL! Tommel'n opp!
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.11.2007 00:47    Post subject: Reply with quote

Demidov mumlet litt, men sa han ikke på RBK-TV at Riseth også fortsetter i klubben?
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 22.11.2007 02:15    Post subject: Reply with quote

Det stemmer det. Vet ikke om man skal legge for mye vekt på uttalelsene til en som har vært i lubben i ti minutter, men jeg tror iallefall at Vidar blir i ett år til
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.11.2007 02:25    Post subject: Reply with quote

Hehe, nei, det kan du si, men man kan jo begynne å lure på om han har blitt fortalt noe.
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 22.11.2007 16:21    Post subject: Reply with quote

Håper virkelig Riseth fortsetter i klubben. Han har en profesjonalitet på trening og en entusiasme i kamp som smitter over på de andre spillerne. Han er også flink til å bruke rutinen sin slik at han sjelden blir tatt på fart eller kreative mangler, og er sammen med Strand en spiller som i prinsippet kan spille til han er 40 uten å bli hemmet av alderen (med mulig unntak av kondisjon). At han er en spiller som de andre klubbene i TL hater, hjelper jo også på.

Dessuten; vi MÅ ha Riseth utpå banen neste sesong, hvordan skal vi ellers holde Kvarme og Basma på benken? Rolling Eyes
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 22.11.2007 16:26    Post subject: Reply with quote

Kvarme har vel allerede benket seg selv for neste sesong
Back to top
firkl0ver
Junior

PostPosted: 22.11.2007 17:26    Post subject: Reply with quote

i likhet med basma..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.11.2007 00:48    Post subject: Reply with quote

- Jeg måtte jobbe knallhardt. Jeg er jo et konkurransemenneske, og kunne ikke leve med å miste plassen. Målet ble å ta tilbake plassen både på klubblag og landslag, minnes veteranen.

Les mer: - Jeg skulle tilbake
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Larslars
Junior

PostPosted: 28.11.2007 11:02    Post subject: Reply with quote

Hentet fra rbk.no:
Quote:

- Rett før kampstart har vi en peptalk. Som regel har også kapteinen en tale for spillerne. Talen til Vidar Riseth foran bortekampen mot Valencia er allerede legendarisk, og vi håper på en reprise.

Denne talen til Riseth, er det noen som vet hva den gikk ut på? Very Happy
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 28.11.2007 11:35    Post subject: Reply with quote

Hadde Solli fortsatt vært i klubben ville vel videoen allerede ligget på YouTube. Med en drøss sånne "vidar <3 <3 <3 <3 Smile Smile Smile" under.

Ratio menn/pingler bikket betraktelig i riktig retning da Solli og Helstad forsvant.
Back to top
Larslars
Junior

PostPosted: 28.11.2007 11:48    Post subject: Reply with quote

Det at Solli forsvant fra RBK, er vel det beste som har skjedd klubben, rett etter ansettelsen av NAE.

Husker jeg leste noe om talen i en nettavis for en stund siden, finner såklart ikke denne artikkelen nå lenger.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 29.11.2007 22:58    Post subject: Reply with quote

Om noen skulle være i tvil: Riseth benytter seg ikke av klausulen i kontrakten innen fristen i morgen.

Mer interessant er det at han allerede nå snakker om å forlenge. Trodde både han og RBK ville vente litt og se an situasjonen neste sesong.

Eggen er i alle fall på hugget for å klargjøre framtida (les: 2009).
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 30.11.2007 11:23    Post subject: Reply with quote

På tide å gi seg, Vidar... En sesong til er en for mye.
longns
Veteran

PostPosted: 30.11.2007 11:24    Post subject: Reply with quote

Vidar Riseth holder et godt nivå enda, en viktig spiller.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 30.11.2007 13:18    Post subject: Reply with quote

Helt klart en god spiller. Han hadde ikke helt dagen mot Chelsea men...

Jeg synes han spiller bedre midtstopper enn midtbane.
Back to top
fluffy
Junior

PostPosted: 02.12.2007 14:31    Post subject: Reply with quote

Flaut å se Riseth opptre med en helt annen holdning i CL enn i Tippeligaen. I TL har alle sammen vært middelmådige, ingen har med unntak av i enkelttilfeller gått foran, og svaret ble til sist å lempe skylden på treneren.

I CL benytter Riseth enhver anledning til å si "fuck off" bare en motspiller ser på han. Han klikka jo på Sheva (totalt meningsløst da han faktisk ikke så noe av d som skjedde, og d viste seg at Sheva falt!), Terry (i London) og sist på Drogba og sa naturligvis også da "fuck off". Morsomt å se det bare prella av fra Drogba som lot som ingenting. For øvrig var Drogba nesten ikke borti Riseth. Riseth i CL skal liksom "vise seg frem" da han vet at han eksponeres på tv, og at mange ser på han. Han burde gjort d samme i TL. Imidlertid syns jeg "fuck off"-greiene bare blir patetisk uansett! Engelsmennene tror nok det er d eneste "stygge" fyren kan. Er lov å være tent og vise engasjement, men ikke slik at det lyser "patetisk dumskap" fra hele greiene.

Uansett, noen syns sikkert jeg her for "hard" med Riseth her. Men det er mange som sier det samme. At Riseth i CL plutselig har et voldsomt eksponeringsbehov. Men for all del. I noen kamper har han da spilt bra og. Men det skulle for øvrig bare mangle på RBK!
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 02.12.2007 18:22    Post subject: Reply with quote

fluffy wrote:
*snip*

Jeg vet nå ikke jeg, jeg synes da Riseth har et ganske høyt tenningsniveau i Tippeligaen òg. Hannes Sigurdsson og Veigar Pall er sikkert enige.
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 02.12.2007 20:20    Post subject: Reply with quote

fluffy wrote:
Flaut å se Riseth opptre med en helt annen holdning i CL enn i Tippeligaen. I TL har alle sammen vært middelmådige, ingen har med unntak av i enkelttilfeller gått foran, og svaret ble til sist å lempe skylden på treneren.

I CL benytter Riseth enhver anledning til å si "fuck off" bare en motspiller ser på han. Han klikka jo på Sheva (totalt meningsløst da han faktisk ikke så noe av d som skjedde, og d viste seg at Sheva falt!), Terry (i London) og sist på Drogba og sa naturligvis også da "fuck off". Morsomt å se det bare prella av fra Drogba som lot som ingenting. For øvrig var Drogba nesten ikke borti Riseth. Riseth i CL skal liksom "vise seg frem" da han vet at han eksponeres på tv, og at mange ser på han. Han burde gjort d samme i TL. Imidlertid syns jeg "fuck off"-greiene bare blir patetisk uansett! Engelsmennene tror nok det er d eneste "stygge" fyren kan. Er lov å være tent og vise engasjement, men ikke slik at det lyser "patetisk dumskap" fra hele greiene.

Uansett, noen syns sikkert jeg her for "hard" med Riseth her. Men det er mange som sier det samme. At Riseth i CL plutselig har et voldsomt eksponeringsbehov. Men for all del. I noen kamper har han da spilt bra og. Men det skulle for øvrig bare mangle på RBK!

Synes ikke du er for hard. Jeg synes derimot at du sier mye dumt. Setter sammen ting du har lest en plass og håper det passer inn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
fluffy
Junior

PostPosted: 02.12.2007 21:07    Post subject: Reply with quote

Nuvel. Begrunn litt da uten å komme me flåsete kommentarer. Hva har jeg lest? Passer inn? Man trenger neppe IQ høyere enn deg og i andre enden være kvantefysiker for å skjønne det jeg sa. Bare å lese av leppene hans på tv det, og se at "fuck off" har vært en gjenganger i CL. Andre ting du pirker på?
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 02.12.2007 21:16    Post subject: Reply with quote

det bør være hevet over en hver tvil at riseth er en fyr som liker å vise seg frem. hvordan han brukte adressa for å prate seg inn på laget i vårsesongen er et godt eksempel på det. hans hytteselger-prestasjoner bekrefter også at riseth er en mann med glatt tunge som liker seg i rampelyset.

men det trenger nødvendigvis ikke være dårlige egenskaper. tror riseth kunne gjort seg i SPZs jobb når fotballkarrieren er over
Back to top
fluffy
Junior

PostPosted: 02.12.2007 21:23    Post subject: Reply with quote

Enig der!
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 02.12.2007 23:07    Post subject: Reply with quote

Riseth var ikke akkurat god mot Ch€l$€@ da.
Så jeg forstår ikke hvorfor du klager nå, selv om jeg forsåvidt
er enig med deg.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.12.2007 23:35    Post subject: Reply with quote

NRK melder at Riseth er i forhandlinger med LSK.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 25, 26, 27  Next
Page 13 of 27

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb