View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 17.11.2007 13:41 Post subject: |
|
|
Slik som Riseth har spilt som midtstopper i høst så er han en spiller vi absolutt ikke bør miste. Det finnes vel neppe bedre midtstoppere i tippeligaen per i dag. Dessuten er han en ledertype,det trenger vi. Wæhler holder kanskje nogenlunde samme nivå, men fordelen med Riseth er at han kan være backup for midtbanespillerene våre også. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.11.2007 15:50 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Overhodet ikke enig i at du kan sidestille Strand og Riseth. |
NÃ¥ som jeg er edru vil jeg lure inn et "nesten" i den sammenligninga.  |
|
Back to top |
|
 |
Christian Senior
Joined: 30 May 2005 Posts: 152 Location: Gelsenkirchen (Schalke) - TYSKLAND
|
Posted: 21.11.2007 01:22 Post subject: |
|
|
Vidar Riseth er knallbra!
Gi han en "pensjon-kontrakt", altså så lenge til han slutter med fotballen! Vidar er mannen RBK trenger, kan ikke sammenlignes i spillestil med Roar (og innstilling å gå til VIF), men er minst liksom viktig for laget.
Var helt konge i CL!  _________________ Hilsen fra Tyskland |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.11.2007 00:47 Post subject: |
|
|
Demidov mumlet litt, men sa han ikke på RBK-TV at Riseth også fortsetter i klubben? |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 02:15 Post subject: |
|
|
Det stemmer det. Vet ikke om man skal legge for mye vekt på uttalelsene til en som har vært i lubben i ti minutter, men jeg tror iallefall at Vidar blir i ett år til |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.11.2007 02:25 Post subject: |
|
|
Hehe, nei, det kan du si, men man kan jo begynne å lure på om han har blitt fortalt noe. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2773 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 22.11.2007 16:21 Post subject: |
|
|
Håper virkelig Riseth fortsetter i klubben. Han har en profesjonalitet på trening og en entusiasme i kamp som smitter over på de andre spillerne. Han er også flink til å bruke rutinen sin slik at han sjelden blir tatt på fart eller kreative mangler, og er sammen med Strand en spiller som i prinsippet kan spille til han er 40 uten å bli hemmet av alderen (med mulig unntak av kondisjon). At han er en spiller som de andre klubbene i TL hater, hjelper jo også på.
Dessuten; vi MÅ ha Riseth utpå banen neste sesong, hvordan skal vi ellers holde Kvarme og Basma på benken?  |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 16:26 Post subject: |
|
|
Kvarme har vel allerede benket seg selv for neste sesong |
|
Back to top |
|
 |
firkl0ver Junior

|
Posted: 22.11.2007 17:26 Post subject: |
|
|
i likhet med basma.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.11.2007 00:48 Post subject: |
|
|
- Jeg måtte jobbe knallhardt. Jeg er jo et konkurransemenneske, og kunne ikke leve med å miste plassen. Målet ble å ta tilbake plassen både på klubblag og landslag, minnes veteranen.
Les mer: - Jeg skulle tilbake |
|
Back to top |
|
 |
Larslars Junior

|
Posted: 28.11.2007 11:02 Post subject: |
|
|
Hentet fra rbk.no:
Quote: |
- Rett før kampstart har vi en peptalk. Som regel har også kapteinen en tale for spillerne. Talen til Vidar Riseth foran bortekampen mot Valencia er allerede legendarisk, og vi håper på en reprise. |
Denne talen til Riseth, er det noen som vet hva den gikk ut på?  |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 28.11.2007 11:35 Post subject: |
|
|
Hadde Solli fortsatt vært i klubben ville vel videoen allerede ligget på YouTube. Med en drøss sånne "vidar <3 <3 <3 <3 " under.
Ratio menn/pingler bikket betraktelig i riktig retning da Solli og Helstad forsvant. |
|
Back to top |
|
 |
Larslars Junior

|
Posted: 28.11.2007 11:48 Post subject: |
|
|
Det at Solli forsvant fra RBK, er vel det beste som har skjedd klubben, rett etter ansettelsen av NAE.
Husker jeg leste noe om talen i en nettavis for en stund siden, finner såklart ikke denne artikkelen nå lenger. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.11.2007 22:58 Post subject: |
|
|
Om noen skulle være i tvil: Riseth benytter seg ikke av klausulen i kontrakten innen fristen i morgen.
Mer interessant er det at han allerede nå snakker om å forlenge. Trodde både han og RBK ville vente litt og se an situasjonen neste sesong.
Eggen er i alle fall på hugget for å klargjøre framtida (les: 2009). |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 30.11.2007 11:23 Post subject: |
|
|
På tide å gi seg, Vidar... En sesong til er en for mye. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 30.11.2007 11:24 Post subject: |
|
|
Vidar Riseth holder et godt nivå enda, en viktig spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 30.11.2007 13:18 Post subject: |
|
|
Helt klart en god spiller. Han hadde ikke helt dagen mot Chelsea men...
Jeg synes han spiller bedre midtstopper enn midtbane. |
|
Back to top |
|
 |
fluffy Junior
|
Posted: 02.12.2007 14:31 Post subject: |
|
|
Flaut å se Riseth opptre med en helt annen holdning i CL enn i Tippeligaen. I TL har alle sammen vært middelmådige, ingen har med unntak av i enkelttilfeller gått foran, og svaret ble til sist å lempe skylden på treneren.
I CL benytter Riseth enhver anledning til å si "fuck off" bare en motspiller ser på han. Han klikka jo på Sheva (totalt meningsløst da han faktisk ikke så noe av d som skjedde, og d viste seg at Sheva falt!), Terry (i London) og sist på Drogba og sa naturligvis også da "fuck off". Morsomt å se det bare prella av fra Drogba som lot som ingenting. For øvrig var Drogba nesten ikke borti Riseth. Riseth i CL skal liksom "vise seg frem" da han vet at han eksponeres på tv, og at mange ser på han. Han burde gjort d samme i TL. Imidlertid syns jeg "fuck off"-greiene bare blir patetisk uansett! Engelsmennene tror nok det er d eneste "stygge" fyren kan. Er lov å være tent og vise engasjement, men ikke slik at det lyser "patetisk dumskap" fra hele greiene.
Uansett, noen syns sikkert jeg her for "hard" med Riseth her. Men det er mange som sier det samme. At Riseth i CL plutselig har et voldsomt eksponeringsbehov. Men for all del. I noen kamper har han da spilt bra og. Men det skulle for øvrig bare mangle på RBK! |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 02.12.2007 18:22 Post subject: |
|
|
Jeg vet nå ikke jeg, jeg synes da Riseth har et ganske høyt tenningsniveau i Tippeligaen òg. Hannes Sigurdsson og Veigar Pall er sikkert enige. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 02.12.2007 20:20 Post subject: |
|
|
fluffy wrote: | Flaut å se Riseth opptre med en helt annen holdning i CL enn i Tippeligaen. I TL har alle sammen vært middelmådige, ingen har med unntak av i enkelttilfeller gått foran, og svaret ble til sist å lempe skylden på treneren.
I CL benytter Riseth enhver anledning til å si "fuck off" bare en motspiller ser på han. Han klikka jo på Sheva (totalt meningsløst da han faktisk ikke så noe av d som skjedde, og d viste seg at Sheva falt!), Terry (i London) og sist på Drogba og sa naturligvis også da "fuck off". Morsomt å se det bare prella av fra Drogba som lot som ingenting. For øvrig var Drogba nesten ikke borti Riseth. Riseth i CL skal liksom "vise seg frem" da han vet at han eksponeres på tv, og at mange ser på han. Han burde gjort d samme i TL. Imidlertid syns jeg "fuck off"-greiene bare blir patetisk uansett! Engelsmennene tror nok det er d eneste "stygge" fyren kan. Er lov å være tent og vise engasjement, men ikke slik at det lyser "patetisk dumskap" fra hele greiene.
Uansett, noen syns sikkert jeg her for "hard" med Riseth her. Men det er mange som sier det samme. At Riseth i CL plutselig har et voldsomt eksponeringsbehov. Men for all del. I noen kamper har han da spilt bra og. Men det skulle for øvrig bare mangle på RBK! |
Synes ikke du er for hard. Jeg synes derimot at du sier mye dumt. Setter sammen ting du har lest en plass og håper det passer inn. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
fluffy Junior
|
Posted: 02.12.2007 21:07 Post subject: |
|
|
Nuvel. Begrunn litt da uten å komme me flåsete kommentarer. Hva har jeg lest? Passer inn? Man trenger neppe IQ høyere enn deg og i andre enden være kvantefysiker for å skjønne det jeg sa. Bare å lese av leppene hans på tv det, og se at "fuck off" har vært en gjenganger i CL. Andre ting du pirker på? |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 02.12.2007 21:16 Post subject: |
|
|
det bør være hevet over en hver tvil at riseth er en fyr som liker å vise seg frem. hvordan han brukte adressa for å prate seg inn på laget i vårsesongen er et godt eksempel på det. hans hytteselger-prestasjoner bekrefter også at riseth er en mann med glatt tunge som liker seg i rampelyset.
men det trenger nødvendigvis ikke være dårlige egenskaper. tror riseth kunne gjort seg i SPZs jobb når fotballkarrieren er over |
|
Back to top |
|
 |
fluffy Junior
|
Posted: 02.12.2007 21:23 Post subject: |
|
|
Enig der! |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.12.2007 23:07 Post subject: |
|
|
Riseth var ikke akkurat god mot Ch€l$€@ da.
Så jeg forstår ikke hvorfor du klager nå, selv om jeg forsåvidt
er enig med deg. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 09.12.2007 23:35 Post subject: |
|
|
NRK melder at Riseth er i forhandlinger med LSK. |