View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.05.2007 19:20 Post subject: |
|
|
Forøvrig, at det er flere som har et hatforhold til oss er jo naturlig så suverene som vi har vært, men det betyr ikke at de er hatlag eller rivaler av oss. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 05.05.2007 20:49 Post subject: |
|
|
Haugen wrote: | Zorac wrote: | Sikkert fler jeg har glemt i farta.. |
Solskjær. |
Ja Solskjær er ett skikkelig svin du... |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 05.05.2007 22:50 Post subject: |
|
|
Værre enn Bærre? _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.05.2007 16:32 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Tradisjonelt i moderne tid er "hatlagene" Molde og LSK. Brann er en gammel (regions)rival.
VIF forstår jeg bare ikke "hatet" mot for annet enn 14iser og andre som kun har vært med siden 2004. Vi har konkurrert med dem om mesterskapet èn hel sesong! |
Jeg føler et hat til VIF. Og det har etterhvert blitt ganske intenst. Og det kom i god tid før 2004. Det kom mens Vålerengen ennå var som en barnslig lillebror å regne. Men det er altså et eller annet med hovedstadslaget som har gjort at jeg har utviklet et etterhvert ganske intenst hat til klubben. Jeg kan selvfølgelig ha blitt påvirket av venner rundt om i det ganske land, som føler et veldig intenst hat til Vålerengen.
Det hjelper jo heller ikke laget at de etter årtusenskifte begynte å samle på flest mulig drittunger, og gammelt skrot fra Molde. Og for min egen del er det ikke stort bedre at statskanalen er så opptatt av Vålerengen, uansett om det gjelder fotball eller hockey.
Men jeg forventer på ingen måte at alle skal forstå dette og føle det på samme måte som meg. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 06.05.2007 16:44 Post subject: |
|
|
Grunnen til at jeg misliker VIF er rett og slett at supporterene deres er så til de grader kjepphøye og uspiselige. |
|
Back to top |
|
 |
dreast Junior
|
Posted: 06.05.2007 22:08 Post subject: |
|
|
hatet jeg har til vif kommer vel som en sammensetning av klanen og spillere som bærre og hulsker. vet at hulsker ikke spiller for vif lenger, men hatet er der fortsatt |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.05.2007 18:04 Post subject: |
|
|
"Hatet" mot VIF tror jeg for mange kommer av spillere som Hoseth, Husker og Berre, som flere her har nevt, i tillegg til prestisjen det er i oppgjøret etter at de tok gullet vi ikke fikk for første gang på godt over ti år. Og Klanen selvfølgelig. De er kanskje Norges mest ihuga supportergjeng på godt og vondt. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
|