English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erkerivaler
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende

PostPosted: 05.05.2007 19:20    Post subject: Reply with quote

Forøvrig, at det er flere som har et hatforhold til oss er jo naturlig så suverene som vi har vært, men det betyr ikke at de er hatlag eller rivaler av oss.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 05.05.2007 20:49    Post subject: Reply with quote

Haugen wrote:
Zorac wrote:
Sikkert fler jeg har glemt i farta..

Solskjær.

Ja Solskjær er ett skikkelig svin du...
Back to top
arnt
Veteran

PostPosted: 05.05.2007 22:50    Post subject: Reply with quote

Værre enn Bærre?
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
joakleis
Veteran

PostPosted: 06.05.2007 16:32    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Tradisjonelt i moderne tid er "hatlagene" Molde og LSK. Brann er en gammel (regions)rival.

VIF forstår jeg bare ikke "hatet" mot for annet enn 14iser og andre som kun har vært med siden 2004. Vi har konkurrert med dem om mesterskapet èn hel sesong!

Jeg føler et hat til VIF. Og det har etterhvert blitt ganske intenst. Og det kom i god tid før 2004. Det kom mens Vålerengen ennå var som en barnslig lillebror å regne. Men det er altså et eller annet med hovedstadslaget som har gjort at jeg har utviklet et etterhvert ganske intenst hat til klubben. Jeg kan selvfølgelig ha blitt påvirket av venner rundt om i det ganske land, som føler et veldig intenst hat til Vålerengen.

Det hjelper jo heller ikke laget at de etter årtusenskifte begynte å samle på flest mulig drittunger, og gammelt skrot fra Molde. Og for min egen del er det ikke stort bedre at statskanalen er så opptatt av Vålerengen, uansett om det gjelder fotball eller hockey.

Men jeg forventer på ingen måte at alle skal forstå dette og føle det på samme måte som meg.
LarsP
Proff

PostPosted: 06.05.2007 16:44    Post subject: Reply with quote

Grunnen til at jeg misliker VIF er rett og slett at supporterene deres er så til de grader kjepphøye og uspiselige.
Back to top
dreast
Junior

PostPosted: 06.05.2007 22:08    Post subject: Reply with quote

hatet jeg har til vif kommer vel som en sammensetning av klanen og spillere som bærre og hulsker. vet at hulsker ikke spiller for vif lenger, men hatet er der fortsatt
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.05.2007 18:04    Post subject: Reply with quote

"Hatet" mot VIF tror jeg for mange kommer av spillere som Hoseth, Husker og Berre, som flere her har nevt, i tillegg til prestisjen det er i oppgjøret etter at de tok gullet vi ikke fikk for første gang på godt over ti år. Og Klanen selvfølgelig. De er kanskje Norges mest ihuga supportergjeng på godt og vondt.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb