|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Elg Veteran
|
Posted: 29.07.2026 10:51 Post subject: |
|
|
Morsomt påfunn med innsamling. Er vell ingen som tror at man skal få en sum av betydning, men det er hvertfall en beskjed til rbk om hva fansen sterkt ønsker, og at rbk engasjerer _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.07.2026 16:28 Post subject: |
|
|
Det er jo først og fremst et litt morsomt stunt.
Ser at han har vært i kontakt med RBK som lover å øremerke de til spillerkjøp:
| Quote: | BK-oppdatering: Alle donasjoner øremerkes spillerkjøp i sommer!
29. juli 2026 19:39
Det er rørende å se den enorme givergleden som finnes der ute – enten bidragene kommer fra supportere i nord, sør, vest eller øst i landet.
I kveld har jeg vært i dialog med RBK, og i løpet av de nærmeste dagene vil klubben komme med en bekreftelse på at absolutt alle midler fra denne spleisen øremerkes direkte til spillerkjøp denne sommeren. |
|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 30.07.2026 19:24 Post subject: |
|
|
Vært fantastisk om det faktisk kan bli sånn at SUPPORETERNE/FANS kan bidra til at vi signerer Amir permanent!  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 30.07.2026 19:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 30.07.2026 19:31 Post subject: |
|
|
| Litt spalteplass i 3 sekunder på tv2 sporten også. Nå må da Reitan våkne |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.07.2026 19:37 Post subject: |
|
|
Sportslig leder i Rosenborg, Alfred Finnbogason, omtaler supporternes innsamling som en fin handling.
– Det betyr at Amin gjør det bra i Rosenborg at supporterne er fornøyde med hans innsats. Så får vi se om det er nok penger til å kjøpe ham ut, sier Finnbogason.
– Hvor realistisk er det for Rosenborg å kjøpe Amin Chiakha?
– Det ville vært rart om vi ikke prøver i hvert fall. Vi har han på lån dette og året har en opsjon, så på én måte er vi sikret å kunne få ham. Oppsiden er der, og det vil være dumt å ikke prøve.
Størrelsen på opsjonen kan han ikke kommentere, men etter det Adresseavisen erfarer skal den være på omtrent 40 millioner kroner.
Les mer: RBK-spissen om spleisen: – Det er mye penger
Samtidig må også Chiakha selv være interessert i å forlenge oppholdet sitt på Lerkendal.
– I et scenario hvor Rosenborg utløser klausulen, og det blir opp til deg – hva kan du si om det per dags dato?
– Jeg kan si at det er en grunn til at klausulen er der. Jeg har hadde ikke signert med den klausulen om jeg ikke kunne sett meg selv her på en lengre basis. Den er der av en grunn, men samtidig har jeg ikke tenkt så mye på det. Det har blitt mye snakk om det nå som følger at jeg har begynt å score litt mål. Alt om fremtiden også videre tar vi i desember.
Les mer: RBK-spissen om spleisen og framtiden: – Tror ikke det er fullstendig urealistisk |
|
| Back to top |
|
 |
oppgitt Junior
|
Posted: 31.07.2026 11:02 Post subject: |
|
|
| Pettergomes wrote: | | Hedning wrote: | | Vi tjente penger på manu-kampen. |
AI sier: |
Hvis du starter innlegget ditt med dette så kan du like gjerne la være, seriøst. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |